Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Hoogtepunt: voor het eerst gezoend Dieptepunt: dat ik de trend niet echt voort heb gezet en niet weet wat ik met jongens die toenadering zoeken aanmoet |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ouders die scheiden, ongetwijfeld naar, maar hoeft niet allesbeheersend te zijn. Daar kun je ook van leren, al is het maar omdat het een extra reden is om op jezelf te gaan wonen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Nee, ik lees uiteraard niet alleen je negatieve berichten, dat zijn de berichten die me bij zijn gebleven... En verder zal het mij een zorg zijn, en vind ik het alleen zonde. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Het "rotte" van al dat gedoe was dat ik nog heel lang een zwak voor haar heb gehad (in een latere periode toen zij niet meer verliefd op me was) en dan is het wel moeilijk als je ziet dat ze aanpapte met anderen. Als je dan ook nog eens in een slechte periode zit waarin je "overall" rot in je vel zit, komt zoiets nog harder aan. Na een goed gesprek tussen ons tweetjes werden me gelukkig meer dingen duidelijk en ben ik haar als een "gewone" goede vriendin gaan zien. Maja, waar heb ik het over, het is al weer maanden terug, beiden hebben we nu al weer een nieuwe liefde gevonden waar we beiden gelukkig mee zijn. ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik weet t niet.. ik kan wel geloven dat ie ng van me houd, maar denk niet dat ie nog verliefd is.. of hij heeft wel ene reden om t uit te maken maar wil t neit zeggen.. ach hoe dan ook.. t is uit en dat is t.. einde verhaal... laten we t bij ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|