Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-12-2005, 21:41
T!ne
T!ne is offline
Ik heb het gevoel dat ik hem aan het vergeten ben.. Alhoewel.. Echt alles lijkt te mislukken en dan moet ik aan hem denken.. Want eigenlijk komt alles door hem .. Och ik wil gwn bij hem zijn
Oud 21-12-2005, 21:42
cagie
cagie is offline
Voel me behoorlijk rot. Ondanks dat het heel fijn en vertrouwd met mij voelt wil hij geen relatie. Hij had namelijk besloten na zijn ex om een tijdje geen relatie aan te gaan. Oke had hij dat niet even kunnen melden voordat we zoende. Dan wist ik tenminsten waar ik aan toe was. Maar ja nu doet het auw omdat ik hem wel heel leuk vind. Maar goed soms lopen dingen nou eenmaal niet zoals ik zou willen dat ze lopen. Alleen wel raar dat ondanks dat er zoveel jongens zijn die me leuk vinden, ik het voor elkaar krijg precies op die ene jongen te vallen die dan weer geen relatie met me wil.
Oud 21-12-2005, 21:59
langejongen
langejongen is offline
Citaat:
cagie schreef op 21-12-2005 @ 22:42 :
Alleen wel raar dat ondanks dat er zoveel jongens zijn die me leuk vinden, ik het voor elkaar krijg precies op die ene jongen te vallen die dan weer geen relatie met me wil.
Auw idd. Maar had je dit aan kunnen zien komen??Misschien vindt hij jou ook wel leuk, maar wil ie vanwege z'n ex (voorlopig) nog geen relatie. Volgende keer kom je een jongen tegen waar je op valt en die wel een relatie wil.
En iets staat me bij dat vrouwen zich na de eerste keer zoenen behoorlijk binden als ze en relatie willen.

Sterkte!!
Oud 21-12-2005, 22:37
Verwijderd
tering ik wil een knuffelen en vasthouden en kussen maar hij is zo ver weg.. en dit gaat al zooo lang zo, maand elkaar niet spreken dan weer paar dagen wel dan weer lange tijd niet. Pfff was ie maar hier.
Oud 21-12-2005, 22:46
Verwijderd
Ik moet eigenlijk wel een beetje om mezelf lachen op dit moment.

Maar er valt niet echt veel te lachen, ik word echt met de dag vager.

Ooit gaat het vast over, of heel misschien word het ooit wat, over een jaar of 3 ofzo.
Oud 21-12-2005, 23:21
Metal
Metal is offline
Oud 22-12-2005, 00:42
Verwijderd
En daar is de volgende. Háár geeft ie gewoon wel alle kans om zijn hart te veroveren. Net zoals de vorige. Bij mij durft ie het gewoon niet te proberen, omdat hij bang is voor de gevolgen. Hij is bang voor het slechte laatste stukje van ons verleden samen. Heel goed: het laatste stukje.

Ik kan het niet helpen, het blijft me gewoon frustreren. Ik moet verder met m'n leven en niet op hem hopen of wachten. Dat heb ik ondertussen al te vaak gedaan. Ik moet me niet meer afvragen hoe het zou zijn als dit weer mis gaat lopen. Moet hem niet de kans geven dan weer terug te vallen op mij. Maar het blijft zo moeilijk, omdat ik nog steeds vind dat we eens kans moeten krijgen.

Kortom: behoorlijk fucked up dus.
Oud 22-12-2005, 01:02
Verwijderd
Top, ben helemaal blij met hem!
Ben alleen wat minder blij met die verkoudheid die ik van hem overgenomen heb....
Oud 22-12-2005, 04:11
WolterB
WolterB is offline
T was erg gezellig vandaag, al zou t nog leuker zijn als ze vandaag (ruim gisteren ondertussen) hier kon zijn

Naja, morgen weer
Oud 22-12-2005, 08:28
I C U
I C U is offline
Citaat:
langejongen schreef op 21-12-2005 @ 22:59 :
En iets staat me bij dat vrouwen zich na de eerste keer zoenen behoorlijk binden als ze en relatie willen.
Mwah, klopt ergens wel. Zeker als je met een jongen zoent die je al langer kent. Maar met een relatief onbekende jongen heb ik die neiging toch veel minder...

Yay, vanavond kerstbal, morgen reizen (heel veel reizen) en daarna: SNEEUW! SKI'S! JOY! Dus!
Oud 22-12-2005, 10:44
Verwijderd
Het is zo fijn iedere keer dat hij belt, gewoon 'omdat hij aan me dacht' of 'zin heeft mijn stem te horen'. Hij vertelde dat hij gisteren zijn ouders over me verteld heeft.. Eerst reageerden ze geschokt 'Amsterdam helemaal!' (hij woont in Zeeland).. Vervolgens vertelde hij dat ik studeer in Finland. 'Waarom doe je dat!' was hun reactie.. toen zei hij dat hij zijn gevoel toch ook niet kon sturen. <3

Ik ben wel bang, voor wanneer ik terug ga. Het is nu zo heerlijk hoe dichtbij hij is.. dat ik hem gewoon kan bellen, dat ik hem zou kunnen zien als het nodig was.

Hij voelt al zo ontzettend vertrouwd en ik heb echt het idee dat ik alles tegen hem kan zeggen. Hij voelt me uitstekend aan, de kleinste verandering in mijn stem merkt ie al op. En ik vind em zo mooi!

Ik lees even terug.. Volgens mij ben ik verliefd
Oud 22-12-2005, 11:08
langejongen
langejongen is offline
Heb haar gisteren vrij onverwachts gebeld en ze was helemaal verrast. Alleen nu ik haar weer gehoord heb mis ik haar best wel en wil zoenen, knuffelen enzo. Moet alleen nog tot zaterdag 17:30 wachten.
Oud 22-12-2005, 11:11
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ik voel me nog steeds heel fijn. Aankomend weekend gewoon alweer onze 2de kerst samen.

"En we gaan door tot 2085?!"
Oud 22-12-2005, 13:17
Verwijderd
Citaat:
lady-kebiss schreef op 22-12-2005 @ 02:02 :
Top, ben helemaal blij met hem!
Ben alleen wat minder blij met die verkoudheid die ik van hem overgenomen heb....
Helemaal mee eens
Oud 22-12-2005, 13:26
WolterB
WolterB is offline
Ze is zó ontzettend lief
Oud 22-12-2005, 14:56
Bertus Bommel
Bertus Bommel is offline
ow ik heb al een week niets van dr gehoord en normaal spreek ik dr elke dag

ga dr vanavond / morgen maar even bellen denk ik
Oud 22-12-2005, 15:12
Dragon_Fly
Dragon_Fly is offline
Citaat:
WolterB schreef op 22-12-2005 @ 14:26 :
Hij is zó ontzettend lief
Oud 22-12-2005, 16:14
&#9834;
&#9834; is offline
Af en toe ben ik ook echt een sulletje.
Gelukkig houdt hij wel van een vriendinnetje wat af en toe de weg kwijt is. Ofzo. Hoop ik.
Oud 22-12-2005, 18:31
cagie
cagie is offline
Citaat:
langejongen schreef op 21-12-2005 @ 22:59 :
Auw idd. Maar had je dit aan kunnen zien komen??Misschien vindt hij jou ook wel leuk, maar wil ie vanwege z'n ex (voorlopig) nog geen relatie. Volgende keer kom je een jongen tegen waar je op valt en die wel een relatie wil.

Sterkte!!
Door zijn gedrag vermoedde ik het al een beetje. Maar ja dacht dat hij gewoon wat tijd nodig had aangezien hij me wel leuk vindt.
Op zich bind ik me niet zo snel na de eerste keer zoenen. Normaal wacht ik altijd heel erg af. Maar ja zal er wel mee te maken gehad hebben dat we allebei vonden dat die avond wel heel erg goed voelde. Ondanks dat het heel goed voelde en mij wel leuk vindt, vindt hij het allemaal te snel na zijn vorige relatie. Op zich heel begrijpelijk.

In ieder geval bedankt!
Oud 22-12-2005, 18:52
Verwijderd
Geez. Hij is gewoon Mr. Big en ik ben Carrie

Heb alle Sex and the City dvd's geleend en ben halverwege seizoen 2 met kijken.
Oud 22-12-2005, 19:00
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Het was gister wel leuk. Hij is leuk. Het voelt vertrouwd om in zijn armen te liggen. En toch wil ik vrijgezel blijven, lekker flirten met wie ik wil.
En ik heb nog steeds een hekel aan verliefde mensen.
Oud 22-12-2005, 19:03
Roosje
Roosje is offline
Ik moet niet overal tegenin gaan.
Oud 22-12-2005, 19:20
Sasbeest
Sasbeest is offline
Verward.
Oud 22-12-2005, 19:29
Verwijderd
Ik voel me een stuk beter, niet perfect natuurlijk.. maar de acceptatie is er en de sms behoefte is als sneeuw voor de zon verdwenen (mede dank zij een stomme actie van mezelf).
Oud 22-12-2005, 19:59
Verwijderd
Oud 22-12-2005, 20:12
Verwijderd
goed, zie hem zo weer (geloof ik)
Oud 22-12-2005, 20:28
Nyawa
Hij is zo ontzettend lief. Waarom kan ik er dan toch niet geheel aan toegeven?
Oud 22-12-2005, 20:42
Aurora
Aurora is offline
Goed.

Ze is wat meer naar de achtergrond aan het verdwijnen, geloof ik.
Oud 22-12-2005, 21:01
T!ne
T!ne is offline
Citaat:
Aurora schreef op 22-12-2005 @ 21:42 :
Goed.

Hij is wat meer naar de achtergrond aan het verdwijnen, hoop ik.
Och wie hou ik voor de gek.. Helemaal niet goed.. Nu hij op MSN is wil ik met hem praten en weten of hij nu al weet wat hij wil. Maar dat is natuurlijk geen goed idee. Alles, echt alles valt in duigen in mijn leven en alleen hij heeft daar "schuld" aan. Nu ja schuld; het komt gewoon door hem.. Ik kan me niet concentreren op school, zwemmen is rot geworden en ik ga gewoon op iedereen zijn kop zitten. Alhoewel het ook wel aan hun ligt hoor! Ik wil gewoon rust Ik wil bij hem in zijn armen en ik kan niet begrijpen dat ik nog steeds zo'n drang heb naar hem.. Het is immers bijna een maand geleden. Dit is me echt nog nooit voorgevallen.. Och wat een kutldvd!

Laatst gewijzigd op 22-12-2005 om 21:04.
Oud 22-12-2005, 21:52
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
dubbel gevoel... ik weet het niet. En die persoon heb ik toch al 2/ 3 dagen niet meer gesproken omdat ik te druk ben...
Oud 22-12-2005, 22:08
Verwijderd
ja he ik mis m
Oud 22-12-2005, 22:59
biep
biep is offline
lekker burgerlijk. lekker samenwonend.
prima.
Oud 23-12-2005, 05:03
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Fijn kerst met hem vieren
Maar vandaag eerst nog kerstinkopen doen
Oud 23-12-2005, 05:24
Verwijderd
Oeh, vanavond zie ik hem weer!

Miste hem naast me vannacht en vanmorgen toen ik wakker werd. Maar eigenlijk maar goed ook, anders doe ik toch niet meer wat ik moet doen
Oud 23-12-2005, 08:30
Qamra
Qamra is offline
Hmm, zijn voorstel klinkt wel erg goed in mijn oren (de dag in bed doorbrengen, knuffelend...)

Echt, waarom doet hij dit??
Oud 23-12-2005, 09:09
woezel
woezel is offline
wrom ben ik zo fukn verlegen
Oud 23-12-2005, 09:11
zeep007
zeep007 is offline
we moeten echt hard op zoek naar andere woonruimte en dat zorgt voor wat spanning, en stiekem wil ik ook kerst een beetje alleen met hem vieren, en vanaf vandaag kan dat al niet meer.
Maar het gaat wel goed tussen ons.
Oud 23-12-2005, 09:30
Mephisto
Mephisto is offline
Lekker rustig. Sexrelaties etc, verder geen romantische poespas. Vind het prima zo
Oud 23-12-2005, 10:24
Verwijderd
Gisteren met m'n ex naar een bal geweest. Het was erg leuk en ik voelde me zo goed bij haar, maar ik weet dat als ik weer iets met haar begin het weer fout zal gaan. Voorlopig dus maar even een beetje aanrommelen
Oud 23-12-2005, 11:12
JJ13
JJ13 is offline
ik voel me heel goed. het gaat zo goed tussen mijn vriend en mij, we wonen praktisch samen en dat gaat zelfs goed. de laatste dagen waren we wat aan het mopperen op elkaar, maar dat hebben we gisteren uitgepraat. ik vind het alleen niet leuk dat ik m na vanavond pas weer maandagmiddag zie. je zou denken: wat is 2 dagen nu?, maar we zien elkaar elke dag, hij woont zowat bij mij, dus ik heb t er een beetje moeilijk mee. gelukkig heb ik wel zin in kerstavond en 1e kerstdag, ik ben dan bij mn ouders en t wordt leuk!
Oud 23-12-2005, 11:24
Verwijderd
Heb al zin het weekend samen. Lekker Kerst vieren met een hoop mensen, en dan 2e Kerstdag bij mij thuis, gewoon, met mijn ouders en mn broertje..
Het gaat echt geweldig, dit is de 1e, maar zeker niet de laatste Kerst samen
Oud 23-12-2005, 11:48
Verwijderd
Gisteren belde hij me om te zeggen dat hij me echt heel erg mistte en dat dat toch wel zegt dat ie me wel heel erg leuk vindt.. En later op de avond belde hij nog 1 keertje om het even nog 1 keertje te zeggen.

Hoe moet dat nou straks
Oud 23-12-2005, 12:24
Qamra
Qamra is offline
Tracy Chapman (1988)
If Not Now...

If not now then when
If now today then
Why make your promises
A love declared for days to come
Is as good as none

You can wait 'til morning comes
You can wait for the new day
You can wait and lose this heart
You can wait and soon be sorry

Now love's the only thing that's free
We must take it where it's found
Pretty soon it may be costly

If now now what then
We all must live our lives
Always feeling
Always thinking
The moment has arrived
Oud 23-12-2005, 14:01
Verwijderd
@ Thoughful: gefeliciteerd

Ik heb gisteravond overleefd. Maar vraag niet hoe (vrij dronken, hem negeren en ontlopen).
En ja, de kater komt later. Dus ik voel me nu ontzettend kut ipv gister. Maar positief puntje: daardoor had ik gister nog wel een leuke avond.
Oud 23-12-2005, 14:21
Verwijderd
Wel goed, eigenlijk Gisteren hem onverwachts toch gezien, is hij blijven slapen. Vanavond ga ik naar hem en blijf ik ook slapen

Enige nadeel is dat hij iedere x moet werken en ik dan ook zo veel te vroeg en onuitgeslapen wakker word
Oud 23-12-2005, 14:26
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Ik word echt fokking gek.
Oud 23-12-2005, 15:19
Verwijderd
God bestaat.
Oud 23-12-2005, 15:23
Verwijderd
Citaat:
GodSaveTheQueen schreef op 23-12-2005 @ 16:19 :
God bestaat.