![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 27-02-2017 om 10:09. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tenzij je er natuurlijk alleen staat ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ach ik mag vast wel reageren ik werk er imiddels niet meer maar heb er totaal meer dan 3.5 jaar doorgebracht tja vroeger was de sfeer erg gezellig maar de managers die nu in dordt centrum zitten zijn compleet bagger, en ook de mensen die er nu werken, ik heb erwten gezien die slimmer zijn ach de werkkleding, nooit de goede maten, lelijk, oncomfortabel, maar je went eraan jij blij trouwens koninginnedag bij ons is 1 persoon per kassa, 1 bin, soms friet soms niet (meestal niet), 1 lobby, 1 kva, 2 grill, erg weinig want dan stroomt het in dordt echt vol. aangekondigde ksks worden nooit extra diensten ingepland (teminste toen ik er werkte niet) want ons team haalde altijd wel As en Bs heb is in hendrik ido gewerkt, 5 uurtjes moest ik de taxi voor nemen, op de baas zijn kosten uiteraard ![]() verder tja, hard werk, hongerloontje, maar ja waar niet het was ooit gezellig bij ons, nu niet meer jammer ![]() achja ik moest veel achter werken, vriesers, mrs/mls enzo want mijn werktempo was te hoog ![]() was ook best lullig dat ik er langer werkte dan de meeste managers ![]() al met al, de beginperiode is kut, maar daarna gaat het wel
Laatst gewijzigd op 27-02-2017 om 10:09. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 04-10-2005 om 00:24. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dan ligt het er natuurlijk maar net aan wat jij een goede manier vind ![]() ![]() ![]() Bij ons zit raam 1 ook wel bij KVA, maar dr zit wel een deur voor. En als je door het raampje van de deur kijkt zie je niet KVA, maar een tafel waar salades op gemaakt worden, en daar staat meestal niemand ![]() Oh, en over de muizen, dat was niet Duiven, ik ben vergeten welk restaurant het wel was, maar ik weet nog wel dat we er met zn allen om gelachen hebben ![]() En koninginnedag stond je in Arnhem centrum met zo ontzettend veel mensen, hoe het in Duiven zelf gaat, weet ik eigenlijk niet ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() 30 jaar is lang ja, maar als degene die er het langste werkt, er 3 jaar werkt... Lijkt me toch ook niet echt goed |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en daarbij, ze schrijven me maar ![]()
||
Citaat: