Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Toen ik 3 was. ![]() Een kadootjes van m'n ouders toen ik m'n examen had gehaald. http://www.puchmaxi.nl/anderemaxi25.php Na m'n school bouwde ik een zangcarriere op. Ik stond zelfs nog in de Hitkrant. ![]() Maar na een reis naar Nepal, inclusief de onvermijdelijke portie zelfreflectie, kwam ik erachter dat ik eigenlijk helemaal niet kon zingen, en dat ik alleen maar populair was vanwege m'n oogverblindende looks. Ik zag het een tijdje niet meer zitten. ![]() Uit frustratie begon ik met boksen, alhoewel het legaal neerslaan van andere mensen me eigenlijk ook weinig voldoening gaf. Misschien wel omdat ik zelf altijd degene was die werd neergeslagen. Ik weet het niet. Tot op de dag van vandaag vraag ik me nog steeds af wat er misging. (2e van rechts, met m'n jeugdvrienden Lincoln en Ricardo, en trainer André) (hij blijft er een BR tussen gooien, ik geef het op) Zoals ik zojuist vertelde bleek het boksen geen uitkomst. Een televisie-maatschappij zocht vervangers voor Rob en Nico, en ik werd zeer beschikt bevonden. Er bleek echter niemand met me samen te willen werken. (m'n verleden van boksen en slechte zangkwaliteiten bleef me achtervolgen) Hier een foto uit deze mooie tijd; het gemoedelijke leven van een klusjesman die zijn ziel verkocht heeft aan de entertainment-business. De spanning en sensatie, de leuke mensen die je ontmoet, de buitenlucht, de geur van vers hout, de struikelpartijen over camera-kabels. Wie zou zo'n leven nou niet willen hebben? Ik ging later met pensioen, en leefde nog lang en gelukkig, tot op de dag van vandaag. Gisteravond werd de nostalgie me echter even te veel. ![]() Nog even een foto uit m'n vorige leven. Zoals de oplettende kijker wellicht heeft opgemerkt had ik toen al rood haar. ![]()
Laatst gewijzigd op 27-11-2005 om 17:23. |
![]() |
|
|