Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-12-2006, 07:56
XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
CoalChamber schreef op 06-12-2006 @ 14:02 :
Ik heb het al een hele tijd niet gevolgd, ik vond die Billy toevoeging geen fuck aan. Toen ben ik maar gekapt, maar omdat het het laatste seizoen is, ga ik zo nu en dan toch maar weer even kijken
Ik zou maar gaan kijken ja!
Billy wordt niet alleen leuker maar ook
Spoiler
en uiteindelijk komt het zelfs
Spoiler

En voor alle mensen die dachten dat seizoen 7 de laatste topper was:
kijk dan serieus echt naar seizoen 8!
De finale van dit seizoen is serieus NIET te overtreffen!!!
Oud 11-12-2006, 08:47
Verwijderd
Citaat:
Blubje schreef op 08-12-2006 @ 18:02 :
8 rules...to date my teenage daugther bedoel je. Daarin was ze leuk ja

@Soija: ja, allerlaatste seizoen... Hoewel ik s6, 7 en 8 niet heel erg goed vind, blijf ik t jammer vinden dat t helemaal over en uit is...Ben gewoon te obsessed. Hoewel t nu wel meevalt in vergelijking met 3 jaar geleden
okee
Met citaat reageren
Oud 11-12-2006, 16:02
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
CoalChamber schreef op 10-12-2006 @ 18:06 :
Nou ze konden er niet zoveel aan doen omdat hij op de set van de serie dus een hartstilstand kreeg, en echt dood ging.
Oh echt? Jeetje, dat wist ik niet.
Nou ja, dan konden ze er niks aan doen idd dat de serie stom werd
Oud 11-12-2006, 19:38
Briseïs
Briseïs is offline
Eh, damn.. Wie is Billy?
Oud 12-12-2006, 09:39
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 11-12-2006 @ 20:38 :
Eh, damn.. Wie is Billy?
Zo'n meisje, die ook demons aan het bestrijden is (en ook een heks blijkt te zijn). Die ontmoet dan The Charmed Ones en dan gaat ze uiteindelijk bij hun wonen om het 'vak' te leren.
Oud 21-12-2006, 22:43
Daboman
Daboman is offline
Haat het om dit te moeten vragen, maar is het echt vrijdag 5 januari? Ik kan het namelijk niet meer terugvinden op de site van net 5.
Oud 22-12-2006, 01:01
YPrue
YPrue is offline
Citaat:
Daboman schreef op 21-12-2006 @ 23:43 :
Haat het om dit te moeten vragen, maar is het echt vrijdag 5 januari? Ik kan het namelijk niet meer terugvinden op de site van net 5.
Volgens de reacties op het Charmed-gedeelte van de Net5-site wordt het nu juni.
Oud 22-12-2006, 12:41
Daboman
Daboman is offline
Tijd om met alle charmed fans het hoofdkantoor van net5 te bestormen. Misschien nemen ze ons dan serieus
Oud 24-12-2006, 17:44
Sasz
Sasz is offline
waar, wanneer en hoe laat??
Oud 24-12-2006, 17:52
smikkelenberg
smikkelenberg is offline
Citaat:
YPrue schreef op 22-12-2006 @ 02:01 :
Volgens de reacties op het Charmed-gedeelte van de Net5-site wordt het nu juni.
wat was die reactie dan ??
Met citaat reageren
Oud 24-12-2006, 23:10
YPrue
YPrue is offline
Citaat:
smikkelenberg schreef op 24-12-2006 @ 18:52 :
wat was die reactie dan ??
Als je op het Charmed-gedeelte komt van de Net5-site, kun je helemaal onderaan wat reacties lezen op die pagina (en ook meerdere reacties verderop). Iemand had Net5 een mail gestuurd wanneer Charmed weer begint, en Net5 had op die vraag met 'juni 2007' geantwoord.
Op de een of andere manier vind ik juni een beetje onlogisch, omdat dan weer bijna de zomerstop voor de deur staat. Ik weet niet meer precies hoeveel afleveringen er nog over zijn, maar ik heb het vermoeden dat ze in juni 2007 weer Charmed gaan uitstellen. Met andere woorden: voordat Net5 Charmed weer uit gaat zenden ligt de boxset van season 8 voor 19,95 euro in de winkels.
Oud 25-12-2006, 00:13
smikkelenberg
smikkelenberg is offline
Citaat:
YPrue schreef op 25-12-2006 @ 00:10 :
Als je op het Charmed-gedeelte komt van de Net5-site, kun je helemaal onderaan wat reacties lezen op die pagina (en ook meerdere reacties verderop). Iemand had Net5 een mail gestuurd wanneer Charmed weer begint, en Net5 had op die vraag met 'juni 2007' geantwoord.
Op de een of andere manier vind ik juni een beetje onlogisch, omdat dan weer bijna de zomerstop voor de deur staat. Ik weet niet meer precies hoeveel afleveringen er nog over zijn, maar ik heb het vermoeden dat ze in juni 2007 weer Charmed gaan uitstellen. Met andere woorden: voordat Net5 Charmed weer uit gaat zenden ligt de boxset van season 8 voor 19,95 euro in de winkels.
je kan beter downloaden, als je moet w88 op de nederlandse schema's
Met citaat reageren
Oud 25-12-2006, 10:24
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
YPrue schreef op 25-12-2006 @ 00:10 :
Met andere woorden: voordat Net5 Charmed weer uit gaat zenden ligt de boxset van season 8 voor 19,95 euro in de winkels.
Dat sowieso niet, want volgens mij wachten ze met de dvd totdat het is uitgezonden op tv (tenzij ze dat dus helemaal niet meer gaan doen) want als de dvd al uit is, zou niemand meer naar de tv episodes kijken en heeft het dus helemaal geen zin meer om ze uit te zenden. Ik weet niet precies hoe dat werkt, maar als dat had gekund, dan had s8 allang in de winkels gelegen, want het is alweer ruim 7 maanden geleden dat het 8ste seizoen is geeindigd in Amerika.
En voor 19,95 al helemaal niet, helaas Die krengen blijven gewoon 50 euri. Alleen s1 heb ik toen voor 29 gekocht bij mediamarkt geloof ik. Zo af en toe zijn ze 35 bij V&D tijdens het prijzencircus, maar dat is altijd op t moment dat ik geen geld heb

EDIT: Sorry, ik had het fout. De dvd van seizoen 8 wordt 15 februari uitgebracht in Nederland

Laatst gewijzigd op 25-12-2006 om 10:45.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2006, 22:48
YPrue
YPrue is offline
Citaat:
Blubje schreef op 25-12-2006 @ 11:24 :
Dat sowieso niet, want volgens mij wachten ze met de dvd totdat het is uitgezonden op tv (tenzij ze dat dus helemaal niet meer gaan doen) want als de dvd al uit is, zou niemand meer naar de tv episodes kijken en heeft het dus helemaal geen zin meer om ze uit te zenden. Ik weet niet precies hoe dat werkt, maar als dat had gekund, dan had s8 allang in de winkels gelegen, want het is alweer ruim 7 maanden geleden dat het 8ste seizoen is geeindigd in Amerika.
En voor 19,95 al helemaal niet, helaas Die krengen blijven gewoon 50 euri. Alleen s1 heb ik toen voor 29 gekocht bij mediamarkt geloof ik. Zo af en toe zijn ze 35 bij V&D tijdens het prijzencircus, maar dat is altijd op t moment dat ik geen geld heb

EDIT: Sorry, ik had het fout. De dvd van seizoen 8 wordt 15 februari uitgebracht in Nederland
Ik doelde er met die prijs er ook meer op dat het zo ontieglijk lang gaat duren voordat Net5 Charmed weer uit gaat zenden.
Ik hoop niet dat ze net zo gaan doen als bij Angel waar ze ook gestopt zijn met uitzenden.
En inderdaad, die dingen blijven ook echt 49,95 euro, bah. En de aanbiedingen (als ze er al zijn) komen net zoals bij jou ook wanneer ik geen geld heb.
Oud 26-12-2006, 12:08
Daboman
Daboman is offline
Citaat:

Bron? Ik wil het echt wel zien
Oud 26-12-2006, 14:47
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Daboman schreef op 26-12-2006 @ 13:08 :
Bron? Ik wil het echt wel zien
dvd.nl Release info
En dan bij 15 feb kijken
Oud 27-12-2006, 09:39
Daboman
Daboman is offline
Zo te zien heb je daar meer aan dan net 5. Als zij het niet willen uitzenden, dan maar de dvd kopen
Oud 27-12-2006, 22:47
smikkelenberg
smikkelenberg is offline
Citaat:
Dat sowieso niet, want volgens mij wachten ze met de dvd totdat het is uitgezonden op tv (tenzij ze dat dus helemaal niet meer gaan doen) want als de dvd al uit is, zou niemand meer naar de tv episodes kijken en heeft het dus helemaal geen zin meer om ze uit te zenden. Ik weet niet precies hoe dat werkt, maar als dat had gekund.
volgens mij houden de dvd releasers, om ze maar ff zo te noemen, daar totaal geen rekening mee, je kon prison break en 24 ook al kopen toen er nog 3 eps moesten komen op tv
Met citaat reageren
Oud 28-12-2006, 10:17
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
smikkelenberg schreef op 27-12-2006 @ 23:47 :
volgens mij houden de dvd releasers, om ze maar ff zo te noemen, daar totaal geen rekening mee, je kon prison break en 24 ook al kopen toen er nog 3 eps moesten komen op tv
Echt waar?
Gek zeg.
De series die ik altijd al op dvd wil hebben als ze in Nl nog op tv zijn (omdat ik toch alles al heb gedownload) zijn er nooit. Moet altijd lang wachten. Mijn pech zeker weer
Oud 05-01-2007, 19:00
CoalChamber
CoalChamber is offline
Het is vaak zo dat als ze hier een serie aan het uitzenden zijn, en als ze dan tegen het einde aanlopen, met DVD's aankomen. Maar vaak moet je nog langer wachten ja.

Ik ontdekte trouwens net dat Dan (buurman van de zussen en vriend van Piper, heel lang geleden) getrouwd is met Touriya Haoud. Nou hij hoeft zich niet te schamen als hij op een feestje aankomt
Oud 15-02-2007, 19:23
Daboman
Daboman is offline
Pfff dvd is dus vandaag uitgekomen (aldus www.bol.com) en nog steeds geen nieuws van net5

Lijkt me duidelijk naar wie mijn geld gaat in dit geval.
Oud 16-02-2007, 07:41
Verwijderd
Citaat:
CoalChamber schreef op 05-01-2007 @ 20:00 :
Ik ontdekte trouwens net dat Dan (buurman van de zussen en vriend van Piper, heel lang geleden) getrouwd is met Touriya Haoud. Nou hij hoeft zich niet te schamen als hij op een feestje aankomt
Wie is Touriya Haoud?
Met citaat reageren
Oud 17-02-2007, 18:22
CoalChamber
CoalChamber is offline
Citaat:
Lisaaah schreef op 16-02-2007 @ 08:41 :
Wie is Touriya Haoud?

Actice uit o.a. Shouf Shouf Habibi. Ze is naar de VS vertrokken om in Hollywood door te breken

Reageren

Regels voor berichten