Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Maar die Ratsj was echt geweldig, ja. Whaha. Ik zou dat contract echt nooit ondertekend hebben ![]()
|
Er stond daarstraks een interview met Natalie op www.tvgids.nl
Ik wilde hem na de finale plaatsen, maar nu is ie al weg ![]() In ieder geval stond er dat ze Krieke bijna nooit meer sprak en dat de 60km blijkbaar toch een te grote afstand was.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jeeeej, Karla en Sophie! Had het niet verwacht.. zeker niet door die 5 minuten achterstand, en die vaste lift van Krieke en Nathalie. Ik vind het echt leuk voor ze!! Vond het toch wel een spannende finale ![]() En Rink met zn contract ![]() Vond het toch niet zo slim van Krieke om dat te ondertekenen. Als hij dat stukje nou geen amulet had gewonnen, en 5 minuten achterstand, zou die achterstand wegvallen en ze hadden toch al 3 amuletten. Maar daar denk je misschien niet bij na als je daar in de finale bezig bent ![]() Maar zo was het vorig jaar ook met Jeske en Elias, dat die er ineens weer zaten. En dan blijkt dat het toch wel belangrijk is dat je ook een beetje vrienden maakt, ipv alleen maar te willen winnen. Die treinen!! ![]() ![]() Ratsj ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik had de wie wint spoiler niet gelezen in de programma-begin-filmpje zie je ze in de trein zitten, en zitten ze girl power te roepen nu ik dus ook wete wie won was het idd net ene spoiler, maar dat was dus onbewust over volgende route: bombay>irak ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Dus naar mijn mening twee ongelukken, waarvan één niet is uitgezonden... Ik vond Rink trouwens heel slim met zijn contract ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() als mij vooraf was verteld dat de dames zouden winnen had er geen snars van gelooft. Nu krijgen ze echter mijn complimenten en vind ik het knap wat ze gepresteerd hebben. Dat krieke en nathalie zo ver zijn gekomen is ook een klein beetje mazzel geweest, stel dat ze elkaar totaal niet hadden gelegen? dan was het na 1 of 2 aflevering aju paraplu geworden. Wel knap dat zij ook zo ver gekomen zijn. Wel frappant vond ik dat na de 1e 2 afvaletappes eigenlijk de 2 beste teams (jeroen&manja, just&brechtje) eruit lagen terwijl de dames toen nog helemaal niks, beh een dansproef, hadden gewonnen. Eigenlijk zijn ze een soort subtopper die op wonderbaarlijke wijze de knockoutrondes hebben overleefd ![]() volgende week nog even "the making of" kijken en dan maar wachten op volgend jaar ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() De geest kan rare truukjes uithalen ^^. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Maar ja, achteraf niks aan te doen en het is ook geen wereldramp ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er komt onverwachts een auto vanuit een zijstraat en daar knalt de auto waarin gefilmt wordt bovenop. Dat ongeluk van Just en Brechtje heb ik ook gezien ja, dat was de eerste aflevering, daar knalde de dronken chauffeur tegen de zijkant van een vrachtwagen aan. Maar dat stuke dat ik bedoel is niet uitgezonden maar misschien dat dat gaat gebeuren tijden de making of dit weekend ![]() EDIT: Of misschien dat ze dat ongeluk niet mochten uitzenden omdat NL daar altijd heel moeilijk over doet om bepaalde dingen wel op tv te laten uitzenden, of niet ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dat is echt geen eitje hoor ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Een Tweeling: forumvriend van Flowtje. en vice versa ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Oke, dus eigenlijk is jouw commentaar dat wij te veel commentaar hebben? ![]() En wat ik nog veel triester vind is dat je iemand uitscheldt voor 'rattengezicht' en 'lelijke behaarde bosaap', terwijl dat iets is waar iemand totaal niks aan kan doen. Terwijl jij in dezelfde post tegen óns zegt dat we respect moeten hebben voor Rink. Weet je waarom we geen respect voor hem hebben? Om zijn karakter: iets waar hij wél iets aan kan doen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb zin in vanavond, die achter-de-schermen-aflevering vond de vorige PE vond ik érg leuk ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Peking Express 3 - De Mekong Route Verwijderd | 420 | 31-05-2006 17:19 | |
Films, TV & Radio |
Oberon (ned. 2) Fleurop | 20 | 11-11-2005 20:52 | |