![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ja dat klinkt logisch ![]() En ik denk eigenlijk niet dat Sander Yasmin heeft vermoord, dat zou toch wel te voorspelbaar zijn, of juist niet? (juist omdat je denkt dat hij het niet heeft gedaan, dat hij het wel heeft gedaan, snap je ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() zou ik echt heel slecht vinden
||
Citaat:
![]() ![]() Was echt een GTST-einde. Niet leuk, en volgende kan ik het ook niet zien. ![]()
||
Citaat:
ik houd het toch op Ferdi.. Die Deniz ging weg naar het strand (of de plek waar hij met Sander afgesproken had ofzo) en zei dat terloops tegen Ferdi Toen is Ferdi op het plan te komen om sander neer te slaan zoiets denk ik
||
![]() |
Citaat:
Je slaat weer volkomen de plank mis maaike ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Spannende aflevering ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ferdi zou eventueel ook nog kunnen maar nog geen motief tot nu toe. Wel blijf ik me afvragen wat Yasmine zolang in de douche deed, was ze zwanger? Wist Ferdie dat misschien en heeft uit 'wraak' haar vermoord? maar dan had ie geen reden om Sander het ziekenhuis in te slaan...
||
Citaat:
||
Citaat:
ik ben benieuwd of yasmin daadwerkelijk in de vuuroven is verdwenen, of dat ze nog ergens een lijk uit de kast kunnen trekken. vraag me af of de programmamakers er rekening mee hebben gehouden dat crematie van een lichaam voor moslims ondenkbaar is.
||
Citaat:
Die indrukt werd wel gewekt maar volgens mij is dat niet zeker.. Sander beweerde toch ook dat hij en Yasmine sex hadden.. Ze bleek nog maagd te zijn...
||
Citaat:
Inderdaad zet ik ook nog steeds mijn vraagtekens bij de rol van Rinus in het hele verhaal. Én ik vind dat er volgende week nog terug moet worden gekomen op Merel op de een of andere manier, want anders vind ik dat erg vaag en onafgesloten..
||
Citaat:
Zelfmoord lijkt me, omdat ze haar tante ofzo als voorbeeld zag Misschien heeft Merel Yasmine wel vermoord. Ze had nog gesprek met dat andere meisje. 'Ben je weleens vol op je bek geslagen?' Ze was iig tot alles in staat... We zullen zien ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
maar die rechercheur heeft ook weleens gezegt 'potje sexen' enzo dus ik denk wel dat ze echt seks bedoelen
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Kolossale brand in Schoorl Bram838 | 7 | 29-08-2009 21:46 | |
Films, TV & Radio |
Vuurzee Verwijderd | 10 | 19-04-2009 23:27 | |
Films, TV & Radio |
Vakantie -> eindelijk weer eens lekker TVblikken Sander87 | 2 | 23-12-2008 18:28 | |
Films, TV & Radio |
uitzendinggemist.nl Konijn | 9 | 22-02-2006 12:44 | |
Muziek |
Titelsong Vuurzee Jahney | 3 | 21-02-2006 21:22 | |
Verhalen & Gedichten |
Ondergang van de mens kanariehenk | 1 | 01-02-2002 12:27 |