|
|
Bekijk resultaten poll: Kwam cito-score overeen met je succes op school? | |||
Cito-score zowel advies van basisschool kwam/komt overeen met mijn huidige school niveau en kunnen. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
109 | 63.01% |
Cito score komt overeen maar advies basisschool niet. |
15 | 8.67% |
Advies basisschool komt overeen maar cito-score niet |
22 | 12.72% |
Komen beide niet overeen. |
27 | 15.61% |
Aantal stemmers: 173. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
2. Dat weet ik niet meer, maar ik denk dat de rekenopgaven het beste zijn gegaan. Oh jah ik herinner me ook dat de wereldorientatievakken bij mij heel erg goed gingen vergeleken bij de rest. 3. Nee. In ieder geval niet dat ik me kan herinneren. Terwijl je het wel zou zeggen met zo'n verschil. 4. Nee, ik heb het advies van de basisschool veel zwaarder laten tellen. Lijkt me ook logisch ![]() 5. Het vervelende is dat sommige vwo scholen die citoscore willen hebben. Dit was voor mij best wel een vervelende factor. Ik hoop dat men zich tegenwoordig niet meer blind staart op de uitslag van die toets want je ziet hier wat je kunt bereiken met een cito-uitslag van mavo/havo. EDIT: Ik heb m'n vwo diploma trouwens zonder ook maar 1 keer te blijven zitten gehaald.
Laatst gewijzigd op 29-05-2005 om 13:15. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
CITO-score was 550 (weet niet meer precies hoeveel fout), advies was VWO, heb 2 jaar terug vrijwel moeiteloos gymnasiumdiploma gehaald. Bij mij klopte het dus allemaal wel ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |