Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik heb er hier in Enschede al een gevonden die sowieso, als het niet goed gekleurd is, het binnen twee maanden gratis overdoet, durfde alleen in m'n eentje niet naar binnen om om meer info te vragen. ![]()
||
Citaat:
ik ben toen toevallig met mn moeder langs gegaan het kwam voort uit een grap! ik wilde al een poosje een tattoo laten zetten (wist ook al welke!) ik was toen 15 dus dacht eigenlijk dat dat toch nooit zou mogen, omdat ik ookal geen navelpiercing mocht. we waren toen in de stad en gingen een henna-tattoo laten zetten van ongeveer dezelfde grootte opeens zegt mn moeder "kom we gaan es vragen hoe duur zo'n echte is!" dus wij daar naar binnen en vragen, en die man zei 40 euro zegt mn ma "oooh dat heb ik wel over voor je verjaardag" ![]() nja, ik heb m toen in september laten zetten (paar maanden nog voor mn 16e verjaardag) nu ben ik verslaafd en wil ik er nog 2, maar daar is mn mams t nog nie zo mee eens ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
(edit: ow die lijn helemaal links? Die lijkt fout, door de stand van de foto, dat is namelijk niet de lijn van een dobbelsteen, maar nog een mistflard die eruit komt.) ow en hij zit ook recht maar m'n fotoneemskillz zijn niet zo groot. En als je deze al lelijk vind zou je degene moeten zien die m'n beste vriendin op m'n arm gedaan heeft! Die doet het altijd heel goed op feesten en partijen! de fout waar ik het over had is het feit dat 3 en 4 naast elkaar zitten btw. ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 27-05-2005 om 17:51. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() die stipjes van de dobbelsteen, de 2 staan ookscheef trouwens. wat is teflon nou precies? en zijn oordopjes nou wel handig met een tragus/antitragus? ik wil een antitragus, maar ik twijfel dus nog ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en hoe dik is jouw staafje? |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
2. euhh..och 3. verschilt per persoon 4. zz welkom ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
pijn doet het zetten niet,een paar dagen is het even wa tlastig,maar ik eb ook een labret en het zetten daarvan deed veel meer pijn. en het zoenen is in het begin kut,vond ik iig,maar oefening baart kunst ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
zoenen merk je dr niet zo veel van maar oraal ist niet echt prettig op sommige momenten.. ![]()
||
![]() |
Citaat:
tuurlijk word dat ding gepierced.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |