Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-06-2005, 16:40
Mara
Mara is offline
Citaat:
blurred schreef op 23-06-2005 @ 17:37 :
Nee, maar ik was ook nog nooit op het idee gekomen om er computermerken.nl achter te zetten....

Vaag
Ik kreeg een reminder email dat ik m'n gewicht een tijdje niet had ingevuld, en daar werd daarnaartoe gelinkt. Heel raar idd.
Oud 23-06-2005, 23:00
Verwijderd
Citaat:
MeelFriek schreef op 23-06-2005 @ 17:40 :
Een filetlapje, 100g (vegaburger is minder dan 100g denk ik? Die valess dingen zijn wel minder iig) is 147kcal.

Nog wat mager vlees, misschien wel handig voor mensen, kcal per 100g:

Bieflap (168)
Al het gevogelte
Haas (113)
Hamlappen (110)
Varkensrollade (144)
Tartaar (127)
Varkensfilet (147)
Varkensschnitzel (119)
Bij het voedingscentrum kun je een vleeswijzer bestellen waar het heel handig allemaal opstaat (hoeveelheden vet, etc) en vlees met een groen stipje is goed (kip enzo idd) en met een oranje of rood stipje is slecht (gehakt e.d.)
Oud 24-06-2005, 08:46
Verwijderd
Citaat:
Freestyler* schreef op 23-06-2005 @ 15:47 :
als ik naar mezelf kijk vind ik een broekje
zorgen voor optisch bredere bovenbenen
Dat vind ik bij mij ook...ik heb dan ook geen bikini met broekje met pijpjes meer...dat zag er echt niet uit. Mijn bovenbenen komen toch wel tegen elkaar aan of ik nu een broekje met pijpjes of zo'n ander ding aan heb maakt daarbij niets uit. Zelf heb ik het broekje (zonder pijpjes dus) bij de Hema gekocht en de bovenkant bij de H&M. (Ik heb hem alleen zelden aan, draag eigenlijk altijd een badpak.)

@Daantje_0705: Er zijn wel ongepaneerde vegaburgers, denk aan een vegetarische hamburger bv.
Oud 24-06-2005, 14:03
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 23-06-2005 @ 17:40 :
Ik kreeg een reminder email dat ik m'n gewicht een tijdje niet had ingevuld, en daar werd daarnaartoe gelinkt. Heel raar idd.
Komt omdat de oprichter van valtaf ook computermerken beheerd. Overigens is valtaf vernieuwd zag ik net, ik vind het wel mooi geworden

De meeste vegaburgers wegen idd rond de 75-80 gram, dus iets minder dan vlees idd
Oud 24-06-2005, 16:34
-(L)-
Ik weet dat 't niet de bedoeling is je gewicht hier (herhaaldelijk te posten), maar ik wilde toch ff iets kwijt.

Ik heb heel lang op 70kg gezeten zoals de meesten hier wel weten, toen kwam ik bij (naar 74kg), zonder dat ik slecht had gegeten ofzo. Maar sinds vorige week weeg ik ineens 78kg (vorige week en gisterenmorgen gewogen). Nog 2kg erbij en ik zit weer op m'n begingewicht . Ik snap echt niet hoe het kan. Ik zie (naar mijn mening) ook niet dikker uit dan eerst. Een vriendin van me zei gisteren zelfs nog tegen me dat ik een goed figuur heb. Snapt iemand dit nou?
Oud 24-06-2005, 16:42
Hagel
Hagel is offline
Sport je minder? Misschien hou je vocht vast, misschien is er wat mis met de weegschaal Ik zou me als ik jou was me niet erg druk erom maken. Als je vriendin eerlijk zegt dat het niet aan je te zien is en je kleding zit nog net zo als voorheen is er vast niks aan de hand. Waarschijnlijk is het er over een paar weekjes ook weer vanaf. En anders, misschien stom maar je bent nog jong, je groeit waarschijnlijk nog wel wat, en anders veranderd je lichaam misschien nog, daar kan het ook aan liggen.
Oud 24-06-2005, 16:53
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Happyyy schreef op 24-06-2005 @ 17:34 :
Ik weet dat 't niet de bedoeling is je gewicht hier (herhaaldelijk te posten), maar ik wilde toch ff iets kwijt.

Ik heb heel lang op 70kg gezeten zoals de meesten hier wel weten, toen kwam ik bij (naar 74kg), zonder dat ik slecht had gegeten ofzo. Maar sinds vorige week weeg ik ineens 78kg (vorige week en gisterenmorgen gewogen). Nog 2kg erbij en ik zit weer op m'n begingewicht . Ik snap echt niet hoe het kan. Ik zie (naar mijn mening) ook niet dikker uit dan eerst. Een vriendin van me zei gisteren zelfs nog tegen me dat ik een goed figuur heb. Snapt iemand dit nou?
Misschien komt het door de warmte, dat je vocht vasthoudt ofzo, want zo snel aankomen kan geen vet zijn
Oud 24-06-2005, 16:55
Verwijderd
Citaat:
Happyyy schreef op 24-06-2005 @ 17:34 :

Snappen doe ik het niet, maar kijk eens naar je kleding. Zit je kleding bij 70 kg hetzelfde als bij 78 kg? Normaal zeggen ze dat 5 kg in gewicht ongeveer een kledingmaat uitmaakt, dus je zou nu eigenlijk 1,5 maat groter nodig moeten hebben volgens die uitspraak.
Oud 24-06-2005, 17:38
Schranktür
Schranktür is offline
Citaat:
Sneeuwvlokje schreef op 24-06-2005 @ 17:55 :
Normaal zeggen ze dat 5 kg in gewicht ongeveer een kledingmaat uitmaakt, dus je zou nu eigenlijk 1,5 maat groter nodig moeten hebben volgens die uitspraak.
Oh ja? Dan zou ik dus tien kilo moeten afvallen om mijn ideale kledingmaat te hebben...
Oud 24-06-2005, 17:40
Verwijderd
Citaat:
Schranktür schreef op 24-06-2005 @ 18:38 :
Oh ja? Dan zou ik dus tien kilo moeten afvallen om mijn ideale kledingmaat te hebben...
Bij mij klopt het wel ongeveer. Ik viel 13 kg af en kon 2 a 3 maten kleiner aan. Ik weet niet of het bij iedereen opgaat, maar bij mij dus wel.
Oud 24-06-2005, 18:05
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
Sneeuwvlokje schreef op 24-06-2005 @ 18:40 :
Bij mij klopt het wel ongeveer. Ik viel 13 kg af en kon 2 a 3 maten kleiner aan. Ik weet niet of het bij iedereen opgaat, maar bij mij dus wel.
gister bij oprah, als je geloof ik 7 kilo afvalt is het 1 maat, als je erbij sport kunnen het er twee zijn (ivm strakker worden van lichaam)
Oud 24-06-2005, 18:39
Bloem
Bloem is offline
Bij mij klopt die 5 kilo ook niet helemaal, want voor ik ging afvallen had ik maat 38/40 (hoewel wel neigend naar 40 ), nu maat 36, en ben 11 kilo kwijt. (Hoewel er wel weer 2 aanmoeten, maar dat komt wel )

7 Kilo klopt voor mij dus eerder
Oud 24-06-2005, 21:50
Verwijderd
Citaat:
Bloem schreef op 24-06-2005 @ 19:39 :
Bij mij klopt die 5 kilo ook niet helemaal, want voor ik ging afvallen had ik maat 38/40 (hoewel wel neigend naar 40 ), nu maat 36, en ben 11 kilo kwijt. (Hoewel er wel weer 2 aanmoeten, maar dat komt wel )

7 Kilo klopt voor mij dus eerder
Ik ging va 71 kg met maat 40-42 naar 58 kg en maat 36. Ik heb ook een tijdje op de 56 kg gezeten en toen zaten mijn maat 36 broeken zelfs wijd. Ik sportte in die tijd wel gemiddeld tussen de 8 en 12 uur in de week, misschien dat het daarom bij mij zoveel verschil maakte qua maten.
Oud 25-06-2005, 09:58
-(L)-
Citaat:
Hagel schreef op 24-06-2005 @ 17:42 :
Sport je minder? Misschien hou je vocht vast, misschien is er wat mis met de weegschaal Ik zou me als ik jou was me niet erg druk erom maken. Als je vriendin eerlijk zegt dat het niet aan je te zien is en je kleding zit nog net zo als voorheen is er vast niks aan de hand. Waarschijnlijk is het er over een paar weekjes ook weer vanaf. En anders, misschien stom maar je bent nog jong, je groeit waarschijnlijk nog wel wat, en anders veranderd je lichaam misschien nog, daar kan het ook aan liggen.
Nee, ik sport net meer. De enige reden die ik me dan ook kan bedenken is dat het spiermassa is.
En wat betreft dat groeien; ik ben al 1,82 en ben al 4 jaar niet meer gegroeid...
Oud 25-06-2005, 09:59
-(L)-
Citaat:
Bloem schreef op 24-06-2005 @ 17:53 :
Misschien komt het door de warmte, dat je vocht vasthoudt ofzo, want zo snel aankomen kan geen vet zijn
De laatste keer dat ik me gewogen heb en toen ik 74 woog, is al 'n maand geleden ongeveer. Dat zou dus betekenen 1 kg in 1 week...
Oud 25-06-2005, 10:00
-(L)-
Citaat:
Sneeuwvlokje schreef op 24-06-2005 @ 17:55 :
Snappen doe ik het niet, maar kijk eens naar je kleding. Zit je kleding bij 70 kg hetzelfde als bij 78 kg? Normaal zeggen ze dat 5 kg in gewicht ongeveer een kledingmaat uitmaakt, dus je zou nu eigenlijk 1,5 maat groter nodig moeten hebben volgens die uitspraak.
Ja, over 't algemeen past alles nog wel. Alleen merk ik wel dat bepaalde broeken 'n beetje strakker zitten, maar ik krijg ze wel nog aan.
Oud 25-06-2005, 21:14
Roos
Roos is offline
Ben 3 kg afgevallen, en het leuke is dat ik er nauwelijks moeite voor lijk te doen.
Ik eet minder chips, minder tussendoortjes (wel gezonde dingen) en ik eet normaal avondeten (wel veel, maar wel gezond! Bijna nooit meer pizza ofzo).

Ik heb ook niet het idee dat ik aan het dieten ben (dat zou ik niet volhouden ). Gewoon een paar keer per dag bewuste keuzes maken
Oud 25-06-2005, 22:47
blurred
blurred is offline
Citaat:
Roos schreef op 25-06-2005 @ 22:14 :
Ben 3 kg afgevallen,

Ik heb ook niet het idee dat ik aan het dieten ben (dat zou ik niet volhouden ). Gewoon een paar keer per dag bewuste keuzes maken
You go girl
Oud 26-06-2005, 08:08
Maija
Maija is offline
Ik zit nu op gewicht 58kilo, maar volgensmij kan ik echt nog geen 36 aan.
Ik sport trouwens wel veel, fitnessen.
Oud 26-06-2005, 09:00
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Maija schreef op 26-06-2005 @ 09:08 :
Ik zit nu op gewicht 58kilo, maar volgensmij kan ik echt nog geen 36 aan.
Ik sport trouwens wel veel, fitnessen.
gewicht zegt ook niet alles, je lengte en vooral je bouw zijn hier heel belangrijk.
Oud 26-06-2005, 09:59
Mara
Mara is offline
Citaat:
Gothic schreef op 26-06-2005 @ 10:00 :
gewicht zegt ook niet alles, je lengte en vooral je bouw zijn hier heel belangrijk.
Precies.

Ik ben maar een klein opdondertje, maar door mijn bouw (hele brede heupen) zal ik zelfs als ik 15 kg afval nog geen maat 36 aankunnen.
Oud 26-06-2005, 09:59
Maija
Maija is offline
Ja, dat klopt wel ja.
Trouwens er is nu zo'n reclame van liga ofzo.
Van zo'n reep die heel "verandwoordelijk" is.
(met die magere vrouw die in een kledingwinkel werkt en dan zo'n andere vrouw lelijke kleren aansmeerd "zonder een schuldgevoel")

Ik zag laatst dat mijn stiefvader daar een pak van had staan, alleen hij had die waarschiijnlijk van de macro. (dus zo'n grote bedrijfspak)
Maar daar staat dus eigenlijk nergens hoeveel cal. ernou inzit.
Oke het zal niet erg weinig zijn, omdat er ook chokolade in zit.
Heeft iemand toevallig de gegevens van die repen, hoeveel, cal.

(mischien staat dat op de kleinere pakjes uit de gewone supermarkt)
Anders vind ik het wel erg dom, "verandwoord snoepen" zonder weten hoeveel er precies inzit 8-)
Oud 26-06-2005, 10:02
Mara
Mara is offline
@Maija: Voedingsmiddelenproducenten hebben het recht om overal 'verantwoord' op te zetten, omdat daar geen regels voor zijn. Bijna al die repen die je dus tegenwoordig hebt, die 'verantwoord' zouden zijn, zijn dat dus niet. Ik weet niet hoe 't zit met die reep die jij bedoelt, maar 't zou dus best kunnen dat dat 'verantwoord' gewoon grote onzin is.
Oud 26-06-2005, 10:03
Lady Lazarus
Lady Lazarus is offline
Citaat:
Maija schreef op 26-06-2005 @ 10:59 :
(mischien staat dat op de kleinere pakjes uit de gewone supermarkt)
Anders vind ik het wel erg dom, "verandwoord snoepen " zonder weten hoeveel er precies inzit 8-)
Het is inderdaad niet erg slim
Oud 26-06-2005, 10:18
Maija
Maija is offline
Zoiets zeggen ze op de reclame
Oud 26-06-2005, 10:46
Mara
Mara is offline
Ik kom net achter iets handigs nieuws op valtaf.nl:

Op je profiel staat je lengte, gewicht en BMI. Naast je BMI staat nu een link 'Wat is dit?'. Als je daar op klikt krijg je de uitleg te zien (<20 ondergewicht, 20-25 goed enz.) en krijg je voor diegene waarvan het profiel is de gewichten te zien waarvoor die BMI's gelden

Bij mij staat er dus voor BMI 20-25 een gewicht van 50,98 kg tot 68,89 kg. Erg handig!
Oud 26-06-2005, 10:50
Hagel
Hagel is offline
Ik had het inderdaad ook gevonden, heel handig. Bij mij is het 51,59 kg tot 69,72 kg en ik wilde het liefst 58 kilo wegen maar iedereen zei steeds dat dat te weinig was, maar zo te zien valt dat best mee
Oud 26-06-2005, 10:55
Mara
Mara is offline
@Hagel: Dat kan best ja Je bent 1,67m? Ik ben 1,66m, en ik wil ook zo'n 57-58kg en dat zijn volgens mij best reeële doelen.
Oud 26-06-2005, 10:57
Maija
Maija is offline
Wat is dat precies? dat valtaf? site?
Oud 26-06-2005, 10:58
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Maija schreef op 26-06-2005 @ 11:57 :
Wat is dat precies? dat valtaf? site?
daar kun je bijhouden hoeveel cal je binnenkrijgt en je gewicht evt invullen ed
Oud 26-06-2005, 11:02
Gothic
Gothic is offline
Ik mag dus 56,01 kg tot 75,69 kg wegen... zit dus aan de ondergrens, al zie je dat niet aan m'n lichaam. Maar ik hoef ook helemaal niet meer af te vallen en straks kom ik vast een hoop aan, 3 weken vakantie en niet sporten . Vorig jaar na de vakantie woog ik 64 oid en kon ik m'n broeken niet meer aan . Zeker 6 kilo aangekomen. Maar geleidelijk is dat er weer afgegaan, ik heb toen ook niet gelijnd (het was tenslotte vakantie en ik ben een ijsmonster ). Dus ik heb wel zo'n gevoel dat dit gewicht stabiel is en bij me past, al komen er snel kilo's bij dus als ik niet sport. Vind ik opzich wel raar, want zo intensief sport ik nou ook weer niet ...
Ben verder ook niet echt veranderd qua lichaam vergeleken met 7 jaar terug. Zelfde broekmaat, alleen iets meer rondingen misschien, 'dikkere' buik en van niets naar cup a (grote verandering )...
Oud 26-06-2005, 16:27
da leentjuh
da leentjuh is offline
Volgens de www.eetstoornis. (iets) mag ik 53 kg wegen. Ik dacht dat ik toch wel minstens 55 kg moest wegen..
.
Oud 26-06-2005, 17:02
Maija
Maija is offline
Site doet het niet,
Hoeveel mag ik wegen?
Ik ben 1,70?
Oud 26-06-2005, 17:52
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Maija schreef op 26-06-2005 @ 18:02 :
Site doet het niet,
Hoeveel mag ik wegen?
Ik ben 1,70?
53-72 ongeveer... maar 53 is wel erg weinig... ergens in het midden ligt het gezondste gewicht.
Oud 26-06-2005, 18:46
Bloem
Bloem is offline
Ik heb met 78 kilo nog een gezond gewicht, maar als ik zoveel zou wegen zou ik echt erg dik zijn

Mijn buik heeft last van de warmte, dat rommelt al een paar dagen. Woog vanmorgen nog maar net 54 kilo, wat dus niet de bedoeling is, maar alles wat ik eet verdwijnt (niet expres dus) in de wc, dus kan er momenteel weinig aan veranderen. Toch is mijn figuur wel weer bijgetrokken, want ik zie er niet meer 'ingevallen' uit ofzo. Ik vind het heel apart, denk dat ik echt weinig spieren heb ofzo, dat ik zo weinig kan wegen zonder er mager uit te zien

(En dit is dus niet om iets goed te praten ofzo, ik ga er vanuit dat als ik geen last meer heb van mijn buik mijn gewicht ook weer omhoog gaat, dat lijkt me toch beter )
Oud 26-06-2005, 18:53
Mara
Mara is offline
Vandaag heb ik maar 7 gram vet binnengekregen. Normaal zou ik 't dan wel aanvullen met nootjes, maar die hebben we niet in huis.

Ik heb wel minder gegeten dan normaal (1200kcal) door het warme weer en 't feit dat ik laat uit bed was, maar dit is best raar.

Wat ik gegeten heb + aantal gram vet:
120g (4 plakken) suikerbrood: 1.8
2 bb: 2
2 beleg linesse paturain: 1.2
100g kalkoenfilet: 1.0
250g kwark: 1.0

Spul zonder vet:
1 banaan
100g aardbeien
1 nectarine
1 perenijsje
Aardappelen, doperwten en wortelen

Ik 'schrok' er toch best van. Is geen ramp, een keer zo weinig vet, maar ik had het absoluut niet verwacht, zeker omdat ik vandaag niet echt gezond heb gegeten (ijsje, suikerbrood)
Oud 26-06-2005, 18:59
Bloem
Bloem is offline
Lol, dat heb ik ook wel eens ja, meestal maak ik dan nog een boterham met pindakaas ofzo
Oud 26-06-2005, 19:02
Mara
Mara is offline
Citaat:
Bloem schreef op 26-06-2005 @ 19:59 :
Lol, dat heb ik ook wel eens ja, meestal maak ik dan nog een boterham met pindakaas ofzo
Oplossing ja, maar ik hou niet van pindakaas dus ik laat 't maar zo
Oud 26-06-2005, 19:04
Lady Lazarus
Lady Lazarus is offline
Mijn vader heeft lekkerbekjes gekocht omdat ik al een hele tijd aan het zeuren was voor vis, maar hoe gezond/ongezond zijn deze eigenlijk?
Oud 26-06-2005, 19:06
Mara
Mara is offline
Citaat:
Lady Lazarus schreef op 26-06-2005 @ 20:04 :
Mijn vader heeft lekkerbekjes gekocht omdat ik al een hele tijd aan het zeuren was voor vis, maar hoe gezond/ongezond zijn deze eigenlijk?
Niet zo best. Lekkerbekjes zijn gefrituurd en dus vet, vetter, vetst.

Neem liever vis die je gewoon moet bakken en die niet gepaneerd is. Of haring, of gerookte vis oid.
Oud 26-06-2005, 19:08
Lady Lazarus
Lady Lazarus is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 26-06-2005 @ 20:06 :
Niet zo best. Lekkerbekjes zijn gefrituurd en dus vet, vetter, vetst.

Neem liever vies die je gewoon moet bakken en die niet gepaneerd is. Of haring, of gerookte vis oid.
Ik dacht al dat het niet zo gezond zou zijn, deze moeten overigens gewoon gebakken worden. Maar goed, ik vind vis erg duur dus vandaar dat het niet vaak op het menu staat
Oud 26-06-2005, 19:11
Mara
Mara is offline
Citaat:
Lady Lazarus schreef op 26-06-2005 @ 20:08 :
Ik dacht al dat het niet zo gezond zou zijn, deze moeten overigens gewoon gebakken worden. Maar goed, ik vind vis erg duur dus vandaar dat het niet vaak op het menu staat
Ik zal 't nog maar 's verkondigen :

In het vriesvak bij je supermarkt heb je ook vis. Zo heb je 4 stukken koolvisfilet van 100g al voor 1,10 euro! Ook heb je kabeljauwfilet, dat is iets duurder. Als je een keer wat 'specialers' wil kan je zalm uit de diepvries halen, is vergeleken bij koolvis/kabeljauwfilet wat prijzig maar vergeleken met verse vis vrij goedkoop

Die koolvis en kabeljauwfilet kan je zelfs gewoon in de magnetron klaarmaken. In een bakje, viskruiden erop, magnetron aan en smullen maar.
Oud 26-06-2005, 19:13
Lady Lazarus
Lady Lazarus is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 26-06-2005 @ 20:11 :
Ik zal 't nog maar 's verkondigen :

In het vriesvak bij je supermarkt heb je ook vis. Zo heb je 4 stukken koolvisfilet van 100g al voor 1,10 euro! Ook heb je kabeljauwfilet, dat is iets duurder. Als je een keer wat 'specialers' wil kan je zalm uit de diepvries halen, is vergeleken bij koolvis/kabeljauwfilet wat prijzig maar vergeleken met verse vis vrij goedkoop

Die koolvis en kabeljauwfilet kan je zelfs gewoon in de magnetron klaarmaken. In een bakje, viskruiden erop, magnetron aan en smullen maar.
Toevallig noem je net de twee vissoorten die ik absoluut niet lust Zalm eten we wel vaker, net als garnaaltjes, krab, mosselen etc. Ik vind persoonlijk haring en paling erg lekker en laat dit nu net ontzettend duur zijn
Oud 26-06-2005, 19:14
Mara
Mara is offline
Citaat:
Lady Lazarus schreef op 26-06-2005 @ 20:13 :
Toevallig noem je net de twee vissoorten die ik absoluut niet lust Zalm eten we wel vaker, net als garnaaltjes, krab, mosselen etc. Ik vind persoonlijk haring en paling erg lekker en laat dit nu net ontzettend duur zijn
Ja, dan weet ik 't ook niet. Zure haring is wat goedkoper

Er zijn nog wel meer vissoorten in de diepvries, moet je maar 's kijken
Oud 26-06-2005, 19:23
Lady Lazarus
Lady Lazarus is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 26-06-2005 @ 20:14 :
Ja, dan weet ik 't ook niet. Zure haring is wat goedkoper

Er zijn nog wel meer vissoorten in de diepvries, moet je maar 's kijken
Ik zal eens kijken in ieder geval bedankt voor de moeite!
Oud 26-06-2005, 19:41
Bloem
Bloem is offline
Tonijn en Zalm van de Lidl uit de diepvries is ook nog wel te betalen, en erg lekker
Oud 26-06-2005, 19:49
Verwijderd
Had ik een heel verhaal getypt, sluit ik perongelijk het venster. Hoe stom.

Mijn marge is volgens Valtaf.nl ook 56,01 kg tot 75,69 kg. Ik heb dus altijd een gezond gewicht gehad. Mijn hoogste gewicht (16 maanden geleden) was 71 kg en mijn laagste gewicht 56 kg. Toch blijf ik er bij dat 58 mijn ideaal gewicht is - ondanks het lage BMI - en ik hoop dit na de vakantie ook weer te wegen.

Momenteel weeg ik ~ 63 kg (schommelt ivm het weer/vocht) en in April was dat nog 58 kg. Dat betekent 5 kg erbij in 2,5 maand. Gelukkig zit er wel een verklaring achter, dus ik weet waardoor het komt. Mijn ES hield eerst vooral eetbuien gevolgd door compenseren/purgeren in, maar sinds ik therapie heb 'moet' ik stoppen met het laatste. En logischerwijs kom ik dan aan omdat het voedsel 'binnen blijft'.

Wat ik wil erg vreemd vind is dat je die 5 kg niet eens zó goed zit. Je ziet het wel, maar niet zo goed als je van 5 kg zou verwachten. Mijn maat 36 broeken zitten nu wel echt te strak, ik kan ze nét aan, maar dan moet ik mijn adem inhouden en heb ik het gevoel er ieder moment uit te scheuren. Dus nu moet ik mijn maat 38 broeken weer aan, maar die zijn weer ietsje te groot.
Oud 26-06-2005, 20:00
Bloem
Bloem is offline
Maar wel heel erg goed dat je je eetbuien binnenhoudt, dat is in elk geval een (heel goed) begin!
Oud 26-06-2005, 20:05
Verwijderd
Citaat:
Bloem schreef op 26-06-2005 @ 21:00 :
Maar wel heel erg goed dat je je eetbuien binnenhoudt, dat is in elk geval een (heel goed) begin!
Ik heb ook geen eetbuien meer.
Oud 26-06-2005, 20:11
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Sneeuwvlokje schreef op 26-06-2005 @ 21:05 :
Ik heb ook geen eetbuien meer.
Wauw, dat is helemaal super, goed joh!
Topic gesloten

Regels voor berichten