![]() |
||
Citaat:
Maar daarbij, ik zeg niet dat de voorzitter van het WADA geen verstand van zaken heeft. Dat zal hij best hebben, maar verstand van zaken betekent niet automatisch dat hij gelijk heeft. Dat de Franse pers al jaren bezig is een hetze te voeren tegen Lance kun je trouwens moeilijk ontkennen..
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ze mochten willen dat iedereen Lance veroordeelt.. er zijn gelukkig ook nog heel veel mensen die een andere kijk op de zaak hebben. ![]() @vreselijke fout: Duitser en Italiaan pesten? Waar heb je het over? ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Lance keert terug in het peloton hoor, ik ben ervan overtuigd! ![]() Hoewel, hij zegt wel dat hij de kans zelf heel klein acht en hij geeft allemaal redenen om het niet te doen... de Giro zou ook leuk zijn. Maar ja, daar heb je de Fransen niet mee ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
ja, die geruchten gingen al. er gaan ook deze geruchten:
-een rit naar neeltje jans in zeeland -weer een rit naar wasquehal (opgelet spaanse ploegen!) -een aankomst op de mont ventoux -weer twee lange tijdritten, waarvan 1 naar de champs elysee de laatste etappe -een aankomst op de puy de dome ![]() |
![]() |
|
Reken er maar op dat de Tour inderdaad weer naar Nederland komt! Komend jaar een etappe in Limburg en eentje in Zeeland.
![]() Bovendien zal de Tour in 2008 zeer waarschijnlijk van start gaan in Utrecht of Rotterdam. Een tijdrit op de Champs-Elysees zou leuk zijn! Weer eens iets anders. En de Mont Ventoux is natuurlijk ook niet mis. ![]()
|
McEwen wint (opnieuw) Parijs-Brussel. Net als Petacchi is hij in vorm voor het WK in Madrid. Kan misschien close worden tussen die twee maar ik vermoed toch dat Petacchi iets sterker is op dit moment in de sprint.
|
Nee, komt doordat ie nu wat ziekjes is geworden, waardoor hij niet mee naar Polen is kunnen gaan. Dit betekende dan weer dat hij 6,5 week geen wedstrijden had gedaan en dus geen goede voorbereiding heeft kunnen doen.
|
Boogerd, Knaven, Van Heeswijk, Van Bon, Kroon, Tankink, Weening, Posthuma, Thomas Dekker
![]() Ik vind het wel heel jammer voor Erik Dekker, zo'n vent hoort thuis op zo'n WK. Een forse tegenvaller voor de Nederlandse ploeg. ![]()
|
Peaceflower, je vergeet Moerenhout. Maar waarschijnlijk kijk je de vuelta niet
![]() ![]() Kroon is idd niet in vorm, bovendien ben ik nooit zo'n fan van hem geweest. Hij is zeker niet waardevol voor het WK. De ploeg staat trouwens al vast, inclusief Moerenhout. Er is nog één plaats voor: Knaven, Kroon of v Dijk. De laatste kan de afstand niet aan, dus Knaven lijkt me uitermate geschikt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik snap Weening eigenlijk niet zo goed. Ok, hij heeft heel goed gereden, maar de laatste tijd niet echt veel laten zien. Verder lijkt het me z'n parcours totaal niet. Dan kan je toch echt beter Knaven hebben. Of zelfs Vierhouten... die zou ook zomaar een sprint kunnen rijden, want als je hem af en toe McEwen ziet brengen, eng gewoon.
|
weening is niet alleen in de bergen goed hoor, hij is ook gewoon een aanvaller. natuurlijk is hij geen hardrijder zoals knaven en vierhouten, maar dat is alleen nuttig als je de koers wilt controleren en dat wil nederland juist niet. weening kan op die korte klimmetjes heus wel een een goede aanval plaatsen.
|
![]() |
|
Het schijnt dat Knaven niet meegaat omdat die heeft laten doorschemeren wel wat werk voor ploegmaat Boonen te willen doen. Laat hem dan maar lekker thuisblijven idd, als ie voor Belgie wil rijden laat ie zich maar naturaliseren.
![]() Wel jammer trouwens, want Knaven zou ik anders altijd als eerste opschrijven om mee te nemen.
||
Citaat:
|
Knaven gaat niet mee naar het WK omdat hij zelf heeft aangegeven liever niet tegen ploegmaten van Quickstep te willen rijden. Hij wil niet het risico lopen dat de verhoudingen tussen hem en zijn buitenlandse Quickstep-ploegmaten verslechteren door deze ene wedstrijd. Een opvallende uitspraak van zo'n vedette.
![]() Lance zal definitief niet meer op de fiets stappen. Hij komt niet terug in het peloton. Hij zei dat hij het even heeft overwogen, maar hij vindt nu dus echt dat het mooi geweest is. Bovendien heeft hij het, begrijpelijkerwijs, helemaal gehad met Frankrijk. ![]() Sutherland positief... schandalig, maar hij is nu tenminste gelijk op non-actief gezet.
||
Die Sutherland was toch al 3x niks.
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Trouwens Rabo is goed bezig in Polen een echte Pro Tour wedstrijd
![]() Weening won de rit, Kirchen 2de, Thomas Dekker 3 en Di Luca 4de Boogerd was nog 6de ofzo. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Wielerseizoen 2005 [II] teddybeer1983 | 3 | 24-08-2005 16:05 |