Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-06-2005, 19:20
Verwijderd
Citaat:
Ir. de Narie schreef op 26-06-2005 @ 19:57 :
Jawel hoor
of bedoel je de welkomheid?

drugs gebruiken kan alleen met respect voor het lichaam,
dus luisteren naar de signalen en de rust nemen die er gevraagd wordt.
Het is niet mijn lichaam maar m'n geest die er nu even totaal doorheen zit. Ik bedoelde dus dat het niet welkom is, en dat het ook niet lekker is om me leeg te voelen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-06-2005, 21:43
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
als je lichaam op reserve draait zal je geest echt niet zitten te springen om avontuur.
Ik denk juist eerder dat je hersenen op een soort van standby gaan staan opdat je lichaam beter 'recovered'.

En idd, je zo leeg voelen terwijl je graga wat zou doen of juist iets móét doen is verre van geweldig.
Oud 27-06-2005, 23:33
Channella
Channella is offline
nu ik hier toch ben kan ik t niet laten om mijn paddo ervaring eens neer te zetten

1x gepaddoot en nooooit meer. In het begin was t echt heel erg leuk allemaal. de lucht was paars en ik zag alles in "blokjes" ik vond iedereen erg lief en praatte met iedereen alsof het mn beste vrienden waren.

Totat een vriendin van mij opeens lag te kotsen. toen ging het bij mij ook mis en ik kreeg een paniekaanval denk ik. Ik wou dat de trip afgelopen was en wou niemand in mijn buurt hebben. totdat mijn beste vriendin naast me kwam zitten en ik had het gevoel dat we samensmolten tot 1 geheel. Als ik mijn ogen dichtdeed zakte ik steeds verder weg totdat ik dacht dat ik dood ging en weer in paniek raakte. Ik "zag" de ziekenauto voor rijden en mij wegvoeren. twas echt eng eigenlijk.
Ik dacht steeds dat ik dood ging en verder in een roes wegzakte waar ik dus nooit meer uit zou kunnen komen.
toen ik eindelijk in mn bed lag zag ik overal sterretjes en figuurtjes op me af komen dat was opzich wel heel vet.
Ik kon natuurlijk niet slapen, omdat ik dacht dat ik nooit meer wakker zou worden. dus om 6 uur sochtends ben ik mn bed maar uit gegaan om een kop koffie te zetten hehe.
maar t was wel echt eng om zo sterk te denken dat je dus echt dood gaat. Echt nooit meer dus

dat was zo'n 3 jaar geleden maar t lijkt echt nog gisteren
tot zover mijn verhaal voor de geďnterreseerden
Oud 29-06-2005, 01:47
Verwijderd
echt een brilliante ervaring! 3/4 zakje gedroogde Liberty Caps
(Psilocybe semilanceata) gegeten, om ongeveer 2 uur 's nachts in een park met wat mensen. na een paar uur merkte ik een klein beetje lichteffecten, bijvoorbeeld de maan die uit elkaar viel in een rode, groene en blauwe maan. toen het licht werd ben ik maar naar huis gelopen, en kreeg ik opeens het gevoel dat ik een klein meisje was die door een sprookjes landschap liep, a la Alice in Wonderland. Alle bomen leken zacht en pluisig, en alles was intens groen. op een open plek in het bos ben ik blijven staan kijken naar de ochtendlucht, en zag een soort kaleidoscoop lucht met dansende kleuren in paars orange en groen. vage schimmen van doorzichtige tentakels dreven in en uit mijn gezichtsveld, en de lucht leek gemaakt van gebroken fragmenten kristal. al met al een redelijk heftige visuele trip, maar eentje waar ik me volkomen goed voelde.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 01:27
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Citaat:
Channella schreef op 28-06-2005 @ 00:33 :
1x gepaddoot en nooooit meer. .....in het begin was t echt heel erg leuk allemaal....ik wou dat de trip afgelopen was en wou niemand in mijn buurt hebben.....als ik mijn ogen dichtdeed zakte ik steeds verder weg totdat ik dacht dat ik dood ging en weer in paniek raakte.....was wel echt eng om zo sterk te denken dat je dus echt dood gaat. Echt nooit meer dus

dat was zo'n 3 jaar geleden maar t lijkt echt nog gisteren
Tjah, paddo's hebben die eigenschap.
Paddo's doe je niet 'zomaar ff voor de lol' of impulsief uit nieuwschierigheid.

Ja, je doet het voor de lol, en ja, je kunt het best 'zomaar' of impulsief een keer doen.
Maar bij voorbaat niet je eerste keer.
Blijkbaar wordt er nog steeds door mensen bij de eerste kennismaking voorbijgegaan aan de oerhollandse uitdrucking ende zegswijze "juiste setting".
Precies dit fenomeen veroorzaakt een populatie aan mensen die een ervaring beschrijven als jij hierboven (quote) en hierdoor de drug niet alleen afzweren maar ook verafschuwen.

Ik zal niet beweren dat dit effect zo sterk is dat het doorresoneert tot in het maatschappelijk standpunt/de publieke opninie, maar ik kan je wel vertellen: het = dood-zonde!!!
Niet alleen voor de psychonaut (tevreden rokers ed.) community , maar ook voor deze mensen zélf, daar ze zichzelf een blikverruimende en zeer de moeite waarde zijnde ervaring en objectieve mening over psychedelica onthouden.

En dat door hun - eigen - stomme - schuld - !

Jezus wat een lap tekst weer. Ah ik zie het al, ik zit in het foute topic met mijn state of mind // *marcheert schoorvoetend naar het izsadc-topic*

Laatst gewijzigd op 30-06-2005 om 01:33.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 23:43
K-pax
K-pax is offline
Na een paddotrip ervaar ik altijd een soort "net opgestaan, niet brak, veel energie gevoel"en dat meestal tot een week erna ( afnemend), een soort herboren gevoel, beginnend direct na de trip met eurforie, die langzaam minder word.

Ook geestelijk zeer helder zijn, en duidelijke visie hebben van je nabije toekomst komt vaker voor bij mij.

Dit is een reden waarom ik het heb gedaan/nog doe, al word het wel minder.

De paddotrip zelf........ sja zo verschillend en anders elke keer.
Oud 18-08-2005, 19:13
HTID
HTID is offline
Mijn paddo verslag :

Gister om 9 uur 's ochtens (met zn 2en) thee gezet van 2 porties columbiaanse paddo's. Alles ging prima tot mn zusje beneden kwam, maar die wist ik onder het mom van 'een verassing' de keuken uit te krijgen
Naja wij de inhoud van de pan in een fles gieten en meenemen naar het valkenberg park in Breda. Zitten we daar net en hebben we het in 2 grote bekers gegoten als er 2 zwervers aankomen en ons om een sigaret vragen, maar ze gingen daarna niet weg dus hebben we het opgedronken en zijn uiteindelijk maar naar een ander park gegaan, tegenover de avans. Ik merkte het echt al na 10 minuten ofzo, maar ik had dan ook al een hele tijd niks gegeten. Ik zag ineens mensen heel vaag en snel bewegen en alles werd veel helderder. Zodra ik op een bankje ging zitten sloeg het pas echt in, ik ging in allerlei posities op het bankje zitten en viel er uiteindelijk af zodat ik op zn kop half op de grond half op het bankje lag. Terwijl ik er lag d8 ik dat ik door de grond kon zakken . Het was nog best druk in het parkje en iedereen keek behoorlijk raar naar ons maar daar gaf ik op zich niet echt om. Toen ik weer op het bankje zat d8 ik dat de bomen tegenover me in en uit schoven en toen ik naar een fontijn keek leek het water heel onnatuurlijk te stromen, veel te snel voor mijn gevoel . Toen keek ik naar het gras en zag er allemaal patroontjes in die ik moest aanraken . Dus ik ga op het gras liggen en terwijl ik mn armen en benen beweeg denk ik dat ik helemaal in de knoop zat . De zon scheen de hele trip lang heel fel en er waren helemaal geen wolken, ik denk dat dat de reden was dat ik de hele tijd ubervrolijk was. Maar na een tijdje ergerde ik me aan de zon en wilde ik naar de schaduw, toen ik echter in de schaduw was wilde ik meteen weer naar de zon en dat ging zo een aantal keer achter elkaar door. Toen ik weer in de zon stond zag ik mn beker liggen waar ik de thee uit gedronken had en ik schopte er keihard tegenaan waardoor ie op mn fiets afketste, ik kon mn lachen echt amper inhouden en net op dat moment moesten er 2 mensen in rolstoelen langs (onze fietsen lagen nogal in de weg op het pad). Naja die maat van me de fietsen verplaatsen, en meteen daarna weer op het gras gaan liggen. Daarna keek ik naar een wolk die achter elkaar heel veel verschillende vormen aannam. Ik ging daarna weer op het gras liggen en toen was ik ineens vergeten wie ik was, mn hele leven, het was ineens allemaal weg en ik bleef echt maar vage onzin praten over de zin van het leven enzo. Wordt ik eindelijk weer een beetje wakker, zie ik de hele wereld rood/roze (waarschijnlijk omdat ik te lang naar mn fiets had gekeken). Daarna wilde ik even op mn horloge kijken hoe laat het was, maar toen ik keek herkende ik mn eigen armen niet, ik d8 dat het de armen van iemand anders waren . Toen ik de kracht weer had om overeind te komen heb ik nog op een prullebak gestaan waardoor het leek of ik overal bovenuitsteeg. Door de zon kreeg ik dorst, maar ik had alleen drinken met suiker erin en ik wilde niet uit mn trip. Dus ik liep naar de fontijn in de buurt en het was zo superwarm dat ik erin wilde springen ( heb er serieus een kwartier over zitten praten waarom we erin moesten springen )
Naja dat waren wel zo'n beetje de hoogtepunten, de trip heeft van ongeveer 11 tot half 4 geduurd, en ik denk dat ik het ooit nog wel een keer ga doen . Vooral die shit, zoals de zin van het leven, waarover je na gaat denken en de patronen die je ziet zijn echt ziek
Oud 18-08-2005, 19:59
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
INTERPUNCTIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Citaat:
de zin van het leven, waarover je na gaat denken en de patronen die je ziet zijn echt ziek
Je noemt de denkpatronen ook al 'vage onzin'. Misschien omdat t je eerste keer was. Naargelang je je trip beter kan sturen, jezelf onder controle hebt en die 'vage onzin' onder de loep kunt nemen zal je erachter komen dat het creatieve proces de sleutel is tot inzichten.
Ok, er zit een heleboel gigantische onzin tussen, maar dat is ook weer de kracht ervan.

Een van de meest krachtige manieren om te brainstormen is de zweeftechniek.
Deze gebruik je door een probleem of doelstelling volledig los te laten en contextloos (en als t kan ook associatieloos) te gaan opsommen.

Juist door afstand te nemen van context krijg je soms meer overzicht en kan je structuren herkennen. Daar hallucinogenen ook een dissociatieve eigenschap hebben maar in tegenstelling tot bijv mdma je hoofd verre van leeg kan je zo jezelf naar anders niet te vinden andere invalshoeken sturen.
Vraagtekens zetten bij eerder voor vast aangenomen zekerheden.
Vraagstukken op een kosmische manier benaderen.. etc....

Om de revue passerende denkbeelden als 'ziek' te betitelen gaat wat ver, maar is voor een eerste ervaring niet ondenkbaar.
Leren begrijpen is leren accepteren. Zo kom je tot de conclusie dat mensen dingen/denkbeelden die ze verre van begrijpen (zoals massamoord, pedofilie, drugsgebruik, religie en noem maar op) als 'eng' ervaren en als 'ziek' betitelen. Afhankelijk van de verhouding tussen ethiek, risico en verdere feiten is er echter altijd een mate van begrip of acceptatie mogelijk.
Wat mij tot de bewering brengt dat paddo's je van hardnekkige vooroordelen kan afhelpen of je er iig bij stil kan laten staan.

T is trouwens wel zo dat stoffen beter of eerder worden opgenomen wanneer ingenomen als/met thee, maar tien minuten is ver onder de tijd die psilocybe/psilocybine nodig heeft om in werking te treden volgens mij.
Je hebt waarschijnlijk dus ook meteen je eerste psycho-aanloop meegemaakt, wich is a good thing.
Oud 18-08-2005, 20:14
HTID
HTID is offline
Citaat:
Ir. de Narie schreef op 18-08-2005 @ 20:59 :
INTERPUNCTIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jah sorry ben een btje slecht in nederlands

Citaat:
Je noemt de denkpatronen ook al 'vage onzin'. Misschien omdat t je eerste keer was. Naargelang je je trip beter kan sturen, jezelf onder controle hebt en die 'vage onzin' onder de loep kunt nemen zal je erachter komen dat het creatieve proces de sleutel is tot inzichten.
Ja dat zal best maar zoals het er nu uitzag zat er echt helemaal geen logica in, alleen maar gedachtes achter elkaar over vanalles en nogwat

Citaat:
Een van de meest krachtige manieren om te brainstormen is de zweeftechniek.

Zal ik volgende keer proberen

Citaat:
Om de revue passerende denkbeelden als 'ziek' te betitelen gaat wat ver, maar is voor een eerste ervaring niet ondenkbaar.
Het waren echt hele onlogische gedachten, en ik was de controle over mezelf vrijwel kwijt op een gegeven moment. Vandaar dat ik het woord ziek gebruik

Citaat:
Je hebt waarschijnlijk dus ook meteen je eerste psycho-aanloop meegemaakt, wich is a good thing.
Wat is dat dan precies? Eneh, waarom zag ik mensen wel heel snel en raar bewegen en mn maat niet??
Oud 18-08-2005, 20:20
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
De aanloop naar het inslaan van *whatever* kan gepaard gaan met een hoge dosis verwachtingen. Ook kan het zijn dat je zonder ergens anders mee bezig te zijn zit te wachten tot het inslaat en je daarom gefocussed bent op je mind & body.

De sterkste drug voor de hersenen zij n nog altijd de hersenen zelf, en de met juiste combinatie van verwachtingen en focus kan je al dingen zien voordat het daadwerkelijke moment van inslag.
De antetrip psychotrip dus

Ik heb afgelopen jaar les gehad in creativity en een dozijn aanverwante vakken die me zeeeer waardevolle en leuke foefjes hebben geleerd om toe te passen in trips.
Ik zal als dit topic een beetje up blijft eens wat links verzamelen en bloggen alhier.

* en oja, tjek deze
Oud 18-08-2005, 21:08
JCG
JCG is offline
Citaat:
Ir. de Narie schreef op 18-08-2005 @ 21:20 :
De aanloop naar het inslaan van *whatever* kan gepaard gaan met een hoge dosis verwachtingen. Ook kan het zijn dat je zonder ergens anders mee bezig te zijn zit te wachten tot het inslaat en je daarom gefocussed bent op je mind & body.

De sterkste drug voor de hersenen zij n nog altijd de hersenen zelf, en de met juiste combinatie van verwachtingen en focus kan je al dingen zien voordat het daadwerkelijke moment van inslag.
De antetrip psychotrip dus

Ik heb afgelopen jaar les gehad in creativity en een dozijn aanverwante vakken die me zeeeer waardevolle en leuke foefjes hebben geleerd om toe te passen in trips.
Ik zal als dit topic een beetje up blijft eens wat links verzamelen en bloggen alhier.

* en oja, tjek deze
Dus dan je het goed doet kan je trippen zonder drugs? klinkt interresant
Oud 18-08-2005, 21:52
Hulk
Hulk is offline
Citaat:
HTID schreef op 18-08-2005 @ 21:14 :
Jah sorry ben een btje slecht in nederlands

Ja dat zal best maar zoals het er nu uitzag zat er echt helemaal geen logica in, alleen maar gedachtes achter elkaar over vanalles en nogwat

Zal ik volgende keer proberen

Het waren echt hele onlogische gedachten, en ik was de controle over mezelf vrijwel kwijt op een gegeven moment. Vandaar dat ik het woord ziek gebruik

Wat is dat dan precies? Eneh, waarom zag ik mensen wel heel snel en raar bewegen en mn maat niet??
trippen is eigenlijk hetzelfde als dromen, maar dan met je ogen open.
de kern zit nog wel logica in, maar dan volgen allemaal andere bizarre gedachtes waar echt geen hol van klopt
Oud 19-08-2005, 16:31
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Citaat:
JCG schreef op 18-08-2005 @ 22:08 :
Dus dan je het goed doet kan je trippen zonder drugs? klinkt interresant
Nee, je kunt middels bepaalde technieken en truukjes structureel je zintuigen aanspreken en daarmee bepaalde effecten triggeren.
T mooie aan zintuiglijke effecten is dat ze op een trip verstoord, versterkt of/en vervormd kunnen zijn en je dus nog leukere effecten zou moeten kunnen krijgen.
Oud 19-08-2005, 19:08
Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
Ir. de Narie schreef op 18-08-2005 @ 21:20 :
* en oja, tjek deze
Briljant!
Oud 25-08-2005, 17:36
clydedinges
clydedinges is offline
wat ook zeker wel een leuke is lsa das natuurlijke lsd en bovendien legaal gewoon zaadjes van morning glory kopen voor een euro of zes en je hebt een leuk dagje mits je een beetje voorbereidingen treft lekker natuur in enzo beekjes enzo sterretjes kijken duurt alleen verdomde lang uurtje of 24 en hebt er een week lang een moe gevoel van dus planning is wel zo handig
Met citaat reageren
Oud 25-08-2005, 17:46
Verwijderd
interpunctie

ik ben niet zo weg van die dingen van de smart. Geef mij dan maar gewoon acid.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2005, 17:50
Verwijderd
Citaat:
EZBlade schreef op 25-08-2005 @ 18:46 :
interpunctie

Dat wilde ik net zeggen. Ir. De Narie (?), als ik dat zo lees krijg ik er weer helemaal zin in ^^
Met citaat reageren
Oud 25-08-2005, 17:56
Verwijderd
oh man, ik heb afgelopen zondag nog gepaddo'd maar t viel echt mee, we hadden ook niet 'the usual' maar die dude zei dat deze hybrides echt de shizzlet waren, maar ik was em opzich wel flink aan t spacen, belt me broer, of ik de honden uit kon laten (me ouders waren weg) en ik was niet thuis aan t spacen, ben ik met 2 andere dudes, best ver, naar mijn huis gereden, honden uitgelaten, flink gelachen en weer terug.

maar normaal gesproken had ik dat echt nooit kunnen doen als ik aan t trippen was, maar goed was opzich wel lache, maar echt GEEN/amper visuals
Met citaat reageren
Oud 26-08-2005, 20:14
clydedinges
clydedinges is offline
jah hmmm vraagje ik heb een keer van die zegeltjes gehad lsd maar was zeer zeker wel heftig maar je schijnt ook vloeibare vorm te hebben die heftiger is is dat ook zo????
Met citaat reageren
Oud 27-08-2005, 00:37
zeehond23
zeehond23 is offline
vloeibare is agressiever kwa werking etc, maar oft nou echt heftiger is, ik vond het zelf wel meevallen
Oud 28-08-2005, 17:45
clydedinges
clydedinges is offline
jaha idd had mezelf al bedacht dat je het anders opneemt in je lichaam het werkt wel sneller vloeibaar das ook wel logisch als je erover nadenkt en concentratie is natuurlijk ook iets dat zou kunnen verschillen maja gewoon maar proberen lijkt me dan zo
Met citaat reageren
Oud 01-09-2005, 03:18
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Ir. de Narie schreef op 30-06-2005 @ 02:27 :
Tjah, paddo's hebben die eigenschap.
Paddo's doe je niet 'zomaar ff voor de lol' of impulsief uit nieuwschierigheid.

Ja, je doet het voor de lol, en ja, je kunt het best 'zomaar' of impulsief een keer doen.
Maar bij voorbaat niet je eerste keer.
Om welke reden zou je het wel doen dan de eerste keer?
Ik ben nu al een tijdje van plan om paddo's te proberen (ook even kijken wanneer het een beetje uitkomt i.v.m. werk en school van maten, dit omdat we het met een aantal willen doen).
Ik weet niet waarom ik het wil, ik denk dat het puur is uit nieuwsgierigheid.
Het is dan voor ons allemaal de eerste keer trouwens...

Zijn er dingen die we in ons achterhoofd moeten houden?
Dat ze enorm vies zijn weten we, dat ze tot paniekerigheid kunnen leiden weten we ook (we hebben al wel wat research gedaan)

Welke soort zou het beste zijn om te nemen?

Hoelang duurt een "trip" ongeveer?

Kan het kwaad om paddo's te nemen i.c.m. alcohol/jointje?

Andere adviezen/tips zijn natuurlijk ook welkom
Met citaat reageren
Oud 01-09-2005, 14:44
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Citaat:
MTpower schreef op 01-09-2005 @ 04:18 m welke reden zou je het wel doen dan de eerste keer?

Zijn er dingen die we in ons achterhoofd moeten houden?
Dat ze enorm vies zijn weten we, dat ze tot paniekerigheid kunnen leiden weten we ook.
Het versterkt o.a. je stemming, dus ben je zenuwachtig, in gezelschap van mensen waarmee je niet op één lijn zit of zijn er nare dingen in je daag'lijks leven die plagen of bezighouden kan het zijn dat dit invloed heeft op je trip, of zelfs de stemming/sfeer van je trip kan bepalen.

Ook kan het mensen fout zien gaan leiden tot een bedrukte stemming en angstigheid. Maar tot zover het 'zou eventueel kunnen' verhaal.
Wel handig om te weten, maar wanneer je de vuistregeltjes voor trips (zoekfunctie) een beetje naleeft niet echt van toepassing.

Citaat:
Welke soort zou het beste zijn om te nemen?
Hoelang duurt een "trip" ongeveer?
Kan het kwaad om paddo's te nemen i.c.m. alcohol/jointje?
Mexicaanse. Dit zijn de minst sterke uit de familie en leveren meestal een vrolijke, kleurrijke en controleerbare trip op.
Niet meer dan 1 portie nemen de eerste keer natuurlijk.
De trip zet in binnen ongeveer een uur (afhanklijk van hoeveel je vantevoren hebt gegeten, het werkt het best en snelsts op een nuchtere maag) en duurt tussen de zes en acht uur.
De laatste uren hiervan neem het effect geleidelijk af, maar ik zou nog niet gaan rondfietsen. (kan wel leuk zijn)
Het kan geen kwaad een biertje te drinken of een jointje te roken tijdens een tripje.

Maar zoals altijd - teveel is teveel.
Moderation is the key word.
Oud 01-09-2005, 20:16
Chakra
Chakra is offline
moderation schmoderation.
ik zou flink veel pakken
en ik praat serieus, hoe meer hoe beter ( ni te veel natuurlijk ).
waarom?
gewoon, alles is veel losser.
maar verwacht je dan wel aan een bizarre ervaring.
en gewoon altijd chill.
Oud 01-09-2005, 22:11
joopie
joopie is offline
1,5 gram mexicaanse volstaat. Hoe meer hoe beter is onzin.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2005, 00:34
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
joopie schreef op 01-09-2005 @ 23:11 :
is 1,5 gram niet wat weinig?
Met citaat reageren
Oud 02-09-2005, 00:57
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Citaat:
Chakra schreef op 01-09-2005 @ 21:16 :
moderation schmoderation.
ik zou flink veel pakken

Ik ook, maar ik heb het dan ook al vaker gedaan en weet wat ik kan verwachten.

Psilocybe cubensis moet je hebben, 30 gram = zker voldoende ->
Oud 02-09-2005, 01:01
Chakra
Chakra is offline
Citaat:
joopie schreef op 01-09-2005 @ 23:11 :
hoe meer hoe beter is onzin ?
hehe
probeer het is en zegt dan iets, in plaats van te zeggen dat dat onzin is.

mijn redenering ( en ik ben niet de enigste ) is, gewoon,
hoe minder je inneemt hoe zenuwachtiger u lichaam is.
Omdat je op het randje balanceert van volledige ervaring en half, en dit ( vindt ik ) geeft altijd een hele negatieve vibe af op de trip.

en 1.5?, das wel heel weinig hoor, niet dak ik beweer dat iedereen even gevoelig is voor champi's, maar toch 1.5 is echt wel weinig, en dan zeker voor een eerste keer.
Oud 05-09-2005, 17:05
Paulo Nuńez
Paulo Nuńez is offline
hahaha en dat na een half porties paddo"""S ... als ik jouw was zal ik een x eentje in heel porsie eten zonder andere erbij dan heb je veel langer plezier misschien wel 20 jaar ofzo van die trip
Met citaat reageren
Oud 05-09-2005, 19:04
Verwijderd
crap, laatst nog gepaddo'd, t viel allemaal erg mee, amper visuals en amper special feelings zegmaare,we hadden ook niet de usual (mexicaanse of hawaiiaanse, haal die shit altijd door de war ), maar een of andere wause hibride, viel dus tegen, maar nu ik dit lees wil ik weer
Met citaat reageren
Oud 07-09-2005, 18:48
fractal-illusio
fractal-illusio is offline
1e trip: dat was echt super vet gewoon. Ik zag de wolken paars ik zag nijntje rondhuppelen en alles was super kleurrijk en vet gewoon.
2e trip: mijn 2e en laaste echte paddo tirp was een hel. Ik zag alleen maar donker paars, grijs en zwarte kleuren. Ik heb stuiptrekkingen gehad enalles gewoon.

Dat is ongeveer 3 jaar geleden, en in de tussentijd heb ik nog 2 keer een kleine hoeveelheid paddo's gehad, maar dat ging ook gewoon niet helemaal lekker dus heb ik voor mezelf besloten om geen paddo's meer te gebruiken.

maar ach, om de een of andere reden ga ik van bijna alle drugs gewoon trippen, maar dan toch wel anders dan n paddo trip, maar toch wel handig/grappig
Met citaat reageren
Oud 07-09-2005, 22:43
joopie
joopie is offline
Citaat:
Chakra schreef op 02-09-2005 @ 02:01 :
hoe meer hoe beter is onzin ?
hehe
probeer het is en zegt dan iets, in plaats van te zeggen dat dat onzin is.

mijn redenering ( en ik ben niet de enigste ) is, gewoon,
hoe minder je inneemt hoe zenuwachtiger u lichaam is.
Omdat je op het randje balanceert van volledige ervaring en half, en dit ( vindt ik ) geeft altijd een hele negatieve vibe af op de trip.

en 1.5?, das wel heel weinig hoor, niet dak ik beweer dat iedereen even gevoelig is voor champi's, maar toch 1.5 is echt wel weinig, en dan zeker voor een eerste keer.
Al twee keer flink van de wereld geweest dankzij 1,5 gram mexicaanse. Hetzelfde geld voor degene met wie ik het deed, vorig jaar iemand anders dan dit jaar, dus dat zijn al drie personen...we hadden een portie van drie gram gekocht en door 2'en gedeeld, fantastische trip gehad. Misschien waren het goede shrooms, ik weet het niet maar naar eigen ervaring volstaat die 1,5 gram dus. (en zeker voor een eerste keer)

Laatst gewijzigd op 07-09-2005 om 22:48.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2005, 23:13
x-ViXeN-x
x-ViXeN-x is offline
Citaat:
Alejandro Sosa schreef op 14-05-2005 @ 00:42 :
het is net alsof ik dan blauwe aders heb ofzo ( en das dan geen hallucinatie volgens mij)
Oud 12-09-2005, 13:58
Valentijn000
Valentijn000 is offline
ken iemand die na een portie paddos er heilig van overtuigd was dat ie van de flat moest springen
Oud 12-09-2005, 13:59
Verwijderd
Citaat:
Valentijn000 schreef op 12-09-2005 @ 14:58 :
ken iemand die na een portie paddos er heilig van overtuigd was dat ie van de flat moest springen
ok fijne dag verder
Met citaat reageren
Oud 14-09-2005, 16:28
hmmmm
hmmmm is offline
Citaat:
Wat een onzin, hoe wil je op een flat komen als je paddo's hebt genomen...
Met citaat reageren
Oud 14-09-2005, 19:35
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
hmmmm schreef op 14-09-2005 @ 17:28 :
trap (de ~ (m.)
1 constructie van opeenvolgende treden, waardoor men lopend een hoger of lager gelegen plaats kan bereiken
Met citaat reageren
Oud 14-09-2005, 22:48
dreadmanneke
dreadmanneke is offline
Citaat:
Je kent zeker iemand die iemand kende die dat vond? Of was die persoon zowiezo als niet van een zekere emotionele stabiliteit?
Oud 14-09-2005, 23:30
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Goeie vraag.

De vraag is ook of ie nou iemand kende die zich van hoogbouw heeft geworpen, of dat het hier een persoon betreft die ooit ergens heeft laten vallen dat hij in principe van mening was dat men eventueel in theorie van een flat zou moeten springen.

Ik vraag maar, ik heb gekkere beweringen gehoord in mijn tijd.
Oud 15-09-2005, 09:47
nps
nps is offline
Citaat:
Tsasil schreef op 22-05-2005 @ 14:00 :
Van die typische 'ik ken een vriendin van een vriend van mij en die ziet de hele dag dingen die je niet hoort te zien' verhalen

Instabiele mensen hebben altijd de neiging om te overdrijven, denk je ook niet?
ik ken allemaal clienten van de Bavo (Overkoepelende instelling voor geestelijke gezondheids zorg) waar ik werk, en dus zie en hun dossier kan lezen die haha ja soms ook door drugs in een psychose terecht zijn gekomen en daar eigenlijk nooit meer helemaal vanaf zijn gekomen.

Laatst gewijzigd op 15-09-2005 om 09:50.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2005, 14:49
hmmmm
hmmmm is offline
Citaat:
nps schreef op 15-09-2005 @ 10:47 :
ik ken allemaal clienten van de Bavo (Overkoepelende instelling voor geestelijke gezondheids zorg) waar ik werk, en dus zie en hun dossier kan lezen die haha ja soms ook door drugs in een psychose terecht zijn gekomen en daar eigenlijk nooit meer helemaal vanaf zijn gekomen.
Ik zie niet echt in hoe in een psychose raken grappig kan zijn. Een vriend van mij is daardoor ook echt van een flat afgesprongen...

Maargoed, beetje offtopic. Binnekort ff truffels doen. Vinden jullie dat heviger dan cubensis?
Met citaat reageren
Oud 21-09-2005, 16:01
MikeyMo
MikeyMo is offline
Citaat:
hmmmm schreef op 14-09-2005 @ 17:28 :

Citaat:
hmmmm schreef op 20-09-2005 @ 15:49 :
Ik zie niet echt in hoe in een psychose raken grappig kan zijn. Een vriend van mij is daardoor ook echt van een flat afgesprongen...

uhh?
Oud 21-09-2005, 16:05
HTID
HTID is offline
Citaat:
MikeyMo schreef op 21-09-2005 @ 17:01 :
uhh?
lol
Oud 21-09-2005, 17:36
zeehond23
zeehond23 is offline
pwnd
Oud 21-09-2005, 18:10
Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
nps schreef op 15-09-2005 @ 10:47 :
En hoe concludeer je dat? Door de dingen die de personen zeggen of door daadwerkelijke scheikundige onderzoeken die aantonen dat de werkende stof voor een permanente hersenbeschadiging danwel verandering in de hersenen heeft gezorgd.

De sleutelzin was namelijk de laatste, niet de eerste: Instabiele mensen hebben nogal eens de neiging te overdrijven. Daarbij twijvel ik ernstig aan de practische drugs-ervaring van de mensen die dat dossier hebben samengesteld.

Maar het zal vast kunnen gebeuren hoor; Bij mensen die bij voorbaat al ernstig gevoelig voor psychoses zijn.
Oud 22-09-2005, 12:59
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Citaat:
Tsasil schreef op 21-09-2005 @ 19:10 :
Maar het zal vast kunnen gebeuren hoor; Bij mensen die bij voorbaat al ernstig gevoelig voor psychoses zijn.
Mja, dat staat overal. Op forums, bijsluiters etc...

Maar hoe kom je erachter op je er aanleg voor hebt?
Of wéét je dat naar aanleiding van symptomen uit het verleden?

Als ik in de wetenschap zou leven dat ik een verhoogd risico loop op een psychose zou ik namelijk wellicht op een andere manier met drugs omgaan. Als er dan ook een mogelijkheid is om dit na te gaan zal ik het niet nalaten omdat dat in mijn ogen het negeren van risico is en het weglopen van verantwoordelijkheid tegenover mezelf....
Oud 22-09-2005, 20:43
*.Cloud
*.Cloud is offline
Hm.. ben zelfs wel eens langer brak geweest.. maarja toen kreeg ik ook nog opeens griep ofzo 2 dagen nadat ik die dingen had gebruikt. Dan ben je echt lichamelijk en geestelijk zo brak maja geestelijk is ook logisch, in die trip is alles zo vreselijk intens.. weet je hoe saai de "normale" wereld in vergelijking dan is?! naja in ieder geval de komende paar dagen
Oud 23-09-2005, 06:48
hmmmm
hmmmm is offline
Citaat:
MikeyMo schreef op 21-09-2005 @ 17:01 :
uhh?
Mag ik je eraan helpen herinneren dat een paddotrip op geen enkele manier overeenkomt met een psychose.
Hij is gesprongen omdat hij z'n psychose niet meer trok. Ik geloof bijna een jaar nadat hij hem gekregen had.
De psychose was veroorzaakt door gewoon blowen en hij vertoonde daarvoor geen enkel aspect van een psychose of schizofrenie.
Dus het 'medisch onderzoek' is wel juist. Hij is zelfs gestopt met blowen toen hij in een psychose raakte, maar hij was er dan ook gevoelig voor. Z'n moeder was ook schizofrenisch.

Iedereen kan er gevoelig voor zijn, maar ik denk dat als je je goed bewust bent van je eigen lichaam, dat je dat wel aanvoelt..

Laatst gewijzigd op 23-09-2005 om 07:19.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2005, 11:05
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Citaat:
hmmmm schreef op 23-09-2005 @ 07:48 :
schizofrenisch.

Citaat:

Iedereen kan er gevoelig voor zijn, maar ik denk dat als je je goed bewust bent van je eigen lichaam, dat je dat wel aanvoelt..
Ja, maar moet je dan op letten, waar moet je je bewust van zijn?
Gaat het om het herkennen van onrealitische denken bij jezelf, gaat het om je bewust zijn van onlogische gedachten of niet te verklaren neigingen?
Of moet ik eerst stamboomonderzoek foen om erachter te komen hoe groot mijn kans is op een psychose, getriggered door wiet, salvia ea.?
Oud 24-09-2005, 19:49
Unique Clone
Unique Clone is offline
Ik ga vandaag samen met een vriend een portie mexicaantjes slikken. Ben benieuwd hoe het is, het is de eerste keer.
Reageren

Regels voor berichten