Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik voel me opzich wel goed. Heb mn ogen goed open, en zie dat erveel leuks op de wereld rondloopt. Maar ik zou wel graag weer de leuke dingen van een relatie willen. Tegen iemand aankruipen, lieve smsjes en mailtjes krijgen, dat heerlijke gevoel in mn buik van verliefd zijn. Maar dat komt wel ![]() Laatst gewijzigd op 28-06-2005 om 23:04. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar ik vertrouwde hem blind, ben dat vertrouwen nu kwijt,, vind het nu zelfs moeilijk om mijn vrienden te vertrouwen ![]() en wat mijn ex betreft, die hoef ik zeker niet meer terug, er zijn nog veel meer dingen omheen gebeurd. Ik heb nu in een maand tijd een hele andere Bas leren kennen, dan dat ik 3,5 jaar heb gekend. (In héél veel opzichten.) |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar ja, ik wil al heel m'n leven in engeland wonen en nu heb ik wel een goede reden. Mss binnenkort ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() OT: Goed goed goed ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
En hoe voel jij je op relationeel gebied ? Deel 14 WolterB | 495 | 12-08-2005 09:50 |