Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik juist 't omgekeerde; ik begin 't een beetje zat te worden om mijn hondje elke keer te moeten voeren en uit te moeten laten. Ik ben ook niet zo nieuwsgierig meer naar de nieuwe dingetjes die die vind .. .. en de lol om hem nieuwe truukjes te leren is er bij mij ook vanaf. ![]() Disc competitions ben ik al een paar keer champion geworden. Agility tests vind ik niet zo leuk; obedience tests loop ik tegen 't feit dat ik mijn hond nauwelijks springen kan leren omdat die bijna nooit zin heeft om te springen. ![]() Dacht eerst eraan om een tweede hond erbij te nemen; maar ja, dan moet ik 2 keer uitlaten; 2 keer voeren; etc,etc. Daar heb ik geen zin en tijd voor ![]() Dus ik denk dat ik StijnSpoortNiet maar binnenkort moet laten inslapen. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik vind 8000 trouwens onrealistisch veel; ik zit nu pas op 3500 ofzo en ik speel 't nou een week. |
![]() |
||
Citaat:
maar ik heb geen zin om elke dag zoveel wedstrijden te doen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Outer Space - 18000 bij alle versies Outer Space - 18000 bij alle versies (andere FAQ) Outer Space - 18000 bij alle versies (derde FAQ) Moet ik er nog meer laten zien of zal ik je gewoon gelijk naar google verwijzen. Mag jij me nu 3 verschillende FAQ's laten zien waar je voor 'Outer Space' telkens verschillende aantal trainer points moet behalen. |
![]() |
||
Citaat:
dan ligt het aan het einde want de begin woningen zijn ook anders ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Spaarvarken vond ik de aller eerste dag. Ik heb Stijn ook al een paar dagen niet gezien. Mario Kart DS ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar het is geen rocketscience; je hoeft geen hele verhalen te lezen. Ik denk dat 't voor je nichtje juist mooi is om te beginnen met haar engels. Zit er een paar keer bij en dan lukt 't wel? Het spelen met de hond en dergelijke hoeft ze geen engels voor te kennen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Nintendo DS meezkah | 28 | 26-12-2006 19:01 | |
Eten & Drinken |
nintendogs -miiss.R- | 3 | 10-07-2006 16:34 | |
Software & Hardware |
[Emulator] Nintendogs Laudate Dominum | 12 | 07-06-2006 16:01 | |
Psychologie |
Maak de zin af topic #2 Mariekje* | 412 | 06-03-2006 15:29 | |
Games |
[KLACHT] Pik jij die nieuwe prijzen voor spellen Benteknol | 237 | 13-01-2006 16:01 | |
Games |
[DS] Kirby: Canvas Curse Verwijderd | 12 | 19-06-2005 19:27 |