Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar idd wel een beetje off-topic... Ik krijg niet echt ooit commentaar, mensen kijken me wel eens ooi t na en ik vraag me dan altijd af of ze je dan leuk vinden of juist lelijk....... mmmmm ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die absoluut niet geraakt worden door gescheld.
|
alleen van me familie van: heeeej hond!!; doe toch es vroluk, trek kleuren aan; heb je geen voeten????; trek je broek toch es op, of zal ik um naar beneden trekken?
mujah... verder let ik er nie op... kloop wel es naast me zus en dan zegt ze: ooow, zag je die mensen dom naar je kijken... ik zow: uuh.. neej...? en ut kan mij oowk geen flikker schelen, want ik heb er toch voor gekozen om deze kleren aan te trekken, soms moet je dat gewoon verw88 hoor...
|
Kritiek eigenlijk nooit, of 't moet van de kakkers bij ons op school zijn die vinden dat ik me niet 'netjes' kleedt. Niet dat ze dat dan echt menen hoor, ik kan goed met ze opschieten. Ik krijg eigenlijk vooral complimentjes op m'n kledingstijl, m'n vrienden vinden 't wel koel dat ik aandoe wat ik wil en daarbij niet naar anderen kijk.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Jah van die mensen die dit zeggen:
Kankersatanist Meisje en dat soort dingen ![]() ik vinnet wel grappig dat die mensen zo zielig zijn dus... tblijft meestal bij dat zegge maar soms gaan ze ook naar me toelopen enzo, maar dan zeggik meestal zoiets van, sla maar als je daar gelukkig van wordt ofzo ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
greetz Flamez
|
Bijna nooit. Ik zal er weinig problemen mee hebben. Vanmiddag btw wel. Ik had mijn stropdas om, en het is juist de mode (geweest ofzo, ik draag het al een tijdje) dus zal je denken dat mensen het nie tmeer raar vinden. Maar 2 meisjes van mijn leeftijd met niet echt mijn kledingsmaak, zaten mij met grote ogen aankijken.
|
Hmm.. Ja, maar volgens mij trek ik het me ook veel te veel aan. Soms ga ik me dan zelfs nog zwarter opmaken en kwaad kijken, omdat ik zo bang ben en dan denken ze in ieder geval dat ik niet te kwetsen ben en proberen ze het ook niet.
|
nogal vaak jah, maar aan de ene kant kan ik het me ook wel voorstellen, veel mensen zijn het niet gewend...
aan het begin trok ik het me nog wel aan, maar nu hoor ik het amper meer... meestal is het 'satanist', ?'kerstboom' (ivm piercings), 'kijk die is goffik', 'sssooo heks!', 'nazi' ( ![]() ![]() ![]()
|
Op school is er een groepje die mij altijd moet hebben, omdat ze denken dat ik een satanist ben en ze moeten mijn broertje ook hebben, omdat hij dreads heeft. Ik snap dat niet echt, maar zolangs ze alleen schelden, maakt het mij weinig uit. Zij steken er meer energie in dan ik, ze vinden me blijkbaar interessant
![]() ![]() Als ik in de stad loop kijken de mensen me wel aan, maar ik weet niet echt of dat positief of negatief is. Soms hoor ik ze wel praten en als ik met anderen in de stad loop dan zeggen we wel eens tegen elkaar (zodat die andere eht hoort): "Goh, praat jij ook altijd over een ander waar hij of zij bij staat????" en dan houden ze meestal wel op. Dit soort dingen maakt mij niets uit, maar ik ben ook een keer bedreigd en dat vond ik echt rot.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() precies mensen zijn gewoon bang als ze een volledig individueel persoontje met een vastberaden uitstraling zien. meestal is het juist zo dat de 'rare'mensjus het aardigst zijn en staan meer open voor dingen ![]()
|
Jaaa ik woon egt in zo'n mega gat en als ze je daar zien met een skateboard noemen ze je een hippie (??)
en als je een lange zwarte jas aandoet ben je opeens een satanist... of een gothic haha die lui zijn echt zo stom! Maargoed leuk ist ook niet .... ![]()
|
Verwijderd
|
ik heb hetzelfde als wat ik hier al vaker zag: ik woon in een keiklein dorp.. al die mensen zijn hier "alto" met hun korn-, papa roach- en linkinparktruien en hun overzeasbroeken met een ketting eraan, inderdaad: erg alternatief
![]() ![]() ![]() en nu hopen dat ik dit niet voor niks heb getypt, mijn vingers vallen er zowat af ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Krijg regelmatig opmerkingen naar m'n hoofd van collega's, gelukkig weet ik wie het zegt en weet ik hun bedoeling ermee zijn.
bijnamen die ik heb: Highlander, Neo, Blade, ed. Ook altijd opmerkingen over m'n muziek als ik dat aan het luisteren ben. Ik trek het me niet veel aan, ook niet als vreemde het zeggen, ik moet van binnen(en als ik melig ben ook gewoon in hun gezicht) juist hard lachen. |
![]() |
|
Vorige week zei een vrouw tegen m'n baas dat ie me maar weg moest doen, ik zou geen goede reclame zijn.
Afgelopen week zaten twee gasten mij uit te kafferen in de albert heijn; ik zou op een clown lijken. Toen ik zei dat ie z'n bek moest houden deed ie vaag en begon te duwen. Dan ben ik weer een Volkert, dan weer een junk. mjah, primitieve mensheid.
|
![]() |
krijg (gelukkig) haast nooit commentaar op m'n uiterlijk,
alleen op school als ik net van tennis kom (bijv. als ik 's ochtends wedstrijd heb gehad ofzo) en nog ff een pw ofzo moet maken 's middags en dan nog half in m'n tenniskleertjes rond loop. zo van: heeeeey kakker, wat een tennistas zeg en die polo's, moeten dat er weer 2 zijn???? of: kan dat rokje nog korter??? (als ik me helemaal nog nie omgekleed heb ![]() maar dat vind ik op zich nie erg! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
naja, ik ben niet opvallend dus krijg ik er geen opmerkingen over
![]() Maar ik krijg de meeste opmerkingen van mn zus, over zwarte nagellak ook "eh bah..", maar goed, dat probeer ik nu te negeren. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ach n paar keer freak... overleef ik wel
![]() de laatste tijd eigluk vooral positieve dingetjes ![]() ow en ik werd zaterdag nagefloten door n halve treincoupe gabbers ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 24-06-2002 om 19:36. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Krijg soms commentaar op mijn kleine bierbuikje... maar dat interesseert me helemaal niets!!!! Dient gewoon als camouflage... veel mensen die zogenaamd blokjes hebben zouden jaloers zijn op de buikspieren die ik in de loop van de tijd ontwikkeld hebben... Loop daar niet graag mee te koop... en bier is toch lekker... dus tja...
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Lerares met hoofddoek juf_hoofddoek | 106 | 16-07-2012 19:49 | |
Seksualiteit |
knappe mensen!!!!....aanwezig hier???? Paulo Nuñez | 45 | 30-05-2004 13:16 | |
Verhalen & Gedichten |
Daar is ze weer ^_^ Shitonya | 14 | 03-04-2004 18:21 | |
Verhalen & Gedichten |
Nog 2 columns uit de oude doos Shitonya | 4 | 23-03-2004 16:17 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Verhalen & Gedichten |
Dit = geen gedicht, maar kmoet t ff kwijt *Sneeuwmuts* | 27 | 18-01-2002 14:17 |