![]() |
||
Citaat:
![]() Het komt hoe dan ook goed. En hou ik dit lichamelijk niet vol, en wil ik dit niet m'n hele leven lang, dan ga ik weer rechten studeren. Daar had ik ook plezier in ![]() ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
(}) |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik merk zo'n groot verschil bij mezelf tov vorig jaar. Een positief verschil denk ik, dat wel, maar tis toch wel heel erg eng ook. Eetcursus gaat zeer waarschijnlijk binnenkort beginnen net als de gezinsgesprekken. Dat eerste is ![]() Verder gaat het best aardig, op die stomme rot klas na. Ze lachte me uit, namen mij en mn meegenomen werk niet serieus en alleen wat zij zeggen is de waarheid. (Dit waren 3 meiden, we werkten in een groepje.) Gut, erg gezellig weer... |
![]() |
||
Citaat:
![]() Het hoorcollege was wel leuk. Heel interessant. Maar verder is het rot met waar ik boeken vandaan moet halen en ik was stom bezig en ben drie keer naar de bieb geweest. Ik ben zo moe en mijn haren beginnen ook weer uit te vallen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ik kwam hier om ook "mn hart te luchten". Ik moet nog allemaal kleine rotdingetjes doen, waar ik op een of andere manier gewoon niet aan toe kom. En telkens denk ik weer: oh, ik moet dit en dat nog doen. En dan vergeet ik het weer ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Bij ons komt het iig vaak voor dat we dingen moeten lezen als inleiding op een college, tijdens dat college legt de docent dingen uit, enz. Het gaat er dan alleen om dat hij/zij geen les staat te geven aan mensen die nog helemaal niets over het onderwerp weten. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Leren en onthouden is iets heel anders dan opnemen. ![]() Waarschijnlijk neem je door het te lezen (onbewust) toch behoorlijk van informatie op, iig zoveel dat dingen in de les vaak op hun plaats vallen. En zul je het door de volgorde lezen (als oriëntatie) - les - lezen (dit keer wel om te onthouden en het echt te leren) uiteindelijk beter begrijpen (die tweede keer snap het nl vaak wel). |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar als dat niet werkt, als jij er iets van zegt heeft het sowieso al meer nut dan wanneer niemand het doet. Sowieso íéts doen. ![]() Ontopic. Ik word verscheurd door twijfels en ben bang voor alles, nog het meest voor mezelf. Voor het feit dat ik m'n emoties en m'n doen en laten niet in bedwang kan houden, voor het - zich steeds meer vastklampende idee - dat ik geen toekomst heb, dat ik altijd alleen zal zijn, hoeveel mensen er ook om me heen zijn. Ik wil vastgehouden worden, maar ook daar ben ik bang voor. Ik wil horen dat het allemaal wel goed komt, maar als ik het hoor geloof ik het niet. Alles klopt gewoon niet. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #39 coopergirl | 487 | 08-10-2005 23:23 |