Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-06-2005, 10:24
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 19-06-2005 @ 21:28 :
oh jij was het vriendinnetje van thomas die zo'n slap handje gaf?

dan heb ik jou ook gezien ja.
nou dankje
en ik ben niet zijn vriendin maar EEN vriendin
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-06-2005, 11:14
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 19-06-2005 @ 21:28 :
oh jij was het vriendinnetje van thomas die zo'n slap handje gaf?

dan heb ik jou ook gezien ja.

ik geloof dat het meer thomaster was die zo'n slap handje gaf, bij een meisje is dat nog niet zo'n ramp
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 13:34
LostInParadise
LostInParadise is offline
Citaat:
Fake schreef op 20-06-2005 @ 12:14 :

ik geloof dat het meer thomaster was die zo'n slap handje gaf, bij een meisje is dat nog niet zo'n ramp
Oud 20-06-2005, 13:44
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 18-06-2005 @ 15:50 :
\m/

verder heb ik rxqueen(zij is mooi ), ddeftones, roxy(ook knap, en ze heeft een leuk stemmetje) en tomaster87 gezien, met zijn heidevolk shirt

ikke ? dankjewel hoor.
maar ik heb zoveel mensen bij de kassa gezien, dat ik alleen weet dat ik ddeftones heb gezien (maarja da's logisch), en roxy (ik schok wel toen die grote box zo jou richting heen viel...ben je er nog wel zonder kleerscheuren vanaf gekomen???). ik ben zo slecht met gezichten enzo.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 14:31
Roxy
Roxy is offline
haha ja hoor hij viel meer naar rechts dan naar voren zeg maar maar ik deed wel voor de zekerheid een stapje opzij
Oud 20-06-2005, 14:54
tiq
tiq is offline
Citaat:
Metal schreef op 18-06-2005 @ 15:50 :
\m/

GODVERDOMME WAT VET ZEG.

ik sluit me eigenlijk bij ddeftones aan, maar toch nog een klein verslagje.

King Locust:
Wat een ontiegelijke kutband zeg, gatverdamme, het kwam niet over, ze speelden opzich wel strak. De zanger miste gewoon het charisma, en de rest stond er ook een beetje als een zoutzak bij. hét minpunt van de hele avond.

Malkovich
Ik moet zeggen dat ik in het begin nogal schrok toen ze opkwamen. wat moeten die hipsters hier en die zanger met die polo met zijn axel rose bandana? dat sloeg snel om.
Wat speelt die band strak, ze stralen wat uit en de zanger deed gekke dansjes.<3 Helemaal niks op aan te merken, alleen nogal jammer dat het publiek niet 'echt' losging. Niks dan respect voor die gasten.ik wilde a criminal record kopen, maar mijn geld was op en er was geen pinautomaat in de buurt helaas.

DILLINGER.
godverdomme wat was dit hard, en wat een podiumpresentatie, gewoon zwaar geniaal. de zanger(greg) ging echt als een idioot te keer, gooide met boxen, en sprong op een gegeven moment half pittend het publiek in. bijna nog een klap voor mijn kop gekregen met een gitaar toen ik de gitarist vastpakte, die gasten gooien en smijten met hun instrumenten alsof het een lieve lust is.ik heb de zanger en de gitarist nog een hand gegeven, totaal geen allures die jongens. gewoon alleen al het feit dat ze in die willem 1 stonden (heel klein, podium van 2 bij 4 meter, ik dacht al dit maar goed komt) geeft al wat aan, lekkere intieme show. er was op een gegeven moment een pit, en die was kkhard, ik zit helemaal onder de blauwe plekken. er was wel weer zo'n lompe boer, zo'n trancenicht zeg maar, die in de pit de hele tijd irritant aan het doen was, maarja. hij was er iig niet voor dillenger. ik heb nog supergave foto's gemaakt die ik straks even zal posten.

verder heb ik rxqueen(zij is mooi ), ddeftones, roxy(ook knap, en ze heeft een leuk stemmetje) en tomaster87 gezien, met zijn heidevolk shirt

ik heb nog wat merchandise gekocht van dillenger, 2 shirtjes voor 10 euro.

+++DILLENGER!!!
++malkovich
++prijs(10 euro)
++intieme show
+leuke merchandise
+zatheid

---KING LOCUST
--op een gegven moment was het te warm
--Ring van tiq kwijtgeraakt, die we gelukkig wel weer hebben gevonden.

daarna nog uit geweest en schijndel, was ook wel gezellig.
fuck wat was dat vet ja !!!
echt helemaal geweldig...

was appart: kleine zaal met relatief weinig mensen
maar dat had zeker wel iets

volgende keer bij mij thuis !!!

edit: kan er wel veel meer over kwijt, maar dat heeft metal allemaal al verteld
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten