![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Mensen zijn nog nooit zo preuts geweest als 100 jaar geleden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En nee, ik zou die zooi voor geen goud gaan gebruiken. Ok.. ok.. een keer zo'n scrub geval voor m'n gezicht gedaan, maar dat was met een paar andere in een melige bui (lees: beschonken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik denk eerder dat als je die troep wél gebruikt je niet zeker genoeg bent ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je kan namelijk niet menen dat je niet om je uiterlijk geeft. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het komt vaak genoeg voor dat ik helemaal niets doe aan m'n haar. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Eigenschap van een homo: man die op andere mannen valt. Uiterlijk van een homo: is d'r niet. Zoals ik al eerder zei: soms dénk je dat iemand een homo is, maar blijkt ie hetero te zijn. Soms denk je dat iemand hetero is, maar blijkt ie homo te zien. Blijkbaar is er dus niet een standaard homo-uiterlijk. En dus kun je ook niet op een homo lijken door een paar crèmpjes.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
1 plat hoofddeksel met klep => klak 2 plas, ontstaan door het afgraven van veen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ze kunnen hetero zijn ja... maar toch lijken ze op het eerste gezicht homo's (dit zijn ook homo's...) Snap je m'n punt? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dus nee, ik denk dat niemand jouw punt begrijpt. En tja, dat jij er onverzorgd uitziet omdat je principieel dat spul niet gebruikt is alleen maar dom. ![]()
||
Citaat:
Je draait het om... en je snapt het niet. Ik stop met het proberen uit te leggen, lees mijn eerdere posts maar en probeer na te denken ![]() En wie zegt dat ik er onverzorgd uitzie? Heb je me ooit gezien? ![]() Als je bedoeld dat ik er niet nichterig bijloop heb je gelijk ja ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je spulletjes hoeven natuurlijk helemaal niets te zeggen over wie je bent en hoe je je zou moeten voelen. Ik begrijp dat je wat in de war bent, maar doe gewoon zoals je je voelt. Groetjes Fancy
||
Citaat:
![]() Je mist m'n punt... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Wat dus slaat op het gedrag en niet de persoon zelf... ![]() En wie zegt dat als je die zooi niet gebruikt je er meteen maar niet verzorgd uitziet? ![]() Wat een bullshit. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
zelfs met pet op vind ik 't een vies idee dat je niks met je haar doet. niet eens een kam er doorheen ofzo? ![]() Dat kost echt 5 seconden.. En in je openingspost zeg je dat je benieuwd bent naar hoe mensen er over denken. Blijkbaar denkt gewoon niemand hier er hetzelfde over als jij.
|||
Citaat:
![]() en: Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() niet op de verkeerde manier natuurlijk, want je gebruikt geen crèmpjes En wbt die 8mm, ik vind het op één of andere manier toch een vies idee, maar goed.
||
Citaat:
Nee, jij lult van links naar rechts, maar net wat je uitkomt. ![]() Jij zegt dingen waar je eigenlijk alleen maar conclusies uit kunt trekken. Zoals bovenstaand ook weer, alsof iedereen die spul gebruikt er nichterig uitziet. En iedereen die het spul niet gebruikt er niet nichterig uitziet. Stop nou eens in die kop van jou dat niet iedereen er nichterig uitziet die dat spul gebruikt.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
gemaakte verslag over de multiculturele samenleving smart_girl | 1 | 21-05-2008 21:34 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
lief-de Love & Peace | 49 | 18-04-2006 10:50 | |
Verhalen & Gedichten |
De heldhaftige grensoversteek van Matthias Verbeek Reynaert | 9 | 04-01-2006 15:07 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Media en de islam juno | 20 | 25-11-2005 10:35 | |
Twee arrestaties in trein bij A'dam T_ID | 172 | 15-11-2005 14:30 | |
Baden-Wurttemberg verbiedt leraren hoofddoek te dragen ThaFox | 196 | 18-11-2003 14:02 |