Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-12-2005, 11:55
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 09-12-2005 @ 16:55 :
Wow, een moslim die seksualiteit relativeert, maak me wakker want dit wordt eng.
Seks is slecht en dus verboden enzo.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-12-2005, 14:52
dingokoning
dingokoning is offline
"Je moet die Marokkaanse jongetjes eerst neuken en dan het land uit sodemieteren"

Pim Fortuyn.
Oud 12-12-2005, 15:25
Verwijderd
Wat een stoute man was het toch
Met citaat reageren
Oud 12-12-2005, 16:35
Verwijderd
Citaat:
dingokoning schreef op 12-12-2005 @ 15:52 :
"Je moet die Marokkaanse jongetjes eerst neuken en dan het land uit sodemieteren"

Pim Fortuyn.
Inzichtelijk figuur, die Pim
Met citaat reageren
Oud 12-12-2005, 18:23
Fides
Fides is offline
Citaat:

Pim Fortuyn.
Het ironische is dat Pim Fortuyn de enige is die het land verlaten heeft.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2005, 18:34
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:

Pim Fortuyn.
Heeft ie dat écht gezegd?
Oud 12-12-2005, 18:56
Verwijderd
Citaat:
Dinalfos schreef op 12-12-2005 @ 19:34 :
Volgens de 'hele betrouwbare' info op die diskette wel
Met citaat reageren
Oud 12-12-2005, 18:58
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 12-12-2005 @ 19:34 :
E= mc^2

Pim Fortuyn
Oud 12-12-2005, 19:44
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Ach ende wee.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2005, 20:09
dingokoning
dingokoning is offline
Citaat:
T_ID schreef op 12-12-2005 @ 19:58 :
E= mc^2

Pim Fortuyn
Nee T_id, het stond niet in de Gooi en Eemlander
Oud 12-12-2005, 20:31
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
dingokoning schreef op 12-12-2005 @ 21:09 :
Nee T_id, het stond niet in de Gooi en Eemlander
If only, het was dan ook een illustratie, ik had ook "internet" kunnen schrijven. Waar haalde jij die quote trouwens vandaan?
Oud 12-12-2005, 20:33
dingokoning
dingokoning is offline
Citaat:
T_ID schreef op 12-12-2005 @ 21:31 :
If only, het was dan ook een illustratie, ik had ook "internet" kunnen schrijven. Waar haalde jij die quote trouwens vandaan?
Peter R de Vries, gisteravond op SBS 6

edit: ik haat fok, maar het staat ook op fok http://frontpage.fok.nl/nieuws/60369

Laatst gewijzigd op 12-12-2005 om 20:36.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2005, 20:35
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
dingokoning schreef op 12-12-2005 @ 21:33 :
En die citeerde, parafraseerde of verzon? Toonde hij daarbij zijn directe informatie of bleef het document zelf buiten de beeldbuis?

Peter R de Vries komt namelijk wel vaker met ABC als hij slechts A ontdekt heeft.
Oud 12-12-2005, 22:12
Replicator
Replicator is offline
Citaat:
dingokoning schreef op 12-12-2005 @ 21:33 :

edit: ik haat fok, maar het staat ook op fok http://frontpage.fok.nl/nieuws/60369
Op fok staan ook literaire teksten. Neem bijvoorbeeld deze:

De pedofiel die niet wist hoe je een kind kon herkennen

"Een pedofiel is iemand die zich seksueel aangetrokken voelt tot kinderen die nog geen secundaire geslachtskenmerken hebben" schreef een user in het FPtopic over de sexgewoontes van de goddelijke kaalgeschorene.

Pim was in de strikte zin van het woord geen pedofiel maar had wel -naar het schijnt- regelmatig (ingehuurde groeps)seks met pubermarokkaantjes die nog geen auto mochten rijden. Dat was trouwens allang bekend voor het openbaar maken van de AIVDdiskettes en werd nogal lacherig over gedaan, iemand die zo fascistoide populistisch zou horen te zijn zou je toch moeilijk voor de geest kunnen halen terwijl hij in de glans van kaarslicht op een satijnen beddesprei (of in een ruig neuktuig) liefkozend een lichtbruin islamitisch jongensruggetje streelt. Florrie Rost van Tonningen zou het in ieder geval uiterst schandalig vinden.

Ik vind pedofilie een griezelige afwijking, een risico voor gemene trauma's. Ik baseer mijn mening op de globale conclusies van het psychologengilde die vanuit hun praktijkervaring menen te kunnen stellen dat van de tien seksueel 'opgevoede' koters er negen een trauma mogen gaan afleren. Er is geen sprake van gelijkwaardigheid in een pedo'relatie', een kind wordt subtiel gegijzeld in zijn/haar loyaliteitsinstinct. Vaak zie je ook dat de kinderen dat trauma proberen te ontkennen door te doen alsof het de normaalste zaak van de wereld is, veel pedo's zijn in hun kindertijd ook door kalende mannen verbruikt.
De pedo ziet alleen zijn eigen lust en tovert daaromheen een wereld waarin hij verleid wordt door op seks beluste kinderen, griezelige waanzin. Zolang het niet zwart staat van de kinderen onder de een meter dertig op het Binnenhof die zwaar gefrustreerd en woedend hun recht op ranzige seksuitspattingen met zwetende middelbare mannen eisen ga ik niet mee in de wilde fantasieen van de pedo's, hoe slim en berekend ze hun wensdromen ook willen verkopen en hoeveel zogenaamd 'ruimdenkende' malloten eromheen ook vinden dat je je kind zou moeten kunnen laten inwijden door zo'n romantische gladjanus. Tenminste, het kind van iemand anders dan natuurlijk he.

Hierin verschilt mijn mening dus hemelsbreed met die van meneer Pim.
Hoe kan dat nou, ik heb toch echt op zijn lijk gestemd. Pim wist in zijn boeken neer te schrijven dat zijn seksuele ervaringen als kind met volwassen mannetjes best spannend, leuk, geil en avontuurlijk waren. Kort gezegd kwam het er op neer dat het 'Goed Was Voor Pim Dus Ook Goed Voor U'. Een kanjer van een denkfout die je bij amateurbiologen zou kunnen zien als iemand die op zijn buik door een verrekijker naar een huppelend konijn tuurt die iets aan zijn achterpoot heeft. De biogoog moet vervolgens denken aan zijn vrouw die in de keuken een punaise liet vallen die in haar voet kwam en acht daarmee bewezen dat konijnen hun wanden decoreren.
Pim de narcist leek zo zeker van zichzelf dat hij dacht dat zijn belevingswereld normatief was, dat zijn ervaringswereld als voorbeeld kon dienen voor diegenen die wel wat leiding konden gebruiken, een houding die hem -katsjing- meteen het etiket 'populist' opleverde.

En dat heeft me de laatste dagen aan het denken gezet. Want hij was een populist, maar volgens mij niet een berekende, een 'perongelukte'. Hij was vooral een narcistische socioloog, die vanuit zijn vakkennis wist hoe je voor een gemiddelde groep mensen moest zorgen. Die verstand had van de belevingswereld van de mens en ook om zich heen zag wat daar in het huidige tijdsgewricht aan mankeerde.
Hij was een 'xenofoob', maar sprak met geen woord over het ontstaan van eurabie, iets wat een gemiddelde anti-islamist toch tot in de puntjes hoort te beheersen. Hij was een 'redder', een 'messias', maar ging vooral stronteigenwijs zijn eigen weg en daagde geirriteerd zijn tegenstanders uit met een handvol politieke open deuren die op dat moment in onze tijd zoveel beleidsaandacht tekort kwamen dat hij er nog ruimschoots mee scoorde ook.
En wat was de PvdA -het deugdelijke, fatsoenlijke geweten van dit land- nijdig, het spatte eraf. En wat was Pim oprecht verbaasd over die woede, hij was gewoon een politiek getrainde uiterst ambitieuze burger die zijn huiswerk had gemaakt, een eigen partijprogramma in de steigers had gezet en daarmee een ongekend succes scoorde tot zijn eigen verbazing.
Fortuyn -we weten het nu allemaal- wist op de agenda te krijgen wat de 'korrekte' politiek met geweld uit de discussie wilde weren, gewoon door eigenwijs een paar items vol te houden. Hij wekte de indruk dat hij een zorgzame, Drees-achtige staatsman wilde zijn die je aan zijn woord kon herinneren en zijn populariteit groeide ongekend.
De kwaadheid van de oppositie, de felheid, de lastercampagne van pers en media volgde. Was men zo slecht bestand tegen kritiek? Ja, dat was men. We leven toch in een democratie waarin de geesten zonder dogma's met elkaar van gedachten kunnen wisselen? Nee, we hebben gedachten die deugen en gedachten die niet deugen, verdomd, tis nog waar ook.

Pim had een aantal goeie beleidsvoorstellen waarvan de belangrijkste het helaas niet gehaald hebben. Hij wilde de volwassen mens weer boven de dwingende ideologie zetten, met navenante verantwoordelijkheden, dus ook als iemand er in een belangrijke positie op los liep te blunderen. Hij ging er als vakman netjes vanuit dat mensen met passie geinspireerd werken. Hij wilde de bestuurders van de collectieve sector weer met 'zin' aan het werk laten gaan, zodat er creativiteit kon gaan stromen. Dus niet meer vanuit het idee dat de sociaal-democratische ideologie ervoor gezorgd had dat Nederland 'af' was (Joep van het Hek) en alleen wat onderhoud nodig had en natuurlijk eeuwige bewaking tegen 'eng-rechtse' saboteurs.

Maar ik denk dat Pim zijn eerdere fout ook in deze gedachtengang heeft gemaakt. Als je de discussie volgt die loskwam na de diskettes dan is het een groot voetbalstadion. Nergens zitten de onafhankelijke denkers die vanuit hun eigen verantwoordelijkheid opvattingen laten groeien in hun denkwereld, hooguit een paar. Het grootste gedeelte van de lucht wordt gevuld met spreekkoren aan beide kanten. En allebei menen ze dat ze beter, slimmer, weldenkender zijn dan de andere kant, gewoon omdat men op een gevoelsmatige voorkeur afgaat en die met veel collectief misbaar verdedigd.

Nederland heeft momenteel eventjes geen volwassen debatgedreven democratie Pim, daar heb je je lelijk in vergist. Dat was wel te zien toen er na jouw dood allerlei van die creatieve mensen in het parlement kwamen, je schrok je lam van zoveel gierende onkunde. Je ideeen waren op papier uitstekend, maar je verwarde je warme hooggeleerde zorgzaamheid met het volginstinct van een volk dat het denken netjes uitbesteed had aan de bewakers van de juiste ideologie en in jou hun te hoog opgelopen restfrustratie herkenden en je daarom omarmden.
Je dacht ook hier te veel vanuit je eigen belevingswereld maar legde per ongeluk een ingezakte democratie bloot die nog steeds niet doorheeft hoe sullig, hoe uitgekakt ze erbij zit. Het enige wat men kan doen is infantiel moddergooien naar elkaar, nergens vind je inhoud, nergens gepassioneerde nieuwsgierigheid.
We zijn vooral reuze 'emotioneel', als infantielen die zichzelf als speelbal van 'de maatschappij' zijn gaan beschouwen.
Dat is de vox populi. En die was vroeger onder de hoede van de kerk, en nu onderdeel van de grootste familie van de wereld, de sociaal-democratie die als een stel warme wensouders voor haar pleegkinderen wil zorgen.

En je moet met je poten van kleine kinderen afblijven Pim, me dunkt dat de ouders van dit land je dat nu duidelijk gemaakt hebben.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2005, 23:22
Verwijderd
De man die deze hele zaak aan het rollen heeft gebracht, Peter R. de Vries word mogelijk vervolgt, dat heeft minister Remkes laten weten.
Ze zijn er namelijk niet echt blij mee dat hij staatsinformatie heeft onthuld.

Bron Nos-tt
Met citaat reageren
Oud 13-12-2005, 08:28
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Replicator schreef op 12-12-2005 @ 23:12 :
En je moet met je poten van kleine kinderen afblijven Pim, me dunkt dat de ouders van dit land je dat nu duidelijk gemaakt hebben.
Praten met de doden, go Jomanda.
Oud 13-12-2005, 10:45
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Kortom, allemaal onbetrouwbare, vage verdachtmakingen. Peter ga boeven opsporen ofzo.
Oud 13-12-2005, 12:12
Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Rollo Tomasi schreef op 13-12-2005 @ 11:45 :
Kortom, allemaal onbetrouwbare, vage verdachtmakingen. Peter ga boeven opsporen ofzo.
Aan de betrouwbaarheid van de inhoud op de diskettes begon ik na de uitzending meteen te twijfelen. Vooral de info waarin Fortuyn sex gehad zou hebben met minderjarige Marrokaanse jongens neem ik met een grote korrel zout, omdat Fortuyn altijd aangaf een ''hekel'' te hebben aan buitenlanders!

Volgens mij moesten die dikettes gewoon gevonden worden, want toen de Vries de eigenaar met de verborgen camera de diskettes terug wilde brengen wis hij totaal van niks, terwijl er toch veel persoonlijke informatie op stond, anders had hij zeker al eerder een zoekactie op touw gezet om de verloren diskettes terug te krijgen (tenminste ik zou dat wel doen, zeker als er persoonlijke informatie over mezelf opstaat).
Met citaat reageren
Oud 13-12-2005, 12:20
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Nou, dat Fortuyn weleens seks had met Marokkanen is geen nieuws, dat had hij zelf al gezegd.

Maar zover ik na kan gaan is er geen sprake geweest van strafbare handelingen, daar gaat het natuurlijk om.
Oud 13-12-2005, 16:22
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Replicator schreef op 12-12-2005 @ 23:12 :
Op fok staan ook literaire teksten. Neem bijvoorbeeld deze:
hahaha waanzinnig, van wie is die?
Oud 13-12-2005, 22:23
DarkeyeTR
DarkeyeTR is offline
cornel je bent een beetje naief.. en dom

Pim was gewoon een pedo...Wat jullie ook zeggen hij is een PEDO. En een pedo is een storing van het menselijke leven. Volkert van der heeft nederland een grote dienst bewezen, i denk dat ik morgen ga protesteren bij het P.B centrum in utrecht voor een vervroegde vrijlating. Dit soort verhalen wordt ik gewoon ziek van, vieze vuile mensen. En al die nederlanders die LPF stemden omdat ze d8en dat hij een grote dienst zou bewijzen,..... Buitenlanders uitzetten , discrmineren, moeilijker maken bereik je nooit wat mee. Er meot iemand komen met een formule waardoor iedereen in nederland samen meot gaan leven om vervolgens ONS land nog hoger te brengen. Achterlijke mensen zullen er altijd zijn(zie de replys hierop maar), als je racist bent ......ahahaha dan sta je vor een onmogelijke doel.

Hassan Khalid en henk moeten samenwerken, laat er maar iemand komen met zo een ideaal. Hiervoor hoef je geen PROF te zijn ...alleen maar een helder mens.En jullei vinden het egt leuk dat hij een marokaan geneukt heeft.....weten jullei wat? De marokanen neuken jullie (figuurlijk en letterlijk)samen met het hele land...kijk maar om je heen......vraag maar aan een hollands meisje met wie ze het eerst deed9 70% hassan of ali ahahaha. het is gewoon waar wat ik zeg.
Oud 13-12-2005, 22:24
DarkeyeTR
DarkeyeTR is offline
en ik ben geen marokaan
Oud 13-12-2005, 22:29
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
DarkeyeTR schreef op 13-12-2005 @ 23:23 :

Pim was gewoon een pedo...Wat jullie ook zeggen hij is een PEDO. En een pedo is een storing van het menselijke leven. Volkert van der heeft nederland een grote dienst bewezen, i denk dat ik morgen ga protesteren bij het P.B centrum in utrecht voor een vervroegde vrijlating. Dit soort verhalen wordt ik gewoon ziek van, vieze vuile mensen. En al die nederlanders die LPF stemden omdat ze d8en dat hij een grote dienst zou bewijzen,..... Buitenlanders uitzetten , discrmineren, moeilijker maken bereik je nooit wat mee. Er meot iemand komen met een formule waardoor iedereen in nederland samen meot gaan leven om vervolgens ONS land nog hoger te brengen. Achterlijke mensen zullen er altijd zijn(zie de replys hierop maar), als je racist bent ......ahahaha dan sta je vor een onmogelijke doel.
okee hier is een formule:

f (x) = x²

Citaat:
Hassan Khalid en henk moeten samenwerken, laat er maar iemand komen met zo een ideaal. Hiervoor hoef je geen PROF te zijn ...alleen maar een helder mens.En jullei vinden het egt leuk dat hij een marokaan geneukt heeft.....weten jullei wat? De marokanen neuken jullie (figuurlijk en letterlijk)samen met het hele land...
leuk een orgie

Citaat:
kijk maar om je heen......vraag maar aan een hollands meisje met wie ze het eerst deed9 70% hassan of ali ahahaha. het is gewoon waar wat ik zeg.
okee ik zal het mijn zus vragen
Oud 13-12-2005, 22:42
Levitating Nun
Citaat:
het is gewoon waar wat ik zeg.
Wat fijn om dat zomaar zo te zeggen. Ik zou het niet durven, hoor.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2005, 22:51
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
DarkeyeTR schreef op 13-12-2005 @ 23:24 :
en ik ben geen marokaan
Citaat:

een onmogelijke doel.

Hmm....
Oud 14-12-2005, 10:28
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
DarkeyeTR schreef op 13-12-2005 @ 23:24 :
en ik ben geen marokaan
Joh, al was je allochtoon, wat je schrijft blijft onzin.
Oud 14-12-2005, 10:40
Verwijderd
Citaat:
vraag maar aan een hollands meisje met wie ze het eerst deed9 70% hassan of ali ahahaha. het is gewoon waar wat ik zeg.
Leuk, laten we hier even een rekensommetje op loslaten. In Nederland zijn ongeveer een miljoen moslims, dus pak 'm beet 6% van de bevolking. Daarvan zijn er ongeveer de helft man, dus 3%. Laten we even aannemen dat een tiende van de moslims Hassan of Ali heet, dan houden we een fractie 0,3% over. Deze fractie zou dus ongeveer 32% van de Nederlandse jongeren moeten hebben ontmaagd (als je de beide leeftijdsgroepen pakt veranderen de verhoudingen bij benadering niet). Oftewel: iedere Hassan of Ali heeft gemiddeld meer dan 100 'Hollandse' meisjes ontmaagd.

Oké.

Disclaimer: misschien klopt het statistisch gezien niet helemaal, maar ik had ook geen zin om er langer over na te denken.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2005, 10:45
Verwijderd
Ojeej. Dit topic is naar de kl*te.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2005, 11:11
Verwijderd
Citaat:
Cornel schreef op 13-12-2005 @ 13:12 :
Aan de betrouwbaarheid van de inhoud op de diskettes begon ik na de uitzending meteen te twijfelen. Vooral de info waarin Fortuyn sex gehad zou hebben met minderjarige Marrokaanse jongens neem ik met een grote korrel zout, omdat Fortuyn altijd aangaf een ''hekel'' te hebben aan buitenlanders!
Ow?Was het niet algemeen bekend dat fortuyn niet vies was van seks met marokkaanse jochies pedo is hij pas als ie zich richt op kids zonder secundaire geslachtskenmerken.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2005, 11:14
Verwijderd
En trouwens kwam Pimmie er openlijk voor uit. (Dat van minderjarigen weet ik niet, maar dat hij met Marokkaanse jongens zijn bed wel eens deelde, was gewoon allang bekend.)
Met citaat reageren
Oud 15-12-2005, 23:58
Verwijderd
Citaat:

Pim was gewoon een pedo...Wat jullie ook zeggen hij is een PEDO.
En dat weet jij zo zeker, want......?

Citaat:
En een pedo is een storing van het menselijke leven.
menselijk. En een pedo is geen storing van "het menselijk leven".

Citaat:
Volkert van der heeft nederland een grote dienst bewezen, i denk dat ik morgen ga protesteren bij het P.B centrum in utrecht voor een vervroegde vrijlating.
veel plezier. Dan kan hij nog meer mensen gaan neerschieten.

Citaat:
Dit soort verhalen wordt ik gewoon ziek van, vieze vuile mensen.
Van dit soort verhalen word ik ziek. Verder: ik word ziek van al dat gezeur over PF.

Citaat:
Er meot iemand komen met een formule waardoor iedereen in nederland samen meot gaan leven om vervolgens ONS land nog hoger te brengen.
Zie formule McCaine. Er is verder een groot verschil tussen wat men moet en de praktijk.

Citaat:
Achterlijke mensen zullen er altijd zijn(zie de replys hierop maar), als je racist bent ......ahahaha dan sta je vor een onmogelijke doel.
Zie vooral je eigen post.

Citaat:
De marokanen neuken jullie (figuurlijk en letterlijk)samen met het hele land...kijk maar om je heen......vraag maar aan een hollands meisje met wie ze het eerst deed9 70% hassan of ali ahahaha. het is gewoon waar wat ik zeg.
Je bent geen racist, maar marrokanen verneuken wel het hele land volgens jou?
Met citaat reageren
Oud 16-12-2005, 05:45
Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Citaat:
superduck schreef op 16-12-2005 @ 00:58 :

Je bent geen racist, maar marrokanen verneuken wel het hele land volgens jou?
Dat zegt hij niet hè?

Verder: wat een onzinnig gezever.
Oud 16-12-2005, 12:17
DarkeyeTR
DarkeyeTR is offline
wat een grappige land hebben zij toch. En al die Rechtse-hollanders die al tdie tijd een pedo hebben gesteund..

een grote grap met een doodlopende einde
Oud 16-12-2005, 12:20
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
DarkeyeTR schreef op 16-12-2005 @ 13:17 :
wat een grappige land hebben zij toch. En al die Rechtse-hollanders die al tdie tijd een pedo hebben gesteund..
Als je het presteerd om nóg smakelozer te worden ga ik schermen met een bepaalde Arabier die seks had met een 9-jarige en ondanks dat vereerd wordt.
Oud 16-12-2005, 12:46
juno
juno is offline
Pedofielen doen het met kindjes op de basisschool, die nog geen haartjes of borstjes hebben. Ouder dan dat vinden ze al te volwassen.

Sex met minderjarigen is in het algemeen gesproken niet altijd pedofiel, en ook niet altijd strafbaar. Dat hangt van de leeftijd af.

-Tot twaalf is het verboden pedofilie.
-Van twaalf tot zestien is het een klachtdelict, dus alleen strafbaar als de jongere bedgenoot er na afloop spijt van krijgt en naar de politie stapt met een klacht.
-Vanaf zestien ben je vogelvrij, mag iedereen je sufneuken, als je dat op dat moment goed vond is het niet strafbaar.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2005, 14:04
Rooseblaadje
Rooseblaadje is offline
Citaat:
dingokoning schreef op 08-12-2005 @ 19:12 :
Toppunt van integratie: de Grootste Nederlander Aller Tijden neukt Marokkaanse jochies
dat zeg je lekker op een oerhollandse manier. Onze grootste Nederlande Aller Tijden heeft niets seksueels met kinderen gedaan, en na aanleiding van een belachelijke uitzending van Peter R. de Vries mag je niet zomaar aannemen dat hij dat ook daadwerkelijk heeft gedaan.

het feit dat hij tot GNAT is uitgeroepen is ook totaal belachelijk. de man is dood! hoe hard en vervelend dat ook mag zijn, hij is toch dood. kies iemand anders tot GNAT want dit heeft natuurlijk alles behalve zin.
Oud 16-12-2005, 14:33
Fortuynist
Fortuynist is offline
Citaat:
Rooseblaadje schreef op 16-12-2005 @ 15:04 :
dat zeg je lekker op een oerhollandse manier. Onze grootste Nederlande Aller Tijden heeft niets seksueels met kinderen gedaan, en na aanleiding van een belachelijke uitzending van Peter R. de Vries mag je niet zomaar aannemen dat hij dat ook daadwerkelijk heeft gedaan.

het feit dat hij tot GNAT is uitgeroepen is ook totaal belachelijk. de man is dood! hoe hard en vervelend dat ook mag zijn, hij is toch dood. kies iemand anders tot GNAT want dit heeft natuurlijk alles behalve zin.
Dat gezeur over dood. Willem van Oranje is nog doder.
Oud 16-12-2005, 14:35
Fortuynist
Fortuynist is offline
Citaat:
DarkeyeTR schreef op 16-12-2005 @ 13:17 :

Wat is er mis met een pedofiel? Zijn dat meteen afzichtelijke mensen? Noem je misschien iedereen die niet van jouw gewoonte afwijkt abnormaal, of ben je gewoon zo opgevoed en zeg je maar wat na?
Oud 16-12-2005, 14:40
Fortuynist
Fortuynist is offline
Ik zal er trouwens niet raar van opkijken als Pim Fortuyn seks zou hebben gehad met minderjarigen, omdat hij dat zelf helemaal niet als probleem zag. Hij heeft zelf ook als kind een oude(re) man bevredigd op een bankje zonder er een trauma aan over te houden als tegenwoordig gebruikelijk is door onze algemene benepenheid en de keuzes van een kind niet serieus te nemen. Maar goed... Ik vind de vraag: Waarom neemt de AIVD het seksleven van Fortuyn zo serieus? En wat mij betreft is het antwoord: chantage... Leve de politie.
Oud 16-12-2005, 14:51
Blood Fire Rage
Citaat:
Fortuynist schreef op 16-12-2005 @ 15:35 :
Wat is er mis met een pedofiel? Zijn dat meteen afzichtelijke mensen? Noem je misschien iedereen die niet van jouw gewoonte afwijkt abnormaal, of ben je gewoon zo opgevoed en zeg je maar wat na?
Niets mis met een pedofiel uiteraard.
Oud 16-12-2005, 14:59
Fortuynist
Fortuynist is offline
Citaat:
Blood Fire Rage schreef op 16-12-2005 @ 15:51 :
Op voorhand zeker niet, nee.
Oud 16-12-2005, 15:01
Levitating Nun
Citaat:
Fortuynist schreef op 16-12-2005 @ 15:40 :
(...)als tegenwoordig gebruikelijk is door onze algemene benepenheid en de keuzes van een kind niet serieus te nemen. (...)
lol
Met citaat reageren
Oud 17-12-2005, 10:01
Rooseblaadje
Rooseblaadje is offline
Citaat:
Fortuynist schreef op 16-12-2005 @ 15:33 :
Dat gezeur over dood. Willem van Oranje is nog doder.

En je punt is?
Oud 17-12-2005, 10:04
Rooseblaadje
Rooseblaadje is offline
Citaat:
Blood Fire Rage schreef op 16-12-2005 @ 15:51 :
Wat een grote onzin! een pedofiel is ziek, en dus is er wel degelijk iets mis met een pedofiel! een pedofiel zit aan onschuldige kinderen. en nee, niet iedereen die anders is dan de "gewone" mens discrimineer je meteen. een pedofiel is een ziek en gevaarlijk iemand.
Oud 17-12-2005, 10:05
Verwijderd
Citaat:
Rooseblaadje schreef op 17-12-2005 @ 11:04 :
Wat een grote onzin! een pedofiel is ziek, en dus is er wel degelijk iets mis met een pedofiel! een pedofiel zit aan onschuldige kinderen. en nee, niet iedereen die anders is dan de "gewone" mens discrimineer je meteen. een pedofiel is een ziek en gevaarlijk iemand.
Los van dat hij dit uiteraard sarcastisch bedoelde, wat is er mis met een niet-praktiserende pedofiel? En wat maakt een pedofiel 'ziek' en bijvoorbeeld een homoseksueel niet?
Met citaat reageren
Oud 17-12-2005, 10:09
Rooseblaadje
Rooseblaadje is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 17-12-2005 @ 11:05 :
Los van dat hij dit uiteraard sarcastisch bedoelde, wat is er mis met een niet-praktiserende pedofiel? En wat maakt een pedofiel 'ziek' en bijvoorbeeld een homoseksueel niet?
een niet-praktiserende is iets heel anders dan een pedofiel die zijn lusten niet in bedwang kan houden. vergrijpen aan jonge kinderen noem ik inderdaad ziek. wat eigenlijk pure logica is als je kijkt naar wat voor je schade je het kind aandoet. een homoseksueel heeft een andere voorkeur dan de normale gang van zaken. zijn eigen beslissing. mensen walgen er misschien van maar het is niet strafbaar.
Oud 17-12-2005, 10:56
DarkeyeTR
DarkeyeTR is offline
pedofielen zijn gewoon vieze wezens die bekend staan om het ruineren van (kinder) levens.

en jij zegt dat er niks is met een pedo?

volgens mij is er ook iets met jouw aan de hand....en neit alleen met pimmy
Oud 17-12-2005, 12:05
Rooseblaadje
Rooseblaadje is offline
Citaat:
DarkeyeTR schreef op 17-12-2005 @ 11:56 :
pedofielen zijn gewoon vieze wezens die bekend staan om het ruineren van (kinder) levens.

en jij zegt dat er niks is met een pedo?

volgens mij is er ook iets met jouw aan de hand....en neit alleen met pimmy
als je het tegen mij hebt, zou ik eerst mijn reactie en de quote van de persoon waarop ik op gereageerd had even bekijken. Dan zie je dat ik het met je eens ben.
Oud 17-12-2005, 12:30
Verwijderd
Er is in feite niets mis met pedofilie; wel met kindermisbruik. Iemand kan ook pedofiel zijn zonder kinderen te misbruiken.

Daarbij had ik begrepen dat het ging om jongens van zestien ofzo; dat zijn geen kinderen dus is het niet pedofilie om erop te vallen.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2005, 12:41
Blood Fire Rage
Citaat:
Rooseblaadje schreef op 17-12-2005 @ 11:04 :
Een pedofiel is ziek? Homo's zijn ook te genezen zeker? Ga jij maar in de middeleeuwen wonen.

Citaat:
Mephostophilis schreef op 17-12-2005 @ 11:05 :
Los van dat hij dit uiteraard sarcastisch bedoelde, wat is er mis met een niet-praktiserende pedofiel?
Ik bedoelde het niet sacastisch, ik maakte het zelfde punt als jij hier.

Verder: Wat Sarah zegt.

Laatst gewijzigd op 17-12-2005 om 12:43.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten