Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-08-2005, 17:20
JanDeVries
JanDeVries is offline
En ik ben nog wel allergisch voor beren

ontopic: wat dus weer levensgevaarlijk is!
Oud 04-08-2005, 17:21
Ymir
Ymir is offline
Ik was in levensgevaar toen ik het oneens was met Allochthony
Oud 04-08-2005, 17:23
Romie
Romie is offline
ik heb een nierafwijking, en volgens mijn moeder was ik, mits de dokters niet op tijd erachter waren gekomen, doodgegaan. en volgens haar was ik als klein babytje regelmatig in levensgevaar vanwege die nieren dus...tjah..niet echt n stoer verhaal, k heb alleen vet grote littekens overgehouden, en als iemand vraagt hoe dat komt vertel ik altijd zon verhaal van: ik was een keer in de winkel, en toen kwamen er overvallers...." hahaha
Met citaat reageren
Oud 04-08-2005, 17:28
JanDeVries
JanDeVries is offline
Je moet er natuurlijk wel een geloofwaardig verhaal aan vastbreien dan he Dat lijkt me wel gaaf eigenlijk... Hm...
Oud 04-08-2005, 17:57
Romie
Romie is offline
Citaat:
RabidRabbit schreef op 04-08-2005 @ 18:28 :
Je moet er natuurlijk wel een geloofwaardig verhaal aan vastbreien dan he Dat lijkt me wel gaaf eigenlijk... Hm...

hahaha, nou ik vertel t altijd wel heel geloofwaardig, en dan natuurlijk niet aan snuggere mensen maar aan op sensatie belustte dombo`s, die slikken t als zoete koek..ofziets
Met citaat reageren
Oud 04-08-2005, 18:40
Verwijderd
Aangereden door een auto die heuvel-af uit een bocht kwam. Ik liep op een zebrapad en zag hem niet eens aankomen. Van het ene op het andere moment lag ik op het asfalt. "Dus zo is het om aangereden te worden. Interessant. Au."

Uiteindelijk had ik alleen maar wat pijn aan mijn been/heup en de bus naar de stad gemist. Dus toen kreeg ik een lift van de man die mij zojuist had aangereden. Was wel raar maar praktisch. Hij zei nog iets van "Je had evengoed dood kunnen zijn". Blijkbaar was ik op een gunstige manier aangereden ofzo... Gewoon mazzel.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2005, 19:52
Henk Biertank
Henk Biertank is offline
ik ben een keer in het rad van zo'n waterfiets terechtgekomen.. en vervolgens werd m'n kop ondergestuwd door dat die lui niet doorhadden dat ik er onder was gekomen.. en gingen trappen. Het was zeg maar zo'n soort sleuf onder water.. best eng, maar niet pijnlijk.
Oud 05-08-2005, 11:26
-RoB-
-RoB- is offline
Toen wij een keer in Frankrijk waren toen ik nog klein was kon ik een heel klein beetje fietsen toen mocht ik 1 keer een stukje over de camping fietsen maar in plaats daarvan ging ik buiten het hek.
Daar was een heuvel die naar beneden ging en daar onder zat een diepe ravijn toen ik aan het fietsen was wist ik in 1x niet hoe ik moest remmen en reed ik recht op de ravijn af gelukkig rende mijn pa achter me aan en riep : laat je vallen laat je vallen gelukkig heb ik dat gedaan en daarom zit ik nog steeds hier
Oud 07-08-2005, 22:31
Verwijderd
Ben wel 'ns gevallen met m'n fiets toen het glad was, ook de reden dat ik nog een paar meter doorgleed. Naast een grote weg, er reed een auto nogal vlak langs m'n hoofd..
Ohja en blindedarm ontsteking die bijna open was gegaan zodat ik in levensgevaar zou zijn. Maar dat was bijna ; )
Met citaat reageren
Oud 07-08-2005, 22:54
Nijn*
Nijn* is offline
Ooit in een auto gezeten met een bestuurder die nog maar net zijn rijbewijs had. We reden over een brug en het regende nogal hard, en toen reden we ineens op de andere baan, terwijl er een tegenligger aankwam. Scheelde 5 meter, of we zaten erop, best eng.
Oud 08-08-2005, 11:12
Daboman
Daboman is offline
Vaak genoeg in het verkeer. Heb zelfs wel eens een lichte aanrijding gehad. Was op het fietspad en een bromfiets reed te dicht (rakelings) langs me. Die stomme idioot reed nog gewoon door ook Maar gelukkig heb ik er geen schrammetje aan overgehouden.

Verder was ik ooit slachtoffer van zinloos geweld. Waren een paar jongens die per se een "gulden" wilde hebben. Ze hebben me een aantal keer hard geslagen, voordat ik toegaf. Toen ik uiteindelijk toch maar m'n portemonnee pakte hebben ze die snel uit m'n handen gegritst en zijn er in een noodvaart vandoor gegaan. Phew. Gelukkig heb ik er alleen een kapotte bril en wat kneusingen aan overgehouden. Helaas zijn ze nooit opgepakt.
Oud 08-08-2005, 11:43
ViperDax
ViperDax is offline
ja zo vaak. eigenlijk altijd op die kutbrommers. owja ook een keer op de motor

reed hier bij hasselt via de parralel weg van zwolle naar hasselt, langs het industrie terrein. komen me 2 auto's een vrachtauto en nog een auto daarachter tegemoet. de laatste auto besluit in te gaan halen. terwijl ik daar reed.als daar geen vluchthaven was geweest...weet ik niet hoe het was afgelopen.. en of ik hier nog was
Oud 08-08-2005, 12:39
Ras al Gulla
Ras al Gulla is offline
Ik heb een keer een electriciteitsmast lichtjes tegen me hoofd gehad in een of andere derdewereldland. Gelukkig bleef de kabel op het moment dat de mast tegen mijn hoofd zou spatten aan een andere mast hangen, want anders hadden ze delen van mijn hoofd met een pincet moeten gaan zoeken.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2005, 12:48
perfectme
perfectme is offline
Ja.

Een afgebroken fietszadel heeft zich onlangs in mijn dij geboord. Dit op enkele centimeters van een slagader. Dus ja.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2005, 19:02
WolterB
WolterB is offline
Ja

Was als baby alergisch voor eigeel en kreeg een half theelepeltje van mn moeder om het te proberen, want voor wat ik allergisch was wisten ze toen nog niet. Een hele en ik zat hier ws niet meer.
Oud 09-08-2005, 19:21
Verwijderd
Nee, volgens mij niet.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2005, 09:59
Flip!
Flip! is offline
Een paar keer bijna een verkeers ongeluk mee gemaakt.

Daar blijft het ook bij denk ik.
Oud 10-08-2005, 10:10
Verwijderd
Gister reed een auto opeens achteruit.. terwijl ik er net langs liep
Met citaat reageren
Oud 10-08-2005, 14:51
ythguaN
ythguaN is offline
Ik vind bijna-ongelukken, of brommer/fiets aanrijdingen geen levensgevaar moet ik zeggen
Met citaat reageren
Oud 10-08-2005, 14:58
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
met 140 (waar je 80 mocht, ik weet t, eigen schuld) tegen een boom gereden. (niet te hard rijden, en niet op bochtige landweggetjes midden in de nacht als dr geen verlichting is.) ah wel, ik leef nog.

eerlijk gezegd vind ik ook wel dat sommige mensen wel heeeeel snel vinden dat ze 'in gevaar' zijn; las net iemand die het had over 'een psychopaat' die wel 50 reed in een 30-km zone... da;s geen gevaar, das een automobilist...
Oud 10-08-2005, 15:37
Verwijderd
Citaat:
ythguaN schreef op 10-08-2005 @ 15:51 :
Ik vind bijna-ongelukken, of brommer/fiets aanrijdingen geen levensgevaar moet ik zeggen
Waarom niet? Als je op een fiets zit en je wordt aangereden door een bus op volle snelheid, dan is de kans op overleven vrij klein.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2005, 15:41
Bob de Beer
Bob de Beer is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 10-08-2005 @ 15:58 :
eerlijk gezegd vind ik ook wel dat sommige mensen wel heeeeel snel vinden dat ze 'in gevaar' zijn; las net iemand die het had over 'een psychopaat' die wel 50 reed in een 30-km zone... da;s geen gevaar, das een automobilist...
Niet in die 30 km zone, dan ben je gewoon gevaarlijk.
Reageren

Regels voor berichten