| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Voel me helemaal vereerd. Er staat niet eens een uitroepteken in. En dat gezichtje vond ik gewoon lief. Moet je eens een keer in mijn lijst kijken, daar staan toch meer BrEeZaH namen in. En wat is er nou mis met puntjes..........
|
|
||
|
Citaat:
OT: Marjolijn ergste: (f) chantal (f) (L) aleXi (L) (f).. 2e (H).. (f) - ZiEk
|
|
||
|
Citaat:
Mijnes; ..* Jeanette *..I spread lipgloss on my lips.. (L) John (L)(-.-")凸 god..hoe inspiratieloos kun je zijn.. Ergste; ♥ »*[м].αиØи - [ѕ].туℓє*« ♥ (met nog een heel verhaal in die tekentjes erachter, maar ik ben te beroerd om dat te typen)
|
|
||
|
Citaat:
![]() ik gok dat ik die wel genoemd had als jij in m'n msnlijst stond ![]() Even serieus: waarom al die (-.-")凸 dingetjes d'r achteraan? En waarom al die hoofdletters in WRONGxME?
|
|
||
|
Citaat:
Maar was even voor iemand bedoeld. Hij gaat zo weer naar UN-bReEzAh
|
|
||
|
Citaat:
Allemaal leuk en aardig, maar dat boeit me dus geen ene fuck. Dus mijn ergste naam op dit moment: die van mijn nichtje (ga de zooi niet meer overtypen, zie mijn post op de eerste pagina. ![]() Mijn naam op dit moment: Marc - Bijna vakantie!
|
|
|
|
weer een paar nieuwe idioten:
# ,, mR. bOetzeL )( » ...ImKe HoU VaN Je...(K)-->(L)<--(K)..19 november Qlimax...(H)... /* Kh3pra */ [-=->Djkraker<-=-][=> www.party-planet.be.tc <-=][=> www.djkraker.be.tc <=][=> i'm so happy <=][-> wahaha 1800 watt in otoke <-] ( ~ ),.(F) MiEsJe ,.( ~ ) (F),. liefje hou zoveel van jou , (K)(L) whieej Vakantiejjj !!
|
|
|
Verwijderd
|
___°» (W) || ManOn || (F) «°___ JeeJ vOipbuster is opgestaan (H)
Ik houd van groten O's.. sorry Irritantste: heb er zoveel.. vooruit eentje dan (*) Kben er weer (*) Mary-Kate,Ashley,X!NK,Zoop,Tess en Giovanni Rullezz Kheb VERGIF (album) (8) Machteloos (8) MO! Pro0w: www.kindertent.nl/<houd ik prive> Kheb The Challenge ![]() En nog één: (F) (,.'* love *'.,) «.`'.(*..,*OlsenTwins*,.. En zo verder... geen zin om over te typen ik lijk wel gek
|
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|