Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je bent volgens mij niet verliefd op die jongen (man), maar je hebt je een doelwit voor ogen genomen en nu wil je koste wat het kost je doel bereiken: hem aan de haak slaan. Ik heb het topic gevolgd en het begon allemaal met hem gewoon zien staan en hem er leuk uit vinden zien. Je had je doel voor ogen: hem verleiden. Je begint met oogcontact en uiteindelijk is er de grote dag: je hebt met hem gepraat ![]() Dit is allemaal heel leuk en spannend enzo, maar besef dat het enorm kwetsend kan zijn als het dan uiteindelijk toch niet is wat het lijkt. Je gaat er dan zo in op dat hij bij elke stap in je verleiding mooi moet volgen, maar doet hij dat niet, dan word je erg onzeker en verlies je je zelfvertrouwen. Zoals reeds gezegd, wees er maar van overtuigd dat hij nu wel al weet dat je hem leuk vindt. Laat hem nu maar gewoon voor wat hij is en je zal zelf wel zien of hij je leuk vindt als hij verder contact zoekt. Geloof me, dat oogcontact enzo hoeft echt niets te betekenen!!! Je bent er gewoon teveel mee bezig. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Verhalen & Gedichten |
Een plekje van vertrouwen in mijn hart... tropical_breeze | 15 | 24-08-2006 12:21 | |
Psychologie |
veranderde mama synclinorium | 24 | 22-06-2004 00:03 | |
Verhalen & Gedichten |
story: geef je mening... Ronella | 5 | 14-05-2004 16:02 | |
De Kantine |
Groot Moppentopic [1] Negrotiator | 82 | 16-01-2004 07:44 | |
ARTistiek |
Vuur (verhaal) | 4 | 09-07-2001 16:34 |