Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-05-2005, 17:35
SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Citaat:
amamus schreef op 07-05-2005 @ 21:45 :
@SimplyABoy, ik snap heel goed wat je bedoelt, waarschijnlijk omdat ik er zelf ook mee zit, maar dan wel anders. Aan de ene kant, de psychologische en ook een beetje uiterlijke kant, voel ik me heel erg aangetrokken tot vrouwen (ik ben dus een vouw heh!) maar aan de andere kant, de seksuele aantrekkingskracht laat ik maar zeggen, voel ik me aangetrokken tot mannen (flirten enz, maar weinig diepgang). Ik weet niet of dit ook een vorm van bi-seksualiteit is? Maar ik herken de dubbelheid van gevoelens in elk geval wel, en ik weet hoe vervelend het is dat je er niet zeker over kunt zijn. Ik geloofde eerst nooit in bi seksualiteit, maar ik begin er nu hard aan te twijfelen, omdat ik zelf zo dubbel ben. Ik zou geen van beide kunnen missen! Dit kan voor mezelf later nog een groot probleem worden ben ik bang.

Nu ff ontopic: ik zou dus ook wel een vriend (laten we dan maar van een VRIEND uitgaan ) willen hebben met een biseksueel verleden, maar ik zou er wel eerst even goed met hem over willen praten, de mate van serieusheid enz..
Ik herken me heel erg in jouw beschrijving
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-05-2005, 17:36
Verwijderd
ik zou het wel vreemd vinden, om dat 't toch wat anders is, maar ik denk dat ik gauw genoeg aan het idee zou wennen
Met citaat reageren
Oud 13-05-2005, 18:35
Verwijderd
Ik zou er geen problemen mee hebben hoor. Die persoon in kwestie is dan toch op dat moment verliefd op jou en niet op iemand van zijn/haarzelfde geslacht?

Ik vind overigens dat MevrouwM en Mark Almighty er een rare mening op nahouden. Het is toch niet zo dat mensen bi zijn omdat dat a) in de mode is of b) zo is omdat ze er eigenlijk niet voor uit durven te komen dat ze homo zijn. Laat mensen toch op twee geslachten vallen, als ze dat nou gelukkig maakt. Ik denk namelijk dat dat wel kan. Ik denk ook meer dat mensen verliefd worden op personen en niet op geslacht. Sommige personen worden hun hele leven verliefd op mannen, andere op vrouwen en sommigen worden verliefd op beide. So what, zo lang iedereen maar gelukkig is toch? Wat maakt het uit hoe je het dan noemt en of het in de mode is of weet ik veel wat nog meer.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2005, 19:08
Baka²
Baka² is offline
bisexueel wel, homosexueel zou ik meer moeite mee hebben, aangezien ze dan overtuigd alleen op vrouwen zou zijn gevallen. Dat vind ik enger, want van complete afkeer (in de vorm van compleet niet aantrekkelijk) van mannen naar terug gaan naar mannen lijkt me nogal onlogisch...
Met citaat reageren
Oud 13-05-2005, 20:38
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Mushu schreef op 13-05-2005 @ 19:35 :
Ik zou er geen problemen mee hebben hoor. Die persoon in kwestie is dan toch op dat moment verliefd op jou en niet op iemand van zijn/haarzelfde geslacht?

Ik vind overigens dat MevrouwM en Mark Almighty er een rare mening op nahouden. Het is toch niet zo dat mensen bi zijn omdat dat a) in de mode is of b) zo is omdat ze er eigenlijk niet voor uit durven te komen dat ze homo zijn. Laat mensen toch op twee geslachten vallen, als ze dat nou gelukkig maakt. Ik denk namelijk dat dat wel kan. Ik denk ook meer dat mensen verliefd worden op personen en niet op geslacht. Sommige personen worden hun hele leven verliefd op mannen, andere op vrouwen en sommigen worden verliefd op beide. So what, zo lang iedereen maar gelukkig is toch? Wat maakt het uit hoe je het dan noemt en of het in de mode is of weet ik veel wat nog meer.
Het maakt mij ook niks uit. Ze doen maar. Als zij zich gelukkig voelen door zich 'bisexueel' te noemen, moeten ze dat maar lekker doen. Ik geloof ze alleen niet. En je zou de mensen eens de kost moeten geven die beweren 'bi' te zijn, omdat al hun friendinnetjuhs dat ook zijn, of omdat ze niet 'helemaal' uit de kast durven te komen.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2005, 20:57
George
George is offline
Ik zou het gaaf vinden. Heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat ik het zelf ook ben.
Oud 13-05-2005, 21:05
SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 13-05-2005 @ 21:38 :
Het maakt mij ook niks uit. Ze doen maar. Als zij zich gelukkig voelen door zich 'bisexueel' te noemen, moeten ze dat maar lekker doen. Ik geloof ze alleen niet. En je zou de mensen eens de kost moeten geven die beweren 'bi' te zijn, omdat al hun friendinnetjuhs dat ook zijn, of omdat ze niet 'helemaal' uit de kast durven te komen.
Jij mag echt doodvallen
Met citaat reageren
Oud 13-05-2005, 21:09
Mennuz
Mennuz is offline
Zou me niet veel kunnen schelen opzich. Ik bone haar nu, wat ze daarvoor met bananen, komkommers en slagroom heeft uitgevreten maakt mij niet uit.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2005, 22:08
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
SimplyABoy18 schreef op 13-05-2005 @ 22:05 :
Jij mag echt doodvallen
Krijg een SOA.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2005, 08:03
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Wat een geweldige sfeer hier.

Ik heb niets tegen biseksuele mensen en als een meisje mij vertelt dat ze biseksueel is boeit dat me geen kont. Ik zou het eigenlijk eerder nog een pre vinden omdat ik dan weet dat ze tenminste niet bekrompen is, hoewel ik dat natuurlijk al lang zou weten als ik al verliefd was.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2005, 10:59
Wandering
Wandering is offline
Iedereen heeft een verleden, dus dan zou je bij iedere partner kunnen gaan nadenken.
Voor mij maakt het niets uit in ieder geval. Ik ben zelf biseksueel en mijn huidige vriendin is ook biseksueel. Het is niet zo dat je dan een jongen en een meisje wil, er bestaat gewoon de mogelijkheid om op een jongen of op een meisje, een persoon dus, verliefd te worden. Op het moment van je relatie kies je dus voor die persoon en niet voor iemand anders.
Het is wel zo denk ik, naar mijn gevoel, dat je dan als je later je hele leven gaat delen met een jongen/ meisje, dat je wel eens een keertje denkt van was hij/zij maar een zij/hij op een gebied wat je misschien niet zo aanstaat of eventjes minder vindt. Maar dit kun je ook hebben bij een heteropartner, in de zin van "was hij/zij maar gelijk *die* in dat opzicht" dit is volgens mij ongeveer hetzelfde, ongeacht de geaardheid.
(geloof me maar Mark Almighty , het is niet omdat jij die gevoelens enzo die met het ontdekken/ aanvaarden van je geaardheid niet ervaart, dat het niet bestaat. Omdat je ergens niet in gelooft, wil niet zeggen dat het niet kan want op die manier zouden er veel dingen niet bestaan.)
Oud 14-05-2005, 12:07
Verwijderd
Ik zou me er niets van aantrekken, het zou me wel intrigeren denk ik.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2005, 13:28
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Wandering schreef op 14-05-2005 @ 11:59 :

(geloof me maar Mark Almighty , het is niet omdat jij die gevoelens enzo die met het ontdekken/ aanvaarden van je geaardheid niet ervaart, dat het niet bestaat. Omdat je ergens niet in gelooft, wil niet zeggen dat het niet kan want op die manier zouden er veel dingen niet bestaan.)
Dat is nu juist wat ik de hele tijd zeg: ik zeg niet dat ik De Absolute Waarheid in pacht heb, maar ik zeg gewoon hoe ik erover denk. En dan krijg ik van anderen doodswensen naar m'n hoofd.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2005, 13:38
yuck fou
yuck fou is offline
ik ben ook bisexueel en ik heb mijn vriend dat eigelijk vrijwel in het begin al verteld, hij had er eigelijk totaal geen moeite mee. hij zag het wel voor zich triootjes enzo
Met citaat reageren
Oud 14-05-2005, 14:15
WolterB
WolterB is offline
Ik zou me er niet door af laten schrikken
Oud 14-05-2005, 15:29
Isiyanka
Isiyanka is offline
Citaat:
Bloedpropje schreef op 14-05-2005 @ 09:03 :
Wat een geweldige sfeer hier.

Ik heb niets tegen biseksuele mensen en als een meisje mij vertelt dat ze biseksueel is boeit dat me geen kont. Ik zou het eigenlijk eerder nog een pre vinden omdat ik dan weet dat ze tenminste niet bekrompen is, hoewel ik dat natuurlijk al lang zou weten als ik al verliefd was.
Wat heb jij een walgelijke sig hoewel hij hopelijk shockerend is bedoeld, dat is dan wel gelukt

Verder maakt het mij niet zoveel uit als mijn vriend bi is, zolang hij dat maar niet een reden vindt om ook met jongens te experimenteren zolang hij een relatie heeft met mij. Vreemdgaan blijft vreemdgaan, maar ik neem aan dat er maar heel weinig biseksuele mensen zijn die vinden dat ze een vriendje en een vriendinnetje mogen hebben oid Dus nee, dat maakt mij verder niet zoveel uit.
Als ik een vriend zou hebben met een homoseksueel verleden (dus iemand die dacht dat hij homo was en het toch niet was?) zou ik dat wel een beetje apart vinden, maar op zich ook geen probleem zolang hij op mij valt. Tenslotte zijn er ook genoeg homoseksuele mensen die eerst een of meerdere heteroseksuele relaties hebben, dit lijkt me net zoiets. Zolang mijn vriend maar op mij verliefd is, maakt een homoseksueel verleden me niet zoveel uit.
Oud 14-05-2005, 15:30
Wandering
Wandering is offline
Geen doodswensen van deze kant hoor.
Misschien denk je er zo wel over omdat je zelf er nog niet helemaal uit bent
Ik hoop wel dat je er enigzins begrip voor hebt als iemand zich biseksueel voelt. Het is niet iets wat je zelf kan bepalen he.
Oud 14-05-2005, 18:27
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
Isiyanka schreef op 14-05-2005 @ 16:29 :
Wat heb jij een walgelijke sig hoewel hij hopelijk shockerend is bedoeld, dat is dan wel gelukt
Dankjewel, shockeren is meer dan ik op kon hopen.

Jouw sig lijkt trouwens hetzelfde thema te hebben, ook erg mooi.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2005, 19:20
Isiyanka
Isiyanka is offline
Citaat:
Bloedpropje schreef op 14-05-2005 @ 19:27 :

Waar hoopte je dan op, als ik mag vragen?
En ik verwacht niet dat je het herkent, maar wat jij er in ziet ligt toch echt aan jou
Oud 14-05-2005, 20:07
Vice
Vice is offline
Citaat:
Ik vind hem eigenlijk wel goed bedacht.
Oud 14-05-2005, 21:48
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
OMG *ROFL
Met citaat reageren
Oud 14-05-2005, 22:25
Astraea
Astraea is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 13-05-2005 @ 21:38 :
Dus als ik mezelf niet biseksueel noem, maar wel op beide geslachten kan vallen, dan is er niets aan de hand volgens jou? Dan gebruik ik dat 'populaire' woord niet, maar de betekenis ervan wel.

Offtopic:
Ik begin echt te denken dat jij serious issues hebt, of zo. Want jij schijnt in een geheel eigen wereldje te leven, waar alles zwart-wit is. En het feit dat de werkelijkheid heel anders is dan de fantasiewereld waarin jij leeft.. Het is er met geen geweld in te rammen. Het is vrij vermoeiend, maar ik zou er niet raar van op staan te kijken als je dit opvat als een compliment.
Oud 14-05-2005, 22:31
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Astraea schreef op 14-05-2005 @ 23:25 :
Dus als ik mezelf niet biseksueel noem, maar wel op beide geslachten kan vallen, dan is er niets aan de hand volgens jou? Dan gebruik ik dat 'populaire' woord niet, maar de betekenis ervan wel.
Nee, je mist m'n punt. Als jij beweert op beide geslachten te vallen, dan neem ik dat dus niet aux serieux.

Citaat:
Offtopic:
Ik begin echt te denken dat jij serious issues hebt, of zo. Want jij schijnt in een geheel eigen wereldje te leven, waar alles zwart-wit is. En het feit dat de werkelijkheid heel anders is dan de fantasiewereld waarin jij leeft.. Het is er met geen geweld in te rammen. Het is vrij vermoeiend, maar ik zou er niet raar van op staan te kijken als je dit opvat als een compliment.
Ja, iedereen die een andere mening heeft dan algemeen aanvaard, heeft serious issues. Nee mooi, weet ik dat even.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2005, 22:35
Astraea
Astraea is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 14-05-2005 @ 23:31 :
Nee, je mist m'n punt. Als jij beweert op beide geslachten te vallen, dan neem ik dat dus niet aux serieux.
Hoe kun jij nou niet geloven dat het echt zo is? Wil dat dan zeggen dat ik het mezelf aanpraat als ik strontverliefd ben op een meisje, terwijl ik 2 jaar geleden helemaal verliefd was op een jongen? Ik heb die gevoelens en dat is gewoon zo. Punt. Daar valt gewoon niet over te discussieren.

Citaat:
Ja, iedereen die een andere mening heeft dan algemeen aanvaard, heeft serious issues. Nee mooi, weet ik dat even.
Het gaat hier niet om 'een' mening die afwijkt van het 'gangbare'. Het gaat er hier om dat jij met alle geweld tegen iedereen in moet gaan. Openminded zijn is namelijk een hele kunst.
Oud 14-05-2005, 22:40
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Astraea schreef op 14-05-2005 @ 23:35 :
Hoe kun jij nou niet geloven dat het echt zo is? Wil dat dan zeggen dat ik het mezelf aanpraat als ik strontverliefd ben op een meisje, terwijl ik 2 jaar geleden helemaal verliefd was op een jongen? Ik heb die gevoelens en dat is gewoon zo. Punt. Daar valt gewoon niet over te discussieren.
Weet je dat je nu hetzelfde doet als dat waar je mij van beschuldigt?

Citaat:
Het gaat hier niet om 'een' mening die afwijkt van het 'gangbare'. Het gaat er hier om dat jij met alle geweld tegen iedereen in moet gaan. Openminded zijn is namelijk een hele kunst.
Oh, nou gaat het topic opeens over mij! Weet je, ik ben werkelijk waar zeer vereerd. Ik 'moet' helemaal niet met alle geweld tegen iedereen ingaan. Ik heb een andere mening. Ik heb gezegd: "Dat is niet De Absolute Waarheid". MevrouwM was het met me eens. Anderen zijn het zwaar met me oneens. Nou ja, boeiend. Ga je druk maken over iets anders, zeg.

Homohuwelijken, orgies, speeltjes, sm, gayparades: het maakt me niet uit! Ze doen maar! Geen en-kel probleem! Ik keur niets af. Maar als ik zeg dat ik, ik persoonlijk, niet geloof in 'bisexualiteit', ben ik opeens niet meer 'open-minded'?
Met citaat reageren
Oud 14-05-2005, 23:01
Astraea
Astraea is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 14-05-2005 @ 23:40 :
Weet je dat je nu hetzelfde doet als dat waar je mij van beschuldigt?
Nee, dat doe ik niet. Ik geef aan dat het bij mij zo is. En daar weet ik zelf van. Jij bent blijkbaar geen bi, maar wie ben jij om te zeggen dat andere mensen geen bi kunnen zijn?

Citaat:
Oh, nou gaat het topic opeens over mij! Weet je, ik ben werkelijk waar zeer vereerd. Ik 'moet' helemaal niet met alle geweld tegen iedereen ingaan. Ik heb een andere mening. Ik heb gezegd: "Dat is niet De Absolute Waarheid". MevrouwM was het met me eens. Anderen zijn het zwaar met me oneens. Nou ja, boeiend. Ga je druk maken over iets anders, zeg.

Homohuwelijken, orgies, speeltjes, sm, gayparades: het maakt me niet uit! Ze doen maar! Geen en-kel probleem! Ik keur niets af. Maar als ik zeg dat ik, ik persoonlijk, niet geloof in 'bisexualiteit', ben ik opeens niet meer 'open-minded'?
Het is geen kwestie van geloven. Het is iets wat er duidelijk wel is, aangezien heel veel mensen wel degelijk bi ZIJN, dus het is niet iets waar in te geloven valt.
Oud 14-05-2005, 23:07
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Astraea schreef op 15-05-2005 @ 00:01 :
Nee, dat doe ik niet. Ik geef aan dat het bij mij zo is. En daar weet ik zelf van. Jij bent blijkbaar geen bi, maar wie ben jij om te zeggen dat andere mensen geen bi kunnen zijn?
Gewoon, een jongen van 19 met een mening.

Citaat:
Het is geen kwestie van geloven. Het is iets wat er duidelijk wel is, aangezien heel veel mensen wel degelijk bi ZIJN, dus het is niet iets waar in te geloven valt.
Nee, kijk, hier ga je dus de mist in. Hier gaat het topic nu juist -deels- over. Veel mensen BEWEREN dat ze bi zijn, alleen ik, ik persoonlijk en ik alleen, geloof niet in 'bisexualiteit'. Is dat nou zo moeilijk te vatten?
Met citaat reageren
Oud 14-05-2005, 23:10
Astraea
Astraea is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 15-05-2005 @ 00:07 :
Gewoon, een jongen van 19 met een mening.

Nee, kijk, hier ga je dus de mist in. Hier gaat het topic nu juist -deels- over. Veel mensen BEWEREN dat ze bi zijn, alleen ik, ik persoonlijk en ik alleen, geloof niet in 'bisexualiteit'. Is dat nou zo moeilijk te vatten?
En WAAROM 'geloof' jij niet in biseksualiteit? Wat valt er nou niet aan te geloven?
Het is toch wel vreemd om aan te nemen dat ALLE mensen, die biseksueel zeggen te zijn erover liegen? Waarom zou ik er in godsnaam over liegen? Alleen op jongens of alleen op meisjes vallen zou een stuk makkelijker zijn dan op allebei vallen..
Oud 14-05-2005, 23:11
naam onbekend
naam onbekend is offline
Handdoek!
Oud 14-05-2005, 23:12
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Astraea schreef op 15-05-2005 @ 00:10 :
En WAAROM 'geloof' jij niet in biseksualiteit? Wat valt er nou niet aan te geloven?
Het is toch wel vreemd om aan te nemen dat ALLE mensen, die biseksueel zeggen te zijn erover liegen? Waarom zou ik er in godsnaam over liegen? Alleen op jongens of alleen op meisjes vallen zou een stuk makkelijker zijn dan op allebei vallen..
Ik heb dit allemaal al lang en breed verteld op de eerste twee pagina's van dit topic. Ik stel voor dat je dat nog eens rustig doorleest, aangezien ik weinig trek heb hetzelfde lange verhaal nog eens te doen.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 09:36
JanDeVries
JanDeVries is offline
Als mijn vriendje zou vertellen dat hij wel eens wat met jongens heeft gehad, zou ik daar bewijs van willen.
Foto's. Heel veel. Rawr.
Oud 15-05-2005, 18:36
evanescence
evanescence is offline
mijn vriend is ook bi en ik vind het geen probleem....lekker toch...zou je nog een trio'tje met 2 jongens kunnen regelen geen probleem hoor!!!!
Oud 15-05-2005, 19:09
bracelance
bracelance is offline
ik ben wel voor groepsgevoel
Oud 15-05-2005, 19:55
evanescence
evanescence is offline
Citaat:
bracelance schreef op 15-05-2005 @ 20:09 :
ik ben wel voor groepsgevoel

Je bent welkom
Oud 15-05-2005, 20:00
Donny must die
Donny must die is offline
Citaat:
SimplyABoy19 schreef op 13-05-2005 @ 22:05 :
Jij mag echt doodvallen
jemig wat ben jij voor hersenloze barbaar.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 23:25
Warsocket
Warsocket is offline
Ik zou er geen probleem van maken
als een meisje voor mij een vriend heeft gehad doe ik er niet moeijlijk over
waarom wel als ze daarvoor een vriendin heeft gehad

ik zou e rook geen ander gevoel over hebben ofzo
dus ik snap het probleem ook eigleijk niet zo goed
Oud 16-05-2005, 21:21
SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Citaat:
Nanahara schreef op 15-05-2005 @ 21:00 :
jemig wat ben jij voor hersenloze barbaar.
In ieder geval meer openminded dan voor wie die reactie bedoeld was
Met citaat reageren
Oud 16-05-2005, 21:27
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
SimplyABoy19 schreef op 16-05-2005 @ 22:21 :
In ieder geval meer openminded dan voor wie die reactie bedoeld was
Iemand doodwensen getuigt ook echt van open-mindedheid.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2005, 21:45
Astraea
Astraea is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 16-05-2005 @ 22:27 :
Iemand doodwensen getuigt ook echt van open-mindedheid.
Iemand doodwensen heeft niets te maken met open-mindedheid, maar met de mate waarop iemand je irriteert.
Oud 16-05-2005, 22:41
SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Citaat:
Astraea schreef op 16-05-2005 @ 22:45 :
Iemand doodwensen heeft niets te maken met open-mindedheid, maar met de mate waarop iemand je irriteert.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2005, 22:51
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Astraea schreef op 16-05-2005 @ 22:45 :
Zou gezellig boel worden, als iedereen die mekaar irriteert, mekaar dood zou wensen.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2005, 22:56
SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 16-05-2005 @ 23:51 :
Zou gezellig boel worden, als iedereen die mekaar irriteert, mekaar dood zou wensen.
Die uitspraak was misschien een beetje TE van mij, dus hierbij toch nog even een serieus gemeende excuses

Helaas verschillen wij gigantisch van mening m.b.t. dit topic, maar ACH...het maakt het allemaal wel erg discussiewaardig en intessant
Met citaat reageren
Oud 16-05-2005, 23:06
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
SimplyABoy19 schreef op 16-05-2005 @ 23:56 :
Die uitspraak was misschien een beetje TE van mij, dus hierbij toch nog even een serieus gemeende excuses

Helaas verschillen wij gigantisch van mening m.b.t. dit topic, maar ACH...het maakt het allemaal wel erg discussiewaardig en intessant
En hierbij een oprechte dankjewel voor de excuses. Ik had de opmerking daarna ook niet moeten maken.

Wij verschillen inderdaad gigantisch van mening, maar je hebt gelijk dat juist zoiets het allemaal interessant houdt. Ik zou willen dat meer mensen dat eens in zouden zien.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2005, 23:44
ian
ian is offline
we weten intussen dat het jou mening is,
ik vind het nogal bekrompen maar hou ffkes op met dat welles-nietes spelletje over het uitlokkken
Oud 16-05-2005, 23:46
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
ian schreef op 17-05-2005 @ 00:44 :
we weten intussen dat het jou mening is,
ik vind het nogal bekrompen maar hou ffkes op met dat welles-nietes spelletje over het uitlokkken
En waar kom jij vandaan? Hadden SimplyABoy en ik het nét weer bijgelegd, was alles weer koek en ei, hadden we ons verzoend, kom jij hier weer rondcommanderen...
Met citaat reageren
Oud 16-05-2005, 23:49
ian
ian is offline
sorry ik was het aan het typen en msnnen dus da bericht had ik nog niet gezien
spyt me
Oud 16-05-2005, 23:50
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
ian schreef op 17-05-2005 @ 00:49 :
sorry ik was het aan het typen en msnnen dus da bericht had ik nog niet gezien
spyt me
Oke.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2005, 23:53
ian
ian is offline
hey mark almighty lope wy nu niet eigkenlijk omstebeurt op 2 topics te antwoorden?? eerst dees en dan die van hoeveel verschil je?
Reageren

Regels voor berichten