![]() |
Toevallig krijg ook 300 euro
![]() Als ik slaag ![]() Mp3 speler voor kopen radio en dan is het op
Eline87 schreef op 26-05-2005 @ 22:28 :
Toevallig krijg ook 300 euro ![]() Als ik slaag ![]() Mp3 speler voor kopen radio en dan is het op ![]()
Ik zat net ff te zeuren, en k noemde wat voorbeelden van wat jullie hier allemaal krijgen. Hopen dat het effect heeft
![]()
Krizzle18 schreef op 30-05-2005 @ 21:52 :
Ik zat net ff te zeuren, en k noemde wat voorbeelden van wat jullie hier allemaal krijgen. Hopen dat het effect heeft ![]()
Ik krijg een nieuwe accordeon..
![]() Heb ik lang op gewacht ![]() ![]()
soophiej schreef op 23-05-2005 @ 19:34 :
oww jank niet.. een kadootje is toch normaal,, dat vind elke normale ouder... toch knap als je slaagt,, is toch normaal dat je er voor beloond word voor t harde werken.. niet alleen diploma maar ook leuk kadootje.. doe niet moeilijk..
ik krijg niks, ik heb geen ouders
![]()
Verwijderd
Een interrailkaartje, en verjaardagscadeaus, en ze dragen bij aan de inrichting van mijn kamer. Alles komt een beetje tegelijk, examen, nieuwe kamer en verjaardag...
|
![]() |
Wat is Twanos weer lkkr arrogant he
![]()
Twan waarom ben je nooit meer op msn?
ik mag mn met ouders mee naar sicilie over een kwartiertje ga ik weg
![]()
Ik kreeg een aantal concerten kado van mijn moeder, en van mijn vader weet ik het niet meer.
wauw wat een mooie kadoos allemaal hier. ik krijg 100 euro van mijn ouders geloof ik
![]() ![]() |
![]() |
Da_mark schreef op 01-06-2005 @ 01:16 :
lullig, ook geen verzorgers? ![]() ![]()
Wat krijgen jullie toch mooie kadoo's.. ik krijg alleen maar €95 om een boete af te betalen
![]() ![]() |
![]() |
Experium schreef op 09-06-2005 @ 14:26 :
Wat krijgen jullie toch mooie kadoo's.. ik krijg alleen maar €95 om een boete af te betalen ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Ik krijg nieuwe rijlaarzen, rijbroek, cap en nog wat geloof ik voor mn verjaardag en examen in een. Allemaal gruwlijk duur dus ben er supeblij mee
![]()
Verwijderd
Ik krijg van mijn mama en stiefpa een laptop, maar die was eigenlijk meer voor 'als je gaat studeren' dus ik denk dat die pas volgend jaar komt.
![]() |
![]() |
Fuckfest.
![]() |
![]() |
LaMazulu schreef op 13-06-2005 @ 12:52 :
Vraagje: ik ben een jongen van 18: wat is een beetje een leuk cadeau om aan 4 meiden te geven(die samen hun examenfeest geven) die je half kent? ![]() ![]() ontopic: drank?
Tis zon feest waar redelijk veel mensen naar toe komen.
Marloser schreef op 12-06-2005 @ 19:32 :
![]() ![]()
ik ga mezelf een cd kope"bam margera presents: viva la bands"
![]() ![]() of ik geef mezelf een nieuw skateboard en wat ik van me ouders krijg zie ik dan wel ![]() |
![]() |
Ha mijn definitieve cadeau mocht ik zo slagen: een jaar lang elke maand een concert naar keuze
![]() |
![]() |
Week rondcrossen door Polen
![]()
geld en een videocamera
|
![]() |
Vrij groot examenfeest
Vakantie naar Kreta + zakgeld voor die vakantie |
![]() |
Ik ga voor een laptop!
(Iemand tips?)
Verwijderd
11568 schreef op 15-06-2005 @ 12:53 :
Ha mijn definitieve cadeau mocht ik zo slagen: een jaar lang elke maand een concert naar keuze ![]() wie wil er nou een laptop ![]() |
![]() |
een laptop, das echt
![]() ![]()
ik mag naar de lion king de musical. ik heb er nu al zin in.. erg gaaf!
![]() |
![]() |
koekiemonstertje schreef op 17-05-2005 @ 17:45 :
ik wordt ook nog eens 18 in juni dus ik hoop echt dat ik mijn rijbewijs krijg, dat zou echt het mooiste kado zijn dat ze me kunnen geven... ...maar ik denk niet dat ik het krijg Ik heb op mijn verjaardag 500 euro gekregen en ik krijg nog eens 100 euro per maand zolang ik thuis blijf wonen ![]() ![]() ![]() ![]() Gister uitslag gekregen, toen riep mijn moeder dat ze nog geen kado voor me had ![]()
Ik krijg een nieuw woordenboek, driedelig en Nederlands en jeej
![]()
mn ticket naar Spanje
![]() |
![]() |
Twanos schreef op 03-06-2005 @ 16:36 :
stelletje mazzelpikken ik krijg: NIKS NOPPES NADA, GEEN ENE F*CK. maar ja ik verdien het dan ook niet echt, 5 jaar lang echt geen ene drol uitgevoerd, met een beetje inzet had ik makkelijk het vwo kunnen doen. (nu dus havo). ![]()