Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-10-2005, 20:12
Xonzo
Xonzo is offline
zie me hier nu zitten, sukkel dat ik ben. Ik weet niet eens wat ik echt wil enzo. ach ja, misschien moet ik het even laten begaan. Maar na een paar weken zou ik het toch al gewoon mogen zijn...
eenzaamheid kan rare dingen met een mens doen, voel me alleen, precies niemand om een babbeltje met te doen. Haha, zo zielig dat ik ben.
maar kom, relativeer!
Oud 11-10-2005, 20:12
Verwijderd
Mn eerste cijfer voor dit jaar en voor deze studie binnen; een 8. Das mooi, das een mooi begin. Ik ben stiekem wel beetje trots op mezelf want het was een moeilijke opdracht en heb hem grotendeels alleen gemaakt ipv met zn tweeen.
En ik wil het huis uit. Maar dat kan ik niet. Ik kan niet voor mezelf zorgen. Het schijnt ook niet slim te zijn om met eetstoornis op jezelf te gaan wonen. Maar ik wil hier weg. Ik probeer mogelijkheden te zoeken over begeleid wonen/groepen. Maar denk niet dat ik daar voor in aanmerking kom. Als ik al iets kan vinden...
Verder geef ik een knuf aan rare kwast. En ook aan alle andere die dr wel een kunnen gebruiken.
Oud 11-10-2005, 20:19
rare kwast
rare kwast is offline
thanx sonho
had er wel een nodig

een hele grote voor jou terug
Oud 11-10-2005, 20:22
Dolores
Dolores is offline
Steeds meer twijfel.. Heb ik wel de goede studie gekozen? Wil ik dit wel? Of mss op een andere school..? Ik weet het echt even niet meer. Ik kan even niets anders dan huilen, maar dat doe ik al zo vaak de laatste tijd.
Oud 11-10-2005, 20:24
Verwijderd
Zo. Hele hectische dag vandaag. School was wel oke. Daarna na zangles, was ook oke. Erg gezellig liepnatuurlijk weer uit. Sporten ook wel. Toen thuis, oppassen en nu ben ik weer thuis. Wel op de bank in slaap gevallen tijdens oppassen, maargoed. Kon het ook niet helpen. Ik ga maar weer es naar beneden, want ik mag hier geen muziek draaien omdat hij bezig is. Blegh.

Charlot, krijg verdomme die moed.

Been celebrating 'way too long
'n' I've been drinkin', I'm ashamed to tell
Still feel thirsty
God I want to drink the water from the well
Still feel thirsty
God I want to drink and ring the living bell
Oud 11-10-2005, 20:26
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Dolores schreef op 11-10-2005 @ 21:22 :
Steeds meer twijfel.. Heb ik wel de goede studie gekozen? Wil ik dit wel? Of mss op een andere school..? Ik weet het echt even niet meer. Ik kan even niets anders dan huilen, maar dat doe ik al zo vaak de laatste tijd.
herkenning

*very big hug*
Oud 11-10-2005, 20:27
WolterB
WolterB is offline
Druk, heel erg druk, maar ik vind het niet erg

Vanavond niets doen, mediteren ga ik mee stoppen op dinsdag omdat ik me neit kan opladen om erheen te gaan, misschien (hopelijk) wel op woensdag, zal fijn zijn als dat kon
Oud 11-10-2005, 20:27
Roosje
Roosje is offline
Goed. Mama heeft gebeld. Overmorgen is de verwijsbrief van de huisarts binnen, dus daarna komt er een oriëntatiegesprek. Om te bekijken of, en zo ja, wat voor behandeling ik nodig heb. En, om eerlijk te zijn - ik vind het doodeng. Geen idee wat ik ervan kan/moet verwachten, of het helpt, of het niet alleen maar averechts werkt. Dat is nog maar de grote vraag. Kortom - onzekerheid ten top. Ik vind het écht eng. Vroeger was ik nooit bang, ik durfde altijd alles. Ligt nu anders. Ik ben vaak bang en meestal zonder aanwijsbare reden.

Mensen kunnen wel denken dat het goed met me gaat en dat zou ik ook best snappen. Ik bedoel, ik ben goed op school, hele zooi vriend(inn)en, gedraag me fel en arrogant (althans, dat is hoe zij het noemen. Ik noem het liever overtuigd van mijn eigen gelijk, en het is meestal nog waar ook. Zelfs als ik objectief kijk) - maar dat zegt verdomme niet alles! Het kan er allemaal nog zo geweldig uit zien, dat betekent nog niet meteen dat het ook allemaal geweldig ís.

Nou ja. Het zal allemaal wel goed komen.

...dat kan ik nu wel zeggen, maar het betekent niet dat ik me er minder zorgen om ga maken.

Oud 11-10-2005, 20:33
Verwijderd
Vandaag eindelijk eens een dag dat ik veel te doen had. Vanmorgen paar uur autorijden, wat op zich best lekker ging. Donderdag toets 2, en voglende week toets 3 alweer. daarna even thuis geweest, en gesport met Mushu. Ja, dat was gezellig. toen richting de buren om op de doperwten te passen en voor ze te koken. toen kwam de buurman thuis, en toen moest ik racen naar muziek. ja, en dat was ook gezellig. en nu zit ik hier. en papa en mama komen zometeen ook thuis. ze waren naar een crematie, en daarna bij vrienden op bezoek. En Robbie kon alleen maar over mij praten. ik heb eindelijk een fan dat hij 3 is maakt niets uit en ik krijg van hen een adres voor een mogelijke stage in het buitenland. laat het aaaaaaaasjeblieft kunnen!!!

Ik kom eraan,
ik kom er aan
zee wind, zon
en oceaan
Oud 11-10-2005, 20:41
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Minami schreef op 11-10-2005 @ 18:26 :
Innerlijk telt ook mee he
Ze kunnen nog zo mooi zijn maar een stenen hart hebben.
Tuurlijk, maar naar innerlijk kun je niet kijken als je iemand over straat ziet lopen. Bovendien kan iemand nog zo aardig zijn, als jij diegene niet knap vindt, begin je er niets mee. Dat is nou eenmaal zo. Dat ontkennen zou hypocriet zijn. Het is wel mogelijk iemand mooier te gaan vinden naarmate je het innerlijk beter kent, omda dat dan 'af kan stralen' op het uiterlijk.

Ik zag vandaag een meisje terug met wie ik vorig jaar Geschiedenis deed. Heel wat anders dan die verwaande trut van vorige week! Ze was heel enthousiast en nieuwsgierig hoe het nu met me ging, wat ik nu deed, wat het inhield, hoe het me beviel etc. Zij doet nog steeds Geschiedenis en heeft er erg veel plezier in. Ze zit nu in het tweede jaar en het gaat hartstikke goed. Vond ik echt fijn om te horen. Ze was vorig jaar al een favoriet van me; hoorde ook bij de harde kern van ons 'groepje'. Heel aardig, heel lief meisje. Heel knap ook, madre mia! Leuk om weer eens uitgebreid te praten met iemand van het vorig jaar.
Oud 11-10-2005, 20:41
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Yes, mijn opdrachten tot nog af weten te krijgen en nog wel redelijk geconcentreerd en serieus ook, ondanks dat ik me echt kut voelde en niet het gevoel had dat er vandaag nog iets uit mijn handen zou komen *trots*

Zit gezellig te msnen en dat kan ook best zonder dat mijn vriend er is. Ook wel een goed teken. Ik wil nieuwe vrienden maar hoe krijg ik die? Ik heb volop vrienden maar die wonen allemaal te ver weg of hebben al teveel andere mensen om zich heen om gewoon eens iets leuks mee te doen. Ik moet niet zo op mijn vriend leunen maar ook een eigen leven opbouwen. Nu de volgende vraag: hoe?

Toch nog alles afgekregen wat ik vandaag wou doen en zelfs bijna alles wat ik deze week wou doen, zeker niet slecht

Morgenvroeg nog even mijn tas afpakken en dan een dagje les, daarna nog even naar mijn microbiologiepracticum kijken maar dat kost hopelijk niet zoveel tijd, dan misschien nog wat opdrachten maken of mijn tentamen leren en dan naar mijn oom en tante. Gezellig bijkletsen, eens horen wat zij nog te vertellen hebben over mijn vader bijvoorbeeld.

En zo kwam het toch nog allemaal best wel goed
Oud 11-10-2005, 20:49
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 11-10-2005 @ 21:41 :

Zit gezellig te msnen en dat kan ook best zonder dat mijn vriend er is. Ook wel een goed teken. Ik wil nieuwe vrienden maar hoe krijg ik die? Ik heb volop vrienden maar die wonen allemaal te ver weg of hebben al teveel andere mensen om zich heen om gewoon eens iets leuks mee te doen. Ik moet niet zo op mijn vriend leunen maar ook een eigen leven opbouwen. Nu de volgende vraag: hoe?
Hier herken ik me heel erg in... Ik probeer het ook maar het is nog best wel lastig... Zeker om niet zo op mn vriend te leunen...
Oud 11-10-2005, 20:51
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 11-10-2005 @ 21:49 :
Hier herken ik me heel erg in... Ik probeer het ook maar het is nog best wel lastig... Zeker om niet zo op mn vriend te leunen...
Ja, het is langzaamaan zo gegroeit en daardoor ben ik ook dingen gaan laten om maar met mijn vriend samen te kunnen zijn en daar heb ik absoluut geen spijt van want ik ben heel graag bij hem maar zo heeft hij nog wel een eigen leven met vrienden waar hij leuke dingen mee gaat doen maar ik heb het idee dat ik buiten hem bijna niets meer heb behalve oppervlakkige contacten.
Oud 11-10-2005, 20:54
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 11-10-2005 @ 21:51 :
Ja, het is langzaamaan zo gegroeit en daardoor ben ik ook dingen gaan laten om maar met mijn vriend samen te kunnen zijn en daar heb ik absoluut geen spijt van want ik ben heel graag bij hem maar zo heeft hij nog wel een eigen leven met vrienden waar hij leuke dingen mee gaat doen maar ik heb het idee dat ik buiten hem bijna niets meer heb behalve oppervlakkige contacten.
Haha, lange zin Maar weer herken ik me hier heel erg in... Ook ik heb er geen spijt van maar ook ik heb het gevoel dat ik buiten hem om alleen maar oppervlakkige contacten heb...

Ik heb heel erg de behoefte om nu met mn psychiater te praten, alleen die man is op vakantie en ik kan pas half november bij hem terecht Maar juist nu zijn mn gevoelens heel sterk en heb ik het idee dat ik ze nu goed kan verwoorden.
Oud 11-10-2005, 21:38
Koffie_kus
Koffie_kus is offline
Ik baal ervan dat iedereen maar denkt dat het leven voor mij zo makkelijk en leuk is terwijl ik af en toe stof en raas en stik en als ik beklemd raak heb ik niemand om op te bellen. Ik weet wel dat je niet aan iemand kan zien wat hij of zij heeft meegemaakt, maar soms wou ik dat het wel was, dat het in grote letters op mijn voorhoofd stond getatoeeerd zodat ik nooit meer tegen die fucking vooroordelen opbotste.
Oud 11-10-2005, 21:41
Koffie_kus
Koffie_kus is offline
Verder merk ik dat ik nu al afhankelijk raak en aan de andere kant waanzinnige moeite heb met hem vertrouwen, omdat ik in bepaalde opzichten echt kapot ben gemaakt. Er zit een soort afweersysteem ingebouwd sinds de laatste vriendjes. En hij doet heus zijn best om mijn patroon te doorbreken. Geloof ik. Maar ik wil me -heel paradoxaal- aan hem vastklampen en tegelijkertijd in mijn schulp blijven, lekker veilig. Geen pijn. Geen niks. Wil ik er niet bij hebben.
Oud 11-10-2005, 21:53
kroot
kroot is offline
Citaat:
sonho schreef op 11-10-2005 @ 21:12 :
Mn eerste cijfer voor dit jaar en voor deze studie binnen; een 8. Das mooi, das een mooi begin.
Woei, 'k ben ook trots op je!!
Oud 11-10-2005, 21:55
Dolores
Dolores is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 11-10-2005 @ 21:26 :
herkenning

*very big hug*
voor jou ook een hele grote *knuffel*

OT: Sommige gesprekken kunnen best fijn zijn, al zijn ze maar via msn. Voel me nu wel weer iets beter, maar alle twijfel blijft. Ik weet nog steeds niet hoe ik verder moet. En ik weet dat ik morgen eigenlijk wel naar school moet, maar ik kan het echt niet opbrengen. Ik ga iig m'n wekker wel vroeg zetten, dan kan ik morgenochtend beslissen.
Oud 11-10-2005, 22:00
WolterB
WolterB is offline
Dankje, dit had ik écht ff nodig. Voel me helemaal helder
Oud 11-10-2005, 22:03
Freestyler*
Freestyler* is offline
ik ga helemaal kapot
we gaan samen helemaal kapot
Oud 11-10-2005, 22:06
Love,SweetLove
Love,SweetLove is offline
Het is net uit tussen een vriendin en een vriendin van mij. Zij is totaal over stuur. Het zat er al een paar maanden aan te komen want het ging al niet meer zo lekker. Maar nu praat ze al maanden nergens anders meer over. Ik heb niets over mijn leven kunnen vertellen. Over dat ik me ook niet leuk voel. Haar kon ik altijd mee praten maar nu gaat het al maanden nergens anders over en ik zie het voorlopig nog niet veranderen. Ze is m'n vriendin en ik moet haar steunen maar soms word ik gewoon gek.
Oud 11-10-2005, 22:38
JaJ
JaJ is offline
Is het niet mooi dat er af en toe dingen voorbij komen, die zo veel relativeren, je zo veel inzicht geven in hoe het werkt, hoe jij werkt, die het leven zo veel minder speciaal maken?
Oud 11-10-2005, 23:05
Ruudje
Ruudje is offline
dat waren nummer 13 en 14 alweer
ik ben niet wat ze zoeken...
Oud 11-10-2005, 23:09
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Citaat:
Ruudje schreef op 12-10-2005 @ 00:05 :
dat waren nummer 13 en 14 alweer
ik ben niet wat ze zoeken...
van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

OT: Morgen ga ik veel nuttigs doen.
Oud 12-10-2005, 08:24
Manuzhai
Manuzhai is offline
Citaat:
Koffie_kus schreef op 11-10-2005 @ 22:41 :
Verder merk ik dat ik nu al afhankelijk raak en aan de andere kant waanzinnige moeite heb met hem vertrouwen, omdat ik in bepaalde opzichten echt kapot ben gemaakt. (...) Maar ik wil me -heel paradoxaal- aan hem vastklampen en tegelijkertijd in mijn schulp blijven, lekker veilig. Geen pijn. Geen niks. Wil ik er niet bij hebben.
Baby steps... Baby steps.

Als je beklemd raakt mag je me best lastig vallen, hoor...

On-topic: ik voel me gestressed, bleh. Zoveel te doen, zo weinig tijd om het in te doen, en er moet ook nog veel geslapen worden, want Lichaam protesteert, met name via Keel. Bah.
Oud 12-10-2005, 08:36
Stefanie
Stefanie is offline
Bleh, verrot geslapen en zo ongeveer alle huisgenoten naar hun werk horen gaan
Oud 12-10-2005, 09:00
gewoonik
gewoonik is offline
bah, ik voel me zo vast zitten in dit leven wat ik niet wil.
studeer niet maar doe werk en jaja t is heel erg leuk : stickers plakken. met mn vwo diploma. ik kan veel te veel nadenken dan en dan word ik niet echt vrolijker.
ik wil studeren, weet alleen totaal niet wat. en ja ik ga dit jaar nog op reis, maar zelfs daar heb ik geen zin meer in nu.
mijn vrienden zie ik nooit meer ik blijf bellen, maar ze bellen niet terug dus heb ik ook geen zin meer in.
en mn vriendje weet ik ook niet of ik er mee verder wil.
t liefst wil ik gewoon een leuke studie doen in een leuke stad op kamers met leuke mensenen leuk uitgaan
nu is t werken en dan thuiszitten , kijk niet meer uit naar t weekend omdat ik dan nog niks te doen heb, behalve zondag mn vriendje, maar dat gaat dan ook weer vervelen eigenlijk.
Oud 12-10-2005, 09:43
Gothic
Gothic is offline
ik ben kapot, zo ontzettend moe. Ik wil vandaag gewoon veel leren, maar het liefste zou ik lekker in bed kruipen om de hele dag te slapen. Het houdt niet op. Word elke dag moeier en ik ben kerngezond volgens de dokter.
Ik doe alles, ik eet gezond, drink gezond, eet vitamines, fruit, groente, niets helpt. Ga vroeg naar bed, slaap goed, maar niets helpt. Ik blijf zo ontzettend moe.
Heb pas over 2 weken m'n 1e afspraak, dus dat duurt eeuwen voordat dat gaat helpen. Hoe moet ik in godsnaam die tussentijd doorkomen? Hoe kan ik me in godsnaam ontspannen en uitrusten? M'n lichaam laat me steeds vaker in de steek.

Wil ik teveel? Ik wil gewoon m'n tentamen halen, lijkt me niet teveel gevraagd. Ben blij met alles boven de 5.5. Leer niet meer dan 6 uur op een dag, met pauzes ertussen. Doe de hele middag en avond niets meer... dat is toch niet teveel gevraagd?
Oud 12-10-2005, 09:44
J3s
J3s is offline
't Schiet verdeurie ook niet op met mn rijbewijs, zeker niet als ik telkens een andere instructeur krijg toegewezen

@Ruudje: Van harte gefeulsiteerd!
Oud 12-10-2005, 09:47
Verwijderd
Ik word hier niet gelukkig van, kan me zo totaal niet concentreren. straks toch maar weer een pakje halen .
Oud 12-10-2005, 09:58
Ruudje
Ruudje is offline
dankudanku
ik had vanmorgen 4 smsjes en heeel wat msn vensters flikkeren
Oud 12-10-2005, 11:07
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
me blackrose schreef op 12-10-2005 @ 10:47 :
Ik word hier niet gelukkig van, kan me zo totaal niet concentreren. straks toch maar weer een pakje halen .
niet doen, gewoon nog ff volhouden... geen excusen zoeken om toch weer te beginnen. Levert straks een hoop op...
Oud 12-10-2005, 11:45
Mara
Mara is offline
Onrust in m'n hoofd, 't wil maar niet weg.
Oud 12-10-2005, 11:48
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 11-10-2005 @ 21:41 :
maar ook een eigen leven opbouwen. Nu de volgende vraag: hoe?
Dingen zonder je vriend ondernemen. Ga bij een club, vereniging of een studentenvereniging oid.
Oud 12-10-2005, 12:06
rare kwast
rare kwast is offline
ik wil wel weer eens uit. ouderweds lam gaan..
maar niemand wil mee...
Oud 12-10-2005, 12:20
Verwijderd
Citaat:
MeelFriek schreef op 12-10-2005 @ 12:45 :
Onrust in m'n hoofd, 't wil maar niet weg.
en ik ben er ook veel te moe voor.
Oud 12-10-2005, 12:32
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Jaren zoek je naar een antwoord op iets. Je komt er in therapie zelf stukje bij beetje al achter dat er ìets moet zijn gebeurd vroeger. En dan, heb je een gesprek met je tante en krijg je uit het niets ineens die bevestiging die je zocht.
Maar in plaats van dat je nu verder kunt, ga je er nu zelf tegenaan lopen schoppen en wenste je dat je het niet wist. Ik haat het leven.
Oud 12-10-2005, 12:38
farai
farai is offline
Citaat:
Aragnabite schreef op 12-10-2005 @ 13:32 :
Ik haat mijn leven.
en ik weet niet hoe ik het kan veranderen. heel ingewikkeld allemaal but hey there's at least one person die mij het gevoel geeft dat mijn leven nog iets voorstelt. Ook tussen deze 4 muren. ben as persoon blijkbaar toch nog iets waard met een buik als een ballon, zonder bezigheden in een krakend karretje. Feeling fucking lonely en der is niet 1 iemand die dit cirkeltje kan doorbreken. moet ik zelf doen maar hoe?
Oud 12-10-2005, 13:02
rare kwast
rare kwast is offline
ik maak mezelf knetter but i can help myself
ik duw mensen weg waar ik juist zo veel behoefte aan heb
ik zeg nee op dingen om mezelf te beschermen terwijl ik ergens opzich ook wel mee wil
maar beetje stom om op te bellen en te zeggen.. goh wil toch wel mee
dat kan toch niet
ik haat het, ik haat mijn hoofd, ik haat de leegte die ik voel in mij, ik haat mij
Oud 12-10-2005, 13:08
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Vaagheid ten top weer

Afgelopen donderdag tentamen
Volgende week dinsdag ICT-toets
Volgende week donderdag tentamen
De daarop volgende week presentatie

Ik word gek
Oud 12-10-2005, 13:38
moisture
moisture is offline
het blijft altijd fijn als mensen hun afspraken nakomen, verdomme. zij kwam gewoon niet opdagen en het bleek dat de lerares gewoon les had op het moment dat we afspraken, ja daar sta je dan.
maargoed, dat ene uurtje les kon ik nog wel aan. morgen komt hij al hier slapen dus.. gezellig.
Oud 12-10-2005, 14:23
Nijn*
Nijn* is offline
Gisteren de hele dag allerlei excursies gedaan in Amsterdam. We begonnen met een rondleiding door de bioscoop Tuschinski (tekenexcursie), dat was best leuk, mooi gebouw enz. Daarna gingen we naar de rechtbank (maatschappijleerexcursie) om twee zittingen bij te wonen, dat was echt ontzettend leuk! En daarna een of andere suffe rondleiding door het muziekgebouw aan 't IJ, dat was wat minder. Maar het eten erna en het uurtje shoptijd was heel gezellig, en het cabaret Zinloos Geweldig was helemaal leuk!

Vandaag heel rustig, niet echt bijzonder maar heb wel echt genoten met m'n vrienden. Gewoon van de rustige dag en het zonnetje in het tussenuur enz.

Gadverdamme.. Nou heb ik zo'n ontzettend leuke dag gehad gisteren en vandaag. Krijgen we net een telefoontje dat mijn oudtante (net degene waar ik een goede band mee had) is overleden vannacht. Zij was de enige van m'n oudtantes waarmee ik kon lachen en gewoon mezelf kon zijn, juíst degene waar ons gezin echt veel van houd, die gaat dood.. Gadverdamme, en omdat ik aankomende week naar Lanzarote ga met mijn moeder kunnen wij dus niet op de begravenis komen Verdomme!
Oud 12-10-2005, 14:36
coopergirl
coopergirl is offline
Migraine zakt eindelijk af.. Ik voelde me helemaal wasted..

@ Nijn, sterkte!
Oud 12-10-2005, 14:38
J'Landa
J'Landa is offline
Ff mijn hart luchten (daar is deze topic tenslotte voor)

Vandaag zooooooooooo'n moeilijke repetitie latijn.
Dus moest wel spieken.
Werd betrapt nog voordat ik iets had kunnen lezen.
Weet niet of er nou punten afgaan want de docent zei niets meer.

Steeds meer twijfel over mijn profielkeuze (Zit nu in de 4v en doe NG) Steeds vaker moe.

dat was het.
Moest er ff uit.

--Knuffel voor iedereen die kan gebruiken--
Oud 12-10-2005, 14:42
rare kwast
rare kwast is offline
sterkte nijn *knuf*
Oud 12-10-2005, 15:04
Dolores
Dolores is offline
Waarom gaan alle dagen zo langzaam..?
Ik snap ook niet waarom ik zoveel bijf eten, want dat wil ik niet. Ik wil het er nu het liefste uitgooien. Ik doe allemaal dingen die ik niet wil, maar ik kan het niet tegenhouden.
Pff zwakkeling.
Oud 12-10-2005, 15:21
x_knorretje_x
x_knorretje_x is offline
voel me eenzaam...verveel me...ben alleen maar tot last hier...
probeer het te laten...lukt ook wel, wanneer ik weet dat ik het voor anderen laat...maar als er niemand meer luistert, naar je toekomt om jou een goed gevoel te geven en niet omdat diegene er zo'n zin in heeft, dan zakt dat beetje kracht weg...waarom zou k nog vechten...
Oud 12-10-2005, 15:59
Miracle
Miracle is offline
Al 150 posts en ik post nu pas voor het eerst. Ik lucht mijn hart hier te weinig.

Dat mooie weer maakt me wel vrolijk! Frisse lucht in huis, warmte! Wel zin in vanavond, ik moet me gewoon niet meer drukmaken om school, dan voel ik me veel beter!

(En terwijl ik typ hoor ik dat een vage kennis op sterven ligt, lekker. )
Oud 12-10-2005, 16:03
Dolores
Dolores is offline
Mijn ogen beginnen pijn te doen van het vele huilen. Het prikt echt.
Oud 12-10-2005, 16:06
Gothic
Gothic is offline
bah ik voel me beroerd en ik moet gewoon leren, oefententamen had ik minder dan de helft goed...

Regels voor berichten