Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-01-2006, 16:05
grasblater
grasblater is offline
Aangezien mijn school verdacht kleine kluisjes heeft, gooi ik al m'n boeken er in, en zit hij vol.

Ik heb er eentje op de grond, en de enige manier om goed te zien wat je pakt is door er voor te gaan zitten. Ik sta dus ook bekend als 'die freak die voor d'r kluisje zit'.
Oud 23-01-2006, 18:05
marrel
marrel is offline
Mijn labjas en gereedschap ligt er altijd in aangezien die zeer veel plek innemen. Verder mijn laptop als ik hem bij heb en soms een boek.
Oud 24-01-2006, 15:45
Verwijderd
Jas, Gymspullen, nieuwsbrieven die niet boeiend genoeg zijn, sjaal, ehhm.. boeken
Met citaat reageren
Oud 24-01-2006, 16:12
Verwijderd
m'n schoolboeken, ipod, jas, fietslampjes, flesjes water, gymspullen
Met citaat reageren
Oud 26-01-2006, 17:36
Verwijderd
Citaat:
Experiment schreef op 04-12-2005 @ 12:32 :
Mijn kluisje is echt volgepropt met boeken want ik neem bijna nooit boeken mee naar huis. Verder zit mijn gymtas erin, en in de winter ook handschoenen en muts.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2006, 20:29
hmhm
hmhm is offline
Een sjaal en een extra t-shirt in een plastic zak.
Oud 26-01-2006, 20:39
muisje1986
muisje1986 is offline
Middelbare school: boeken, jas, gymtas en papieren die niet naar huis mochten (repetities enzo met slechte cijfers ) ook soms schooltas als die in de weg zat

hbo: geen kluisje meer, en ik red het zo wel.. ik vind het toch te prijzig.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2006, 18:44
Verwijderd
boeken, heeeel veel losse blaadjes, gymspullen, jas, sjaal, handschoenen en een hele voorraad eten (lees: koekjes, chocola...)
Met citaat reageren
Oud 29-01-2006, 15:04
Verwijderd
hum, ik deel mijn kluisje omdat een vriendin van mij geen nieuwe heeft gehad, en die van haar is te hoog (ze kan de cijfercombinatie niet lezen hehehehe)
Op het moment zitten er nog een tas met gymspullen in, die binnenkort vanzelf wel pootjes krijgen en naar huis rennen (je zou maar een kluisje met mij moeten delen...) en nog twee vesten die ik vergeten ben mee te nemen. Doordeweeks dus ook nog twee winterjassen, en boeken die ik pas na de pauze nodig heb...al met al een flink geprop...Altijd leuk als de boeken eruit vallen terwijl er een lief klein wupje het kluisje onder mij de boeken eruit haalt....
Met citaat reageren
Oud 01-02-2006, 21:03
Bronxy
Bronxy is offline
gebruik kluisje alleen voor mn gymspullen en soms handschoenen en sjaal.. het is er meestal zo druk dat je hele pauze verkloot is als je boeken moet ophalen of erin stoppen.. ik stop het gewoon allemaal in mn tas.. lukt me aardig
Oud 02-02-2006, 08:24
mcflem
mcflem is offline
Boeken en papieren liggen er eigenlijk altijd wel in..
En soms stop ik mijn jas/gymspullen erin
Met citaat reageren
Oud 02-02-2006, 15:04
*[FairyGirl]*
*[FairyGirl]* is offline
Alleen boeken, normaal ook gymspullen maar ik heb geen gym meer
Toch best lastig als je al je boeken op school hebt en dan thuis beseft dat je de volgende dag een toets hebt en je boeken nog op school liggen..
Oud 05-02-2006, 13:54
Lotte
Lotte is offline
Een paar boeken, soms rottende broodtrommeltjes en mijn gymtas. En mijn kluisje zit dus helemaal onderaan en ik moet dus elke keer bukken om er ook maar iets in/uit te doen/halen.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2006, 10:32
Bas Braadpan
Bas Braadpan is offline
helemaal niks
Ik heb zoveel tussenuren dat ik steeds naar huis kan en neem ik dus alleen de boeken voor die les mee. Verder zit me kluisje op z'n afgelegen plaats waar je nooit komt dus tjah..
Met citaat reageren
Oud 12-02-2006, 17:00
Birdie|crazyNL
Birdie|crazyNL is offline
Ik kende iemand die een cavia in zijn kluisje had omdat ie heel graag een huisdier wou maar dat mocht niet van zijn ouders
Ook leuk als je cavia je kluisje onderpoept of als de politie alle kluisjes openmaakt voor controle op wapens/drugs en er rent ineens een cavia door de school
Oud 12-02-2006, 17:07
rubenrtv
rubenrtv is offline
een slot ....

maar ik heb de sleutel niet meer
Oud 12-02-2006, 19:28
Corossi
Corossi is offline
boeken, gel, deo, batterijen, rekenmachine, veel blikjes energy drank, pak marsen, sigaretten...
een maandje ofsow een nieuw kluisje past gelukkig wat meer in normaal viel altijd de helft uit mn kluisje omdatie te vol zat
(worden die kleine bruggertjes altijd zo vrolijk van ze schrokken zich kapot de eerste dag maar ze wenden er snel aan )
k gebruik mn kluisje egt heel veel. k heb nooit zin in een zware tas, dus k ga elke pauze of soms elk uur mn boek verwisselen

Laatst gewijzigd op 12-02-2006 om 19:31.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2006, 10:46
important
important is offline
Ik heb geen kluisje
Met citaat reageren
Oud 15-02-2006, 13:24
Bertemans
Bertemans is offline
Alle boeken van vakken waar ik toch nooit huiswerk voor heb, mn gymspullen (als ik gym heb dan he....ik laat ze er niet de hele week in liggen!), jas, sjaal, handschoenen, spel kaarten, geld, minstens vijf pennen........
Met citaat reageren
Oud 15-02-2006, 13:58
Lyne
Lyne is offline
Ik had een goeie kluis, maar ze hebben iedereen een nieuwe toegewezen, en nu is de mijne helemaal onderaan. Kan ik op m'n knieen gaan zitten om bij m'n locker te kunnen.

Dus ik gebruik 'm niet.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2006, 18:40
irisgriffel
irisgriffel is offline
Toen ik nog handvaardigheid en teken had, zaten mijn *kunstwerken* (mislukte troep) er in. Verder heb ik er mijn lunch in zitten, jas sjaal en handschoenen. Als ik gym heb ook mijn gymspullen. Dan zit mijn kluisje eigenlijks ook wel vol. Soms kan ik er ook nog wat boeken in proppen. En ik geloof dat mijn CKV map van vorig jaar er ook nog inligt

Iemand die ik ken. Die heeft haar tas er vaak ook inzitten. Zo'n leren Leraren tas, die de meeste leraren hebben als ze ouder dan 50 ongeveer zijn
Oud 27-02-2006, 17:56
[CP]Grinttegel
[CP]Grinttegel is offline
Ik heb mijn jas in mijn kluisje plus mijn gymnastiekspullen, een pony-BP, some jeeba-jeeba en een foto van de afdelingsleider.
Oud 27-02-2006, 19:22
damaetas
damaetas is offline
ik heb geen kluisje. maar in mn labokastje staat een radio, wat glaswerk, oplossingen en een peer.
Oud 02-03-2006, 11:18
Myrtille
Myrtille is offline
Bij mij op school hebben we pas sinds 4 weken terug kluisjes!
Ben er wel erg blij mee, scheelt weer een hoop gewicht en je kunt vaak genoeg even de les uit glippen omdat je heel toevallig je boek in je kluisje had laten liggen
Het is wel alleen erg krap allemaal.. Ik heb het bovenste kluisjes in een rij, en ik ben altijd bang dat al mijn boeken op de hoofden van de bruggers onder mij flikkeren! Bedoel, ze zijn dan wel irritant maar zo'n wiskundeboek komt hard aan!

De inhoud:
**Engels boek, ligt er standaard in, hoef ik thuis toch nooit uit te werken
**Documentatiemap van KCV, dat is een afschuwelijk zwaar ding!
**Andere boeken..
**Gymspullen
**Dwarsfluit op vrijdag als ik orkest heb..

Ben ook nog van plan om foto's er in te hangen met magneetjes Maar dat doe ik wel na de vakantie...
Met citaat reageren
Oud 02-03-2006, 14:19
Tripo
Tripo is offline
een fles drank en een grammetje sos om de dagelijkse dip door te komen...
Met citaat reageren
Oud 11-03-2006, 20:37
ceevy
ceevy is offline
alleen boeken eigenlijk ^^
hehe en op school leg ik me eten en me sjaal erin, me jas hang ik aan de kapstok..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten