![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik weet niet wat voor vriendjes jij hebt, maar als hij het gewoon dagelijks schoon maakt, is er niks onhygienisch aan schaamhaar. ik hou het bij, omdat ik een volle bos rood schaamhaar nu ook weer niet erg feestelijk vind. Maar mijn ballen zien zeker nooit een scheermes. Mijn meissie houdt het ook bij, waarom moet alles kaal zijn?? Beetje haar vind ik wel mooi |
![]() |
||
Citaat:
Heb het eens geprobeerd bij te knippen, maar toen dacht ik maar aan 1 ding: "ik knip niet in me ballen, ik knip niet in me ballen". En wat deed ik? Juist.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Als iemand bang is om te scheren omdat het jeukt dan is de ontharings creme van het kruidvat een optie !! dat jeukt niet want alle haartjes worden bij de wortel los gemaakt gaat ook niet prikken na verloop van tijd. Plus dat veet wel eens agressief wil zijn bij gebruik en pijn kan doen. de kruidvat gel heeft er minder last van. hoef je het ook niet zo vaak te doen !! ben benieuwd of er meer mensen zijn die deze manier gebruiken! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het gras was groen, de vogeltjes floten, de lucht was blauw en ik graaide naar me kloten. Ik pakte het gereedschap en ontvlechtte m'n haar, eventjes goed kijken en zo daar ging die schaar. Na enkele seconden kreeg ik last van pijn, het begon te steken en er leek iets mis te zijn. Met lekker grote klodders spoot het al snel, maar na een uurtje bloeden was dat het wel. Door het bloed was de badkamer mooi rood, en waren mijn ballen bijna op leven na dood. Ik begreep toen pas echt wat ik had gedaan, mijn mooie harige ballen waren naar de maan. Keihard gillend als een klein meisje, belde ik 112 voor een ziekenhuisreisje. De telefoon werd echter schaterend neergegooid, toen ze hoorden hoe ik me ballen had verklooid. Ondertussen bleef het bloed zachtjes van de ballen afdruipen, en begonnen ze opeens door de snee naar buiten te kruipen. Met me ballen bungelend aan een paar zaadstrengen, moest ik die enge dingen terug naar binnen brengen. Uiteindelijk pakte ik een naald met een klosje garen, naaide het dicht en bracht de gapende wond tot bedaren. En zo ontsprong aan mij de gedachte dat ik het goed had begrepen, m'n voorgevoel was juist toen ik em voor die schaar had geknepen. Dus pakte ik maar een verse Mach3 uit de kast, en smeerde de zak in met een scheerschuimkwast. Even glad trekken en een half uurtje de tanden op elkaar, het mesje gleed er over en de ballen hingen nog steeds aldaar. Excuus voor het rijmen, ik heb de hele avond zitten dichten omdat er over een paar dagen weer een gekke oude kerel met schimmel tussen zijn benen over de daken loopt en kan daardoor even alleen dichtend denken...
Laatst gewijzigd op 02-12-2005 om 01:22. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Die sla ik op ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Bijhouden vind ik ook wel zo geslaagd. Verder is het bij een vrouw, wat Morgan ook al zei, meestal het belangrijkst dat je er IETS aan doet. Wat dat is moet ze zelf maar bepalen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|