Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() maar als ik wars speel is het alleen maar CTF, maar daar moet ik nog veel oefening in krijgen ![]() ![]()
||
Citaat:
maar bij call of duty s&d in harbor. in een ronde alle tegenspelers killen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Eerste worden van de clan van de hele f*cking site met Nukezone (www.nukezone.nu) Ik was zo trots op mezelf, dat ik na een maand (zo lang duurt zo'n ronde) gewoon boven 40.000 andere mensen stond
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() BTW wat zeggen die "hitlerspookjes" eigenlijk wanneer je ze tegenkomt ??
||
Citaat:
![]() En ook nog: Dune 2 uitspelen met de Harkonnen. Was mijn eerste RTS...
||
Citaat:
![]() 100+ Is wel makelijk te doen trouwens, probeer 200+.
||
Citaat:
Ik heb wel een video hier met een 1064 hit combo op Abyssion en een video van een lvl 7 of 9 (weet het niet meer zeker) Sheena die in haar uppie mania Abbysion verslaat (duurt wel een aardige tijd, ze overleeft 2 meteor storms en een Indignation Judgment door heel hard te rennen ![]() Maar laten we niet teveel over ToS praten (hoewel ik het het meeste doe ![]()
||
Citaat:
![]() Ik had wel een ownor moment bij CS een tijdje terug: 't Was pistol round en ik was ct. Ik was als enige over tegen 3 t's en ik stond voor de ingang van de hallway, de 3 t's stonden bij de uitgang van hallway kijkend naar BS1 om te kijken of ik daar zat. Ik gooi een flash in de hall en ren naar de 3 t's toe met m'n knive... paar seconden later waren er 2 dood gestabbed en 1 schoot wat in het rond en die als laatste ook nog geknifed. ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |