Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-06-2002, 10:24
ScarletWithin
ScarletWithin is offline
ik krijg altijd veel kritiek op m'n natuurlijk rooie haartjes en ik ben nogal mollig, ook al zo lekker...
Oud 16-06-2002, 10:29
boardbabe
boardbabe is offline
Citaat:
utopian me schreef:

ghehe, ben ook wel eens pippi lankous genoemd en het enige waardoor ik zo genoemd kan zijn zijn idd 2 staartjes niet eens vlechtjes of rokje ofzo....
haha, ik ben ook wel eens pippi langkous genoemd, en ik had geeneens staartjes noch vlechtjes nog een rokje
alleen een petje op, nog raaardere mensen hiero
Oud 16-06-2002, 10:40
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Ja wel redelijk veel, maar ik krijg , denk ik, evenveel positieve commentaar, dus ik trek me het zo niet aan. Soms roepen ze wel: "hoeeerrrr" of " diva-junk" ofzo, en ik word nie zo graag hoer genoemd dus dan krijgen ze wel een reeks opmerkingen over zich heen, anders niet.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 11:27
mijnnaam
mijnnaam is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:

Klinkt heel interssant enzo,maar dat was de vraag NIET.
Nee weet ik maar was mijn reactie op de mensen die er wel mee zitten dat ze (negatieve) kritiek krijgen. Ieder zijn smaak denk ik dan maar......
Maar idd wel een beetje off-topic...

Ik krijg niet echt ooit commentaar, mensen kijken me wel eens ooi t na en ik vraag me dan altijd af of ze je dan leuk vinden of juist lelijk....... mmmmm
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 13:06
independancy wanted
independancy wanted is offline
Citaat:
mijnnaam schreef:

Nee weet ik maar was mijn reactie op de mensen die er wel mee zitten dat ze (negatieve) kritiek krijgen. Ieder zijn smaak denk ik dan maar......
Tuurlijk, daarom blijven die mensen toch ook gewoon hun favoriete kleding dragen? Maar dat wil niet zeggen dat ze zich niks aantrekken van kritiek, want hoezeer jij het ook met jezelf eens bent met wat je draagt, als mensen je erom uitschelden is dat gewoon niet leuk, punt.

Ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die absoluut niet geraakt worden door gescheld.
Oud 16-06-2002, 14:28
hoeva
hoeva is offline
alleen van me familie van: heeeej hond!!; doe toch es vroluk, trek kleuren aan; heb je geen voeten????; trek je broek toch es op, of zal ik um naar beneden trekken?
mujah... verder let ik er nie op... kloop wel es naast me zus en dan zegt ze: ooow, zag je die mensen dom naar je kijken... ik zow: uuh.. neej...?

en ut kan mij oowk geen flikker schelen, want ik heb er toch voor gekozen om deze kleren aan te trekken, soms moet je dat gewoon verw88 hoor...
Oud 16-06-2002, 14:44
konflict
konflict is offline
Kritiek eigenlijk nooit, of 't moet van de kakkers bij ons op school zijn die vinden dat ik me niet 'netjes' kleedt. Niet dat ze dat dan echt menen hoor, ik kan goed met ze opschieten. Ik krijg eigenlijk vooral complimentjes op m'n kledingstijl, m'n vrienden vinden 't wel koel dat ik aandoe wat ik wil en daarbij niet naar anderen kijk.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 15:59
Verwijderd
Jah van die mensen die dit zeggen:

Kankersatanist
Meisje

en dat soort dingen

ik vinnet wel grappig dat die mensen zo zielig zijn dus...
tblijft meestal bij dat zegge maar soms gaan ze ook naar me toelopen enzo, maar dan zeggik meestal zoiets van, sla maar als je daar gelukkig van wordt ofzo
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 20:53
flamez
flamez is offline
Citaat:
]{ing schreef:
mja, tvalt wel mee tegenwoordig, normaal gesproken zijn het alleen kinderachtige figuren die het nodig vinden om ''kritiek'' te leveren.. aangezien ik nergens voor op of om kijk is er niet veel aan om nog iets erover op te merken
i agree, en die kritiek bestaat van 99% uit meningen zonder goed onderbouwde argumenten.

greetz

Flamez
Oud 16-06-2002, 21:06
NegativeCreep
NegativeCreep is offline
Ik krijg best veel commentaar bv als ik door school loop ( 'Heeej, juh hebt je pyjama nog om, tentstokken nodig?' )
Ik trek me er nix van aan, ze zijn gewoon jaloers
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 21:08
Luca
Luca is offline
Bijna nooit. Ik zal er weinig problemen mee hebben. Vanmiddag btw wel. Ik had mijn stropdas om, en het is juist de mode (geweest ofzo, ik draag het al een tijdje) dus zal je denken dat mensen het nie tmeer raar vinden. Maar 2 meisjes van mijn leeftijd met niet echt mijn kledingsmaak, zaten mij met grote ogen aankijken.
Oud 16-06-2002, 21:09
TefnachT
TefnachT is offline
Ik bijna nooit toevallig donderdag over mijn nieuwe rugtas op school. Het was wel leuk want de meisjes vonden hem schattig staan en de jongens vonden het een meiden tas
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 09:10
Morphia
Morphia is offline
Hmm.. Ja, maar volgens mij trek ik het me ook veel te veel aan. Soms ga ik me dan zelfs nog zwarter opmaken en kwaad kijken, omdat ik zo bang ben en dan denken ze in ieder geval dat ik niet te kwetsen ben en proberen ze het ook niet.
Oud 17-06-2002, 15:25
PsYGoTHiC
PsYGoTHiC is offline
nogal vaak jah, maar aan de ene kant kan ik het me ook wel voorstellen, veel mensen zijn het niet gewend...
aan het begin trok ik het me nog wel aan, maar nu hoor ik het amper meer... meestal is het 'satanist', ?'kerstboom' (ivm piercings), 'kijk die is goffik', 'sssooo heks!', 'nazi' ( ), 'vampier' , 'lelliiijk' of iets dergelijks.. iets zinnigs heb ik nog nooit gehoord eigenlijk.. die mensen zijn gewoon niets gewend en erg bekrompen/onnadenkend... let them think, they wont change...
Oud 17-06-2002, 16:56
liesje 19
liesje 19 is offline
Op school is er een groepje die mij altijd moet hebben, omdat ze denken dat ik een satanist ben en ze moeten mijn broertje ook hebben, omdat hij dreads heeft. Ik snap dat niet echt, maar zolangs ze alleen schelden, maakt het mij weinig uit. Zij steken er meer energie in dan ik, ze vinden me blijkbaar interessant

Als ik in de stad loop kijken de mensen me wel aan, maar ik weet niet echt of dat positief of negatief is. Soms hoor ik ze wel praten en als ik met anderen in de stad loop dan zeggen we wel eens tegen elkaar (zodat die andere eht hoort): "Goh, praat jij ook altijd over een ander waar hij of zij bij staat????"
en dan houden ze meestal wel op.

Dit soort dingen maakt mij niets uit, maar ik ben ook een keer bedreigd en dat vond ik echt rot.
Oud 17-06-2002, 18:28
mystic girl
mystic girl is offline
Citaat:
PsYGoTHiC schreef:
nogal vaak jah, maar aan de ene kant kan ik het me ook wel voorstellen, veel mensen zijn het niet gewend...
aan het begin trok ik het me nog wel aan, maar nu hoor ik het amper meer... meestal is het 'satanist', ?'kerstboom' (ivm piercings), 'kijk die is goffik', 'sssooo heks!', 'nazi' ( ), 'vampier' , 'lelliiijk' of iets dergelijks.. iets zinnigs heb ik nog nooit gehoord eigenlijk.. die mensen zijn gewoon niets gewend en erg bekrompen/onnadenkend... let them think, they wont change...

so heej en ik maar denken dat het hier zoveel is omdat t een klein ***stadje is, je zou toch zeggen dat het in de grotere steden minder erg is
precies mensen zijn gewoon bang als ze een volledig individueel persoontje met een vastberaden uitstraling zien. meestal is het juist zo dat de 'rare'mensjus het aardigst zijn en staan meer open voor dingen
Oud 21-06-2002, 10:00
minority
minority is offline
Jaaa ik woon egt in zo'n mega gat en als ze je daar zien met een skateboard noemen ze je een hippie (??)
en als je een lange zwarte jas aandoet ben je opeens een satanist... of een gothic haha die lui zijn echt zo stom!
Maargoed leuk ist ook niet ....
Oud 21-06-2002, 15:01
Stevill
Stevill is offline
Dagelijks op o.a. mijn meestal wat supergrote broeken haardracht armbanden piercings enz.
Wel heel erg vaak maar het maakt me niet echt veel uit.
Oud 21-06-2002, 18:29
Verwijderd
ik heb hetzelfde als wat ik hier al vaker zag: ik woon in een keiklein dorp.. al die mensen zijn hier "alto" met hun korn-, papa roach- en linkinparktruien en hun overzeasbroeken met een ketting eraan, inderdaad: erg alternatief omdat ik me niet volgens hun regeltjes kleed ben ik een 'raar wijf', 'punktrut', 'kerstboom' (om de buttons op mijn broek) en weet ik veel wat nog meer. soms roepen ze dingen als: 'was er uitverkoop bij de 2ehands?', 'doe niet zo gothic' (als ik op straat loop met vrolijk gekleurde kleding en alleen mijn ogen zwartomrand zijn, en waar bemoeien ze zich überhaupt mee.. idioten) en dingen zoals dat. eerder, zo rond mijn 12e, maakte ik me daar erg druk om. ik was onzeker en had het gevoel alsof ik raar was en zij gelijk hadden. nu kleed ik me eigenlijk veel "aparter", maar ik heb al lang uitgevonden dat het niet de moeite waard is om me druk te maken om mensen zoals zij. ze zijn over het algemeen niet al te intelligent en hebben dat massagedrag nodig om zich populair te voelen. zielig maarja, ik kan me er nog steeds kwaad om maken omdat hele mooie en creatieve jonge mensen (daarbij even ervan uitgaand dat die jonge mensen rond de 12 zijn), die net aan de middelbare school beginnen en dus een nieuwe en dus enge fase ingaan, geremd worden door zo'n stel mongolen. als zulke mensen niet in de meerderheid waren zou de wereld heel wat kleurrijker zijn denk ik zo. maar ondanks al dat geëikel lijkt het of hier wat meer originele mensjes beginnen te komen, jeuj

en nu hopen dat ik dit niet voor niks heb getypt, mijn vingers vallen er zowat af
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 18:34
Jules
Jules is offline
Citaat:
minority schreef:
Jaaa ik woon egt in zo'n mega gat en als ze je daar zien met een skateboard noemen ze je een hippie (??)
en als je een lange zwarte jas aandoet ben je opeens een satanist... of een gothic haha die lui zijn echt zo stom!
Maargoed leuk ist ook niet ....
jaah .. vooral als we met zn 2en lopen, allebei lange zwarte jas allebei zwart haar .. "kijk een séééétun!!! ga je me nu vervloeken?!" Maja je doet er nix aan .. je kan die mensen moeilijk een cursus 'we gaan elkaar nu allemaal fijn accepteren om hoe we zijn' laten volgen heh
Oud 21-06-2002, 19:20
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
Krijg regelmatig opmerkingen naar m'n hoofd van collega's, gelukkig weet ik wie het zegt en weet ik hun bedoeling ermee zijn.
bijnamen die ik heb: Highlander, Neo, Blade, ed. Ook altijd opmerkingen over m'n muziek als ik dat aan het luisteren ben.

Ik trek het me niet veel aan, ook niet als vreemde het zeggen, ik moet van binnen(en als ik melig ben ook gewoon in hun gezicht) juist hard lachen.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 20:01
drama
drama is offline
Vorige week zei een vrouw tegen m'n baas dat ie me maar weg moest doen, ik zou geen goede reclame zijn.

Afgelopen week zaten twee gasten mij uit te kafferen in de albert heijn; ik zou op een clown lijken. Toen ik zei dat ie z'n bek moest houden deed ie vaag en begon te duwen.

Dan ben ik weer een Volkert, dan weer een junk.

mjah, primitieve mensheid.
Oud 21-06-2002, 20:22
Somebody Special
Somebody Special is offline
Nede nu niet meer, vroeger wel. Zag er toen niet echt 'standaart' uit en werd er veel mee gepest.
Ik liet niet merken dat het me pijn deed en liep dan gewoon door
Oud 21-06-2002, 20:23
shanli
shanli is offline
Citaat:
NegativeCreep schreef:
( 'Heeej, juh hebt je pyjama nog om, tentstokken nodig?' )
Ik trek me er nix van aan, ze zijn gewoon jaloers
ja,of,ge moest vroeg opstaan zeker,ge hebt u pyamabroek nog aan
Oud 22-06-2002, 15:33
mariskaatje
mariskaatje is offline
krijg (gelukkig) haast nooit commentaar op m'n uiterlijk,
alleen op school als ik net van tennis kom (bijv. als ik 's ochtends wedstrijd heb gehad ofzo) en nog ff een pw ofzo moet maken 's middags en dan nog half in m'n tenniskleertjes rond loop.
zo van: heeeeey kakker, wat een tennistas zeg en die polo's, moeten dat er weer 2 zijn???? of: kan dat rokje nog korter??? (als ik me helemaal nog nie omgekleed heb )
maar dat vind ik op zich nie erg!
Met citaat reageren
Oud 22-06-2002, 15:42
]{ing
]{ing is offline
ik ben vandaag 2x satan genoemd door 2 verschillende mensen
Met citaat reageren
Oud 22-06-2002, 16:31
shanli
shanli is offline
Citaat:
]{ing schreef:
proficiat
Oud 23-06-2002, 17:08
mystic girl
mystic girl is offline
Citaat:
]{ing schreef:
allen probeer dit record te verbreken.
Oud 23-06-2002, 18:42
yvonnaah
yvonnaah is offline
eumzz ja krijg soms kritiek op mijn kleren zoals: heb je die broek bij de wit gehaald enz. (is tentenwinkel) maar kan er ook wel om lachuh! maar ik krijg ook heel veel hele leuke reacties op de manier hoe ik me kleed! altijd wel leuk om te horen
Met citaat reageren
Oud 23-06-2002, 20:02
Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Citaat:
Uncle_Sam schreef:
Nee, eigenlijk nooit. Maar het ligt ook voornamelijk aan je uitstraling. Als je je zeer onzeker voelt, krijg je sneller blikken of woorden naar je toegeworpen, dan wanneer je goed in je vel zit.
Alleen wanneer ik mijn RL-overhemd aantrek (met gekleurd paardje) krijg ik het wel vaak te horen, maar dat is meer vanwege mijn overduidelijk hypocriete houding tegenover Ralph Lauren en mijn alto-kakker-zijn
Oud 23-06-2002, 20:13
de
de is offline
nou oké, heel soms

kutkakker bla. bla. bla.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2002, 20:15
heavinly
heavinly is offline
naja, ik ben niet opvallend dus krijg ik er geen opmerkingen over behalve van mn zus.. dat vind ik zo doelloos, ik heb een neuspiercing en dat vind ze elke dag opnieuw lelijk en stom en weet ik veel wat. Verder mn halsband, ja de eerste dag op school kreeg ik ook van die "wafwaf" opmerkingen, maar nu niet meer. En ik zag ook aan mensen uit mn klas dat die het vreselijk vonden, dan is het van: "hey heb je een nieuwe.. uhm.. dat?" "ja" "ow" en dan zeggen ze niets meer.. Oke dan.
Maar ik krijg de meeste opmerkingen van mn zus, over zwarte nagellak ook "eh bah..", maar goed, dat probeer ik nu te negeren.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 09:17
Hukkie
Hukkie is offline
Nou ja, kritiek kritiek, eerder af en toe een achterlijke opmerking van niveau nul. Sinds een poosje is Thutshui ook doelwit als we de Geesbrugse hanggroepen passeren: "heej! een kale kop!"

Oud 24-06-2002, 09:44
Verwijderd
Citaat:
mariskaatje schreef:
krijg (gelukkig) haast nooit commentaar op m'n uiterlijk,
alleen op school als ik net van tennis kom (bijv. als ik 's ochtends wedstrijd heb gehad ofzo) en nog ff een pw ofzo moet maken 's middags en dan nog half in m'n tenniskleertjes rond loop.
zo van: heeeeey kakker, wat een tennistas zeg en die polo's, moeten dat er weer 2 zijn???? of: kan dat rokje nog korter??? (als ik me helemaal nog nie omgekleed heb )
maar dat vind ik op zich nie erg!
Hebbie foto?
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 11:55
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Ik word eigenlijk haast nooit uitgescholden ofzo. Ik hoor weleens van mensen dat ze me een halve alto vinden bijvoorbeeld. Ze snappen niet echt in welk hokje ze me moeten douwen. Of als ik in een wijde broek een nettere winkel binnen stap. Dan wordt er weleens gekeken, maar och.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 12:09
miro
miro is offline
Ik krijg nooit kritiek op mijn uiterlijk, alleen van mezelf.

Mja behalve als mn make up is uitgelopen dan
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 13:41
Verwijderd
iedereen krijgt wel kritiek op iets of wat dan ook het is omdat ze jaloers zijn of omdat je er anders ziet......

zoals ik heb veel puisten maarja kom er niet vanaf....
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 15:22
Stevill
Stevill is offline
owja ik heb een bijnaam hoorde ik; "die aboriginal achtige gast"

juist ja
Oud 24-06-2002, 17:46
Aurelia AutumnRain
Aurelia AutumnRain is offline
Ik werd vandaag Maja de Bij genoemd omdat ik een streepjespanty aanhad.
Ik vond het wel grappig.
Oud 24-06-2002, 18:01
Thutshui
Thutshui is offline
Citaat:
Hukkie schreef:
Sinds een poosje is Thutshui ook doelwit als we de Geesbrugse hanggroepen passeren: "heej! een kale kop!"

Oud 24-06-2002, 18:22
Verwijderd
Citaat:
]{ing schreef:
ik ben vandaag maar 1x sukkel genoemd

(heerlen zuigt)
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 19:31
- Brodie -
- Brodie - is offline
ach n paar keer freak... overleef ik wel
de laatste tijd eigluk vooral positieve dingetjes

ow en ik werd zaterdag nagefloten door n halve treincoupe gabbers dat was eng kmoest door 4 van die coupes voordak eindluk in n coupe was waar er nie zoveel zaten

Laatst gewijzigd op 24-06-2002 om 19:36.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 20:23
TefnachT
TefnachT is offline
Citaat:
- Brodie - schreef:
ach n paar keer freak... overleef ik wel
de laatste tijd eigluk vooral positieve dingetjes

ow en ik werd zaterdag nagefloten door n halve treincoupe gabbers dat was eng kmoest door 4 van die coupes voordak eindluk in n coupe was waar er nie zoveel zaten
daar heb ik nu nooit last van
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 21:04
]{ing
]{ing is offline
ik liep met een vriendin onder een raam door waar trance opstond ''auw kut niet twee gothics'' lag bijna op de grond van het lachen (als je het zuid-limburgse dialect kent begrijp je waarom het zo grappig klinkt)
Met citaat reageren
Oud 25-06-2002, 10:19
- Brodie -
- Brodie - is offline
Citaat:
TefnachT schreef:

daar heb ik nu nooit last van
goh zou je wel willen nagefloten worden door n halve coupe engerds dan?
pfff was echt eng kwas blij toenk uit de trein kon
Met citaat reageren
Oud 25-06-2002, 15:30
miss_virus
miss_virus is offline
Citaat:
heavinly schreef:
naja, ik ben niet opvallend dus krijg ik er geen opmerkingen over behalve van mn zus.. dat vind ik zo doelloos, ik heb een neuspiercing en dat vind ze elke dag opnieuw lelijk en stom en weet ik veel wat. Verder mn halsband, ja de eerste dag op school kreeg ik ook van die "wafwaf" opmerkingen, maar nu niet meer. En ik zag ook aan mensen uit mn klas dat die het vreselijk vonden, dan is het van: "hey heb je een nieuwe.. uhm.. dat?" "ja" "ow" en dan zeggen ze niets meer.. Oke dan.
Maar ik krijg de meeste opmerkingen van mn zus, over zwarte nagellak ook "eh bah..", maar goed, dat probeer ik nu te negeren.
klinkt stom maar family doet zoiets altijd teminste meestal ik krijg ook nogal veel commentaar van me broertje hij vindt gewoon niks goed wat ik doet maar doet ie gewoon om te jenne
Met citaat reageren
Oud 25-06-2002, 15:32
Kubstudent
Kubstudent is offline
Krijg soms commentaar op mijn kleine bierbuikje... maar dat interesseert me helemaal niets!!!! Dient gewoon als camouflage... veel mensen die zogenaamd blokjes hebben zouden jaloers zijn op de buikspieren die ik in de loop van de tijd ontwikkeld hebben... Loop daar niet graag mee te koop... en bier is toch lekker... dus tja...
Met citaat reageren
Oud 25-06-2002, 15:35
independancy wanted
independancy wanted is offline
Citaat:
Kubstudent schreef:
Krijg soms commentaar op mijn kleine bierbuikje... maar dat interesseert me helemaal niets!!!! Dient gewoon als camouflage... veel mensen die zogenaamd blokjes hebben zouden jaloers zijn op de buikspieren die ik in de loop van de tijd ontwikkeld hebben... Loop daar niet graag mee te koop... en bier is toch lekker... dus tja...
Oud 25-06-2002, 22:01
heavinly
heavinly is offline
Citaat:
miss_virus schreef:

klinkt stom maar family doet zoiets altijd teminste meestal ik krijg ook nogal veel commentaar van me broertje hij vindt gewoon niks goed wat ik doet maar doet ie gewoon om te jenne
Ja, dat geloof ik best, maar dit is niet echt om te jennen lijkt wel hoor.. maar oke, maakt niet uit verder
Met citaat reageren
Oud 25-06-2002, 22:09
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
otherside schreef:
k krijg de laatste tijd steeds meer opmerkingen als slet, hoer enzo. Soms denken lui ook leuk te zijn door dingen te zeggen als 'als je je schoenen toch niet ziet doe je ze tog niet aan'. Vind k een beetje zielig, maarja, dan hebben die mensen ook weer lol. mij boeit et niet.
jij ziet er lievug uit!!!!!!!
Reageren

Regels voor berichten