Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-06-2005, 14:28
Avelon
Avelon is offline
Citaat:
Tom Violence schreef op 22-06-2005 @ 15:24 :
als er weer eens een party is, ik wacht al weken

jeej

en
Oud 22-06-2005, 14:32
Tom Violence
Tom Violence is offline
je bent streng
Oud 23-06-2005, 19:43
Aristidis
Aristidis is offline
Ik hou niet van uitgaan met standaardmensen in standaarduitgaansgelegenheden waar ze alleen RnB draaien en waar het eigenlijk zo saai is, dat iedereen minstens 15 biertjes nodig heeft om het leuk te maken.
Als je met gezellige mensen bent op een plek waar goede muziek is, kan het lerg gezellig worden.
Ik waardeer bijvoorbeeld het uitgaansleven in de Zuid-Europese landen heel erg, waar vaak ook bankjes te vinden zijn waar je even op kan uitrusten een goed gesprek met elkaar kan houden.
Maar over het algemeen ben ik in deze zin niet zo'n uitgaansmens.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2005, 20:21
bbyn
bbyn is offline
Citaat:
servatia schreef op 19-06-2005 @ 22:16 :
ik hou ook niet van uitgaan, als ik uberhaupt al eens meega met vrienden dan ga ik alleen vanaf een uur of elf mee tot een om in een cafeetje te gaan zitten maar ook dat heb ik nu al maanden niet meer gedaan. ten eerste vind ik het onzinnig om uit te gaan als je door de harde muziek niemand kunt verstaan of aanspreken.
verder drink ik niet dus alle dronken mensen om me heen worden op een gegeven moment een beetje saai. het is vaak veel te warm in uitgaansgelegenheden en het is ook veelste duur.

ik ben een ouderwetse doos, maar zo blij met het feit dat ik niet ieder weekend mezelf dit aandoe!
hahah zo ben ik ook precies
Oud 02-07-2005, 11:06
MikeyMo
MikeyMo is offline
Waarom denken een paar mensen hier dat uitgaan alleen naar een disco gaan (oid) is?

Ik hou verder bestwel van uitgaan, maar wel met de juiste vrienden. En meestal ga ik naar feesten georganiseerd door mensen die ik ken, zodat ik de meeste mensen daar wel ken. Ook ging ik de afgelopen tijd vaak naar (ska/jazz oid) showtjes, alleen dat kost me vaak teveel geld, dus dat kan ik niet altijd doen. En in een cafe of disco kan ik me vaak wel vermaken, zolang het een paar keer per maand blijft.
Oud 02-07-2005, 11:08
Kreator
Kreator is offline
Ik hou er wel van, maar in Heerlen valt gewoon geen ruk te beleven en de stad is gevuld met kansloze losers en andersoortige inteeltproducten dus als ik'ns een rondje langs alle kroegen ga ben ik binnen een half uur weer weg.
Oud 02-07-2005, 11:43
tuttebel
tuttebel is offline
k hou van al het uitgaan.
ook al is t in een foute disco, ik vermaak me wel.
Oud 02-07-2005, 14:07
schizofrenia
schizofrenia is offline
Citaat:
Phylestra schreef op 19-06-2005 @ 20:52 :
Ik hou niet van uitgaan!
Ik ga daarom nu ook niet meer zo vaak uit. Als vrienden dan vragen of ik mee uitga en ik zeg ja dan zie ik elke keer weer tegen die avond op.
Het trekt me gewoon niet, op elkaar gepropt staan dansen in zo'n rokerige ruimte en omringd zijn door slechte muziek. En als iedereen dan uit is en het gezellig heeft dan zit ik maar thuis te denken "waarom kan ik uitgaan niet leuk vinden?''.

En als je dan zegt dat je niet zo van uitgaan houd, dan heeft iedereen zijn oordeel al klaarstaan en vinden ze je saai.
Ik ga veel liever naar de bioscoop, theater, festival, concerten en dat soort dingen. Gezellig met zijn allen in een leuk kroegje zitten waar je elkaar nog kunt verstaan vind ik ook altijd erg gezellig.

Ik heb echt het gevoel dat ik de enige ben, want al mijn vrieden vinden het uitgaan geweldig.
Ik vond uitgaan eerst ook leuk, maar nu zit ik ook liever in een kroeg of thuis dan dat ik op hardcore, trance, dance of R&B ga staan dansen! Geloof me, er zijn meerdere die uitgaan vreselijk vinden! Maar dat wisten we al natuurlijk.
Oud 02-07-2005, 14:11
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
schizofrenia schreef op 02-07-2005 @ 15:07 :
Ik vond uitgaan eerst ook leuk, maar nu zit ik ook liever in een kroeg of thuis dan dat ik op hardcore, trance, dance of R&B ga staan dansen! Geloof me, er zijn meerdere die uitgaan vreselijk vinden! Maar dat wisten we al natuurlijk.
je bent 13
Oud 02-07-2005, 14:25
Jolene
Jolene is offline
IK leef op het moment van 10 euro zakgeld per week en wat ik van mijn ouders biets, dus uitgaan zit er niet echt meer in.Zomers ga ik ook liever met een groepje vrienden buiten in een park zitten met veel eten en een flesje malibu Als uit uitga vind ik out of the blues wel leuk omdat je daar goedkoop kan poolen en er grappige mensen komen.En het patronaat natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 02-07-2005, 14:42
schizofrenia
schizofrenia is offline
Citaat:
Haligh schreef op 02-07-2005 @ 15:11 :
je bent 13
jah weet ik maar ik maakte me dan op zoals iedere trendy doet(ik ben alto) en ik kleedde me dan trendy zodat ik veel ouder leek dan 13(iedereen dacht dat ik 16 was ), en dan kwam ik er meestal wel in, je had geen legitimatie nodig om erin te mogen dus kon ik zo die kroeg die op een disco leek binnen sneaken
Oud 02-07-2005, 14:43
Kreator
Kreator is offline
Citaat:
schizofrenia schreef op 02-07-2005 @ 15:42 :
jah weet ik maar ik maakte me dan op zoals iedere trendy doet(ik ben alto) en ik kleedde me dan trendy zodat ik veel ouder leek dan 13(iedereen dacht dat ik 16 was ), en dan kwam ik er meestal wel in, je had geen legitimatie nodig om erin te mogen dus kon ik zo die kroeg die op een disco leek binnen sneaken
je wilt me toch niet vertellen dat jij al een jaar of 6 in't uitgaanscircuit zit
Oud 02-07-2005, 14:52
schizofrenia
schizofrenia is offline
Citaat:
Kreator schreef op 02-07-2005 @ 15:43 :
je wilt me toch niet vertellen dat jij al een jaar of 6 in't uitgaanscircuit zit
Nee, dat zeg ik ook niet. Maar ik ben de hele zomer in 2004 naar die kroeg/disco geweest, maar dat was meer onder invloed van mijn vroegere vriendinnen, die toen al maanden uitgingen.
Oud 02-07-2005, 14:58
Kreator
Kreator is offline
Citaat:
schizofrenia schreef op 02-07-2005 @ 15:52 :
Nee, dat zeg ik ook niet. Maar ik ben de hele zomer in 2004 naar die kroeg/disco geweest, maar dat was meer onder invloed van mijn vroegere vriendinnen, die toen al maanden uitgingen.
indrukwekkende ervaring

Oud 02-07-2005, 17:20
Verwijderd
ik hou wel van uitgaan. maar dan niet in foute disco's maar in kroegen met leuke muziek
Met citaat reageren
Oud 02-07-2005, 21:09
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
schizofrenia schreef op 02-07-2005 @ 15:52 :
zozo, jij bent helemaal uitgewoond op uitgaansgebied.
Oud 02-07-2005, 21:41
madyliefje
madyliefje is offline
ik houd ook niet van uitgaan , dronken mensen waar je geen normaal woord mee kunt wisselen. lelijke muziek. neej dankje !
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 01:21
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Een cafe kan wel leuk zijn. Maar discotheken vind ik niets. Een discotheek is niets anders dan een etalage met wat dansende gasten. Je kan kiezen wie je wilt, waarschijnlijk is zij toch wel onder de invloed van drank.

Maarja, omdat ik nooit zo vaak in discotheken kom ontloop ik de vleeschmarkt een beetje, maar dat vind ik niet zo erg. Hoerige meisjes hoef ik toch niet.

Zoals mijn Turkse collega een keer tegen mij zei:

"Meisje die discoos bezoekt wil ik geeneens"

Laatst gewijzigd op 03-07-2005 om 01:24.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 02:46
Vice
Vice is offline
Citaat:
madyliefje schreef op 02-07-2005 @ 22:41 :
ik houd ook niet van uitgaan , dronken mensen waar je geen normaal woord mee kunt wisselen. lelijke muziek. neej dankje !
Alsof iedereen tijdens het uitgaan dronken is.
Oud 03-07-2005, 04:07
Verwijderd
Ik erger me eerder aan het feit dat niet iedereen dronken is terwijl ik dat wel ben
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 20:18
Verwijderd
Ik hou ook niet van uitgaan...

Pas geleden heb ik het een keer geprobeerd, met vrienden uitgaan in Eindhoven. De avond eindigde in een huilbui. Dat doe ik dus echt nooit meer!

Ik ben vroeger in mijn MAVO tijd 2 keer naar een schoolfeest geweest, en ik heb beide keren spijt gehad dat ik gegaan ben.

Mijn vader is een keer op een concert in elkaar geslagen en dat heeft er bij mij goed de angst in geramd, om nooit naar een concert te durven. (En ja: ik weet heus wel dat er niet iedere keer iemand in elkaar geslagen wordt! Maar die angst zit er nu eenmaal diep in.)

En tja, wat heb ik eigenlijk te zoeken in een café tijdens een avondje uitgaan? Ik drink geen alcohol en geen koolzuurhoudende dranken, ik kan niet dansen, en ik weet nooit waar ik over moet praten met iemand. Ik heb veel moeite met het aanleggen en onderhouden van sociale contacten, en ik kan niet tegen harde geluiden / muziek (veroorzaakt hoofdpijn en misselijkheid bij mij).

Wat ik wel leuk vind zijn exposities!
Ik ga wel eens naar exposities van:
- schilderijen
- tekeningen
- glaskunst
- fotografie
- bloemsierkunst

Ook naar de bioscoop vind ik heel leuk.
Ik heb het allerliefst horrorfilms! Ik vind ook fantasy films mooi...

En mijn favoriete uitje de laatste tijd, is naar Kasteeltuinen Arcen.

Verder vind ik modeshows leuk en bruidsmode evenementen!
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 20:26
Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Dragonda schreef op 03-07-2005 @ 21:18 :

Pas geleden heb ik het een keer geprobeerd, met vrienden uitgaan in Eindhoven. De avond eindigde in een huilbui. Dat doe ik dus echt nooit meer!

Ik ben vroeger in mijn MAVO tijd 2 keer naar een schoolfeest geweest, en ik heb beide keren spijt gehad dat ik gegaan ben.

Mijn vader is een keer op een concert in elkaar geslagen en dat heeft er bij mij goed de angst in geramd, om nooit naar een concert te durven. (En ja: ik weet heus wel dat er niet iedere keer iemand in elkaar geslagen wordt! Maar die angst zit er nu eenmaal diep in.)

En tja, wat heb ik eigenlijk te zoeken in een café tijdens een avondje uitgaan? Ik drink geen alcohol en geen koolzuurhoudende dranken, ik kan niet dansen, en ik weet nooit waar ik over moet praten met iemand. Ik heb veel moeite met het aanleggen en onderhouden van sociale contacten, en ik kan niet tegen harde geluiden / muziek (veroorzaakt hoofdpijn en misselijkheid bij mij).

- schilderijen
- tekeningen
- glaskunst
- fotografie
- bloemsierkunst

Jij lijkt wel voor 99% op mij, welkom bij de club.

Straks krijg je nog de opmerking van...Blenderhead dat je een ontzettende grote loser bent.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 12:08
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Cornel schreef op 03-07-2005 @ 21:26 :
Straks krijg je nog de opmerking van...Blenderhead dat je een ontzettende grote loser bent.
gelijk heeft hij dan.
Oud 04-07-2005, 14:47
pipimädchen
pipimädchen is offline
Citaat:
Grafton schreef op 03-07-2005 @ 05:07 :
Ik erger me eerder aan het feit dat niet iedereen dronken is terwijl ik dat wel ben
Ja, ik ook
Oud 04-07-2005, 17:13
Verwijderd
Citaat:

Nou dan kan ik Blenderhead bij voorbaat al zeggen dat het vergeefse moeite is! Wie mij een beetje kent, weet dat ik me door zulke kinderachtige plagerijtjes niet klein laat krijgen... (Plus het feit dat beledigende posts helaas meteen gerapporteerd worden aan de forumbazen.)
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 17:36
Verwijderd
Citaat:

- schilderijen
- tekeningen
- glaskunst
- fotografie
- bloemsierkunst

Als ik jou was, zou ik eens een stickie roken
It changed my life
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 17:38
Otis
Otis is offline
bruidsmode evenementen

ik hou van uitgaan; vooral naar de propedeuse-vieringen gaan van al mijn nerd klasgenoten me erg op
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 17:40
Verwijderd
O ja, en nog iets, dat je niet naar een concert durft omdat je vader ooit een keer in elkaar geslagen is bij een concert is echt zo ongelofelijk idioot, daar heb ik gewoon geen woorden voor.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 17:43
Otis
Otis is offline
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 04-07-2005 @ 18:40 :
O ja, en nog iets, dat je niet naar een concert durft omdat je vader ooit een keer in elkaar geslagen is bij een concert is echt zo ongelofelijk idioot, daar heb ik gewoon geen woorden voor.

mijn vader is wel eens naar t concert van tina turner gegaan in zn eentje
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 17:43
pipimädchen
pipimädchen is offline
bloem fucking sierkunst
Oud 04-07-2005, 17:46
Verwijderd
Citaat:
terror koe schreef op 04-07-2005 @ 18:43 :
bloem fucking sierkunst
inderdaad, we moeten dit meisje helpen!
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 17:49
Otis
Otis is offline
uhm hallo hebben jullie het kapsel gezien?
er is geen tijd meer voor marshallhulp
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 17:51
Verwijderd
Citaat:
Otis schreef op 04-07-2005 @ 18:49 :
uhm hallo hebben jullie het kapsel gezien?
er is geen tijd meer voor marshallhulp
Dat valt me nu pas op
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 17:53
pipimädchen
pipimädchen is offline
ik dacht dat lesbo's niet hielden van bloemen
Oud 04-07-2005, 17:54
pipimädchen
pipimädchen is offline
oh ik weet het al, het is een BLOEMPOT
Oud 04-07-2005, 18:03
Broeder
Broeder is offline
Citaat:
terror koe schreef op 04-07-2005 @ 18:54 :
oh ik weet het al, het is een BLOEMPOT
omg bloempot
Oud 04-07-2005, 18:10
Verwijderd
Citaat:
Dragonda schreef op 04-07-2005 @ 18:13 :
(Plus het feit dat beledigende posts helaas meteen gerapporteerd worden aan de forumbazen.)
NSB'er!!!
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 20:13
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:

- schilderijen
- tekeningen
- glaskunst
- fotografie
- bloemsierkunst

ik ben ook wel eens in elkaar geslagen en ga ook gewoon nog uit enzo
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 23:56
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Phylestra schreef op 19-06-2005 @ 20:52 :

Het trekt me gewoon niet, op elkaar gepropt staan dansen in zo'n rokerige ruimte en omringd zijn door slechte muziek. En als iedereen dan uit is en het gezellig heeft dan zit ik maar thuis te denken "waarom kan ik uitgaan niet leuk vinden?''.
(
Tja, ik kan je niet echt helpen... Maar wat dat 'rokerige' betreft.... over paar jaar is roken verboden in cafe's en disco's. Is dat probleem opgelost. En in jongerencentra mag je nu al niet roken....

Voor de rest: jammer dat je uitgaan niet leuk vindt!
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 00:12
Big Boi
Big Boi is offline
Nee, ook niet mijn ding.
Sinds ik de underground minimal techno feestjes heb leren kennen wil ik niks anders meer.
Oud 05-07-2005, 00:29
Verwijderd
oooo je zit dus echt in een scene??
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 00:32
Big Boi
Big Boi is offline
Nee.
Oud 05-07-2005, 00:32
Vice
Vice is offline
Citaat:

Alsof iemand dat interessant vindt.
Oud 05-07-2005, 01:17
Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Vice schreef op 05-07-2005 @ 01:32 :
Alsof iemand dat interessant vindt.
Ja ik.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 01:24
Faery
Faery is offline
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 04-07-2005 @ 18:36 :
Als ik jou was, zou ik eens een stickie roken
It changed my life
Daarnaast zijn de Kasteeltuinen in Arcen echt dé ideale plaats om eens goed stoned rond te hobbelen :>
Oud 05-07-2005, 09:36
Yaris
Yaris is offline
Citaat:
evil_angel schreef op 20-06-2005 @ 12:02 :
Als je niet van uitgaan houdt, zijn er altijd mensen die dat toch proberen op te dringen... zo van : ga toch mee bla bla bla... je bent zo saai.
Dat is wel enorm kort door de bocht.

Af en toe is leuk, niet al te vaak lees 1x in de 2 maanden

Als je een vrij intensieve baan hebt waar de hele dag mensen tegen je aan ouwehoeren (helpdesk) dan is het weekend echt een uitkomst qua rust. Wel even lekker sporten, daarna ben je zo uitgeblust dat je daar geen zin meer in hebt.

Het heeft ook zo ze voordelen, je houdt enorm veel geld over. Dan vinden je vriendinnen/vrienden het gek dat je in een splinternieuwe auto kan rondrijden of dat je bepaalde producten wel kan betalen............

Nadeel is dat je niet veel meisjes leert kennen. Aan de andere kant wat er in cafees, disco's etc. rondhangt is niet echt het type meisje wat ik zoek.......

Citaat:
Ik snap niet wat daar leuk aan is, kom ik nou van een andere planeet ofzo ?
*zwaait, dan komen we van dezelfde planeet.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 09:56
Verwijderd
ik ga vaak uit en kom meestal teleurgesteld terug omdat ik had verwacht dat het leuker zou zijn, ondanks dat blijf ik het proberen
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 10:56
Astridjuh
Astridjuh is offline
Nou, ik ben ook niet zo'n fan van uitgaan!
Een etentje/disco/uitje met school kan er wel mee door, maar buiten school, ho maar!
Uitgaan is gewoon niks voor mij. En op een terrasje zitten met familie noem ik niet erg 'uitgaan'.
Van shoppen hou ik immers wel maar dat noem ik ook geen 'uitgaan'
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 11:43
Verwijderd
Citaat:
Yaris schreef op 05-07-2005 @ 10:36 :
Dat is wel enorm kort door de bocht.

Af en toe is leuk, niet al te vaak lees 1x in de 2 maanden

Als je een vrij intensieve baan hebt waar de hele dag mensen tegen je aan ouwehoeren (helpdesk) dan is het weekend echt een uitkomst qua rust. Wel even lekker sporten, daarna ben je zo uitgeblust dat je daar geen zin meer in hebt.

Het heeft ook zo ze voordelen, je houdt enorm veel geld over. Dan vinden je vriendinnen/vrienden het gek dat je in een splinternieuwe auto kan rondrijden of dat je bepaalde producten wel kan betalen............

Nadeel is dat je niet veel meisjes leert kennen. Aan de andere kant wat er in cafees, disco's etc. rondhangt is niet echt het type meisje wat ik zoek.......

*zwaait, dan komen we van dezelfde planeet.

En daarbij komt dat het echt NIET leuk is om in Zeeland uit te gaan.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 11:54
ZerO
ZerO is offline
wat een hoop suffe mensen
Reageren

Regels voor berichten