![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Zoiets dan ![]() Ik vond het een hele slechte break-up. Daar hadden de schrijvers echt wel wat beters van kunnen maken, gezien de belangrijke rol die Dean lange tijd speelde. Ik snap hun bedoeling ook wel, maar het kwam erg slecht uit de verf; had Dean dan bijvoorbeeld langer laten wachten ipv het kwartiertje dat rory te laat kwam. Beetje jammer hoor ![]() Verder vond ik Logan niet zo bijzonder vandaag. Hij had maar weinig begrip voor d'r met z'n 'daar kom je wel overheen' en 'als je zijn imitatie van (..) hebt gezien is d'r niks ergers meer'. En verder d'r een beetje vol gooien met alcohol.. Nou, vorige keer vond ik hem leuker. En TJ ![]() Zo lief hoe Lorelai zei dat Luke de perfecte man is <333
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Ik denk 507, not sure.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() vond er de laatste tijd niet zo veel aan, maar komt er eens een keer iets leuks.. vergeet ik de video goed in te stellen grrrr. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 12-10-2005 om 08:50. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Owja toch wel... ![]() Ik vind de eindes altijd zo vervelend bij GG. Nu weer zoiets. Komt Rory half bezopen thuis, zie je Lorelai uit t raam kijken, maar of ze nou verbaasd, boos of medelevend is, wordt niet duidelijk. En dan eindigt het. En bij de volgende ep gaan ze er verder niet meer op in. Zo vervelend altijd. Het wordt tijd voor een echte, lekkere, keiharde ruzie, drama! Daar hou ik van ![]() ![]()
Spoiler
|||
Citaat:
![]() ![]() Iig, dat mag hier dus niet. Vraag in het vervolg desnoods wie hier een dvd heeft en pm hen vervolgens over het branden enzo, maar zorg iig dat het niet hier op het forum besproken wordt. Dat geldt dus ook voor: Citaat:
Ontopic: ik vond het wel raar dat TJ en die zus ineens weer terugkwamen. Ze waren al een aantal afleveringen weg en ineens staan ze weer in Stars Hollow. En in diezelfde aflevering gaan ze dan ook nog uit elkaar (althans: ik weet niet of het definitief is). Beetje teveel van 't goede..
||
Citaat:
![]() Bij deze dus: wie heeft hier de dvd's van de Gilmore Girls seizoen 1 t/m 4 (of een daarvan)? ![]()
||
Citaat:
Spoiler
||
Citaat:
||
Citaat:
Spoiler
||
Citaat:
![]() Mrs. Kim was idd geweldig. En de break-up hadden ze idd beter uit kunnen werken. Ben verder niet zo'n fan van die Logan. Zo cute is ie toch helemaal niet? ![]()
||
Citaat:
![]() Logan <3 <3 |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Veronica Mars #2 Carn | 435 | 07-12-2008 10:06 | |
Films, TV & Radio |