![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik scheld meestal geen mensen uit, alleen roep ik 'Hippies!" naar hippies (ik zie er zelf uit als een zwerverjunk ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dank je ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar als jij nog steeds probeert geslagen te worden moet je vooral blijven roepen tot je het een keer ( onwetend ) tegen mijn groep zegt. dan ga je het beleven ---------------------------------------- Quote: Ik heb geen Talent voor ondergeschiktheid |
![]() |
||
Citaat:
Misschien bedoelde je te zeggen dat je niet met ze om WILT gaan. In dat geval doe je niet allen dom, maar nog kortzichtig ook. Bovendien beperk je jezelf dan. Je houde opties gesloten. Wie weet wat die goths jou te bieden kunnen hebben?
Laatst gewijzigd op 18-11-2005 om 00:54. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
2. Dan is wassenaar maar stom dorp. En dat is wel waar jij thuis hoort 3. Dat jij het niet ziet, wil niet zeggen dat het er niet is. Muzieksmaak hoeft ook geen probleem te zijn, want je zit ook niet elke dag bij elkaar te zijn. Dat van die interesses is gewoon dom. Niet alle gothics zijn hetzelfde, ik ken er toevallig een paar die helemaal sprtfreak zijn, rock luisteren, maar ook van Celine Dion houden, graag headbangen en lollies eten. Gothics zijn net zo verschillend als iedere andere groep. De enige overeenkomst die ze hebben is dat ze graag donkere kleuren dragen. En dat je mensen niet serieus neemt is gewoon stom. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() je gaat toch niet met iemand om om zijn kleding maar omdat je goed met diegene op kan schieten? als ik iemand aardig vind zal het me verder ook een zorg zijn of het een gothic/alto/hippie of whatever is. en dat ze uitgescholden worden.. dus geen rede om niet met ze om te gaan. ik ken overigens ook wel gothics die zeer fanatiek zijn in volleybal om maar een voorbeeldje te geven en als ze een andere smaak hebben, leuk toch, raak je tenminste niet uitgepraat. |
![]() |
||
Citaat:
Iemand met een piemeltje verschilt heeeeeeel wat meer van iemand zonder piemeltje dan een gofficjurk van modekutkleding verschilt. Bovendien, misschien ben jij wel degene waar een steekje los zit omdat je er zo apart uit wilt zien vergeleken met andere mensen en omdat je altijd maar zo fanatiek nutteloos aan het sporten bent. Echt, probeer wat minder kortzichtig te doen. Probeer je eens te verplaatsen in een ander.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Gothic als subcultuur is uit de jaren tachtig afkomstig en heeft voor zover ik weet vooral te maken met stijl en duisternis. Wie dan auch, mensen uitschelden om kleding is natuurlijk onzin, maar als ik bezig ben met schelden wil ik de kelding er nog wel eens bij betrekken, als stijlmiddel. Maar ik scheld sowieso nauwelijks.
||
Citaat:
Wahahahaha, je denkt toch niet echt dat er meer dan 3 gothic chickies/dudes te vinden zijn die daadwerkelijk aan die eisen(of ook maar een kwart ervan) voldoen he? ![]() ![]()
||
Citaat:
maar als je ziet hoe ze er nu bij lopen.. rode broek en een zwarte bandshirt en allemaal dezelfde tas.. wat is er dan orgineel aan eigenlijk horen ze andere naam te hebben. en ik schaam me op zich best wel dat ik er vroeger ook zo ongeveer bijliep nouja geen rode broek dan. dat vind ik niet mooi ![]() -x-
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Stijlen vind ik oké, maar dit soort lijstjes zijn alleen maar om te zeggen "ik ben stoer en jij bent een wannabe".
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Groot Moppentopic [1] Negrotiator | 82 | 16-01-2004 07:44 | |
Beleidszaken |
ondemocratische benadering de abt van sion | 217 | 19-07-2003 11:03 |