|
|
|
||||||||
| Bekijk resultaten poll: Wie kan er op welke data | |||
| 26 november |
|
13 | 52.00% |
| 27 november |
|
9 | 36.00% |
| 10 december |
|
12 | 48.00% |
| 11 december |
|
8 | 32.00% |
| eerste week van de kerstvakantie |
|
15 | 60.00% |
| tweede week van de kerstvakantie |
|
12 | 48.00% |
| Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 25. Je mag niet stemmen in deze poll | |||
|
|
Topictools | Zoek in deze topic |
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Je moet wel komen, alsjeblieft?Als je niet kan, moet je dat gewoon in dit topic zeggen en dan pb´t degene die jou had jou en dan geef je diegene jouw lootje, snap je?
|
|
||
|
Citaat:
Ik kom ook. |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Misschien doe ik dat ook maar, zoiets.En Sketch, het is toch irritant als opeens de helft van de mensen vlak van tevoren zijn lootje ineens weer inlevert?
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() En CSN.... Hoe kan ik je ompraten? Want ik vind het niet zo leuk als er bekant geen mensen komen (die ik een beetje ken)
|
|
||
|
Citaat:
Dus, zullen we de lootjes maar ergens begin december doen? 20 november duurt nog zo lang
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() Goed (of nou ja, eigenlijk niet goed ), dus als het avond is kun jij niet? Hm. Nou ja, het kan dus nog smiddags, als de rest dat ook goed vindt, ik vind s'avonds wel sfeervoller .
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Wat lastig allemaal
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Ik moet trouwens waarschijnlijk tennissen, de 28e. Even kijken of ik kan regelen dat die wedstrijd 's ochtends is.
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar als er een datum is en ik ben die dag vrij en het gaat allemaal door enzo, kom ik misschien wel even langshupsen, als dat dan nog mag ![]() Wat in ieder geval niet gebeurt als het op de 24e is. Maar dat zal wel niet. |
|
|
|
||
|
Citaat:
Je had beloofd dat je zou komen.
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Maar CSN toch wel he? |
||
|
|
||
|
Citaat:
>.>?
|
|
||
|
Citaat:
ga je ook naar de gebouwen van Gaudi, en park Guell, en dat enorme park met het beroemde huis van Mies van der Rohe, en de radiotv-toren van Calatrava? |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
(hele geruststelling toch?)
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
#1740: Frederik de Saaie is koning van Pruisaain en Markies de Saaide wordt geboren Martiño | 500 | 21-11-2012 15:59 | |
| Verhalen & Gedichten |
Wedstrijdidee: Beste DoP-gedicht Reynaert | 44 | 05-11-2006 22:59 | |
| Verhalen & Gedichten |
Tweede Wedstrijd Poll: De Uitdaging! Halogeen | 34 | 21-09-2006 22:54 | |
| Verhalen & Gedichten |
Oops... foutje Halogeen | 12 | 14-09-2006 10:44 | |
| Verhalen & Gedichten |
gedicht over drukke klas. wat vinden jullie ervan? eerlijk graag. rare | 6 | 27-12-2005 11:22 | |