![]() |
||
Citaat:
Een speciale wedstrijd tussen 2grote clubs met een grote aanhang.
|
![]() |
||
Citaat:
Maar wees blij dat je in elk geval beelden hebt gezien van de wedstrijd. Daar gaat het uiteindelijk toch om? En dat daar dan cirkels bij komen bij vrije trappen, dat de commentator een raar stemmetje heeft en dat Wilfred Genee een foute stropdas om heeft doet daar toch niets aan af? Als je een vriendin zoekt krijg je daar ook ineens ongevraagd wat schoonouders, haar voorliefde voor kleffe tijdschriften en een kast vol met schoenen en tassen bij. Uiteindelijk heb je in deze situatie gewoon geen keuze. Of je kijkt voetbal of je kijkt niets. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik zat ook altijd trouw met mijn bord op schoot, maar dan om 20:15 Het enige positieve aan talpa in vergelijking met studio sport zijn die cirkels en die pijltjes met de afstand. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Daar draait het hier allemaal om namelijk ![]()
||
Citaat:
Ik wil er alleen mee zeggen dat je een programma toch nooit exact zo zal krijgen zoals je het graag hebben wilt. De één vindt pijltjes en cirkeltjes en het rare hoofd van Gullit prettig en de ander heeft liever een samenvatting van 35 minuten van de eerste helft van Ajax – Feyenoord. Hoewel ik trouwens wel van mening ben dat de mensen bij Talpa gewoon wekelijks moeten kijken naar de belevingswereld van elke wedstrijd op zich. Zoals dit weekend. Ik snap het marketingtrucje wel om de mensen bij de televisie te houden, maar openen met een speciale wedstrijd is altijd leuk. Dat geld ook voor bijvoorbeeld een N.E.C. – Vitesse of een FC Groningen – FC Twente. Daar waar de N.O.S. nog wel eens standaard zou beginnen met de Graafschap – PSV, zou het wel een keer een verademing zijn als de mensen bij Talpa rekening zouden houden met dat soort ingeroeste sentimenten. Topclubs zeggen mij, als neutrale toeschouwer, namelijk niet zo veel. Maar zoals ik al zei kan een programmamaker simpelweg geen rekening houden met iedereen en persoonlijk ben ik nog wel te spreken over Talpa. Ik vind het programma in elk geval nog niet dusdanig storend dat ik naar Oprah ga kijken. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Alsof John straks die beelden wil gaan verkopen voor goals. Scheidsrechters zijn volgens john nu al niet meer nodig |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|