![]() |
||
Citaat:
en dat komt door die post van jou, toch? als jij klaar bent met overbodig zeuren, ben ik klaar met me tegen jouw verdedigen, want deze "knul" laat niet over zich heen lopen. ![]() die topic ging weer omhoog omdat ik er een tijdje ni was. kan toch gebeuren? ![]() en misschien zijn er mensen die de broek nog niet gezien hebben, maar hem wel willen zien. ![]() en nou niet reageren met van die domme opmerkingen als "vast niet", dat weet je niet. ga met Terrortwin in de club voor "mensen die dwangmatig topics bezoeken waar ze eigenlijk helemaal niks mee te maken willen hebben" of bij de "ik houd ervan om Rooster met niet-on-topic-posts lastig te vallen" ![]() Ennnnnnn...... Zijn er nog mensen die iets over de broek hebben te zeggen? ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
is dat je grote hobby ofzo? oh ja, kijk ns hierboven? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Praat ns met Terrortwin ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Er is nou eenmaal grammatica en spelling. Live with it. Overigens, ik vind de broek wel leuk, al had het wel scheef gemogen en zo, wat mij betreft. Ik heb het eens gedaan met bandnamen enzo op een oude spijkerbroek, was erg leuk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Tja ik weet dat het principe niet origineel is, maar wat is dat nog wel tegenwoordig? Dat is het probleem. Mja, in mijn omgeving was ik nog wel de eerste. en eigen teksten verzinnen, dat heeft voor mij geen betekenis. Ik schrijf wel veel cabaret ed., maar teveel voor op een broek. Dit zijn gewoon de muziekstijlen die ik leuk vind Ik ga ook niet in de verdediging voor de negatieve reacties op die broek (want ik ben meer dan slim genoeg om me te realiseren dat ik hier ook negatieve reacties kan krijgen), maar meer tegen het feit dat er van die mensen zijn die eerst hun mening posten en dan proberen te flamen. En mijn handschrift... Kzal erop oefenen ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |