Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ik moet vaak om bepaalde mensen lachen, niet om hun humor oid, maar gewoon als ik ze zie, ik snap zelf ook niet waarom, daarom lach ik vaak alleen ![]() momenteel is dat een jongen uit mijn laag, een beetje een kneus met een kuifje en een rood hoofd, hij heeft echt een bepaalde uitwerking op mijn lage humorgehalte ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en die reclame met dat navigatieding is echt te hilarisch ![]() |
![]() |
||
Citaat:
nam hij je in die droom soms op de manier die zijn voorkeur geniet?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind het ook niet bijzonder grappig, hoor. |
![]() |
|
Verwijderd
|
En nu we toch gaan spammen met stripjes, laat me jullie voorstellen aan MR. SERPENT THE SERPENT.
![]() ![]() ![]() ![]() "Victor, your alcoholproblem is that you do not drink it." "Victor does not believe in dual master bathrooms." <333333333345666omgwtfpwn ![]() (L) [edit] HIERRRRR. Laatst gewijzigd op 12-12-2005 om 12:12. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ^^ hey Nien, moet je zien ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ontopic: ik vind de humor van Friends saai en voorspelbaar, maar niet perse irritant. Nederlandse series zoals Mijn Dochter & Ik daarentegen, misselijkmakend.
||
Citaat:
Zo troostte je moeder je zeker altijd als je huilend en schreeuwend thuis kwam van school, "maaamaaaaaaa ze pesten me"? Straks ga je nog denken dat ik jaloers op je ben ook.
|
Hans Teeuwen vind ik kut. Jensen vind ik ook kut. Dat ene moppenkonijn vind ik ook kut. Die ene serie (iets met Tools, of zo) met die kut Amerikaan die de hele tijd met een buurman door een hek praat vind ik ook kut. Rayman(n? wtf geen idee) is Laat is kut. Sara van de Lama's vind ik een kut.
Monty Python en Jiskefet en Southpark vind ik ook kut maar vooral door alle mannen die uren in quotes uit die films/series kunnen praten, tering doe normaal. Ik hou in het dagelijks leven wel van de meeste lompe mannenhumor. Verder leuk: Theo Maassen, Boerke (www.boerke.be), Haagse Harrie, Schudden (cabaret), Youp van 't Hek, eigenlijk weet ik meer kut humor dan leuke humor dingen. ![]()
||
Citaat:
Die is gewoon gaaf omdat het zo vreselijk slecht en irritant is. Het haalt het bloed onder je nagels vandaan, maar welk tv programma doet dat niet tegenwoordig?
||
Citaat:
argh ja sara kroos mopet echt dood. ik heb haar nog nooit wat intelligents/leuks horen zeggen. jezus wat is zij een verschrikkelijke lelijke domme koe zeg.
|
|