Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-05-2005, 17:12
Rooster
Rooster is offline
Citaat:
Lugosi schreef op 23-05-2005 @ 18:04 :
Zeg, Rooster, knul, volgens mij vind jij het gewoon hartstikke leuk om je eigen topics hoog te houden met gemekker. Het lijkt mij zo dat er al genoeg gekeuveld is over die broek, of wat het ook mag zijn.
Dit is toch gemekker?
en dat komt door die post van jou, toch?

als jij klaar bent met overbodig zeuren, ben ik klaar met me tegen jouw verdedigen, want deze "knul" laat niet over zich heen lopen.

die topic ging weer omhoog omdat ik er een tijdje ni was.
kan toch gebeuren?

en misschien zijn er mensen die de broek nog niet gezien hebben, maar hem wel willen zien.

en nou niet reageren met van die domme opmerkingen als "vast niet", dat weet je niet.

ga met Terrortwin in de club voor "mensen die dwangmatig topics bezoeken waar ze eigenlijk helemaal niks mee te maken willen hebben" of bij de "ik houd ervan om Rooster met niet-on-topic-posts lastig te vallen"

Ennnnnnn......

Zijn er nog mensen die iets over de broek hebben te zeggen?
Advertentie
Oud 23-05-2005, 18:03
snarl
snarl is offline
volgens mij is het antwoord vriijjj duidelijk: nee, er zijn geen mensen die het over jouw broek willen hebben. slotjee! <3
Oud 23-05-2005, 18:08
doornroosje_88
doornroosje_88 is offline
De broek is sowieso al niet om aan te zien

Je had in de andere richting moeten schrijven & met een ander handschrift was miss beter geweest...

Maar op zich is het idee wel leuk, hoor
Oud 23-05-2005, 18:44
Rooster
Rooster is offline
Citaat:
snarl schreef op 23-05-2005 @ 19:03 :
volgens mij is het antwoord vriijjj duidelijk: nee, er zijn geen mensen die het over jouw broek willen hebben. slotjee! <3
slotje op jou.
is dat je grote hobby ofzo?

oh ja,
kijk ns hierboven?
Oud 23-05-2005, 19:39
Verwijderd
ok als dat ding uit verveling is ontstaan is ie toch ook niet de moeite waard om te posten, maar dat is met wel meer mensen op dit forum
Oud 23-05-2005, 21:01
snarl
snarl is offline
ach ja.. je hebt reacties die de moeite waard zijn en je hebt reacties die je al 100 keer hebt gehad. ik dacht dat dat op een gegeven moment óók ging vervelen.

verder.. zie ezblades post .. <3
Oud 24-05-2005, 12:26
Rooster
Rooster is offline
Citaat:
snarl schreef op 23-05-2005 @ 22:01 :
ach ja.. je hebt reacties die de moeite waard zijn en je hebt reacties die je al 100 keer hebt gehad. ik dacht dat dat op een gegeven moment óók ging vervelen.

verder.. zie ezblades post .. <3
jij blijft toch posten?
Praat ns met Terrortwin
Oud 24-05-2005, 17:11
snarl
snarl is offline
ach.. ik hoopte dat t door zou dringen. - blijkbaar niet... arm joch

ga je nou weer miepen 'dat ik toch weer gepost heb terwijl het toch helemaal niet interessant is' .. dat is wel heeeel makkelijk he..
Oud 24-05-2005, 19:01
Verwijderd
ik vind em wel mooi eigenlijk.
Oud 24-05-2005, 20:08
snarl
snarl is offline
Oud 24-05-2005, 22:24
Verwijderd
Citaat:
Denkie schreef op 10-05-2005 @ 21:06 :
als de boodschap maar gewoon overkomt waar het in dit topic wčl over gaat...
Achja, waarom gaan we niet meteen terug naar de oerkreten en de gebarentaal, de boodschap komt toch wel over...

Er is nou eenmaal grammatica en spelling. Live with it.

Overigens, ik vind de broek wel leuk, al had het wel scheef gemogen en zo, wat mij betreft.
Ik heb het eens gedaan met bandnamen enzo op een oude spijkerbroek, was erg leuk
Oud 25-05-2005, 10:23
Soms
Soms is offline
En je hebt deze broek nog serieus áángetrokken ook??
Je hebt lef, dat moet gezegd worden... maar goed, dat had je volgens mij ook al als je die broek zonder tekst aangetrokken had.
Om nog even te zeuren over die broek zelf: Volgens mij kan je idd beter een willekeurige broek uit een tweedehandswinkel nemen, alles beter dan dit..
Nu ik je toch aan het afkraken ben, ga ik nog even door:
Het idee is niet nieuw/origineel, volgens mij heeft iedereen wel eens op kleding geschreven.
Als je dan iig de tekst zelf verzonnen had, was je nog wat gestegen in mijn achting.. maar helaas helaas.
Prima om zo'n geval uit verveling te maken, moet je lekker zelf weten. Als je er geen negatieve dingen over wil horen: post het niet! Wil je er wel negatieve dingen over horen: accepteer dat en ga niet zo in de verdediging.
Ohja en je handschrift, een meisjes-van-acht-jaar-handschrift is het. Schrijf dan nog liever zo lelijk dat het (bijna) niet te lezen is.
Ben benieuwd naar je volgende poging
Succes he...
Oud 25-05-2005, 14:56
Rooster
Rooster is offline
Citaat:
Soms schreef op 25-05-2005 @ 11:23 :
En je hebt deze broek nog serieus áángetrokken ook??
Je hebt lef, dat moet gezegd worden... maar goed, dat had je volgens mij ook al als je die broek zonder tekst aangetrokken had.
Om nog even te zeuren over die broek zelf: Volgens mij kan je idd beter een willekeurige broek uit een tweedehandswinkel nemen, alles beter dan dit..
Nu ik je toch aan het afkraken ben, ga ik nog even door:
Het idee is niet nieuw/origineel, volgens mij heeft iedereen wel eens op kleding geschreven.
Als je dan iig de tekst zelf verzonnen had, was je nog wat gestegen in mijn achting.. maar helaas helaas.
Prima om zo'n geval uit verveling te maken, moet je lekker zelf weten. Als je er geen negatieve dingen over wil horen: post het niet! Wil je er wel negatieve dingen over horen: accepteer dat en ga niet zo in de verdediging.
Ohja en je handschrift, een meisjes-van-acht-jaar-handschrift is het. Schrijf dan nog liever zo lelijk dat het (bijna) niet te lezen is.
Ben benieuwd naar je volgende poging
Succes he...
Ach ja ik heb zo'n fantastische kledingsmaak! (kuch )
Tja ik weet dat het principe niet origineel is, maar wat is dat nog wel tegenwoordig? Dat is het probleem.
Mja, in mijn omgeving was ik nog wel de eerste.
en eigen teksten verzinnen, dat heeft voor mij geen betekenis.
Ik schrijf wel veel cabaret ed., maar teveel voor op een broek.
Dit zijn gewoon de muziekstijlen die ik leuk vind

Ik ga ook niet in de verdediging voor de negatieve reacties op die broek (want ik ben meer dan slim genoeg om me te realiseren dat ik hier ook negatieve reacties kan krijgen), maar meer tegen het feit dat er van die mensen zijn die eerst hun mening posten en dan proberen te flamen.

En mijn handschrift... Kzal erop oefenen
Oud 25-05-2005, 14:57
Rooster
Rooster is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 24-05-2005 @ 23:24 :
Overigens, ik vind de broek wel leuk, al had het wel scheef gemogen en zo, wat mij betreft.
Ik heb het eens gedaan met bandnamen enzo op een oude spijkerbroek, was erg leuk
Dankewol

Citaat:
snarl schreef op 24-05-2005 @ 18:11 :
ach.. ik hoopte dat t door zou dringen. - blijkbaar niet... arm joch

ga je nou weer miepen 'dat ik toch weer gepost heb terwijl het toch helemaal niet interessant is' .. dat is wel heeeel makkelijk he..
Zal ik?
Oud 25-05-2005, 17:01
snarl
snarl is offline
laatste:

waag het niet mij ooit nog eens te pm men

en maar zeuren dat ze je persoonlijk aanvallen
Oud 25-05-2005, 17:14
Verwijderd
Ik wil het gezag van mijn medefbs niet ondermijnen, maar ik vind het nu wel een beetje leuk geweest. Doe via msn verder frustraties uitleven ajb.

Mijn excuses aan Type en Ieke.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten