Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-09-2005, 22:14
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Na 7 maanden nog steeds superverliefd! Gaat echt goed!
Mis hem nu echt heel erg, weekendrelatie (4,5 uur treinen uit elkaar) Maar tis alweer bijna zaterdag
Advertentie
Oud 28-09-2005, 22:18
Jude
Jude is offline
Citaat:
CSN schreef op 28-09-2005 @ 18:01 :
Bluueeeuaheghagseghasheghjeagh.
Zoiets, ja. Wat wil hij nou? Of wil ik dat niet weten?
Oud 29-09-2005, 07:58
Verwijderd
Offtopic:
Citaat:
lady-kebiss schreef op 28-09-2005 @ 22:40 :
Ruzie met je moeder is nooit fijn
Mijn moeder is gewoon niet fijn... Die neemt het op voor haar broer, terwijl dat hij heeft gezegd, tegen mij, waar de hele familie inclusief oma en mn vriend bijwaren, dat ik het 'niet waard ben', dat ik 'op kan rotten', dat ik mn 'bek maar moest houden' en dat ze me 'de hele dag al liepen te negeren, en dat ik me nu maar stil moest houden, zodat ik het eten ook niet kon verpesten'.
En ja, kan dus wel merken dat mijn moeder en haar broer familie zijn...

Ik kan mijn arm nu niet bewegen trouwens door de schrammen en krassen die ze heeft gezet...

Ontopic; Gaat wel goed, alleen mis ik hem nog steeds heel erg. Om 17.45 ongeveer zie ik m gelukkig weer, en dan lekker naar zijn ouders toe, naar zijn huis
Oud 29-09-2005, 13:51
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Citaat:
I C U schreef op 28-09-2005 @ 17:46 :
Als je er een grapje van maakt, vindtie het vast alleen maar leuk Trouwens, als hij jou leuk vindt, en jij hem, dan is er toch geen enkel probleem?

Nou, hij studeert en is net begonnen en is (vaak) van half negen tot half zes bezig (exclusief reistijd) en verder zit ik natuurlijk op school... Dus helaas Maar ergens is het ook wel weer praktisch, hou ik genoeg tijd over voor mijn huiswerk (a) Vinden mijn ouders fijn joh!
Neej opzich niet Vanavond zie ik hem weer dus dan zal ik wel even om duidelijkheid vragen

Das wel minder, maar des te leuker als jullie elkaar wel zien dan. En idd, mams en paps ook weer blij
Mijn mamma zat opeens ook te zeiken over huiswerk en vriendjes enzo
Oud 29-09-2005, 15:02
babylove
babylove is offline
In de war..

Hij zit nu even een paar weken bij me vandaan en ik krijg nu allemaal smsjes van een ex die me heel veel pijn heeft gedaan. Heb nu pijn dat mijn vriend niet bij me is, ben ziek en ik word gek van die smsjes..Leave me alone!
Oud 29-09-2005, 15:45
I C U
I C U is offline
Citaat:
chocomelsletje schreef op 29-09-2005 @ 14:51 :
Neej opzich niet Vanavond zie ik hem weer dus dan zal ik wel even om duidelijkheid vragen

Das wel minder, maar des te leuker als jullie elkaar wel zien dan. En idd, mams en paps ook weer blij
Mijn mamma zat opeens ook te zeiken over huiswerk en vriendjes enzo
Ja, wat is dat met ouders en huiswerk+vriendjes werkt niet? Echt hé, mijn vader ook subtiel: "zolang je huiswerk er niet onder lijdt..." WTF! Wat dan? Alsof ik het anders zou laten

Oeh, wel spannend Hou me op de hoogte
Oud 29-09-2005, 19:26
chocomelsletje
Citaat:
I C U schreef op 29-09-2005 @ 16:45 :
Ja, wat is dat met ouders en huiswerk+vriendjes werkt niet? Echt hé, mijn vader ook subtiel: "zolang je huiswerk er niet onder lijdt..." WTF! Wat dan? Alsof ik het anders zou laten

Hahaha idd Slaat ook echt nergens op maargoed, school gaat voor alles hé

Hij komt zo en ik moet het echt vragen
Oud 29-09-2005, 19:35
I C U
I C U is offline
Citaat:
chocomelsletje schreef op 29-09-2005 @ 20:26 :
Hahaha idd Slaat ook echt nergens op maargoed, school gaat voor alles hé

Hij komt zo en ik moet het echt vragen
GO GIRL! *duimt*

Puh, school is gewoon belangrijk, maar een combi werkt ook prima!

Blegh, jongens en voetbal... Dat is pas een kansloze combi.

Laatst gewijzigd op 29-09-2005 om 20:02.
Oud 29-09-2005, 20:00
Aurora
Aurora is offline
Awww hij heeft een lief kaartje gestuurd omdat ik me een beetje kut voelde
Oud 29-09-2005, 20:10
Toet0r
Toet0r is offline
Morgen zie ik hem weer
Oud 29-09-2005, 20:25
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Ik wil mijn vriendin terug.
Oud 29-09-2005, 20:34
I C U
I C U is offline
Citaat:
De Veroorzaker schreef op 29-09-2005 @ 21:25 :
Oud 29-09-2005, 21:01
Verwijderd
Citaat:
De Veroorzaker schreef op 29-09-2005 @ 21:25 :
Oud 29-09-2005, 21:24
AC Milan 7
AC Milan 7 is offline
Onwijs kut!
Oud 29-09-2005, 22:13
snoopy
snoopy is offline
prima! Ben naar spullen voor 'ons huis' aan het zoeken
Oud 29-09-2005, 22:17
Verwijderd
Citaat:
I C U schreef op 29-09-2005 @ 16:45 :

Nou, ik zou het wel weten hoor. Of duf huiswerk maken of rollebollen met een vriendje En ik denk dat mijn moeder mij goed kent
Oud 30-09-2005, 00:52
Verwijderd
Citaat:
Daydream-ster schreef op 29-09-2005 @ 08:58 :
Offtopic:

Mijn moeder is gewoon niet fijn... Die neemt het op voor haar broer, terwijl dat hij heeft gezegd, tegen mij, waar de hele familie inclusief oma en mn vriend bijwaren, dat ik het 'niet waard ben', dat ik 'op kan rotten', dat ik mn 'bek maar moest houden' en dat ze me 'de hele dag al liepen te negeren, en dat ik me nu maar stil moest houden, zodat ik het eten ook niet kon verpesten'.
En ja, kan dus wel merken dat mijn moeder en haar broer familie zijn...

Ik kan mijn arm nu niet bewegen trouwens door de schrammen en krassen die ze heeft gezet...

Ontopic; Gaat wel goed, alleen mis ik hem nog steeds heel erg. Om 17.45 ongeveer zie ik m gelukkig weer, en dan lekker naar zijn ouders toe, naar zijn huis

Dan is niet fijn nog zacht uitgedrukt hè? Nooit fijn als je afgekraakt wordt waar iedereen bij zit en niemand die je dan voor je opkomt...

ontopic: Nog steeds helemaal goed. Fijn dat ik ook terings sjachie kan zijn om school, en hij me even lekker laat uitrazen. Ook grappig om in de les te merken dat we vaak hetzelfde denken, bij discussies ofzo

Hijs mooi...

Laatst gewijzigd op 30-09-2005 om 17:11.
Oud 30-09-2005, 01:33
Verwijderd
OMG

OT:
Ja goehoed.
Oud 30-09-2005, 12:47
Verwijderd
Ha, volgens mij zijn de rollen omgedraaid!
Oud 30-09-2005, 12:48
Verwijderd

+ toch wel erg leuke meisjes van de studie. In geen tijden zo heerlijk uitgegaan, geloof ik.
Oud 30-09-2005, 15:01
Verwijderd
Nou. Hum. Hihi.

Ik voel me goed.
Oud 30-09-2005, 15:26
ViperDax
ViperDax is offline
ik voel me goehoed
Oud 30-09-2005, 17:37
zeep007
zeep007 is offline
Ik voel me super, verliefd, zweef op mijn eigen persoonlijke wolkje.
Voelt goed!
Oud 30-09-2005, 18:09
Qamra
Qamra is offline
Ow man, ow man. Ik ben nerveus. Nú gewoon al.
Oud 30-09-2005, 18:10
langejongen
langejongen is offline
Citaat:
Qamra schreef op 30-09-2005 @ 19:09 :
Reden????
Toet0r
Toet0r is offline
Heb em de hele week niet gezien, aan de telefoon deed ie maar sjaggo en hij wilde liever internetten voor dat we uitgaan vanavond dan eerder afspreken.
Morgen moet ik werken en sporten, dus dan zie ik hem ook niet.

Yes, leuk weekend
ST*R
ST*R is offline
Goed! Hoop dat hij vanavond komt, maar waarschijnlijk wel
(soms ben ik alleen zo'n doos, hij neemt me heel lief uit eten, betaalt alles, en dan ga ik halverwege ruzie maken over iets doms.. gelukkig dat hij zo lief is. En verder reageer ik soms echt beetje te emotioneel op dingen, ga er iets aan doen, en als dat niet lukt dat zal het wel gewoon in mijn karakter zitten, gelukkig vindt hij het niet erg )
Oud 30-09-2005, 18:17
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Mja ik vind een goede vriend van mijn neef echt heel leuk maar hij wilt geen relatie en ik geloof ik ook niet. Ik weet het niet. Volgende week zondag hebben we een date

Ik heb er nu al zin in...
Oud 30-09-2005, 18:52
Verwijderd
argh :/
Oud 30-09-2005, 20:16
fractuur
fractuur is offline
Daar is geen behoorlijke term voor te vinden.
Oud 30-09-2005, 20:27
Verwijderd
Hij belde net heel lief (is weekend weg), maar toen heb ik mijn NS frustratie/ verdriet tegen hem af gereageerd (maar ja ik kan dus niet bij mijn moeder komen, en heb daar morgen vroeg orkest. Door de harde regen naar het station gefietst, onfatsoenlijk behandeld door een NS conducteur. Arggg...).

Gister leuke avond gehad samen!
Oud 30-09-2005, 22:31
chocomelsletje
Citaat:
I C U schreef op 29-09-2005 @ 20:35 :
GO GIRL! *duimt*

Puh, school is gewoon belangrijk, maar een combi werkt ook prima!

Blegh, jongens en voetbal... Dat is pas een kansloze combi.
ik heb niets gevraagd maar in zijn msnnaam staat opeens (zijn naam) (L) sarah

hihi <3 superlief maar ook een beetje eng ;x

Vandaag zag je hem weer he? was het nog leuk?
Oud 01-10-2005, 00:03
Verwijderd
Weinig.
Oud 01-10-2005, 01:30
Green Day
Green Day is offline
Citaat:
Green Day schreef op 26-09-2005 @ 00:06 :
Lonely as hell
Oud 01-10-2005, 09:31
ViperDax
ViperDax is offline
Citaat:
Qamra schreef op 30-09-2005 @ 19:09 :
me too, woensdag al
Oud 01-10-2005, 09:51
Verwijderd
Offtopic: @ lady-kebiss; tsja, weet het.. Maar neem het ze niet kwalijk..mn pa is gewoon niet zo, en mn vriend zag de familie voor t eerst (en t laatst). Dus ja..

Ontopic; Heel goed! Gisteren naar RBC-NAC geweest, was errug leuk. Alleen had RBC moeten winnen, want die waren duidelijk beter!
Volgende week ga ik 2 weken op vakantie, en ik kijk er enorm naar uit. Maar ik ga hem zó missen. Dat wordt dus wel regelmatig even bellen en smsen
Oud 01-10-2005, 09:54
Tegendraads
Tegendraads is offline
Ik ben zijn prinsesje en aangezien prinsesjes verwend zijn en altijd verliefd worden op hun onderdanen in plaats van op geschikte huwelijkskandidaten is hij de tuinman.
Oud 01-10-2005, 10:26
ST*R
ST*R is offline
nou hij was er gisteravond wel, maar omdat ik het niet echt naar mn zin had en hij aangeschoten was, vond ik m maar irritant.
Is dat wel normaal dat ik hem een stuk minder leuk vind als hij aangeschoten is, dus anders is?
Oud 01-10-2005, 12:30
I C U
I C U is offline
Citaat:
chocomelsletje schreef op 30-09-2005 @ 23:31 :
ik heb niets gevraagd maar in zijn msnnaam staat opeens (zijn naam) (L) sarah

hihi <3 superlief maar ook een beetje eng ;x

Vandaag zag je hem weer he? was het nog leuk?
Het was gisteravond heel erg leuk Misschien waren we iets té klef... *oops* maar ach, het zij ons vergeven
Dalijk komt hij hierheen, ontmoet hij mn ouders voor het eerst Damn... En ik ga hem mn dorpje laten zien

Nou, het lijkt mij een goed teken dan! Gefeliciteerd Time answers most questions... Toch?
Oud 01-10-2005, 13:59
soultodeny
soultodeny is offline
Gisteren heb ik hem sinds een maand ofzo weer op msn gesproken.
Hij vond dat ik hem maar eens moest bellen Alleen ben ik niet zo'n
beltypje, dus ik durf niet
Oud 01-10-2005, 16:42
Yolcu
Yolcu is offline
Soms kan ik perfect met de afstand omgaan, maar soms haalt hij het bloed onder mn nagels vandaan. We bekvechten veel, maar dat hebben we altijd al gedaan. Iedere avond een kwartiertje bellen is erg fijn (behalve voor mn telefoonrekening dan), maar soms gewoon niet genoeg. Hopelijk krijgt hij snel een internetaansluiting zodat we elkaar tenminste iedere dag even kunnen zien op de webcam. En dan over een paar weekjes weer een weekje bij hem zijn. Ik kan niet wachten!
Oud 01-10-2005, 17:04
elledc
elledc is offline
niet goed. ik heb geen vertrouwen in hem, hij doet soms zo geheimzinnig en afstandelijk alsof ie iets verbergt...
ik heb hem onlangs gezegd dat we best een tijdje uit elkaar gaan omdat ik twijfel over zijn gevoelens voor mij.
maar hij is toen onmiddellijk bij mij gekomen en wil me niet kwijt, hij had gehuild zag ik aan z'n ogen...
pfff.
Oud 01-10-2005, 17:10
Toet0r
Toet0r is offline
ik hoef niet te werken vandaag en gisteravond was leuk en fijn. Vanavond weer gezellig bij hem zijn.
Toch typisch dat het af en toe is 'kom jij maar naar mij, nee jij naar mij, nee jij naar mij' en nu is het steeds zo 'zal ik naar jou komen? is goed, maar ik wil ook best naar jou hoor! nee hoeft niet joh, ik kom wel naar jou!'
Dat laatste is toch leuker en vanavond ga ik dus naar hem, veel zin in! Zn ouders ook al een paar weken niet gezien, dus zie ik die ook weer eens.
Oud 01-10-2005, 17:55
boer
boer is offline
ze smst niet terug
Oud 01-10-2005, 20:18
Verwijderd
Het voelde weer zo goed en vertrouwd. Zei hij. Dus ik ga er vooral niet over nadenken en wel zien hoe het loopt
Oud 01-10-2005, 21:32
chocomelsletje
Citaat:
I C U schreef op 01-10-2005 @ 13:30 :
Het was gisteravond heel erg leuk Misschien waren we iets té klef... *oops* maar ach, het zij ons vergeven
Dalijk komt hij hierheen, ontmoet hij mn ouders voor het eerst Damn... En ik ga hem mn dorpje laten zien

Nou, het lijkt mij een goed teken dan! Gefeliciteerd Time answers most questions... Toch?
Ach klef zijn is op zn tijd ook wel lekk0r

Ot: Hij liegt tegenover zijn ouders over mij. Als hij naar mij toe gaat belt hij zijn ouders op dattie nog even naar de kroeg is. Of dat hij bij Nathan zit. Of bij Martijn. Of weet ik veel welke vriend, iig zit 'ie nooít bij mij. Zijn ouders weten waarschijnlijk niet eens dat ik besta. Zit ik niet mee, zolang ken ik hem nog niet. Maar dat hij liegt over zoiets kleins vind ik wel heel erg eigenlijk. Kan ik hem wel vertrouwen? Ik ben een beetje teleurgesteld denk ik. Maar ik heb ook geen zin om er met hem over te praten, niet zo snel al, straks denkt 'ie dat ik alleen maar kan zeiken.
Oud 01-10-2005, 21:52
zoef de haas
zoef de haas is offline
gewoon helemaal goeie vriendjes weg gevoelens
Maaaaar ik mag wel mee op vakantie
Oud 01-10-2005, 22:46
langejongen
langejongen is offline
Heb haar net weer gezien. Was weer heel leuk en goed. We zijn allebei gek op elkaar.

Voelt goed!!!
Oud 01-10-2005, 23:10
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
chocomelsletje schreef op 01-10-2005 @ 22:32 :
Ot: Hij liegt tegenover zijn ouders over mij. Als hij naar mij toe gaat belt hij zijn ouders op dattie nog even naar de kroeg is. Of dat hij bij Nathan zit. Of bij Martijn. Of weet ik veel welke vriend, iig zit 'ie nooít bij mij. Zijn ouders weten waarschijnlijk niet eens dat ik besta. Zit ik niet mee, zolang ken ik hem nog niet. Maar dat hij liegt over zoiets kleins vind ik wel heel erg eigenlijk. Kan ik hem wel vertrouwen? Ik ben een beetje teleurgesteld denk ik. Maar ik heb ook geen zin om er met hem over te praten, niet zo snel al, straks denkt 'ie dat ik alleen maar kan zeiken.
Waarschijnlijk heeft hij het gewoon nog niet durven/willen vertellen.. Toen ik voor het eerst met mn vriendje ging had hij het ook niet aan zn ouders verteld (alleen aan zn zus..), maar daarom kan je hem nog wel vertrouwen hoor, don't worry
Oud 01-10-2005, 23:12
Toet0r
Toet0r is offline
Het was een kort, maar krachtig weekendje. Ik heb hem alleen gisteravond en vanavond gezien en morgen gaat ie al vroeg terug naar Utrecht, aangezien een vriend komt die die nu al weken niet gezien heeft, dus dat vind ik wil leuk voor hem, maar jammer dat ie toch vroeg weg moet

Het was fijn en elke keer dat ik bij hem ben geweest voel ik me zekerder en zekerder over ons!

en ik vond het zo lief dat ie een paar keer achterelkaar zei dat hij mn haar echt leuk vond (heb het pas geknipt)

en ohja, morgen hebben we 15 maanden

Laatst gewijzigd op 01-10-2005 om 23:18.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten