![]() |
||
Citaat:
Daarbij is het niet alleen schadelijk voor de gezondheid, maar tast het ook je hele interieur aan, de geur blijft in de gordijnen hangen, in de vers gewassen kleren die hangen te drogen... bah! ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
lekker kort door de bocht. punt 1) een roker moet niet stoppen voor een relatie, maar voor zichzelf, anders werkt het gewoon niet punt 2) zie mijn eerdere post: begin gewoon niks met iemand die niet rookt. punt 3) compromissen sluiten werkt niet. Want een niet roker blijft het altijd zwart wit zien. Helaas ik weet het, vele rokers doen dat ook, maar dat is actie en reactie. Als er nu eens normaal wordt omgegaan met een roker ( dus niet meteen dat afkeurende belerende toontje ), maar gewoon wederzijds respect, zul je zien dat veel rokers best bereid zijn zich aan te passen. Maar als er meteen afkeurend en onvriendelijk gedaan wordt zie ik ook geen reden waarom ik meteen als een knipmes moet buigen voor een hinderlijk zeurende veeleisende niet roker. Het kan ook van twee kanten komen, en zoniet, moet je maar niet zeuren. punt 4) dat discrimineren komt voort uit de overheid, want de overheid wil dat we allemaal stoppen, dus overal wordt het verboden. Fine. Maar diezelfde overheid heeft er geen baat bij dat we stoppen want rokers zorgen voor vele ettelijke miljoenen aan accijnzen per jaar. Dus lekker hypocriet. |
![]() |
||
Citaat:
Maar kan me voorstellen dat het behoorlijk vervelend is. Ik vind dat er in jouw situatie niemand gelijk heeft, maar er een compromie gesloten moet worden. Je gaat niet voor niets met elkaar samenwonen, als je van iemand houdt, je gaat ermee samenwonen en de ander wilt niet dat je binnen rookt. Dan doe je dat dus niet, omdat je dingen voor elkaar moet over hebben. Als jij wilt roken, is dat jouw pleziertje waar hij/zij geen last van hoeft te hebben. Nergens voor nodig.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Over draaien zoals het je uitkomt gesproken. Wel een faire redenering erop nahouden ajb. en besides, binnenkort ben ik gestopt met roken dus ik ga verder niet meer over dit onderwerp indebat,maar ik blijf vinden dat niet rokers vaak erg hypocriet en overdreven zitten te mekkeren. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En hypocriet? Waarom? Omdat die mensen ook wel eens dingen doen die gevaarlijk zijn voor hun gezondheid? Dan zou niemand zijn mond meer open mogen doen over wat dan ook, het hele leven verpest de planeet en is dus slecht voor de gezondheid van mensen... Gelukkig werkt het zo niet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zoals je al zei, de wereld is vol gevaren, maar alleen over roken word moeilijk gedaan. owww fuck ik zou niet meer reageren ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe ver zou jij gaan Verwijderd | 21 | 23-01-2010 22:07 | |
De Kantine |
Wat is er allemaal saai in jouw huis en wat vind je daarvan? #728 Verwijderd | 501 | 24-10-2009 16:53 | |
Liefde & Relatie |
Stiefbroertje rookt wiet binnenshuis Timmert | 52 | 05-10-2005 20:07 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
bekeerd naar de islam merels | 199 | 04-10-2005 21:10 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Vlaams Blok grote winnaar! Apomes | 166 | 23-06-2004 18:34 | |
Liefde & Relatie |
na hoelang zouden jullie ... (vragenlijstje) Verwijderd | 67 | 14-05-2004 18:42 |