Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb ff opgezocht wie er volgende keer dan moeten komen. Damn waarom geeft ie die plaatjes niet gewoon weer met de [im g] tag...??
![]() Marescha. Ik ben best wel fan. Ze ziet er mss wat simpel uit enzo, maar de solo die op de site staat is echt goed ![]() ![]() Serge. Wat een loser. ![]() Sanne. Best een leuke griet volgens mij. ![]() Rafaëlla. Potentieel winnares. Ben ik het niet helemaal mee eens, maar ze heeft wel wat. ![]() Harm. Afvoeren die kerel, bah ![]() ![]() Ellen. Ze heeft wel wat bijzonders in haar (lage) stem. ![]() Aisata. Nooit eerder gezien. Niet echt boeiend. ![]() William. Ook nooit gezien. 13 in een dozijn. ![]() Maaike. Ziet er goedkoop uit. Alice-type (Idols 2003). Solo uit het theater is heel slecht. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Het is vooral opvallend dat het dit keer veel volwassenere deelnemers zijn. Komt natuurlijk ook doordat de leeftijd opgeschroefd is. Daardoor heb je wat serieuzere kandidaten (serieus betekent niet persé beter) dan bijvoorbeeld die Dewi of JK. En serieuzere (en sowieso wat oudere) kandidaten zijn veel minder snel populair als idool.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Serieus, wat heeft die Harm in jouw ogen? |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hij heeft trouwens wél een goede stem. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Zo niet, faal en faal ontiegelijk hard. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vind het persoonlijk echt iemand die eventueel Idols-succes niet zou aankunnen, omdat hij gewoon complete incompetentie uitstraalt. En hij komt kinderlijk en onprofessioneel over. Wat dat betreft zou ik zo iemand ook wel door willen zien gaan, omdat ik benieuwd ben hoe hard ie uiteindelijk door de mand gaat vallen of gaat blunderen ![]() Zijn stem is overigens vrij normaal, zijn zang niet om over naar huis te schrijven. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Jamai was ook geen typisch idols-kandidaatje, en was ook geen goede idol. Hetzelfde geldt voor Boris, is ook geen echte idol geworden. Met Harm zal dat hetzelfde worden denk ik. Allemaal mensen die helemaal geen popster willen worden, maar wel goed kunnen zingen (ik weet eigenlijk niet of Harm goed kan zingen) Jim was juist echt zo'n Idols typje en die is ook echt een Idol geworden. Het is wel echt voor 13 jarigen, maar dat is wel de doelgroep waar ze denk ik op richten. Die worden echt fan van iemand en kopen alles waar diegene op staat enzo.
||
Citaat:
![]() ![]() Ik vond trouwens in deze aflevering juist leuke mensen zitten! Vooral omdat mijn twee favorieten erin zaten natuurlijk, Aaron en Ariel ![]()
Laatst gewijzigd op 14-12-2005 om 21:54. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Nu staat het overzicht op http://www.idols.nl bij workshops.
Wat mij betreft moeten op dit moment door: 1. Marescha 2. Ellen 3. Rafaella 4. ... een gozer misschien? Van deze drie iig niet die twee poedels. Dan maar William. |
![]() |
||
Citaat:
Hij is qua zingen wel een van de besten
|
Ach, Serge was zo slecht nog niet, alleen het nummer was slecht. Jammer van die sik.
Marescha <33333 Ik was al fan, maar hoe zij dat nummer van Anouk brengt: zo gewaagd en dan hélemaal goed gewoon ![]() De jury moet echt kappen met dat "te keurig", want straks zeggen ze weer dat ze niet haarzelf is... (ze=marescha). ![]() |
![]() |
|
Damn, nu gaat Marescha er misschien nog uit ook
![]() Rafaëlla (eik is ze heel leuk en grappig en een superster ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik was op een verjaardag, tv stond wel aan, maar ik heb niet veel van het zingen meegekregen. Al helemaal niet van Ellen, en dat vind ik wel erg jammer ![]() Ik vond Rafaella een beetje overdreven bewegen, en Harm een beetje tegenvallen. Ik hoop iig op Ellen ![]() |
![]() |
|
Ik vond Rafaëlla eigenlijk helemaal niet zo geweldig. Haar zang was niet super mooi ofzo en het nummer is volgens mij over het algemeen redelijk makkelijk te zingen. Bovendien danste ze overdreven.
Sowieso vond ik een aantal optredens nogal tegenvallen. Ik ben na vanavond voor Marescha, Ellen en Aisata
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Idols 2: de finales Hoipiepeloi | 500 | 24-03-2004 13:56 | |
Films, TV & Radio |
Wie is de Mol in Idols 2 ?? Verwijderd | 21 | 18-03-2004 15:52 | |
Films, TV & Radio |