Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-12-2006, 13:40
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Adrenaline schreef op 08-12-2006 @ 14:14 :
Ben sinds Juli in het bezit van de w810i. Leuk dingetje. Goede geluidskwaliteit, maakt ook redelijke foto's.
Het enige wat er strontvervelend aan is, zijn de in-ear oordopjes, die ik al 5 keer ben kwijtgeraakt.

Weet iemand misschien ook waar ik die krengen ergens kan kopen? (alleen die siliconen dingetjes dan) Gewoon terug naar de winkel?
Geloof www.audiocubes.com . Bij Sony center hebben ze ook al geen losse dopjes. Oplossing is wat superlijm ertussen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-12-2006, 12:40
Verwijderd
Ik was altijd fan van SE (en dan met name het design) maar begin ondertussen wel verschrikkelijk uitgekeken te raken op steeds weer dat nagenoeg hetzelfde design. Die nieuwe modellen lijken echt té veel op het 'standaard' SE design. Zonde. Wmbt tijd voor vernieuwing daar.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2006, 01:30
Adrenaline
Adrenaline is offline
Citaat:
]{ing schreef op 08-12-2006 @ 14:40 :
Geloof www.audiocubes.com . Bij Sony center hebben ze ook al geen losse dopjes. Oplossing is wat superlijm ertussen
Dan zou je ook denken dat er een redelijk prijsje aan hangt...op Ebay heb je ze nl voor een paar euro (excl. vzkosten). Voor $10 dollar wil ik dan ook meteen een zak van die dingen. Wat een onzin echt, dat ze bij de Sony shop zelf niet verkrijgbaar zijn.
Evengoed bedankt voor de link hoor!
Oud 15-12-2006, 09:54
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Adrenaline schreef op 15-12-2006 @ 02:30 :
Dan zou je ook denken dat er een redelijk prijsje aan hangt...op Ebay heb je ze nl voor een paar euro (excl. vzkosten). Voor $10 dollar wil ik dan ook meteen een zak van die dingen. Wat een onzin echt, dat ze bij de Sony shop zelf niet verkrijgbaar zijn.
Evengoed bedankt voor de link hoor!
Audiocubes is inderdaad vrij duur, maar wist verder niet zo snel waar je ze kan krijgen. Ik heb zelf al geprobeerd bij verschillende sony centers.. uiteindelijk via post geruild met anderen (ik heb alleen de grote dopjes nodig).

Wel beter dat ze via ebay goedkoop zijn, maar ik koop gewoon een ander merk als ik mn laatste set dopjes kwijt raak. Mn hond heeft de verlengkabel doorgebeten, en die hebben ze ook niet bij sony zelf
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten