![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Paddo's doe je niet 'zomaar ff voor de lol' of impulsief uit nieuwschierigheid. Ja, je doet het voor de lol, en ja, je kunt het best 'zomaar' of impulsief een keer doen. Maar bij voorbaat niet je eerste keer. Blijkbaar wordt er nog steeds door mensen bij de eerste kennismaking voorbijgegaan aan de oerhollandse uitdrucking ende zegswijze "juiste setting". Precies dit fenomeen veroorzaakt een populatie aan mensen die een ervaring beschrijven als jij hierboven (quote) en hierdoor de drug niet alleen afzweren maar ook verafschuwen. Ik zal niet beweren dat dit effect zo sterk is dat het doorresoneert tot in het maatschappelijk standpunt/de publieke opninie, maar ik kan je wel vertellen: het = dood-zonde!!! ![]() Niet alleen voor de psychonaut (tevreden rokers ed.) community , maar ook voor deze mensen zélf, daar ze zichzelf een blikverruimende en zeer de moeite waarde zijnde ervaring en objectieve mening over psychedelica onthouden. En dat door hun - eigen - stomme - schuld - ! Jezus wat een lap tekst weer. Ah ik zie het al, ik zit in het foute topic met mijn state of mind // *marcheert schoorvoetend naar het izsadc-topic*
Laatst gewijzigd op 30-06-2005 om 01:33. |
![]() |
||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Zal ik volgende keer proberen ![]() Citaat:
Citaat:
|
De aanloop naar het inslaan van *whatever* kan gepaard gaan met een hoge dosis verwachtingen. Ook kan het zijn dat je zonder ergens anders mee bezig te zijn zit te wachten tot het inslaat en je daarom gefocussed bent op je mind & body.
De sterkste drug voor de hersenen zij n nog altijd de hersenen zelf, en de met juiste combinatie van verwachtingen en focus kan je al dingen zien voordat het daadwerkelijke moment van inslag. De antetrip psychotrip dus ![]() Ik heb afgelopen jaar les gehad in creativity en een dozijn aanverwante vakken die me zeeeer waardevolle en leuke foefjes hebben geleerd om toe te passen in trips. Ik zal als dit topic een beetje up blijft eens wat links verzamelen en bloggen alhier. * en oja, tjek deze
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
de kern zit nog wel logica in, maar dan volgen allemaal andere bizarre gedachtes waar echt geen hol van klopt
||
Citaat:
T mooie aan zintuiglijke effecten is dat ze op een trip verstoord, versterkt of/en vervormd kunnen zijn en je dus nog leukere effecten zou moeten kunnen krijgen.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
wat ook zeker wel een leuke is lsa das natuurlijke lsd en bovendien legaal gewoon zaadjes van morning glory kopen voor een euro of zes en je hebt een leuk dagje mits je een beetje voorbereidingen treft lekker natuur in enzo beekjes enzo sterretjes kijken duurt alleen verdomde lang uurtje of 24 en hebt er een week lang een moe gevoel van dus planning is wel zo handig
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
oh man, ik heb afgelopen zondag nog gepaddo'd maar t viel echt mee, we hadden ook niet 'the usual' maar die dude zei dat deze hybrides echt de shizzlet waren, maar ik was em opzich wel flink aan t spacen, belt me broer, of ik de honden uit kon laten (me ouders waren weg) en ik was niet thuis aan t spacen, ben ik met 2 andere dudes, best ver, naar mijn huis gereden, honden uitgelaten, flink gelachen en weer terug.
maar normaal gesproken had ik dat echt nooit kunnen doen als ik aan t trippen was, maar goed was opzich wel lache, maar echt GEEN/amper visuals ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben nu al een tijdje van plan om paddo's te proberen (ook even kijken wanneer het een beetje uitkomt i.v.m. werk en school van maten, dit omdat we het met een aantal willen doen). Ik weet niet waarom ik het wil, ik denk dat het puur is uit nieuwsgierigheid. Het is dan voor ons allemaal de eerste keer trouwens... Zijn er dingen die we in ons achterhoofd moeten houden? Dat ze enorm vies zijn weten we, dat ze tot paniekerigheid kunnen leiden weten we ook (we hebben al wel wat research gedaan ![]() Welke soort zou het beste zijn om te nemen? Hoelang duurt een "trip" ongeveer? Kan het kwaad om paddo's te nemen i.c.m. alcohol/jointje? Andere adviezen/tips zijn natuurlijk ook welkom ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Ook kan het mensen fout zien gaan leiden tot een bedrukte stemming en angstigheid. Maar tot zover het 'zou eventueel kunnen' verhaal. Wel handig om te weten, maar wanneer je de vuistregeltjes voor trips (zoekfunctie) een beetje naleeft niet echt van toepassing. Citaat:
Niet meer dan 1 portie nemen de eerste keer natuurlijk. De trip zet in binnen ongeveer een uur (afhanklijk van hoeveel je vantevoren hebt gegeten, het werkt het best en snelsts op een nuchtere maag) en duurt tussen de zes en acht uur. De laatste uren hiervan neem het effect geleidelijk af, maar ik zou nog niet gaan rondfietsen. (kan wel leuk zijn) Het kan geen kwaad een biertje te drinken of een jointje te roken tijdens een tripje. Maar zoals altijd - teveel is teveel. Moderation is the key word.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ook, maar ik heb het dan ook al vaker gedaan en weet wat ik kan verwachten. Psilocybe cubensis moet je hebben, 30 gram = zker voldoende ->
||
![]() |
Citaat:
hehe probeer het is en zegt dan iets, in plaats van te zeggen dat dat onzin is. mijn redenering ( en ik ben niet de enigste ) is, gewoon, hoe minder je inneemt hoe zenuwachtiger u lichaam is. Omdat je op het randje balanceert van volledige ervaring en half, en dit ( vindt ik ) geeft altijd een hele negatieve vibe af op de trip. en 1.5?, das wel heel weinig hoor, niet dak ik beweer dat iedereen even gevoelig is voor champi's, maar toch 1.5 is echt wel weinig, en dan zeker voor een eerste keer.
|
Verwijderd
|
crap, laatst nog gepaddo'd, t viel allemaal erg mee, amper visuals en amper special feelings zegmaare,we hadden ook niet de usual (mexicaanse of hawaiiaanse, haal die shit altijd door de war
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
1e trip: dat was echt super vet gewoon. Ik zag de wolken paars ik zag nijntje rondhuppelen en alles was super kleurrijk en vet gewoon.
2e trip: mijn 2e en laaste echte paddo tirp was een hel. Ik zag alleen maar donker paars, grijs en zwarte kleuren. Ik heb stuiptrekkingen gehad enalles gewoon. Dat is ongeveer 3 jaar geleden, en in de tussentijd heb ik nog 2 keer een kleine hoeveelheid paddo's gehad, maar dat ging ook gewoon niet helemaal lekker dus heb ik voor mezelf besloten om geen paddo's meer te gebruiken. maar ach, om de een of andere reden ga ik van bijna alle drugs gewoon trippen, maar dan toch wel anders dan n paddo trip, maar toch wel handig/grappig ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 07-09-2005 om 22:48. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
1 constructie van opeenvolgende treden, waardoor men lopend een hoger of lager gelegen plaats kan bereiken |
![]() |
||
Citaat:
|
Goeie vraag.
De vraag is ook of ie nou iemand kende die zich van hoogbouw heeft geworpen, of dat het hier een persoon betreft die ooit ergens heeft laten vallen dat hij in principe van mening was dat men eventueel in theorie van een flat zou moeten springen. Ik vraag maar, ik heb gekkere beweringen gehoord in mijn tijd. ![]()
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 15-09-2005 om 09:50. |
![]() |
||
Citaat:
Maargoed, beetje offtopic. Binnekort ff truffels doen. Vinden jullie dat heviger dan cubensis? |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
uhh?
||
Citaat:
||
Citaat:
De sleutelzin was namelijk de laatste, niet de eerste: Instabiele mensen hebben nogal eens de neiging te overdrijven. Daarbij twijvel ik ernstig aan de practische drugs-ervaring van de mensen die dat dossier hebben samengesteld. Maar het zal vast kunnen gebeuren hoor; Bij mensen die bij voorbaat al ernstig gevoelig voor psychoses zijn.
||
Citaat:
Maar hoe kom je erachter op je er aanleg voor hebt? Of wéét je dat naar aanleiding van symptomen uit het verleden? Als ik in de wetenschap zou leven dat ik een verhoogd risico loop op een psychose zou ik namelijk wellicht op een andere manier met drugs omgaan. Als er dan ook een mogelijkheid is om dit na te gaan zal ik het niet nalaten omdat dat in mijn ogen het negeren van risico is en het weglopen van verantwoordelijkheid tegenover mezelf....
|
Hm.. ben zelfs wel eens langer brak geweest.. maarja toen kreeg ik ook nog opeens griep ofzo 2 dagen nadat ik die dingen had gebruikt. Dan ben je echt lichamelijk en geestelijk zo brak
![]() ![]()
||
Citaat:
Hij is gesprongen omdat hij z'n psychose niet meer trok. Ik geloof bijna een jaar nadat hij hem gekregen had. De psychose was veroorzaakt door gewoon blowen en hij vertoonde daarvoor geen enkel aspect van een psychose of schizofrenie. Dus het 'medisch onderzoek' is wel juist. Hij is zelfs gestopt met blowen toen hij in een psychose raakte, maar hij was er dan ook gevoelig voor. Z'n moeder was ook schizofrenisch. Iedereen kan er gevoelig voor zijn, maar ik denk dat als je je goed bewust bent van je eigen lichaam, dat je dat wel aanvoelt.. Laatst gewijzigd op 23-09-2005 om 07:19. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Gaat het om het herkennen van onrealitische denken bij jezelf, gaat het om je bewust zijn van onlogische gedachten of niet te verklaren neigingen? Of moet ik eerst stamboomonderzoek foen om erachter te komen hoe groot mijn kans is op een psychose, getriggered door wiet, salvia ea.?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Algemeen tripreport topic Verwijderd | 413 | 09-02-2017 23:04 | |
Drugs & Alcohol |
Paddo verslag Zeratul99 | 9 | 09-02-2006 13:18 | |
Drugs & Alcohol |
Paddo trips Imperial | 88 | 19-11-2005 17:06 | |
Drugs & Alcohol |