Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-08-2005, 10:40
Konijn
Konijn is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 22-08-2005 @ 23:55 :
mijn bmi is 22,3 geloof ik maar dat moet je maar even narekenen (170 cm bij momenteel weer 64 kg).
mja, ik heb geen overgewicht, maar ik vind mezelf niet mooi in bikini.
Mijn BMI zit rond de 24, ik vind mezelf ook niet mooi in bikini, maar dat wil dus niet zeggen dat ik er geen draag. Ik heb bovendien maat 40, wat volgens mij in Nederland een redelijk gemiddelde maat is, dus waarom zou ik t ook niet doen..
En ik denk er dus ook pas sinds deze zomer zo over, omdat ik me wat beter en zelfverzekerder voel dan vorige jaren.
Oud 23-08-2005, 12:55
Verwijderd
Citaat:
Bloem schreef op 14-08-2005 @ 13:30 :
Ik wil toch elk jaar weer een nieuwe bikini, dus ik vind 55 euro wel een boel geld
Mijn bikini kostte letterlijk het dubbele
Ik heb ook een D-cup en voor de rest overal maat 36, maar om een of andere reden passen bikini's gewoon niet. Of het valt eruit, of het ondersteunt niet genoeg of de omvang is niet goed etc. etc. GEK word ik ervan

Maar anyway, doe wat je wil, ik kan er niet wakker van liggen.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2005, 21:02
Verwijderd
Ik heb wel een plattebuik opzich maar aan de zijkant de spreekwoordelijke 'zwembandjes'. Maar ach daar trek ik me weinig van aan, draag gewoon lekker een bikini.
Ik denk dat je moet dragen waar je je goed in voelt, dat lijkt mij het belangrjikste.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2005, 16:48
Anijs
Anijs is offline
Zelfvertrouwen, dat is het aller belangrijkste, dan doet het er niet meer toe of diegene dik is of broodmager.

Al heb je zelfvertrouwen dan straal je, dan zie je er leuk uit, dan kijken mensen naar je en denken, dat is een mooie leuke meid.

Maar helaas heeft niet iedereen genoeg zelfvertrouwen. Zeg eens tegen jezelf dat je een prachtmeid bent en dat je er mag wezen en stap dan met een zelfverzekerende houding de deur uit! Hijs jezelf in een bikini en zeg dat je mooi bent, schijt aan wat de andere ervan vinden!

Er zijn altijd van die klojo's die je nakijken en gaan zitten praten over je, maar die mensen zijn net zo onzeker over zichzelf dan jij bent.

Maar gebruik mijn tip, zeg tegen jezelf dat je mooi bent!

Ik vind trouwens een bikini altijd mooier dan een badpak, idd zoals iemand hier al zei, dan lijk je net een zeehond..
Met citaat reageren
Oud 28-08-2005, 17:55
***ailá***
***ailá*** is offline
precies, het is het zelfvertrouwen.

Ik durf wel in een bikini te lopen, omdat ik me niet schaam voor mijn lichaam. En dat straal je dan ook uit.

Ik vind juist mijn gezicht minder mooi en dat wordt ook minder leuk als je steeds zo onzeker uit je doppen kijkt.

Gwn zelfvertrouwen hebben en als ik iemand zie die behoorlijk overgewicht heeft met een bikini aan boeit me dat helemaal nix. Dikke mensen, dunne mensen, allemaal gelijk en waarom zouden zij dan niet mogen genieten van het genot van een bikini dragen?
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten