Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-08-2005, 06:20
WolterB
WolterB is offline
Anders schrik je om half 7 wakker in de veronderstelling dat je je verslapen hebt en kan je vervolgens niet meer in slaap komen
Oud 30-08-2005, 06:25
Annetyee
Annetyee is offline
Okeeeeee.. Vandaag weer naar school ,zit nu naar muziekjevan crazy forg te luisteren hoe gek kun je zijn
Noujaáa
Bye he
Wens me plise een leuke dag
Oud 30-08-2005, 09:22
Verwijderd
Citaat:
Annetyee schreef op 30-08-2005 @ 07:25 :
Okeeeeee.. Vandaag weer naar school ,zit nu naar muziekjevan crazy forg te luisteren hoe gek kun je zijn
Noujaáa
Bye he
Wens me plise een leuke dag
Een leuke dag gewenst
Oud 30-08-2005, 10:13
George
George is offline
Hoi zeg, weet je wat vet zou zijn?
Een winkel, waar ze gewoon verse lichaamsdelen verkopen. Voor een euro per stuk, want voor de rest van m'n tientje moet ik nog schoolspullen halen.
Oud 30-08-2005, 10:43
Nona
Nona is offline
Citaat:
WolterB schreef op 30-08-2005 @ 07:20 :
Anders schrik je om half 7 wakker in de veronderstelling dat je je verslapen hebt en kan je vervolgens niet meer in slaap komen
Ik ben de hele morgen in de veronderstelling geweest dat ik in Friesland was en dat ik eerst nog naar huis moest om de sleutels van mijn werk op te halen, maar dat daar geen tijd voor was. Maar ik was gewoon thuis.
Oud 30-08-2005, 10:56
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 30-08-2005 @ 11:43 :
Ik ben de hele morgen in de veronderstelling geweest dat ik in Friesland was en dat ik eerst nog naar huis moest om de sleutels van mijn werk op te halen, maar dat daar geen tijd voor was. Maar ik was gewoon thuis.
Doe je ook goed

Faculteitsintro viel mee, ben wel de enige jongen in mn introgroep, maar dat is geen ramp
Oud 30-08-2005, 11:56
Charly Brown
Charly Brown is offline
Ok, nu gaat mijn moeder dus serieus zeggen dat ik niet van een flat moet springen en niet het huis in de fik steken en niet in mijn eentje ergens huilen ofzo . Damn.

Ik ben namelijk de hele dag alleen thuis. Jeetje.
Oud 30-08-2005, 12:36
Gothic
Gothic is offline
bah, vandaag heb ik het gehad met alles.

Die stomme mannen die niet reageren en niet duidelijk zijn en niets begrijpen.

M'n gezondheid wat toch niet opgelost gaat worden in het ziekenhuis, want ze weten toch niet wat het is en hiermee komen ze er echt niet achter, maar wat moet ik anders?

Op mezelf wonen, again. Zoveel gedoe, ik zie door de bomen het bos niet meer, heb er totaal geen verstand, vergeet vast vanalles, het is te duur, stom gedoe.

M'n sport waar ik me niet meer thuis voel. Gister naar de training geweest en meteen weer terug naar huis gegaan, omdat ik bang was dat mensen zich zouden afvragen wat ik er nog te zoeken had.

M'n studie. Zie er nu alweer tegenop. Ben bang dat ik verkeerd gekozen heb. Heb alles ervoor opgegeven. Vond het moeilijk m'n rechtenboeken te verkopen, vond het toch allemaal wel leuk wat ik geleerd heb.

M'n hele leven. Op dit moment niets waar ik echt zin in heb. Verd*mme wat een k*tzooi . Wat moet ik nou? Al deze dingen opgeven en in het diepe duiken? En dan ? Wat als dat tegenvalt?

Verwacht ik nou van alles teveel? Wil ik allemaal dingen die niet kunnen? Waarom ziet mijn leven er rationeel prima uit, maar voelt het allemaal zo verrot?
Oud 30-08-2005, 12:49
Mara
Mara is offline
Waarom kunnen we verdomme geen normaal gezin zijn?
Oud 30-08-2005, 13:05
Verwijderd
Wat heb ik een kutklas zeg
Morgen beginnen mn eerste lessen
Ik hoop echt dat ik dit jaar niet verknal
Oud 30-08-2005, 13:25
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 30-08-2005 @ 13:36 :
M'n gezondheid wat toch niet opgelost gaat worden in het ziekenhuis, want ze weten toch niet wat het is en hiermee komen ze er echt niet achter, maar wat moet ik anders?
Ik heb het al eens (of meerdere keren) gezegd: zoek het eens 'aan de andere kant' (oftewel: de niet lichamelijke kant).
Oud 30-08-2005, 13:32
Lilium
Lilium is offline
Pfff... ik zie gewoon nu al op tegen mijn rij-examen.
Oud 30-08-2005, 14:16
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Lilium schreef op 30-08-2005 @ 14:32 :
Pfff... ik zie gewoon nu al op tegen mijn rij-examen.
*knuf* En alvast succes

"Hoe kan dat nou?" zei hij. "Gisteren lukte het voor geen kant en vandaag heb je geen een keer verkeerd geschakeld. Hoe kán dat toch?"

Ik had er geen antwoord op.

En daarna zei hij dat ik wat meer moest praten, moest zeggen als ik iets niet begreep, als ik twijfelde of ik links of rechts moet en van dat soort dingen. Want nu moest hij de hele tijd raden naar wat ik dacht en ik begreep toch ook wel dat dat niet zo handig voor hem was?

Ik begrijp het precies. Maar als het puntje bij paaltje komt, wacht ik toch weer altijd liever af dan dat ik een vraag stel of beantwoord.

Verder gaat het hartstikke goed En ik kon in ieder geval ineens weer schakelen
Oud 30-08-2005, 14:20
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik moet donderdag gaan kijken bij een kamer en er is niemand die meekan/meewil en ik durf eigenlijk niet zo goed alleen
Oud 30-08-2005, 14:23
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Leonie je PM-box zit vol
Oud 30-08-2005, 14:48
deringmeester
deringmeester is offline
na een aantal maanden afwezigheid (geen internet) ben ik weer terug!!
(en nu ga ik weer want nu trein vertrekt zo... )
Oud 30-08-2005, 14:48
ilse
ilse is offline
ik ben moe, zo moe... toch maar weer eens wat meer gaan slapen..

maar t gaat wel weer ff beter hij kan wel lief zijn
Oud 30-08-2005, 15:14
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Er zijn van die dagen dat ik echt heel blij ben dat ik hier ooit op het forum ben terecht gekomen en daardoor nu zoveel leuke en gezellige mensen ken zodat er altijd wel iemand is die een antwoord weet op een vraag ofzo
Oud 30-08-2005, 15:23
Verwijderd
hmmz kheb een rot klas leuk voor 2 jaar
Oud 30-08-2005, 15:33
Roadrunner
Roadrunner is offline
*zucht*
Oud 30-08-2005, 15:42
Verwijderd
Ik hoop dat ze niet stom vind wat ik net gepost heb ach nouja, gewoon laten staan!

Oh ik heb een nieuwe agenda en hij is heel lief en leuk en hij is van kitsch en kitchen en JA ik weet dat ik er al eentje had
Oud 30-08-2005, 16:56
Gothic
Gothic is offline
damn, hij heeft het nog steeds... jammer, dat ie nu een vrouw en kind heeft
Oud 30-08-2005, 17:15
Lilium
Lilium is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 30-08-2005 @ 15:16 :
*knuf* En alvast succes
Dank je
Vanmiddag was heel leuk want een goede vriendin kwam langs. We hebben even goed bijgepraat en een plan bedacht . Ik ga haar missen als we elkaar niet meer zomaar even kunnen zien.
Oud 30-08-2005, 17:28
JaJ
JaJ is offline
gaap. thermodynamica af, en dan maar gaan werken. gelukkig is het op school wel leuk, want mijn vrije tijd lukt ne biet om leuk te besteden lijkt.
wie heeft mijn blauwe pen eigenlijk?
Oud 30-08-2005, 17:34
Freestyler*
Freestyler* is offline
fijn dat ik mezelf niet kon beheersen
fijn dat ik moest slaan
fijn dat ik nu thuis kan vertrekken
Oud 30-08-2005, 17:51
Mariekje*
Mariekje* is offline
Vandaag wederom echt een supergezellige dag gehad. Enorm aardige mensen leren kennen, met z'n alle wat gaan drinken in R'dam.. Beetje geshopt.. Muziek geluisterd.. En heel veel gepraat, gelachen en maf gedaan. Écht gaaf!

Zelfde muzieksmaak, zelfde kledingstyle, zelfde soort humor, zelfde favo winkeltjes, en we houden van precies hetzelfde cafétje.. Was gewoon heel relaxt!

Nigel, een jongen van net 14 was toch wel erg lachwekkend. Grote praatjes: Hij rookte, was best wel pimp, kende heel R'dam op z'n duimpje, had al met zóveel meisjes gezoent etc. Toch grappig als iemand dan vervolgens in de verkeerde metro stapt, over z'n nek gaat bij het roken van een sigaret en dan ook nog eens de weg kwijt raakt in de V&D, en mij kwam vragen of ik hem niet een beetje in de gaten kon houden, want dan zou hij me heel erg lief vinden. hahaha. Och toch best lief.

Ik heb zin in vrijdag..
Oud 30-08-2005, 18:15
rare kwast
rare kwast is offline
jaah weer ruzieënde ouders...gezellig
maar goed dat ik bijna mn kamer in kan
Oud 30-08-2005, 18:25
George
George is offline
Ik wou dat ik gewoon een fatsoenlijk excuus had, voor alles, in plaats van al die vage diagnoses.
Oud 30-08-2005, 18:29
AC Milan 7
AC Milan 7 is offline
Vandaag voor t eerst naar mn nieuwe school was superleuk!
Oud 30-08-2005, 18:40
Verwijderd
Ik heb nog steeds het idee dat ik in een lastig parket zit.....
Hoewel, degenen waarmee ik erover gesproken heb vinden dat ik het te moeilijk maak voor mezelf

daar hebben ze dus gelijk in......., dat weet ik zelf eigenlijk ook wel

Als ik haar nu eens uit mn hoofd kon krijgen......
als ze nu eens 2 of 3 jaar ouder was.......
als ik nu eens 2 of 3 jaar jonger was.......
als ik haar familie nu eens niet zo ontzettend goed kende.....
als ze eens stopte met steeds naar me te lachen...... (diep in mn hart wil ik natuurlijk niet dat ze daar mee stopt )
als ik nu eens zekerheid had dat ik de relatie die ik met haar en haar familie heb niet om zeep zou hebben als ik er eens over begon.......

KUT
Oud 30-08-2005, 18:58
Miracle
Miracle is offline
Was ik maar iets minder bang.
Oud 30-08-2005, 19:29
moon
moon is offline
ja, wat zal ik daar nou eens op zeggen. Ikvind het eigenlijk nogal een onvolwassen actie. Ik denk alleen niet dat ik dat snel zal zeggen.

o,ja en ik heb vandaag eindelijk de eerste persoonlijkheidstest gehad!

Laatst gewijzigd op 30-08-2005 om 19:33.
Oud 30-08-2005, 19:43
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben zo misselijk en mijn moeder vraagt steeds of ik zwanger ben maar dat ben ik niet. Volgens mij heb ik gewoon weer een verkeerd eetritme. Ik moet weer naar school, dan komt dat wel weer goed.

Ik heb ook zo'n kramp en pijn in mijn kaken. Hoop dat het van mijn verstandskiezen is die er al zijn en dat ze goed doorkomen en mogen blijven enzo. Vrijdag naar de tandarts en ik ben zo bang voor slecht nieuws

Vriendjelief is op Intreeweek en ik mis hem zo. Heb hem een dagje niet op msn gesproken maar alleen maar ff door de telefoon maar ik wil hem zo graag weer ff spreken, ff bijkletsen enzo. Ik moet hem gewoon ook een hoop dingen vragen en met hem afspreken. En ik lijk wel jaloers omdat hij gister met allemaal andere mensen optrok en dat vond ik best moeilijk. Ik ben uit mezelf helemaal niet jaloers, alleen maar om stomme dingen maar dit vond ik toch best moeilijk.

Komend weekend gelukkig weer samen en ik kan lekker dankzij mijn OV tot maandag blijven want dat is goedkoper Wel veel spullen mee dan maandag in de les, ik hoop niet dat dat een probleem is/wordt maar dat zie ik dan wel weer.
Oud 30-08-2005, 19:49
fractuur
fractuur is offline
Ooow.. waarom ben ik altijd zo chaotisch?
Oud 30-08-2005, 20:01
Stefanie
Stefanie is offline
Ik heb de afgelopen twee dagen introductie gehad van mijn nieuwe opleiding en het was echt super! Ik heb allemaal mensen van mijn nieuwe school leren kennen, waaronder één doof meisje. Zij krijgt ook les bij ons op school en heeft een persoonlijke tolk die alle stof voor haar vertaald. Ik vond het echt zo bijzonder, want dit had ik nog nooit eerder meegemaakt. Ik heb in de loop van de eerste dag contact met haar en de tolk gezocht en sindsdien zijn we heel gezellig samen. De tolk vertaalt alles als zij erbij is en als ze weg is moet het meisje liplezen en anders schrijven we het op als we er echt niet uit komen. Tot nu toe gaat het erg goed, het voelt zelfs als een uitdaging voor mij. Ik leer gewoon een nieuwe 'taal' spreken door haar. Ze heeft me al een heleboel nieuwe gebaren geleerd! Ik voel me echt helemaal blij.
Oud 30-08-2005, 20:10
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Stefanie schreef op 30-08-2005 @ 21:01 :
Ik heb de afgelopen twee dagen introductie gehad van mijn nieuwe opleiding en het was echt super! Ik heb allemaal mensen van mijn nieuwe school leren kennen, waaronder één doof meisje. Zij krijgt ook les bij ons op school en heeft een persoonlijke tolk die alle stof voor haar vertaald. Ik vond het echt zo bijzonder, want dit had ik nog nooit eerder meegemaakt. Ik heb in de loop van de eerste dag contact met haar en de tolk gezocht en sindsdien zijn we heel gezellig samen. De tolk vertaalt alles als zij erbij is en als ze weg is moet het meisje liplezen en anders schrijven we het op als we er echt niet uit komen. Tot nu toe gaat het erg goed, het voelt zelfs als een uitdaging voor mij. Ik leer gewoon een nieuwe 'taal' spreken door haar. Ze heeft me al een heleboel nieuwe gebaren geleerd! Ik voel me echt helemaal blij.
Gebarentaal is echt cool vind ik. Gaaf dat je dan toch kan binnendringen in de wereld van zo iemand
Oud 30-08-2005, 20:10
Verwijderd
en dan is het wéér bijna uit of nu echt?
Oud 30-08-2005, 20:24
Verwijderd
Eerste dag op mijn nieuwe school. ok, ik zit er nog een beetje verloren bij maar dat komt wel. iedereen lijkt elkaar trouwens al te kennen. hoe kan dat . mja, ik ken ook al een paar mensen maar op 1 na zitten ze allemaal in de vijfde/zesde en dat ene meisje is niet bepaald iemand waar ik nou graag vriendinnen mee zou willen worden, maargoed, ik had iig iemand om mee te kletsen in de pauze.
Oud 30-08-2005, 21:13
Verwijderd
Ze vroeg waar die krassen van kwamen. Ik zei maar dat ik verkeerd gelegen had. Hoe red ik me hier nu weer uit?

Foto's van de vakantie ingeplakt vandaag. Het is nog lang niet af, maar het begin is er. Constant hetzelfde nummer gedraaid. En het maakt me bijna ziek. Ik wil zo graag dat het weer allemaal normaal wordt. Ik kan ook helemaal niet zonder alles, dat maakt het zo verdomd moeilijk. Als ik nu wat verander, ligt alles overhoop. Echt nog meer dan dat het nu al ligt. Dan kan ik helemaal geen kant meer op, zijn er alleen nog maar eilandjes. En het is nu al zo'n puinhoop. Ik kan het nu al niet handelen. Waar is mijn engeltje op mijn schouder die zegt wat ik moet doen?
En lieve lieve meid, ik weet het ook niet meer. Ik vind het vreselijk voor je allemaal, ik kan er helemaal niets meer. Als ik haar zie, spreek ik haar aan dinsdag, dat heb ik je beloofd. Je kunt niet blijven smsen. Het spijt me vreselijk.
Maar het kleine stemmetje in mijn hoofd zegt dat ze me nodig heeft, dat ik haar nu onmogelijk kan laten vallen, dat het dan helemaal niet goedkomt met haar. Shit, waarom is dit nu weer allemaal nu ik het niet kan hebben?

En mijn hoofd knalt bijna uit elkaar van de koppijn. Ik ga al scheel kijken. Pff, en kan iemand mij even tot kalmte manen en troosten, ajb?

And I have lived so many lives
Though I'm not old
And the more I see, the less I grow
The fewer the seeds the more I sow
Oud 30-08-2005, 21:38
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Waarom mis ik mijn vriend altijd op momenten dat hij er niet is en onbereikbaar is?
Oud 30-08-2005, 21:40
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 30-08-2005 @ 22:38 :
Waarom mis ik mijn vriend altijd op momenten dat hij er niet is en onbereikbaar is?
Écht onbereikbaar is hij voor jou nooit.
Oud 30-08-2005, 21:47
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
fractuur schreef op 30-08-2005 @ 22:40 :
Écht onbereikbaar is hij voor jou nooit.
Nee okee, kreeg net een smsje dat hij zo nog wel belt maar ik vind het toch vervelend dat hij de hele dag weg is en zo laat weer thuis enzo.
Oud 30-08-2005, 22:06
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik ben gemeen, ik ben hard. Hij ligt behoorlijk ziek in bed en ik ga liggen miereneuken over iets kleins. Ik ben echt grof. Bah, dat kan ik niet uitstaan.

Nu het positieve: vandaag ging echt supergoed! Ik heb echt weer veel geleerd en bovendien ben ik overal (op tijd) gekomen! En ik heb nu al zin in vrijdag, want dan 'mag' ik naar school. Eigenlijk stom, maar ik wil weer eens lekker bijkletsen met de anderen!
Oud 30-08-2005, 22:20
Stepsje
Stepsje is offline
Morgen mijn nieuwe klas voor het eerst ontmoeten... Hoop dat het een beetje goed gaat en ze me in de loop van het jaar niet vreemd gaan vinden omdat ik (bijna) nooit in de lessen ga zijn. (dat was wel vorig jaar zo bij een meisje dat de 2e over moest doen alleen vanwege stage)
Ik moet nog wel mee dit jaar op een soort werkweek....
Ook heel benieuwd waar ik dit jaar stage ga lopen, hopen dat die school me gaat bevallen....
Oud 30-08-2005, 22:25
Roosje
Roosje is offline
Het was leuk in Amsterdam. Maar het treinen was minder, want aan eerdere keren heb ik maffe herinneringen overgehouden en die kwamen nu natuurlijk weer allemaal opzetten. Beetje kut.
Oud 30-08-2005, 22:31
BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
*stuitert* laat mijn leven alsjeblieft nooit meer normaal worden
Oud 30-08-2005, 22:37
Verwijderd
Argh, mijn handen, wat een kutgevoel. Maar na vrijdag ben ik er vrijwel zeker vanaf, godzijdank.

En vandaag voelde ik me zo leeg in mijn hoofd, zo raar als je een jaar lang van alles door je kop hebt spelen, ik weet eigenlijk niet wat ik fijner vind. Naja, vanaf volgende week een nieuw iets waar ik me op kan richten
Oud 30-08-2005, 22:49
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 30-08-2005 @ 21:10 :
Gebarentaal is echt cool vind ik. Gaaf dat je dan toch kan binnendringen in de wereld van zo iemand
Naar mijn doen heb ik me aan haar 'opgedrongen' om contact te krijgen. Veel in de buurt zijn en zomaar uit het niets tegen haar tolk praten die het vervolgens weer vertaald. Ik wilde gewoon graag meer van haar weten en dat is gelukt Ze bedankte me vandaag voor de leuke dagen, dat was lief om te horen Ik vond het ook super met haar
Oud 30-08-2005, 23:46
ythguaN
ythguaN is offline
kut verdomme klote
ik maak me gewoon zoveel zorgen dat ik niet kan slapen
ik jank alles onder en ik mis haar gewoon zo erg

en dan mn ma die maar loopt te blèren dat ik naar bed moet gaan omdat ik om half 7 op moet
Oud 31-08-2005, 09:08
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Zou ik ooit nog van mijn problemen afkomen? ik wil het zo graag maar het is zo onwijs moeilijk. Die opname is zo onwijs zwaar, ik weet niet hoe ik dat vol ga houden, en het vertrouwen is gedaald tot bijna niet. Maar ik ga gewoon door, ik heb nog meer dan een jaar de tijd, dus ik zie het wel.
Zolang ik niet echt bij mij gevoel stilsta gaat het wel goed, maar juist daar willen ze dat ik over mijn gevoel praat.

Vandaag ga ik ff bijkomen, ff rust. En ik ben zo jaloers op iedereen die weer naar school gaat, ik moet er maar niet te lang bij stil staan want dan moet ik janken. Maar stiekem is het nu toch ook wel lekker rustig thuis.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten