Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-12-2005, 15:12
Fides
Fides is offline
Kan die klok niet wat sneller!
Maar ze komt over een paar uur <3
en ze blijft tot en met sinterklaas
wordt dus een megagezellig weekend
Advertentie
Oud 02-12-2005, 15:50
Roosje
Roosje is offline
@ Kroot: Ben nog niet jarig, hoor. Woensdag.

En hij moet mij ook niet, dat weet ik toch. Het kan niet. Het kan echt niet, verdomme, ik heb het geprobeerd. Het kan nooit.

En oh, alsjeblieft, niet ook jij nog.
Oud 02-12-2005, 16:00
BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
moeheid.. kon ik maar slapen
en dan was er ook nog eens een zelfmoordpoging op school vandaag, overdosis, hij heeft 't gelukkig overleefd
maar toch niet echt leuk om te horen

edit: hoe een dag opeens toch weer goed kan worden

Laatst gewijzigd op 02-12-2005 om 16:05.
Oud 02-12-2005, 16:01
BananaSplit
BananaSplit is offline
Ik ben verliefd en niet zo zuinig.......

.....wat jammer nou dat mijn kansen me zo klein lijken
Oud 02-12-2005, 16:10
Redhair
Redhair is offline
Weer naar school gegaan, had wel een uur les. Daarna nog even met klasgenootjes gehangen, toen het te koud werd naar de stad gefietst. Leuk hemdje en vest gehaald, 2 vette cd's en wat cadeautjes voor mijn neefjes. Morgen ga ik weer eens een nachtje bij mijn broer slapen, dat is ook weer lang geleden. Gister waren wat vrienden hier, onder andere T.. Ze zijn allemaal blijven eten, dat was echt gezellig. Rond tien uur ging naast T. iedereen weg. We hebben nog wat op bed gelegen, wat gezoend. Het voelt zo ongelooflijk goed. Ik kan tegen zijn aanrakingen, ik vind het niet erg als hij zijn hand op mijn blote rug legt. Hij moest eens weten wat dit allemaal voor mij betekent. Mijn dag is opzich best goed geweest.
Oud 02-12-2005, 16:28
farai
farai is offline
Citaat:
Redhair schreef op 02-12-2005 @ 17:10 :
Hij moest eens weten wat dit allemaal voor mij betekent. Mijn dag is opzich best goed geweest.
Mss moet je 'm dat is proberen te vertellen?
Oud 02-12-2005, 16:36
Redhair
Redhair is offline
Citaat:
~oceangirl~ schreef op 02-12-2005 @ 17:28 :
Mss moet je 'm dat is proberen te vertellen?
Misschien, alleen ik wil wat we hebben niet te zwaar maken.
Oud 02-12-2005, 16:48
rare kwast
rare kwast is offline
zo ik is ook weer ff weekendje thuis..
heerlijk
mn twee tentamen uitslagen binnen... beide voldoende echt blij
Oud 02-12-2005, 16:58
Roosje
Roosje is offline
Ik kan het allemaal niet.
Oud 02-12-2005, 17:29
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Aragnabite schreef op 01-12-2005 @ 18:09 :
Leuke rijschool,. Bellen ze me net even op om me uit te kafferen over het feit dat mijn post niet aankomt, alsof dat mijn schuld is? Om me vervolgens ook nog te vertellen dat ze me bij een ander leskamp hebben ingedeeld, met andere tijden, mijn examen op een andere tijd is, en meer van dat gezeik. En ook nog op een lekker dreigende toon zodat ik ook geen weerwoord meer ging geven. En daar betaal je dan een f***** tighonderd euro voor. Ze hadden me verdomme beloofd dat als er niemand voor het leskamp zou zijn ze me zouden inlichten, niet dat ze me zouden bellen als mijn post niet aankomt, om dan even tussen neus en lippen door dit te vertellen, en ook nog te doen alsof ik het maar allemaal schuld ben.

Zometeen kunnen ze alsnog die medische keuring voor me gaan aanvragen, want ik ben hier eigenlijk psychisch niet zo goed bestand tegen.

*huilt*
Ga je een medische keuring laten doen?? Dan kan het wel een half jaar duren alvorens je mag afrijden!!!! Daarbij kost die keuring van onafhankelijke arts best veel geld... Officieel moet ik ook een dergelijke keuring ondergaan omdat ik medicijnen met gele sticker slik... Maareh, op de dag van het examen ben ik kerngezond
Oud 02-12-2005, 17:38
Anoniem
Dan zit je in de bus, en dan bellen ze: ja oma is dood. Zat er aan te komen, maar toch. Is kalm zijn na zo'n bericht raar? Ik ben kalm, nadat ik heel hard heb gehuild. Het is misschien wel beter zo.
Ogod ik weet echt niet wat er aan zit te komen, en hoe ik dit moet verwerken.
Oud 02-12-2005, 17:45
Redhair
Redhair is offline
Zepp:
Veel over praten, verdriet hebben mag, huilen mag, geef jezelf de ruimte om het te verwerken. Niet snel willen. Geef toe aan je gevoel. Sterkte verder.
Oud 02-12-2005, 17:57
Ijsklontje.
Ijsklontje. is offline
Friday evening
The blood still on my hands
To think that she would leave me now
For that ungrateful man

Sole survivor
No witness to the crime
I must act fast to cover up
I think that there’s still time

He’d seem hopeless and lost with this note
They’ll buy into the words that I wrote

This feeling inside me
Finally found my love, I’ve finally broke free
No longer torn in two
I’d take my own life before losing you
Oud 02-12-2005, 18:24
WolterB
WolterB is offline
Ik denk te veel volgens mij, waar zit die uit-knop?
Oud 02-12-2005, 18:33
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
ZUCHT

Oud 02-12-2005, 18:50
Verwijderd
Vraagt ie: Hoe is het?
Zeg ik: Mwa..
Zegt ie: Dat zeg je tegenwoordig altijd.
Zeg ik: Nouja, dat zal dan wel een reden hebben, niet?
Zegt ie: Je moet eens niet zo negatief doen.
Zeg ik: Nou, het gaat gewoon niet zo goed met me. Sorry. Maar hoe is het met jou?
Zegt ie: GOED. Kijk, zo kan het ook.
Zeg ik: Maar ik ga niet zeggen dat het goed met me gaat als dat niet zo is, ik lieg niet graag.

En toen had ik eigenlijk ook nog moeten zeggen dat hij blijkbaar niet écht in me geïnteresseerd is, aangezien hij maar één antwoord wil horen. En dat ik misschien tegen oppervlakkige kennissen wel kan zeggen dat het goed gaat, maar dat hij geen oppervlakkige kennis is, maar dat als hij alleen maar oppervlakkig wil praten dat hij dat dan maar moet zeggen, dat dat onze vriendschap wel een beetje verandert. En dat ik het op prijs zou stellen als hij me serieus zou nemen. etc etc.

Eikel.
Oud 02-12-2005, 19:37
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Inderdaad, eikel Zulke mensen zijn echt vervelend.

Ik probeer hem te bellen, maar hij neemt niet op... Ik wil zo graag even met iemand praten... Ik voel me echt down.
Oud 02-12-2005, 19:44
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 02-12-2005 @ 18:29 :
Ga je een medische keuring laten doen?? Dan kan het wel een half jaar duren alvorens je mag afrijden!!!! Daarbij kost die keuring van onafhankelijke arts best veel geld... Officieel moet ik ook een dergelijke keuring ondergaan omdat ik medicijnen met gele sticker slik... Maareh, op de dag van het examen ben ik kerngezond
Kijk daar alsjeblieft mee uit. Mijn vriendin slikt medicijnen tegen Reuma waar ze eigenlijk ook niet mee mag rijden en doordat er iets fout was doorgekomen was haar eigen verklaring ongeldig en mocht ze opnieuw theorie-examen doen. Ook ken ik al een aantal mensen die zichzelf hebben doodgereden omdat ze iets verzwegen hebben over hun medische situatie.

Ik zeg het niet om je te verplichten zo'n keuring te laten doen of om je dwars te zitten maar ik wil je alleen maar waarschuwen.
Oud 02-12-2005, 20:42
x_knorretje_x
x_knorretje_x is offline
jeej, eindelijk eens iets waar k naar uit kon kijken, weer een dagje iets anders dan die eenzaamheid, alleen thuis, omdat k werd gevraagd te zwarte-pieten...

Vooral ook heel leuk dat k niet kan omdat k *** naar de tandarts moet (wat nooit langer dan 20 minuten kan duren...grr
Oud 02-12-2005, 20:58
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
MadameMinke schreef op 02-12-2005 @ 19:50 :
Vraagt ie: Hoe is het?
Zeg ik: Mwa..
Zegt ie: Dat zeg je tegenwoordig altijd.
Zeg ik: Nouja, dat zal dan wel een reden hebben, niet?
Zegt ie: Je moet eens niet zo negatief doen.
Zeg ik: Nou, het gaat gewoon niet zo goed met me. Sorry. Maar hoe is het met jou?
Zegt ie: GOED. Kijk, zo kan het ook.
Zeg ik: Maar ik ga niet zeggen dat het goed met me gaat als dat niet zo is, ik lieg niet graag.

En toen had ik eigenlijk ook nog moeten zeggen dat hij blijkbaar niet écht in me geïnteresseerd is, aangezien hij maar één antwoord wil horen. En dat ik misschien tegen oppervlakkige kennissen wel kan zeggen dat het goed gaat, maar dat hij geen oppervlakkige kennis is, maar dat als hij alleen maar oppervlakkig wil praten dat hij dat dan maar moet zeggen, dat dat onze vriendschap wel een beetje verandert. En dat ik het op prijs zou stellen als hij me serieus zou nemen. etc etc.

Eikel.
Vraag het dan niet...
Heb er laatst nog een discussie over gehad met iemand, waarom sommige mensen het vragen die het toch niet lijkt te boeien..
Oud 02-12-2005, 21:03
Dolores
Dolores is offline
Ik voel me echt ellendig.
Vooral heel erg alleen, ik denk dat dat het is.
Oud 02-12-2005, 21:26
fractuur
fractuur is offline
Gisteren heel lang in de bar gehangen, en een heel mooi gesprek gevoerd.
Oud 02-12-2005, 21:35
Roosje
Roosje is offline
Ik wil weer met mijn beste vriendin praten, maar het is zo verdomd moeilijk.

Edit: En nu heb ik iets wel heel erg fout gedaan, maar ik vraag me af wat.

Laatst gewijzigd op 02-12-2005 om 22:15.
Oud 02-12-2005, 22:14
Verwijderd
Wat ben ik toch ook een stomme trut.
Oud 02-12-2005, 22:27
Balance
Balance is offline
tentamen ging goed, pietenopkomst ging goed en toch voel ik me ellendig. stom

maar morgen ga ik helemaal los. daar heb ik weer eens zin in
Oud 02-12-2005, 23:05
ilse
ilse is offline
waarom is ie zo lief, doet ie zulke lieve dingen, als het toch duidelijk is dat het niet kan...??
Oud 02-12-2005, 23:41
Ijsklontje.
Ijsklontje. is offline
Citaat:
Dolores schreef op 02-12-2005 @ 22:03 :
Ik voel me echt ellendig.
Vooral heel erg alleen, ik denk dat dat het is.
Oud 03-12-2005, 01:10
Verwijderd
anime is de zin van mijn leven.
Oud 03-12-2005, 09:56
Roosje
Roosje is offline
Ja hoor, het is allemaal mijn schuld. Natuurlijk, groot gelijk heb je, ik doe alles fout, het is mijn schuld.

Niet, dus.
Oud 03-12-2005, 10:33
Verwijderd
Tentamen wordt echt kantje boord, maar dat zien we over 4 weken dan wel. Voor de rest heb ik het weer lekker druk, heerlijk. En ik moet binnenkort maar weer eens sociaal gaan doen naar een paar mensen van de middelbare ondanks dat ik niet eens zo'n behoefte heb om ze te spreken.
Oud 03-12-2005, 10:45
Verwijderd
Het zwembad is gisteravond/vannacht afgebrand. En nee, er was niet al genoeg water in het bad aanwezig om de brand te blussen, want het zwembad stond (gelukkig) leeg, omdat het verbouwd werd. Daardoor waren ook de chloor- en de ammoniaktank leeg en ontstond er geen gevaarlijke situatie door giftige gassen ed.
Oud 03-12-2005, 10:52
Verwijderd
Ik moet leren, cadeautjes inpakken en gedichten schrijven... maar ik heb geen zin. Ik zie ineens enorm op tegen de schoolexamenweek... mja, ik doe gewoon mijn best en dan zien we wel wat er van komt. Vorige examenweek was toch perfect gegaan? niet zeuren dan. hup hup aan het werk!
Oud 03-12-2005, 10:55
farai
farai is offline
kben weer goed bezig: het vriendje mss kwijt, nu mn maatje ook.
Oud 03-12-2005, 10:57
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik hou van oogcrème, geloof ik. Moeie ogen verdwijnen als sneeuw voor de zon

En ik had heel mijn surprise af en alle papieren in de goede enveloppen zitten, zie ik er nog eentje op mijn bureau liggen. Frustratie En ik kan geen enveloppen openkrijgen dus hm... Nog maar een derde envelop dan.
Jeej, Sinterklaas

Ik wil graag hard studeren maar het komt er niet zo van.
Oud 03-12-2005, 11:00
Silver_Rose
Silver_Rose is offline
ik heb in de gaten gekregen dat toen ik nog met mijn ex was hij meer van zijn ex hield dan van mij

je weet niet hoe erg ik hem haat
Oud 03-12-2005, 11:06
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
me blackrose schreef op 03-12-2005 @ 11:52 :
Ik moet leren, cadeautjes inpakken en gedichten schrijven... maar ik heb geen zin. Ik zie ineens enorm op tegen de schoolexamenweek... mja, ik doe gewoon mijn best en dan zien we wel wat er van komt. Vorige examenweek was toch perfect gegaan? niet zeuren dan. hup hup aan het werk!
Ja ik moet ook precies die dingen nog doen...

Maar volgens mij blijft het wel nog altijd tentamenweek en niet examenweek
Oud 03-12-2005, 11:41
Verwijderd
Ik was te vroeg wakker. En te laat naar bed gegaan. Prima combi!! Nougoed, nu opa en oma hier en het voegt helemaal niet. Ik ben blij dat ik zo naar de stad kan. Ik moet alleen nog vreselijk veel doen voor morgen. Pfft. Gedichten schrijven, surprise afmaken. Maar dat ga ik strax doen als ik uit de stad kom. Verder gaat het op het moment wel redelijk. Beter dan eerst in ieder geval. Alleen... Sja. Ik weet het wel. Nou nog even de ballen vinden. En ja, ik heb zin in vanavond! Heus wel! Het komt er alleen even niet zo uit

Suddenly swooping low on an ocean deep
Arousing of a mighty monster from its sleep
Oud 03-12-2005, 12:07
ilse
ilse is offline
een oude vriendin zoekt weer contact en wil weer eens wat afspreken, vet hip ben ik echt blij mee want had altijd een best wel goede band met haar

gelukkig wat minder chaos in m'n hoofd, gewoon niet aan em denken. en dan belt ie ineens...
Oud 03-12-2005, 12:14
ilse
ilse is offline
Citaat:
ilse schreef op 03-12-2005 @ 13:07 :
een oude vriendin zoekt weer contact en wil weer eens wat afspreken, vet hip ben ik echt blij mee want had altijd een best wel goede band met haar

gelukkig wat minder chaos in m'n hoofd, gewoon niet aan em denken. en dan belt ie ineens...
pff echt op t moment da tik aan het typen was belde ie.. engg....
Oud 03-12-2005, 12:45
Dolores
Dolores is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 03-12-2005 @ 12:06 :
Maar volgens mij blijft het wel nog altijd tentamenweek en niet examenweek
Wel schoolexamenweek.. Tenminste, zo heette dat bij mij altijd

En ik moet ook diezelfde dingen nog doen. Net cadeautjes gekocht, straks nog een gedicht zien te schrijven en dan hoop ik dat ik nog zin heb in wat huiswerk. Dit gaat een stom weekend worden geloof ik.
Oud 03-12-2005, 12:56
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Dolores schreef op 03-12-2005 @ 13:45 :
Wel schoolexamenweek.. Tenminste, zo heette dat bij mij altijd
Het zijn geen examens dus dat klopt dan niet

Hm ben nu met mn gedicht bezig maar het schiet absoluut niet op.
Oud 03-12-2005, 13:25
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Help.. Het gaat echt niet goed met me. *Kom uit die dip, NU!*

En ik krijg dus echt geen werk uit mn handen, niet op een normaal tempo althans.
Oud 03-12-2005, 13:28
coopergirl
coopergirl is offline
Omg, wat kan ik toch super chagrijnig, passief, apatisch, lui, moedeloos, verveelt, geirriteerd zijn als ik ongesteld ben
Oud 03-12-2005, 14:28
Dolores
Dolores is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 03-12-2005 @ 13:56 :
Het zijn geen examens dus dat klopt dan niet

Hm ben nu met mn gedicht bezig maar het schiet absoluut niet op.
Maar wel schoolexamens, dus het klopt wel. Is maar net hoe je zoiets noemt, lijkt mij.

Mijn gedicht is af, maar ik ben niet tevreden.
Oud 03-12-2005, 14:29
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Dolores schreef op 03-12-2005 @ 15:28 :

Mijn gedicht is af, maar ik ben niet tevreden.
Ik moet nog 1 couplet, maar ik ben ook niet tevreden. Eigenlijk slaat het zelfs helemaal nergens op.
Oud 03-12-2005, 14:40
Dolores
Dolores is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 03-12-2005 @ 15:29 :
Ik moet nog 1 couplet, maar ik ben ook niet tevreden. Eigenlijk slaat het zelfs helemaal nergens op.
Gelukkig zijn het maar sinterklaasgedichten, die hoeven niet perfect te zijn. Maar mijn vader en broer zijn heel goed in gedichten schrijven, dus dan steekt het door mij gemaakte gedicht zo af bij de rest. En mijn suprise is ook al niet zo geweldig. Maarja, ik ben nooit tevreden geloof k.
Oud 03-12-2005, 14:53
Roosje
Roosje is offline
Waar blijft iedereen?

En mijn twee beste vriendinnen zitten op dit moment bij zelfverdediging. Ik wilde ook gaan, maar ik kan niet en nu baal ik ervan. Eigen schuld, trut.
Oud 03-12-2005, 14:55
farai
farai is offline
Citaat:
~oceangirl~ schreef op 03-12-2005 @ 11:55 :
kben weer goed bezig: het vriendje mss kwijt, nu mn maatje ook.
of bij nader inzien toch niet
Oud 03-12-2005, 14:56
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
IK WIL NIET MEER NAAR SCHOOL, IK WIL DANSEN POTVERDORIE !!!!
Oud 03-12-2005, 15:00
Verwijderd
Tijdnood! Ik meot nog zoveel doen en heb echt veel te weinig tijd. Wat doe ik dan op het forum? Hup aan je werk trut!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten