Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
OT: Marjolijn ergste: (f) chantal (f) (L) aleXi (L) (f).. 2e (H).. (f) - ZiEk ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Mijnes; ..* Jeanette *..I spread lipgloss on my lips.. (L) John (L)(-.-")凸 god..hoe inspiratieloos kun je zijn.. ![]() Ergste; ♥ »*[м].αиØи - [ѕ].туℓє*« ♥ (met nog een heel verhaal in die tekentjes erachter, maar ik ben te beroerd om dat te typen)
||
Citaat:
![]() ik gok dat ik die wel genoemd had als jij in m'n msnlijst stond ![]() Even serieus: waarom al die (-.-")凸 dingetjes d'r achteraan? En waarom al die hoofdletters in WRONGxME?
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Allemaal leuk en aardig, maar dat boeit me dus geen ene fuck. ![]() Dus mijn ergste naam op dit moment: die van mijn nichtje (ga de zooi niet meer overtypen, zie mijn post op de eerste pagina. ![]() Mijn naam op dit moment: Marc - Bijna vakantie! ![]()
|
weer een paar nieuwe idioten:
# ,, mR. bOetzeL )( » ...ImKe HoU VaN Je...(K)-->(L)<--(K)..19 november Qlimax...(H)... /* Kh3pra */ [-=->Djkraker<-=-][=> www.party-planet.be.tc <-=][=> www.djkraker.be.tc <=][=> i'm so happy <=][-> wahaha 1800 watt in otoke <-] ( ~ ),.(F) MiEsJe ,.( ~ ) (F),. liefje hou zoveel van jou , (K)(L) ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
___°» (W) || ManOn || (F) «°___ JeeJ vOipbuster is opgestaan (H)
Ik houd van groten O's.. sorry ![]() Irritantste: heb er zoveel.. vooruit eentje dan (*) Kben er weer (*) Mary-Kate,Ashley,X!NK,Zoop,Tess en Giovanni Rullezz Kheb VERGIF (album) (8) Machteloos (8) MO! Pro0w: www.kindertent.nl/<houd ik prive> Kheb The Challenge ![]() En nog één: (F) (,.'* love *'.,) «.`'.(*..,*OlsenTwins*,.. En zo verder... geen zin om over te typen ik lijk wel gek ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|