Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-06-2005, 10:35
SoloRaver
SoloRaver is offline
Sander Houtbraken
Advertentie
Oud 15-06-2005, 11:12
Ellesje
Ellesje is offline
Je moet eigenlijk wel heel veel doen mocht ik je echt haten, maar em, ik denk m'n ex... Ziekelijke leugenaar
Oud 15-06-2005, 13:04
Nijn*
Nijn* is offline
Ik haat mensen die ontzettend staan te liegen en onvoorwaardelijk voor zichzelf kiezen, anderen nooit iets gunnen.
Oud 17-06-2005, 14:47
Summerlover
Summerlover is offline
Personen uit m'n directe omgeving haat ik niet. Ik vind haat sowieso een overdreven woord..

Maar ik irriteer me wel aan dingen. Eigenschappen ofzo: Mensen die heel egoistisch zijn vind ik nog wel de ergste. Gewoon totaal langs anderen heen leven, compleet geobsedeerd door je eigen leventje, dingen zeggen zonder na te denken of je anderen d'r misschien mee kwetst of iets dergelijks, niet kunnen toegeven dat je fout zit en dus altijd gelijk moeten hebben en álles wat ze doen uit eigenbelang doen, niks voor een ander over hebben.

Daar kan ik echt heel slecht tegen..
En wat al eerder gezegd is: mensen die anderen bewust wat aan kunnen doen als moord etc.
Oud 17-06-2005, 14:53
Dinalfos
Dinalfos is offline
Ik haat GEoRge BUSh!!!!!11!!!!2!!!
Oud 17-06-2005, 16:50
mepsteen
mepsteen is offline
haat is een sterk woord, te sterk mischien
maar ik heb een hekel aan mensen die niet voor zichzelf kunnen denken, neem een voorbeeld aan de londsdalers, of de skaters
Oud 17-06-2005, 17:40
malaika
malaika is offline
ik haat mijn leraar aardrijkskunde... ik wordt echt bijna agressief van. hij is gewoon een lul, en hij zet graag mensen voor gek, ookal zegt ie zelf van niet!
Oud 17-06-2005, 18:01
ilse
ilse is offline
mensen die zich nog steeds aanstellen zelfs als ze al in een kliniek zitten is het niet erg genoeg. en mensen die aandacht trekken. en mensen die zich niet aan afspraken houden.
Oud 17-06-2005, 21:56
Verwijderd
Wie ik echt intens haat zijn mannen die menen seks met iemand te mogen hebben tegen zijn of haar wil. Ken verschillende mensen die dat meegemaakt hebben. Ik haat de mensen die dat doen, omdat ze 0,0 respect hebben voor anderen.

Verder haat ik niemand
Oud 18-06-2005, 21:38
Waltz
Waltz is offline
Ik heb een hekel aan arrogantie, bekrompenheid, [een hele sterke mate van] egoisme en onredelijkheid (in mensen).

Ik zou zo niet iemand op kunnen noemen die ik echt haat. Meestal weet ik ook wel de positieve eigenschappen van mensen te zien; of ik probeer me te realiseren dat hun negatieve eigenschappen voortkomen uit psychische problemen of problemen in hun omgeving.

Op bepaalde momenten kan ik mensen wel even intens haten. Zoals mijn wiskundeleraar in een van zijn walgelijk onredelijke woedeuitbarstingen .
Oud 19-06-2005, 11:11
Nachtvlinder
Nachtvlinder is offline
Echt haten wil ik het niet noemen, maar ik verafschuw mezelf nu even doordat ik nooit datgene lijk te doen wat ik moet doen. Ik ben nu negentien en weet nog steeds niet hoe ik mezelf aan het werk moet zetten, ik moet nu eindelijk eens wat doen om te laten zien dat ik iets kan.
Oud 20-06-2005, 13:39
U*NiQ
U*NiQ is offline
Mja, er zijn wel wat mensen waar ik niets anders dan pure haat voor voel ..
Oud 20-06-2005, 19:56
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
ik haat mensen die het in hun hoofd halen anderen te haten.

serieus.
Oud 20-06-2005, 20:15
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
mepsteen schreef op 17-06-2005 @ 17:50 :
haat is een sterk woord, te sterk mischien
maar ik heb een hekel aan mensen die niet voor zichzelf kunnen denken, neem een voorbeeld aan de londsdalers, of de skaters
skaters denken vooral voor zichzelf, het enige wat ze gemeen hebben is skaten
Oud 20-06-2005, 23:47
Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Citaat:
=zwart wit= schreef op 20-06-2005 @ 20:56 :
ik haat mensen die het in hun hoofd halen anderen te haten.

serieus.

Ik hou van dat soort paradoxen. Ik hou niet van kortzichtige mensen, terwijl ik tegen kortzichtige mensen vaak heel bot doe.
Oud 20-06-2005, 23:58
Aardnoot
Aardnoot is offline
kortzichtige mensen beoordelen omdat ze kortzichtig zijn IS kortzichtig
die mensen kunnen er toch ook niks aan doen dat ze de hersencapaciteit van een natte krant hebben...
Oud 21-06-2005, 00:00
Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Citaat:
Aardnoot schreef op 21-06-2005 @ 00:58 :
kortzichtige mensen beoordelen omdat ze kortzichtig zijn IS kortzichtig
die mensen kunnen er toch ook niks aan doen dat ze de hersencapaciteit van een natte krant hebben...
Precies mijn punt, doch beter verwoord. Dank u.
Oud 21-06-2005, 13:06
indigo
indigo is offline
ik vind haten stom
en sommige mensen ook
Oud 21-06-2005, 13:17
Twanos
Twanos is offline
there are two sorts off people that I hate, people who are intollarant against other peoples cultures and the dutch !
Oud 21-06-2005, 16:10
Aardnoot
Aardnoot is offline
Citaat:
Twanos schreef op 21-06-2005 @ 14:17 :
there are two sorts off people that I hate, people who are intollarant against other peoples cultures and the dutch !
Aren't those eachother's synonym?
Oud 27-06-2005, 14:19
kweenie23
kweenie23 is offline
Citaat:
Twanos schreef op 21-06-2005 @ 14:17 :
austin powers is een leuke film jah
Oud 27-06-2005, 18:08
Verwijderd
Haten? Niemand.
Een hekel hebben aan? Een groot aantal mensen, waarvan ik voor enkelen al een tijd een masker heb aangemeten van vriendelijkheid.
Oud 28-06-2005, 10:17
Verwijderd
Haten gebruik ik als ik iemand dood wil hebben, en dat heb ik bij niemand

hekel hebben aan gebruik ik als ik die persoon het liefst flink zou meppen, dat komt vaker voor
Oud 28-06-2005, 12:02
metallica
metallica is offline
Ik herb gewoon een hekel aan mensen. de enige die ik haat ben ikzelf...
Oud 28-06-2005, 17:01
Poffertje
Poffertje is offline
Ik heb serieus een bloedhekel aan mensen die andere mensen de grond in drukken om zelf stoer over te komen. Of mensen die proberen te zijn wat ze niet zijn... Maargoed, kan daar nie veel aan doen.
Oud 28-06-2005, 17:59
x_knorretje_x
x_knorretje_x is offline
mezelf...
Oud 30-06-2005, 12:18
DvoorA
DvoorA is offline
niemand
Oud 01-07-2005, 17:21
Sime
Sime is offline
ik haat kankerwijven (elk wijf dus) huisjesmelkers en toekomstige huisgenoten die toch niet mn toekomstige huisgenoten worden.
Oud 02-07-2005, 15:04
schizofrenia
schizofrenia is offline
ik heb een hekel aan een meisje dat alles wat ik leuk vind van me afpikt!
En dan heb ik het echt niet alleen over jongens!Ze neemt zelfs broeken/truitjes/jurken die ik leuk vind alleen maar om mij te pesten, ook al zijn die kledingstukken wel tachtig maten te groot bij haar!Zo doet ze ook met dvd's die ik leuk vind, ze koopt het laatste exemplaar alleen omdat ik die dvd/cd/video leuk vind!
Zo doet ze met alles wat ik graag wil. Bijvoorbeeld, ik zeg tegen haar dat ik iets of iemand leuk vind, en een week later heeft ze het of hem en houdt ze het/hem expres voor mijn neus alsof ze wil zeggen:'Wat jij kan krijgen, krijg ik ook.'
En dat gebeurt vaker dan eens!
Oud 02-07-2005, 20:40
HereIAm
HereIAm is offline
de NS
Oud 02-07-2005, 21:15
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Er is niemand die ik altijd haat, wel aardig wat mensen die haatgevoelens bij me kunnen oproepen als ze op hun slechtst zijn.
Oud 02-07-2005, 23:52
Fainne
Fainne is offline
Ik haat niemand, maar de meest verdorven persoon op aard voor mij is de man die mij verwekt heeft (ik noem hem ook niet andes dan dat)
Oud 03-07-2005, 00:00
Verwijderd
Ik haat niet. Ik heb gewoon wat mensen die ik niet mag maar dat is echt per persoon verschillend.
Oud 07-07-2005, 18:27
Meissiej
Meissiej is offline
Mezelf
Oud 07-07-2005, 20:00
roeleeh
roeleeh is offline
Terroristen. Ik snap niet wat ze willen bereiken met aanslagen plegen op het WTC, Madrid, en nu vandaag Londen. Wat heb je nou aan mensen vermoorden zonder ENIGE reden! Misschien omdat het 'moet' van de Islam
Oud 07-07-2005, 20:06
akumabito
akumabito is offline
Citaat:
Meissiej schreef op 07-07-2005 @ 19:27 :
Mezelf
Hoezo?
Oud 07-07-2005, 20:31
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
roeleeh schreef op 07-07-2005 @ 21:00 :
Terroristen. Ik snap niet wat ze willen bereiken met aanslagen plegen op het WTC, Madrid, en nu vandaag Londen. Wat heb je nou aan mensen vermoorden zonder ENIGE reden! Misschien omdat het 'moet' van de Islam
Verdiep je eerst eens even in een Godsdienst voordat je zulke kortzichtige dingen gaat roepen. De Islam en de Koran schrijven vrede voor. Helaas zijn er lieden die de naam van hun God en hn Godsdienst misbruiken voor hun eigen snode daden, net zoals in vroeger tijden de Christenen dat deden.
Oud 07-07-2005, 20:59
Meissiej
Meissiej is offline
Citaat:
akumabito schreef op 07-07-2005 @ 21:06 :
Hoezo?
ach tja ik ben gewoon zo stom geweest bepaalde dingen te doen
Oud 07-07-2005, 21:03
akumabito
akumabito is offline
Citaat:
Meissiej schreef op 07-07-2005 @ 21:59 :
ach tja ik ben gewoon zo stom geweest bepaalde dingen te doen
[sarcasme] Oh, vandaar.. nu is 't me allemaal een stuk duidelijker.. [/sarcasme]

Ik heb er nooit iets van gesnapt hoe mensen zichzelf kunnen haten.. ik bedoel, je kan zat dingen doen waar je spijt van krijgt, maar het lijkt mij dan dat je je foute acties haat, of dat je de omstandigheden die daartoe geleid hebben haat, maar dat je jezelf haat om iets wat je gedaan hebt vind ik maar vaag eigenlijk..
Oud 07-07-2005, 21:20
Meissiej
Meissiej is offline
Citaat:
akumabito schreef op 07-07-2005 @ 22:03 :
[sarcasme] Oh, vandaar.. nu is 't me allemaal een stuk duidelijker.. [/sarcasme]

Ik heb er nooit iets van gesnapt hoe mensen zichzelf kunnen haten.. ik bedoel, je kan zat dingen doen waar je spijt van krijgt, maar het lijkt mij dan dat je je foute acties haat, of dat je de omstandigheden die daartoe geleid hebben haat, maar dat je jezelf haat om iets wat je gedaan hebt vind ik maar vaag eigenlijk..
nee idd het is niet duidelijk maar dat hoeft het wat mij betreft ook niet te worden. Zolang ik het zelf maar wel begrijp.
Oud 07-07-2005, 21:25
akumabito
akumabito is offline
Uhhmm.. ok...
Oud 08-07-2005, 00:24
Hellboy
Hellboy is offline
Iemand die ook op de Efteling werkt. Ze (tis een zij jah) bemoeit zich overal tegenaan, en et liefdesleven van andere mensen vind ze geweldig om over te roddelen. En als je d'r niet aanstaat word je zo'n btje pikzwart gemaakt. Een ontiegelijke eigenheimer, ik zou d'r soms wel eens levend willen villen.
Oud 08-07-2005, 09:40
cyntha
cyntha is offline
Ik haat 1 persoon maar ik heb een hekel aan verschillende mensen.
Oud 08-07-2005, 10:31
Krieltje
Krieltje is offline
ik heb een hekel aan mensen die constant liegen, zich sletterig gedragen en ik kan niet tegen mensen die steeds anderen de schuld geven. ik haat weinig mensen, maar ik haat wel mijn oud klasgenote.
Oud 16-07-2005, 13:45
*~*SaN*~*
*~*SaN*~* is offline
Er zijn maar 2 mensen die ik echt van diep uit mn hart HÁÁT :

1) De vriendin van me pa

2) Een bepaalde jongen

Voor de rest heb ik een hekel aan arrogante en verwaande mensen. Maar snel iemand "echt" haten doe ik gelukkig niet
Oud 16-07-2005, 13:45
RanC
RanC is offline
De wereld.
Oud 16-07-2005, 13:53
dwight88
dwight88 is offline
haat is het niet.

ik baal wel erg van "die ene meid" die zo tussen mn vriendin en mij in dreigt te komen. kutwijf.
Oud 16-07-2005, 14:05
ilse
ilse is offline
dat ene mens dat denkt dat ze alles kan beslissen en die in een vergadering met allemaal mensen erbij ff persoonlijk me gaat aanvallen om met iedereen erbij te vertellen wat ze van me vindt. en bedankt.
Oud 16-07-2005, 16:05
eefje-frucht
eefje-frucht is offline
De man waar mijn moeder van houdt..
Oud 17-07-2005, 19:19
Fluvius
Fluvius is offline
De vriendin van mn vader, echt zoooo'n k*twijf !!!

Verder heb ik ook een hekel aan arrogante, egoistische mensen of mensen die altijd liegen of zich beter/leuker voordoen dan dat ze zijn....
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten