![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
waarom zou je lonsdale dragen als je weet dat het merk vooral gedragen word door een stelletje boerenlullen met racistische gedachtengangen. Al de mediaophef rondom het merk moet toch wel door zijn gedrongen bij de mensen die dat merk nog willen dragen, als je het draagt moet je niet verontwaardigd zijn als je met scheve ogen word aangekeken door mensen op straat.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
en die verwoord helaas de mening van veel nederlanders ![]() en jij en ik weten ook wel dat de Marrokkaanse gemeenschap genoeg kritiek heeft op de jongeren, maar op een gegeven moment ook zat zijn van al de negatieve generaliserende media aandacht. En de term kutmarrokanen komt me oa ook de strot iot
||
Verwijderd
|
Citaat:
En geen enkele Marokkaan vergoeilijkt ook wat die "kutmarokkaantjes"doen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
iedereen zou op dezelfde manier reageren als een vriend of familie lid opeens ergens voor verdacht zou zijn. dat heeft niets te maken met Marokkanen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik verdedig ook geen "kutMarokkaantjes". Die verdienen voor mijn part ook een flinke pak slaag. Maar ja, dat mag niet. Er was zo'n Inrichting opgezet door Marokkanen waar die "kutMarokkaantjes" werden heropgevoed op de Marokkaanse manier: een flink pak slaag. Dat was heel succesvol. Mag je 3 keer raden wat er toen gebeurde. gesloten door de overheid. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() En je hebt zeker een bron voor ons? Wanneer iemand met zulke ideeen rond loopt over de Islam moet ik me echt zorgen gaan maken.... Dit is gewoon een periode van frustraties aan beide kanten. Over een paar weken wordt hier nog wel rustig. ![]() ![]() Het kan ook zijn dat ik erg naief ben? ![]()
Laatst gewijzigd op 03-08-2005 om 12:37. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
omdat lonsdale gewoon een ordinair boksmerk is, gedragen door elke boksende neger ![]() lonsdale jongeren in nederland dragen het alleen vanwege de combinatie nsdap daarom is het niet verbasend dat lonsdale word gedragen in andere landen door allochtonen en autochtonen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
btw tis niet zo dat ik lonsdale draag en dat zo nodig wil verdedigen maar al die vooroordelen slaan werkelijk op niks. maar op dit forum wordt er altijd geflamed op de lonsdale dragers. ieder mens is nog altijd even veel waard ongeacht of die laaggeschoold is k bedoel wat boeit dat nou helemaal zolang je maar eten en een dak boven je hoofd hebt... en ik zou me meer druk maken om de fundamentalistische moslims in dit land, dat zijn pas racisten
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Daarnaast slaat je "k bedoel hoe dom kan ze zijn" natuurlijk helemaal nergens op omdat het hier een DISCUSSIE is. Je hoeft het niet eens te zijn met de topic titel. Als ik een topic zou maken: "God Bestaat" dan mag jij opeens niet zeggen dat het niet waar is? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Het punt dat werd gemaakt klopt trouwens 100%, van alle lonsdalers zal het overgrote merendeel in dat profiel passen. De denkfout die wordt gemaakt is dat er dan wordt gedacht dat we die mensen daarna ook afschrijven. Het denkbeeld van 'alle buitenlanders hebben het gedaan' is namelijk niet een gevolg van lonsdale dragen, het is een gevolg van gebrek aan nadenken en een gebrek aan de capaciteit daartoe. Dat is iets dat universeel geld, getuige dat we onder groepen in andere achtergronden ook groepen vinden die precies zo denken, kijk naar moslimjongeren die lopen te vloeken dat 'het allemaal de schuld van het westen is', in feite zijn die precies hetzelfde.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' Gatara | 500 | 05-11-2006 15:35 |