Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-05-2005, 20:58
baas
baas is offline
Wel vreemd dat ze opeens gewonnen hadden met 8 minuten (!)terwijl Krieke en Nathalie een voorsprong hadden bij het laatste vlaggetje en niet meer hoefden te zoeken en een directe lift naar de eindbestemming hadden.
Oud 22-05-2005, 21:00
Verwijderd
Jammer, ik was voor Krieke en Natalie. En ik verwachtte ook echt dat zij aan het winnen waren. Maargoed, één troost: nu krijgt die achterlijke Rink tenminste niks
Ja, en Karla en Sophie... kan ik wel mee leven. Hoewel ik Karla soms echt een bitch vind/vond, moest ik vandaag toch wel weer erg om haar lachen. "Karla, anders hou je aan mij vast." "Waarom?" en dan ondertussen lekker tegen die Bollywood-ster aanhangen.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2005, 21:01
Shadina
Shadina is offline
Citaat:
Balance schreef op 22-05-2005 @ 21:54 :
dat ongeluk was toch toen met just en brechtje?
Dat zei ik ook al, maar ze wilden me niet geloven.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2005, 21:02
Sitroentje
Sitroentje is offline
Citaat:
Shadina schreef op 22-05-2005 @ 21:57 :
Klopt het eigenlijk dat de finale vorig jaar langer duurde? Of ligt het aan mij? Vorig jaar vond ik de finale leuker, toen moesten ze geloof ik ook meer spelletjes spelen (of leek het alleen maar zo).
Ik dacht dat ook...
Oud 22-05-2005, 21:06
BCR
BCR is offline
Citaat:
MadameMinke schreef op 22-05-2005 @ 22:00 :
Jammer, ik was voor Krieke en Natalie. En ik verwachtte ook echt dat zij aan het winnen waren. Maargoed, één troost: nu krijgt die achterlijke Rink tenminste niks
Hehe, mee eens.

Maar die Ratsj was echt geweldig, ja. Whaha.

Ik zou dat contract echt nooit ondertekend hebben Maar Krieke blijft snoezig.
Oud 22-05-2005, 21:07
Omi0
Omi0 is offline
echt leuk dat 2 'vlaamse meisjes' gewonnen hebben

en nu met z'n allen op geven voor Peking Express 2006! weet iemand welke route ze deze keer nemen?
Met citaat reageren
Oud 22-05-2005, 21:08
PV
PV is offline
Karla en Sophie gewonnen Idd wel een beetje raar want volgens mij kwamen Natalie en Krieke ook eerder aan. Maar misschien hebben zij langer naar hun kamer lopen zoeken.
Rink met z'n contract Wel een beetje jammer van Jorien dat zij Karla al meteen begon te helpen ipv een blok te spelen. Maarja.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2005, 21:18
Balance
Balance is offline
Ze kunnen heel wat knutselen met die regie hè?
Als Krieke en natalie 5 minuten vast hebben gestaan bij een druk verkeersplein en dat zenden ze niet uit, dan lijkt het net alsof ze heel snel erheen hebben kunnen rijden. Zo kan de regie heel de race spannend laten lijken.
Oud 22-05-2005, 21:28
Shadina
Shadina is offline
Ik heb even op de site van Net5 gekeken, maar er stond nergens waar ze race volgend jaar heengaat. Hoop dat ze weer een nieuwe route bedenken.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2005, 22:39
Balance
Balance is offline
Er stond daarstraks een interview met Natalie op www.tvgids.nl
Ik wilde hem na de finale plaatsen, maar nu is ie al weg

In ieder geval stond er dat ze Krieke bijna nooit meer sprak en dat de 60km blijkbaar toch een te grote afstand was.
Oud 22-05-2005, 23:55
NERD
NERD is offline
Veel studentenverenigingen houden ook liftwedstijden met duo's. Regel 1 daarbij is dat het niet toegstaan is om met twee leden van het vrouwelijk geslacht te gaan liften, dit in verband met oneerlijke concurrentie. Fascinerend om te zien dat deze regel zelfs tot in Azie van toepassing is. En iedereen ze maar complimenteren met hun "fantastische" lifttactiek. Daar zullen ze dan waarschijnlijk pronte borstjes in een strak shirtje en een hoop gegiebel mee bedoelen.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2005, 08:22
Roxy
Roxy is offline
Citaat:
NERD schreef op 23-05-2005 @ 00:55 :
Veel studentenverenigingen houden ook liftwedstijden met duo's. Regel 1 daarbij is dat het niet toegstaan is om met twee leden van het vrouwelijk geslacht te gaan liften, dit in verband met oneerlijke concurrentie. Fascinerend om te zien dat deze regel zelfs tot in Azie van toepassing is. En iedereen ze maar complimenteren met hun "fantastische" lifttactiek. Daar zullen ze dan waarschijnlijk pronte borstjes in een strak shirtje en een hoop gegiebel mee bedoelen.
ach vorig jaar zaten er twee echt mooie meisjes in en die hebben het niet ontzettend goed gedaan ofzo.. goed ze vielen uit omdat ze het lichamelijk niet meer trokken maar ze waren niet enorm goed bezig... uiterlijk en sexydoen heeft wel degelijk invloed natuurlijk maar is niet enorm bepalend denk ik..
Oud 23-05-2005, 08:52
BCR
BCR is offline
Citaat:
Balance schreef op 22-05-2005 @ 23:39 :

In ieder geval stond er dat ze Krieke bijna nooit meer sprak en dat de 60km blijkbaar toch een te grote afstand was.
Tss, das jammer Ze zeiden dat ze vrienden voor het leven waren.
Oud 23-05-2005, 09:06
Olijf
Olijf is offline
Hmm... Ik vond het niet echt een spectaculaire finale!
Dat met die voedselbussen en die overvolle treinen was nog wel spannend maar daarna vond ik het niet zo boeiend.

Ook vond ik het nogal oneerlijk dat Rink&Jorien er voor wilden zorgen dat Karla&Sophie gingen winnen!
De organisatie van Peking Express had dat ook wel moeten weten voordat ze Rink&Jorien daar neer gingen zetten. Die twee, en vooral Rink, wilden wraak. Ik vind dat toch een beetje oneerlijk, hoe vervelend Krieke ook voor Rink was.

Maar ja ik vond het super leuk voor Karla&Sophie!
Van die uber-stadsmensen tot echt avonturiers!
Chapeau!
Met citaat reageren
Oud 23-05-2005, 10:36
Verwijderd
Citaat:

60 km is toch maar een stukje? half uur tot een uur in de trein ofzo. Toch jammer dat ze elkaar minder zien.. zelfs geen mail ofzo?

Jeeeej, Karla en Sophie! Had het niet verwacht.. zeker niet door die 5 minuten achterstand, en die vaste lift van Krieke en Nathalie. Ik vind het echt leuk voor ze!!
Vond het toch wel een spannende finale

En Rink met zn contract Hij ligt eruit, en dan wil ie nog geld krijgen.. was vast het enige waar hij voor mee deed..
Vond het toch niet zo slim van Krieke om dat te ondertekenen. Als hij dat stukje nou geen amulet had gewonnen, en 5 minuten achterstand, zou die achterstand wegvallen en ze hadden toch al 3 amuletten. Maar daar denk je misschien niet bij na als je daar in de finale bezig bent
Maar zo was het vorig jaar ook met Jeske en Elias, dat die er ineens weer zaten. En dan blijkt dat het toch wel belangrijk is dat je ook een beetje vrienden maakt, ipv alleen maar te willen winnen.

Die treinen!!
Ratsj Maar die vond ik echt niet knap hoor.. Tegenover andere Indiërs zag ie er wel wat beter uit, maar knap.. nee..
Met citaat reageren
Oud 23-05-2005, 12:11
Verwijderd
Mja dus ^^ Girlpower .

En toen ik de reply van Alpha Omega aanpaste bedacht ik te laat dat ik verried voor de anderen die hem al wel hadden gezien wie de winnaars waren. Maar toen was ik niet meer thuis en kon er niets meer aan veranderen. mijn excuses .

Iig. Karla en Sofie EN nipt was het, want ik dacht echt dat Krieke en Nathalie het hadden.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2005, 13:36
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Citaat:
Mutant schreef op 23-05-2005 @ 13:11 :
Mja dus ^^ Girlpower .

En toen ik de reply van Alpha Omega aanpaste bedacht ik te laat dat ik verried voor de anderen die hem al wel hadden gezien wie de winnaars waren. Maar toen was ik niet meer thuis en kon er niets meer aan veranderen. mijn excuses .

Iig. Karla en Sofie EN nipt was het, want ik dacht echt dat Krieke en Nathalie het hadden.
om het op te klaren:
ik had de wie wint spoiler niet gelezen
in de programma-begin-filmpje zie je ze in de trein zitten, en zitten ze girl power te roepen

nu ik dus ook wete wie won was het idd net ene spoiler, maar dat was dus onbewust

over volgende route: bombay>irak en dan irak>moskou
Oud 23-05-2005, 14:11
Orsino*
Orsino* is offline
Citaat:
Shadina schreef op 22-05-2005 @ 22:01 :
Dat zei ik ook al, maar ze wilden me niet geloven.
Ja, Just en Brechtje hadden een ongeluk. Maar in het voorstukje is er gefilmd vanuit een auto, die tegen een rode auto aanrijdt (Just en Brechtje reden tegen een blauwe of zilveren auto aan geloof ik). En daarbij hoor je volgens mij vrij duidelijk Natalie "KRIIIEEEEKKK..........!!" roepen.
Dus naar mijn mening twee ongelukken, waarvan één niet is uitgezonden...

Ik vond Rink trouwens heel slim met zijn contract Wie wil er nou niet zoveel geld?
Met citaat reageren
Oud 23-05-2005, 15:18
.Pure
.Pure is offline
wat een kloteactie van Rink dat hij ook geld wilde hebben. écht stom, 't is een spel en hij had verloren, jammer dan. Maar goed, mocht 'm toch al niet

leuk dat Karla&Sofie hebben gewonnen btw, niet verwacht!
Met citaat reageren
Oud 23-05-2005, 15:27
*Sbien
*Sbien is offline
IDD Rink is echt doortrapt. Vraag me trouwens wel af of hij het geld echt had opgeeist als ze gewonne hadden en of Nathalie t gegeven had...

Volgend jaar doe ik mee
Oud 23-05-2005, 15:29
.Pure
.Pure is offline
Citaat:
*Sbien schreef op 23-05-2005 @ 16:27 :
IDD Rink is echt doortrapt. Vraag me trouwens wel af of hij het geld echt had opgeeist als ze gewonne hadden en of Nathalie t gegeven had...

Volgend jaar doe ik mee
hee, ik ook
Met citaat reageren
Oud 23-05-2005, 17:39
3rd Rock
3rd Rock is offline
Citaat:
Orsino* schreef op 23-05-2005 @ 15:11 :
Ja, Just en Brechtje hadden een ongeluk. Maar in het voorstukje is er gefilmd vanuit een auto, die tegen een rode auto aanrijdt (Just en Brechtje reden tegen een blauwe of zilveren auto aan geloof ik). En daarbij hoor je volgens mij vrij duidelijk Natalie "KRIIIEEEEKKK..........!!" roepen.

Ik vond Rink trouwens heel slim met zijn contract Wie wil er nou niet zoveel geld?
ik dacht juist dat ik Jorien RIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEENK hoorde roepen...maar idd, die uitroepen lijken behoorlijk op elkaar

als mij vooraf was verteld dat de dames zouden winnen had er geen snars van gelooft. Nu krijgen ze echter mijn complimenten en vind ik het knap wat ze gepresteerd hebben.
Dat krieke en nathalie zo ver zijn gekomen is ook een klein beetje mazzel geweest, stel dat ze elkaar totaal niet hadden gelegen? dan was het na 1 of 2 aflevering aju paraplu geworden. Wel knap dat zij ook zo ver gekomen zijn.

Wel frappant vond ik dat na de 1e 2 afvaletappes eigenlijk de 2 beste teams (jeroen&manja, just&brechtje) eruit lagen terwijl de dames toen nog helemaal niks, beh een dansproef, hadden gewonnen. Eigenlijk zijn ze een soort subtopper die op wonderbaarlijke wijze de knockoutrondes hebben overleefd

volgende week nog even "the making of" kijken en dan maar wachten op volgend jaar
Oud 24-05-2005, 14:51
Verwijderd
Citaat:
Alpha_Omega schreef op 23-05-2005 @ 14:36 :
...
Ik ben gaan herlezen, want ik dacht echt dat je zei, ik las de spoiler net. En nu ook, ik moest echt 3x kijken om te zien dat er staat: net niet, ik kon me bedwingen. ipv net, ik kon me niet bedwingen. En omdat ik wel wist wie er won en er al 2 reacties waren is het dus helemaal misgegaan .

De geest kan rare truukjes uithalen ^^.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2005, 15:24
Balance
Balance is offline
Citaat:
Mutant schreef op 24-05-2005 @ 15:51 :
Ik ben gaan herlezen, want ik dacht echt dat je zei, ik las de spoiler net. En nu ook, ik moest echt 3x kijken om te zien dat er staat: net niet, ik kon me bedwingen. ipv net, ik kon me niet bedwingen. En omdat ik wel wist wie er won en er al 2 reacties waren is het dus helemaal misgegaan .

De geest kan rare truukjes uithalen ^^.
en vervolgens postte Alpha_Omega:

Citaat:
hehe ik deed in tekst na wat je ziet in de intro van peking expres, (..)

in het beginfilmpje zitten ze toch in die trein zo girl power te zeggen

dat bedoele ik
Waardoor ik ook weer wist wie d'r gewonnen had.

Maar ja, achteraf niks aan te doen en het is ook geen wereldramp
Oud 24-05-2005, 18:13
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
idd ongewild veel verpest
Oud 24-05-2005, 22:01
the tourist
the tourist is offline
Ik vind het leuk dat Karla & Sophie hebben gewonnen. Ik verwachtte dat Krieke & Natalie zouden winnen, en zijzelf geloof ik ook. Ze hebben wel veel aan die Raj (mijn vader heeft een Indische vriend en die schrijft zijn naam ook zo, dus deze misschien ook) te danken, zonder hem zouden niet hebben gewonnen, denk ik

Ik ben benieuwd naar de aflevering van volgende week, achter de schermendingen vind ik altijd leuk.
Ik heb dezelfde achternaam als Krieke.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2005, 22:02
Flowtje
Flowtje is offline
Ach, zelfs al wist ik wie zou er zouden gaan winnen, ik vond het wel spannend. Wel jammer dat Krieke en Nathalie elkaar nu niet meer spreken.

Ben stiekem eigenlijk toch wel een beetje benieuwd hoe het met Dieter (?) en Nathalie gaat.. (omdat hij zo vreemd deed aan de telefoon dus)
Oud 24-05-2005, 22:40
Verwijderd
Citaat:

Laat me raden: dat stomme vriendje van d'r vond het niet goed.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2005, 10:12
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
wat is die Rink een stomme lul, echt chantage!
Oud 25-05-2005, 11:12
Een Tweeling
Een Tweeling is offline
Ik vond die actie van Rink echt heel erg stoer. Haha, zag je dat gezicht van Krieke wit wegtrekken ? Ow wat baalde hij !
En toen was het geen stoere Krieke meer die Rink eens even een blok zal zetten, nee hij ondertekende het ook nog.

Maaaaar dat vond ik vorig jaar ook al, ik vind niet dat het koppel dat als laatst afgevallen is mee moet bepalen wie er uiteindelijk wint. Dan gaat het dus ook een beetje om 'wie er het best in de groep ligt' ipv alleen de beste zijn in liften. Maarja.

Ik was toch zwaar voor Karla en Sophie, dus het kon me allemaal niet veel schelen ! Geweldig !
Oud 25-05-2005, 18:27
Shadina
Shadina is offline
Citaat:
Orsino* schreef op 23-05-2005 @ 15:11 :

Van wat ik me kan herinneren, heb ik precies dat stukje uit het voorstukje gezien. En ik kan me eigenlijk niet herinneren dat iemand Krieek of Rieenk heeft geroepen.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2005, 21:07
Verwijderd
Citaat:
Shadina schreef op 25-05-2005 @ 19:27 :
Van wat ik me kan herinneren, heb ik precies dat stukje uit het voorstukje gezien. En ik kan me eigenlijk niet herinneren dat iemand Krieek of Rieenk heeft geroepen.
Waar heb je dat gezien dan?
Met citaat reageren
Oud 25-05-2005, 21:16
Shadina
Shadina is offline
Citaat:
MightyDuck1 schreef op 25-05-2005 @ 22:07 :
Waar heb je dat gezien dan?
Was gelijk een van de eerste afleveringen (misschien zelfs eerste). Was dus met Just & Brechtje.. en toen moest Brechtje ook gaan huilen. Ik weet bijna zeker dat die beelden uit het voorstukje over hen gaat.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2005, 21:24
Verwijderd
Citaat:
Shadina schreef op 25-05-2005 @ 22:16 :
Was gelijk een van de eerste afleveringen (misschien zelfs eerste). Was dus met Just & Brechtje.. en toen moest Brechtje ook gaan huilen. Ik weet bijna zeker dat die beelden uit het voorstukje over hen gaat.
Dat was em niet!!
Met citaat reageren
Oud 25-05-2005, 21:38
Flowtje
Flowtje is offline
Volgens mij was dat hem wel. En het geluid hebben ze er gewoon toegevoegd om het interessanter te laten lijken.
Oud 25-05-2005, 21:41
Verwijderd
Citaat:
Flowtje schreef op 25-05-2005 @ 22:38 :
Volgens mij was dat hem wel. En het geluid hebben ze er gewoon toegevoegd om het interessanter te laten lijken.
Nee dat is em niet, dat stukkie dat ik bedoel is in een stad ofzo.
Er komt onverwachts een auto vanuit een zijstraat en daar knalt de auto waarin gefilmt wordt bovenop.

Dat ongeluk van Just en Brechtje heb ik ook gezien ja, dat was de eerste aflevering, daar knalde de dronken chauffeur tegen de zijkant van een vrachtwagen aan.

Maar dat stuke dat ik bedoel is niet uitgezonden maar misschien dat dat gaat gebeuren tijden de making of dit weekend

EDIT: Of misschien dat ze dat ongeluk niet mochten uitzenden omdat NL daar altijd heel moeilijk over doet om bepaalde dingen wel op tv te laten uitzenden, of niet
Met citaat reageren
Oud 25-05-2005, 22:06
Flowtje
Flowtje is offline
^ Dan hoop ik dat we dat volgende week nog te zien krijgen.

Volgens mij is het voor de crew allemaal nog veel zwaarder dan voor de deelnemers zelf. Is het trouwens al bekend wat de roete zal gaan worden voor Peking Express 2006?
Oud 25-05-2005, 22:08
Verwijderd
Citaat:
Flowtje schreef op 25-05-2005 @ 23:06 :

Volgens mij is het voor de crew allemaal nog veel zwaarder dan voor de deelnemers zelf.
Is het ook, vorig jaar is er ook een Making of gemaakt en daar zag je wat de crew allemaal deed enzo.
En dat is echt geen eitje hoor
Met citaat reageren
Oud 25-05-2005, 22:09
Flowtje
Flowtje is offline
Ik had de making off vorig jaar ook gezien, idd niet bepaald een eitje. Dit jaar was de race geloof ik zelfs stilgelegd ofzoiets.

Ik wil ook meedoen.
Oud 25-05-2005, 22:13
Verwijderd
Citaat:
Flowtje schreef op 25-05-2005 @ 23:09 :
Ik had de making off vorig jaar ook gezien, idd niet bepaald een eitje. Dit jaar was de race geloof ik zelfs stilgelegd ofzoiets.

Ik wil ook meedoen.
Met de crew of gewoon als deelnemer?
Met citaat reageren
Oud 25-05-2005, 22:55
Een Tweeling
Een Tweeling is offline
Citaat:
Flowtje schreef op 25-05-2005 @ 23:09 :
Ik wil ook meedoen.
Wij samen ? Winnen we vast !
Oud 25-05-2005, 23:06
Balance
Balance is offline
"Een Tweeling & Flowtje: kennen elkaar van het forum."

Ik zie het al bij de beelden staan
Oud 26-05-2005, 10:38
Flowtje
Flowtje is offline
Als deelneemster.

@ Tweeling: Oeh, wij samen gaan echt onverslaanbaar worden.

Maar dat zou wel erg origineel en apart zijn, weer eens wat anders dan stelletjes, familie oid.
Oud 26-05-2005, 11:28
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 26-05-2005 @ 00:06 :

Een Tweeling: forumvriend van Flowtje.
en vice versa
Met citaat reageren
Oud 26-05-2005, 20:32
BCR
BCR is offline
Citaat:

Oud 27-05-2005, 10:19
Verwijderd
Citaat:

Met citaat reageren
Oud 29-05-2005, 15:55
Apomes
Apomes is offline
omg, die bloopers van Sofie & Karla op het einde van de allerlaatste aflvering (verhaal van crew). Ze zijn zo relaxt, geen wonder dat ze hebben gewonnen

Ik heb me ingeschreven voor III, bewust zonder partner! Als ik gekozen word ga ik een semester stoppen met school...een kans die je nooit meer in je leven krijgt!
Oud 29-05-2005, 16:24
Ace
Ace is offline
Leuk dat Karla & Sophie hebben gewonnen. Gelukkig dat Krieke (dat rattengezicht) en Nathalie (dat mismoedig typje) niet hebben gewonnen. Ten eerste deugde die Krieke niet, had het erg achter de mouw.

Jammer dat Rink & Jorien niet de finale speelde. Een beetje Respect voor die oudere man graag. Jullie hebben makkelijk praten, alsmaar die Rink uitschelden. Bekijk jezelf even goed, altijd dat commentaar.

En geweldig die actie van Rink op het einde, doet die lelijke behaarde bosaap van een Krieke goed
Met citaat reageren
Oud 29-05-2005, 18:31
Balance
Balance is offline
Citaat:
Ace schreef op 29-05-2005 @ 17:24 :
Leuk dat Karla & Sophie hebben gewonnen. Gelukkig dat Krieke (dat rattengezicht) en Nathalie (dat mismoedig typje) niet hebben gewonnen. Ten eerste deugde die Krieke niet, had het erg achter de mouw.

Jammer dat Rink & Jorien niet de finale speelde. Een beetje Respect voor die oudere man graag. Jullie hebben makkelijk praten, alsmaar die Rink uitschelden. Bekijk jezelf even goed, altijd dat commentaar.

En geweldig die actie van Rink op het einde, doet die lelijke behaarde bosaap van een Krieke goed

Oke, dus eigenlijk is jouw commentaar dat wij te veel commentaar hebben? Wie moet er nu eerst even naar zichzelf kijken voordat hij/zij wat zegt?

En wat ik nog veel triester vind is dat je iemand uitscheldt voor 'rattengezicht' en 'lelijke behaarde bosaap', terwijl dat iets is waar iemand totaal niks aan kan doen.
Terwijl jij in dezelfde post tegen óns zegt dat we respect moeten hebben voor Rink. Weet je waarom we geen respect voor hem hebben? Om zijn karakter: iets waar hij wél iets aan kan doen.
Oud 29-05-2005, 19:00
Verwijderd
Citaat:
Ace schreef op 29-05-2005 @ 17:24 :

Jij bent stom, dat is mijn commentaar

Ik heb zin in vanavond, die achter-de-schermen-aflevering vond de vorige PE vond ik érg leuk
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten