Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-08-2005, 10:41
knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
vijf schreef op 29-08-2005 @ 12:11 :
waarom zouden ze meer laten zien van die wedstrijd? Het is dan misschien wel een topper, maar als de wedstrijd gewoon zaad is, waarom zou je er dan een uitgebreide samenvatting van laten zien?
Omdat het gaat om de klassieker...
Een speciale wedstrijd tussen 2grote clubs met een grote aanhang.
Oud 30-08-2005, 11:55
AGH
AGH is offline
Citaat:
Pibbo schreef op 29-08-2005 @ 16:40 :
Omdat het Feyenoord betreft. Feyenoord heeft meer aanhang in Nederland dan andere clubs die nu opeens gelijk worden getrokken.
Vandaar dat wij altijd zo weinig zendtijd krijgen!

Maar wees blij dat je in elk geval beelden hebt gezien van de wedstrijd. Daar gaat het uiteindelijk toch om?
En dat daar dan cirkels bij komen bij vrije trappen, dat de commentator een raar stemmetje heeft en dat Wilfred Genee een foute stropdas om heeft doet daar toch niets aan af?
Als je een vriendin zoekt krijg je daar ook ineens ongevraagd wat schoonouders, haar voorliefde voor kleffe tijdschriften en een kast vol met schoenen en tassen bij.
Uiteindelijk heb je in deze situatie gewoon geen keuze.
Of je kijkt voetbal of je kijkt niets.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2005, 13:31
USPalermo
USPalermo is offline
Heb het een tijdje aangekeken, maar ik vind het er helemaal niet slecht uitzien allemaal.

De frisse wind waar voetbalminnend Hilversum aan toe was, lijkt eindelijk te zijn gaan waaien.

'Vroeger' kon ik aan de kop van Van Gelder of Egberts al zien wat de uitslagen waren, terwijl ik Wilfred Genee een verademing vind. (Jan Joost mag van mij wel thuis blijven)

De reclame is i.d.d. wat irritant, maar dat was voorheen ook zo, toen zat het journaal + 2 reclame blokken tussen de uitzending van zondagavond op de Ned 2.
Maargoed die reclame bij Talpa gebruik ik, om mijn bord af te wassen -dat ik de gehele uitzending trouw op schoot heb-.

Verder kun je je storen aan het over-enthousiaste commentaar, het is gelukkig wel objectief.

En alle snufjes vind ik een verademing bij de 'in slaap gevallen' NOS uitzendingen, om de een of andere reden is 'ijzeren-rienus' in de kast gestopt door de NOS, gelukkig heeft Talpa hem er weer uitgetrokken, en das best prettig.

Dat Cafe de sport vind ik dan wel weer veel minder, i.v.t. Studio Voetbal.

Per saldo ben ik helemaal niet ontevreden over Talpa, iets minder reclame had best gemogen, maar al met al winnen de pluspunten het bij mij van het ene minpunt.
Oud 30-08-2005, 13:43
Supersuri
Supersuri is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 30-08-2005 @ 14:31 :
Heb het een tijdje aangekeken, maar ik vind het er helemaal niet slecht uitzien allemaal.

De frisse wind waar voetbalminnend Hilversum aan toe was, lijkt eindelijk te zijn gaan waaien.

'Vroeger' kon ik aan de kop van Van Gelder of Egberts al zien wat de uitslagen waren, terwijl ik Wilfred Genee een verademing vind. (Jan Joost mag van mij wel thuis blijven)

De reclame is i.d.d. wat irritant, maar dat was voorheen ook zo, toen zat het journaal + 2 reclame blokken tussen de uitzending van zondagavond op de Ned 2.
Maargoed die reclame bij Talpa gebruik ik, om mijn bord af te wassen -dat ik de gehele uitzending trouw op schoot heb-.

Verder kun je je storen aan het over-enthousiaste commentaar, het is gelukkig wel objectief.

En alle snufjes vind ik een verademing bij de 'in slaap gevallen' NOS uitzendingen, om de een of andere reden is 'ijzeren-rienus' in de kast gestopt door de NOS, gelukkig heeft Talpa hem er weer uitgetrokken, en das best prettig.

Dat Cafe de sport vind ik dan wel weer veel minder, i.v.t. Studio Voetbal.

Per saldo ben ik helemaal niet ontevreden over Talpa, iets minder reclame had best gemogen, maar al met al winnen de pluspunten het bij mij van het ene minpunt.
Ik vond die blokken bij studio sport niet erg, kon ik is gaan koken en af en toe ff terug lopen om wat van het journaal te zien.

Ik zat ook altijd trouw met mijn bord op schoot, maar dan om 20:15

Het enige positieve aan talpa in vergelijking met studio sport zijn die cirkels en die pijltjes met de afstand.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2005, 15:46
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
AGH schreef op 30-08-2005 @ 12:55 :
We mogen gewoon onze mening geven hoor

Daar draait het hier allemaal om namelijk
Oud 30-08-2005, 18:45
AGH
AGH is offline
Citaat:
0oFZo0 schreef op 30-08-2005 @ 16:46 :
We mogen gewoon onze mening geven hoor

Daar draait het hier allemaal om namelijk
Van mij mag jij, en uiteraard Pibbo ook, al je meningen geven die je maar wilt geven. Zolang je er maar geen spreekkoor van maakt, want dan kan het wel eens strafbaar worden.
Ik wil er alleen mee zeggen dat je een programma toch nooit exact zo zal krijgen zoals je het graag hebben wilt. De één vindt pijltjes en cirkeltjes en het rare hoofd van Gullit prettig en de ander heeft liever een samenvatting van 35 minuten van de eerste helft van Ajax – Feyenoord.
Hoewel ik trouwens wel van mening ben dat de mensen bij Talpa gewoon wekelijks moeten kijken naar de belevingswereld van elke wedstrijd op zich. Zoals dit weekend.
Ik snap het marketingtrucje wel om de mensen bij de televisie te houden, maar openen met een speciale wedstrijd is altijd leuk. Dat geld ook voor bijvoorbeeld een N.E.C. – Vitesse of een FC Groningen – FC Twente. Daar waar de N.O.S. nog wel eens standaard zou beginnen met de Graafschap – PSV, zou het wel een keer een verademing zijn als de mensen bij Talpa rekening zouden houden met dat soort ingeroeste sentimenten.
Topclubs zeggen mij, als neutrale toeschouwer, namelijk niet zo veel. Maar zoals ik al zei kan een programmamaker simpelweg geen rekening houden met iedereen en persoonlijk ben ik nog wel te spreken over Talpa.
Ik vind het programma in elk geval nog niet dusdanig storend dat ik naar Oprah ga kijken.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2005, 20:15
knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
AGH schreef op 30-08-2005 @ 12:55 :
Vandaar dat wij altijd zo weinig zendtijd krijgen!

Maar wees blij dat je in elk geval beelden hebt gezien van de wedstrijd. Daar gaat het uiteindelijk toch om?
En dat daar dan cirkels bij komen bij vrije trappen, dat de commentator een raar stemmetje heeft en dat Wilfred Genee een foute stropdas om heeft doet daar toch niets aan af?
Als je een vriendin zoekt krijg je daar ook ineens ongevraagd wat schoonouders, haar voorliefde voor kleffe tijdschriften en een kast vol met schoenen en tassen bij.
Wat een kut vergelijking
Oud 30-08-2005, 23:51
Verwijderd
Citaat:
Supersuri schreef op 30-08-2005 @ 14:43 :
Ik vond die blokken bij studio sport niet erg, kon ik is gaan koken en af en toe ff terug lopen om wat van het journaal te zien.

Ik zat ook altijd trouw met mijn bord op schoot, maar dan om 20:15

Het enige positieve aan talpa in vergelijking met studio sport zijn die cirkels en die pijltjes met de afstand.
Die circels vind ik eigenlijk een schande.
Alsof John straks die beelden wil gaan verkopen voor goals. Scheidsrechters zijn volgens john nu al niet meer nodig
Met citaat reageren
Oud 30-08-2005, 23:52
Verwijderd
en juist een fout van de scheidsrechter maakt sommige wedstrijden juist fenomenaal, mensen praten er dan nu nog over. Dat is straks niet meer.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2005, 12:15
Verwijderd
"En dan uiteindelijk is Nederland geen voetballand. Maar een atletiek land.""

weet het , weet het, 'tis een ouwe, maar ben ik het dus totaal niet mee eens
jij hebt blijkbaar nooit het nederlands elftal live gezien
is iedereen helemaal gek
Met citaat reageren
Oud 14-09-2005, 14:38
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
knijtert! schreef op 30-08-2005 @ 21:15 :
Wat een kut vergelijking
inderdaad
Oud 14-09-2005, 15:44
kalinho
kalinho is offline
voor hoeveel seizoenen heeft john de rechten trouwens? Ik verlang toch steeds meer terug naar studio sport
Oud 14-09-2005, 16:51
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Afgelopen zondag was een drama je zou maar fan van NAC zijn zeg.

Die van Ado wilde toch niet kijken waarschijnlijk
Oud 16-09-2005, 19:07
Verwijderd
Citaat:
vreselijke fout schreef op 14-09-2005 @ 17:51 :
Afgelopen zondag was een drama je zou maar fan van NAC zijn zeg.

Die van Ado wilde toch niet kijken waarschijnlijk
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten