Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Offtopic:
Citaat:
En ja, kan dus wel merken dat mijn moeder en haar broer familie zijn... Ik kan mijn arm nu niet bewegen trouwens door de schrammen en krassen die ze heeft gezet... Ontopic; Gaat wel goed, alleen mis ik hem nog steeds heel erg. Om 17.45 ongeveer zie ik m gelukkig weer, en dan lekker naar zijn ouders toe, naar zijn huis |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Das wel minder, maar des te leuker als jullie elkaar wel zien dan. ![]() ![]() Mijn mamma zat opeens ook te zeiken over huiswerk en vriendjes enzo ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Oeh, wel spannend ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Hij komt zo en ik moet het echt vragen ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Puh, school is gewoon belangrijk, maar een combi werkt ook prima! Blegh, jongens en voetbal... ![]()
Laatst gewijzigd op 29-09-2005 om 20:02. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dan is niet fijn nog zacht uitgedrukt hè? Nooit fijn als je afgekraakt wordt waar iedereen bij zit en niemand die je dan voor je opkomt... ![]() ontopic: Nog steeds helemaal goed. Fijn dat ik ook terings sjachie kan zijn om school, en hij me even lekker laat uitrazen. Ook grappig om in de les te merken dat we vaak hetzelfde denken, bij discussies ofzo ![]() Hijs mooi... Laatst gewijzigd op 30-09-2005 om 17:11. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() hihi <3 superlief maar ook een beetje eng ;x Vandaag zag je hem weer he? was het nog leuk? ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Dalijk komt hij hierheen, ontmoet hij mn ouders voor het eerst ![]() ![]() ![]() Nou, het lijkt mij een goed teken dan! Gefeliciteerd ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Ot: Hij liegt tegenover zijn ouders over mij. Als hij naar mij toe gaat belt hij zijn ouders op dattie nog even naar de kroeg is. Of dat hij bij Nathan zit. Of bij Martijn. Of weet ik veel welke vriend, iig zit 'ie nooít bij mij. Zijn ouders weten waarschijnlijk niet eens dat ik besta. Zit ik niet mee, zolang ken ik hem nog niet. Maar dat hij liegt over zoiets kleins vind ik wel heel erg eigenlijk. Kan ik hem wel vertrouwen? Ik ben een beetje teleurgesteld denk ik. Maar ik heb ook geen zin om er met hem over te praten, niet zo snel al, straks denkt 'ie dat ik alleen maar kan zeiken.
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied #18 Qamra | 500 | 04-11-2005 22:14 | |
Liefde & Relatie |
Kippenvel puur | 7 | 27-10-2005 19:28 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied #17 snoopy | 6 | 25-09-2005 21:32 | |
Liefde & Relatie |
En hoe voel jij je op relationeel gebied ? Deel 14 WolterB | 495 | 12-08-2005 09:50 |