![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Verder maakt het mij niet zoveel uit als mijn vriend bi is, zolang hij dat maar niet een reden vindt om ook met jongens te experimenteren zolang hij een relatie heeft met mij. Vreemdgaan blijft vreemdgaan, maar ik neem aan dat er maar heel weinig biseksuele mensen zijn die vinden dat ze een vriendje en een vriendinnetje mogen hebben oid ![]() Als ik een vriend zou hebben met een homoseksueel verleden (dus iemand die dacht dat hij homo was en het toch niet was?) zou ik dat wel een beetje apart vinden, maar op zich ook geen probleem zolang hij op mij valt. Tenslotte zijn er ook genoeg homoseksuele mensen die eerst een of meerdere heteroseksuele relaties hebben, dit lijkt me net zoiets. Zolang mijn vriend maar op mij verliefd is, maakt een homoseksueel verleden me niet zoveel uit.
||
Citaat:
![]() Jouw sig lijkt trouwens hetzelfde thema te hebben, ook erg mooi. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En ik verwacht niet dat je het herkent, maar wat jij er in ziet ligt toch echt aan jou ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Offtopic: Ik begin echt te denken dat jij serious issues hebt, of zo. Want jij schijnt in een geheel eigen wereldje te leven, waar alles zwart-wit is. En het feit dat de werkelijkheid heel anders is dan de fantasiewereld waarin jij leeft.. Het is er met geen geweld in te rammen. Het is vrij vermoeiend, maar ik zou er niet raar van op staan te kijken als je dit opvat als een compliment.
|||
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Homohuwelijken, orgies, speeltjes, sm, gayparades: het maakt me niet uit! Ze doen maar! Geen en-kel probleem! Ik keur niets af. Maar als ik zeg dat ik, ik persoonlijk, niet geloof in 'bisexualiteit', ben ik opeens niet meer 'open-minded'? ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het is toch wel vreemd om aan te nemen dat ALLE mensen, die biseksueel zeggen te zijn erover liegen? Waarom zou ik er in godsnaam over liegen? Alleen op jongens of alleen op meisjes vallen zou een stuk makkelijker zijn dan op allebei vallen.. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Helaas verschillen wij gigantisch van mening m.b.t. dit topic, maar ACH...het maakt het allemaal wel erg discussiewaardig en intessant ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Wij verschillen inderdaad gigantisch van mening, maar je hebt gelijk dat juist zoiets het allemaal interessant houdt. Ik zou willen dat meer mensen dat eens in zouden zien. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|