Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-01-2006, 23:30
Stroke
Stroke is offline
Hoogtepunt: Mijn eerste echte relatie, de eerste maanden waren super.

Dieptepunt: Dat het uitging, en de eerste paar maanden van het jaar, waarin ik even niets meer van de liefde moest hebben.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-01-2006, 23:34
Verwijderd
Na een relatie van bijna 3 jaar gedumpt worden.. om een vreselijke reden...

Daarna smoorverliefd en akelig afgewezen worden.

2005 was een slecht liefdesjaar

Laatst gewijzigd op 11-01-2006 om 15:19.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2006, 19:52
Briseïs
Briseïs is offline
2005 was een groot relationeel dieptepunt?
ik kan ook mijn hele leven zeggen maar dat klinkt dan meteen weer zo wanhopig ofzo
Oud 11-01-2006, 20:08
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Hoogtepunt: dat we in februari een jaar samen waren en zo goed voor elkaar hebben gezorgd dit jaar. We zijn allebei wat anders gaan doen maar onze relatie is gebleven en alleen maar beter geworden. Ik ben nu veel vaker bij hem en dat is echt fijn.

Dieptepunt: toen ik hem echt nog maar eens per twee weken zag waren onze weekenden samen veel intenser. Nu is het allemaal wat oppervlakkiger maar wel veel vaker en ik vind het wel eens jammer dat het nu niet meer zo intens is als toen.
Oud 11-01-2006, 20:22
suusch
suusch is offline
Dieptepunt : Mijn vorige relatie die doodbloedde, en al de irritaties daaromheen.
Hoogtepunt : Weer terug zijn bij mijn allereerste echte vriendje.
Oud 11-01-2006, 20:26
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Hoogtepunt (en ook op 1 na de enige in mijn leven): knuffel met iemand die ik heel leuk vond.
Dieptepunt: Hoeveel wil je er?
Oud 11-01-2006, 20:28
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
gR.. schreef op 04-01-2006 @ 21:03 :
Hoogtepunt : Het id dat ik eindelijk een leuk meisje had gevonden en 2 x een date met haar heb gehad..

Dieptepunt : Van haar te horen krijgen dat 'het verliefde gevoel' van de een op de andere dag ineens weg was
Vrouwen..
Ja, en dat vinden die stomme pubers altijd een hele goede reden om naar de volgende over te stappen. Stelletje sukkels.
Oud 11-01-2006, 21:49
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Yab-Yum schreef op 11-01-2006 @ 21:28 :
Ja, en dat vinden die stomme pubers altijd een hele goede reden om naar de volgende over te stappen. Stelletje sukkels.
Beetje gefrustreerd?
Oud 12-01-2006, 09:16
miekmuis
miekmuis is offline
Ik heb gewoon het hele jaar geen relatie gehad, wat voor mij opzich dan weer een hoogtepunt was. Normaal gesproken had ik elk jaar wel een vriendje. Ik ben aan veel dingen (school bijvoorbeeld) toegekomen nu ik niet meer het hele weekend bij vriendlief op de bank doorbracht en dat was ook hoognodig. However, ik ben niet van plan 2006 op dezelfde manier door te brengen, maar daar ben ik hard aan aan het werken
Oud 12-01-2006, 23:37
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik ben laat ja met te reageren... Ach, forumbazen hè...

2005 was voor mij een doorzettende trend van dieptepunten. Hoogtepunten heb ik niet gekend.

In 2005 heb ik me opnieuw van een verliefdheid af moeten werken op een vriendin op wie ik al eerder verliefd was. Ach, de regulars kennen het verhaal toch wel.. Maar het was zwaar, verdomd zwaar.

En ook ben ik veel vrienden kwijtgeraakt. Alhoewel, 'vrienden'... Na 2 of 3 jaar close contact zou je toch denken dat je iemand kunt vertrouwen, toch? Nah, was dat maar waar...

Op de univ wel nieuwe mensen leren kennen maar verder vlot het niet zo. In huis zijn de relaties nog steeds gespannen en hondsberoerd.

Nee, topjaar 2005. Net als 2002, 2003 en 2004. En 2006 zal al niet anders zijn. Hiep hiep rahoe.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2006, 23:45
*** is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 13-01-2006 @ 00:37 :
En 2006 zal al niet anders zijn. Hiep hiep rahoe.
Met zo'n instelling niet nee.

Hoogtepunt: voor het eerst gezoend
Dieptepunt: dat ik de trend niet echt voort heb gezet en niet weet wat ik met jongens die toenadering zoeken aanmoet
Met citaat reageren
Oud 12-01-2006, 23:52
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
*** schreef op 13-01-2006 @ 00:45 :
Met zo'n instelling niet nee.
Ach, wat weet jij van mij. Mijn ouders gaan waarschijnlijk scheiden. Nou, joepie, wat een fijne instelling...
Met citaat reageren
Oud 12-01-2006, 23:56
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 13-01-2006 @ 00:52 :
Ach, wat weet jij van mij. Mijn ouders gaan waarschijnlijk scheiden. Nou, joepie, wat een fijne instelling...
Dat is vervelend, maar dat wil toch niet zeggen dat jij geen 'goed jaar' kan hebben. Jij benadrukt in ongeveer elke post hoe slecht je het wel niet hebt. Daar schiet je ook niks mee op.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2006, 00:02
*** is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 13-01-2006 @ 00:52 :
niet direct van jou, al associeer ik jouw naam helaas wel meteen met negatieve posts op het gebied van liefde enzo, maar ik weet wel wat over mijn eigen ervaring en dat je alleen maar jezelf hebt met een negatieve instelling en niets of niemand daar beter van wordt.
Ouders die scheiden, ongetwijfeld naar, maar hoeft niet allesbeheersend te zijn. Daar kun je ook van leren, al is het maar omdat het een extra reden is om op jezelf te gaan wonen.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2006, 00:23
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ach, laat mij ook lekker fijn een uitlaatklep hebben. En als je alleen m'n negatieve erichten ziet, lees je echt héél erg selectief. En anders zet je me lekker op je negeerlijst. Kan mij het verrotten. Lekker makkelijk, vanachter je toetsenbordje over iemand oordelen op basis van een paar posts. Ben ik alweer terug? Laat me alsjeblieft.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2006, 00:25
*** is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 13-01-2006 @ 01:23 :
Ach, laat mij ook lekker fijn een uitlaatklep hebben. En als je alleen m'n negatieve erichten ziet, lees je echt héél erg selectief. En anders zet je me lekker op je negeerlijst. Kan mij het verrotten. Lekker makkelijk, vanachter je toetsenbordje over iemand oordelen op basis van een paar posts. Ben ik alweer terug? Laat me alsjeblieft.
jeetje...
Nee, ik lees uiteraard niet alleen je negatieve berichten, dat zijn de berichten die me bij zijn gebleven... En verder zal het mij een zorg zijn, en vind ik het alleen zonde.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2006, 00:30
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
2005 hoogtepunt: meisje van chat, gesproken, gedate, is nu mn vriendin. gaat steeds beter

2005 dieptepunt: nog niet gehad, al betrap ik mezelf weleens op jaloersigheidjes (k laat het niet merken hoor)

Met citaat reageren
Oud 13-01-2006, 07:54
Kitten
Kitten is offline
2005 -
Dieptepunt - Van je vriendin te horen krijgen dat ze weer terug gaat naar haar ex en dat ze em al flink genomen heeft die ochtend. (Ja, dat voelt heel erg klote). Dat was in een zelfstudie-week voor de tentamens... (wel allemaal gehaald zonder leren)

Hoogtepunt - Later een heel lief vriendinnetje vinden waar ik al sinds begin mei mee samen ben.
Oud 13-01-2006, 09:18
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Kitten' 85 schreef op 13-01-2006 @ 08:54 :
2005 -
Dieptepunt - Van je vriendin te horen krijgen dat ze weer terug gaat naar haar ex en dat ze em al flink genomen heeft die ochtend. (Ja, dat voelt heel erg klote).
mja... das idd niet aardig. Behoorlijke trap na, zou ik zeggen
Oud 13-01-2006, 10:25
Dott
Dott is offline
hoogtepunt: heel veel leuke dingen gedaan, en mn relatie liep op rolletjes de laatste paar maand

ZWAAR dieptepunt: 2 dagen voor oud & nieuw vond zijn gevoel van niet, en maakte hij het uit maar wel zeggen dat ie nog steeds heel verliefd op me is en altijd van me zal houden.. leg mij eens uit waarom het uit is dan??

Laatst gewijzigd op 13-01-2006 om 10:31.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2006, 12:56
Verwijderd
Laat, maar ik verveel me

Het dieptepunt was niet echt binnen een relatie.. maar wel op dat gebied. Het was de keer dat ik per ongeluk zo dronken was geworden (ik had niet door dat het drankje dat iemand in mijn hand stak 50% was ) dat ik die nacht degene die seks met me had niet duidelijk kon maken dat ik niet wilde. Geluid kwam er niet uit mijn mond toen ik 'nee' wilde zeggen, en ik had niet genoeg kracht hem weg te duwen.

Gelukkig was het iemand die ik heel goed kende en volledig vertrouwde en kon vertrouwen, en die nooit was doorgegaan als hij had geweten dat ik niet wilde.. hij had het echt niet gemerkt. Maar het besef dat het heel erg mis had kunnen gaan (dat in principe 15 jongens over me heen hadden kunnen gaan zonder dat ik me had kunnen verzetten) was toch wel een groot dieptepunt.

Het hoogtepunt was rond 22:00 op oudejaarsavond Mijn vriend noemde me toen voor het eerst zijn vriendin.. en verder is alles met hem van de keren daarvoor ook een hoogtepunt. I adore him <3
Met citaat reageren
Oud 14-01-2006, 20:08
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Smokin' schreef op 10-01-2006 @ 19:08 :
Hou jezelf niet voor de gek. Dat meisje was niet gek op jou, ze vond je hooguit leuk. Een meisje kan nooit helemaal gek zijn op twee jongens tegelijk, er is altijd een duidelijke voorkeur. De keuze lijkt alleen lastig omdat het meisje beseft dat haar beslissing één iemand verdrietig zal maken.
Wat dat voor de gek houden: ze heeft daadwerkelijk gezegd dat ze gek was op me en die gevoelens echt waren... dus dan houdt zij mij eerder voor de gek dan ikzelf. Ach ja, het boeit niet, we zijn al weer maanden verder. Maar ze gaf inderdaad zelf toe dat de keuze lastig was omdat ze een iemand moest kwetsen. Uiteindelijk werd ik gekwetst, echter een aantal weken later ging het uit met haar vriend waar ze dus eerst voor koos.
Het "rotte" van al dat gedoe was dat ik nog heel lang een zwak voor haar heb gehad (in een latere periode toen zij niet meer verliefd op me was) en dan is het wel moeilijk als je ziet dat ze aanpapte met anderen. Als je dan ook nog eens in een slechte periode zit waarin je "overall" rot in je vel zit, komt zoiets nog harder aan. Na een goed gesprek tussen ons tweetjes werden me gelukkig meer dingen duidelijk en ben ik haar als een "gewone" goede vriendin gaan zien.
Maja, waar heb ik het over, het is al weer maanden terug, beiden hebben we nu al weer een nieuwe liefde gevonden waar we beiden gelukkig mee zijn.
Oud 14-01-2006, 21:46
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 14-01-2006 @ 21:08 :
Wat dat voor de gek houden: ze heeft daadwerkelijk gezegd dat ze gek was op me en die gevoelens echt waren... dus dan houdt zij mij eerder voor de gek dan ikzelf.
Nou had ik dit antwoord wel verwacht. Maar dat ze het zei maakt helemaal niks uit, enkel haar daadwerkelijke gedrag laat zien wat ze werkelijk vond. Daarom maakt dit ook nog wel degelijk uit, ondanks dat het maanden geleden is. De les die je kan trekken is dat je een vrouw in zo'n situatie nooit op haar woorden moet geloven + dat je idd, zoals je aangaf, nooit achter een meisje met een vriend aan moet gaan.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2006, 21:48
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Bloody_tears schreef op 13-01-2006 @ 11:25 :
hoogtepunt: heel veel leuke dingen gedaan, en mn relatie liep op rolletjes de laatste paar maand

ZWAAR dieptepunt: 2 dagen voor oud & nieuw vond zijn gevoel van niet, en maakte hij het uit maar wel zeggen dat ie nog steeds heel verliefd op me is en altijd van me zal houden.. leg mij eens uit waarom het uit is dan??
Oke. Hij liegt glashard tegen jou om dat hij denkt zo jou gevoelens te sparen. Maar diep van binnen wist je al dat dit de reden was waarom hij dat zei, het is alleen lastig om te accepteren.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2006, 10:39
elledc
elledc is offline
Hét dieptepunt van 2005 was dat ik het op een bepaald moment niet meer zag zitten met m'n vriend nadat hij terug was van een mislukte reis naar Spanje, hij zou er gaan werken en wonen, maar was na een maand reeds terug.
Ik was van plan om hem tegemoet te gaan, ik had er naar werk en een huis gezocht, had een snelcursus Spaans gevolgd, was 2 x met hem meegegaan naar Spanje voor een sollicitatie die geslaagd was maar toen besliste hij alles op te geven en terug te komen...
ik was teleurgesteld, ook in mezelf, omdat ik zovele verwachtingen had... en op de een of andere manier stak ik alle schuld op hem.
In Spanje gaan wonen en werken was voor mij het begin van een nieuw leven, een uitdaging voor mezelf omdat ik me niet gelukkig voelde hier.

Het hoogtepunt is dat alles is goedgekomen, ik heb een schitterend werk gevonden, en heel kort nadien m'n vriend ook.
We zijn weer het leuke stelletje van voorheen... nu nog een huis vinden om samen te wonen en een goede gezondheid en 2006 kan niet meer stuk!!
Met citaat reageren
Oud 15-01-2006, 12:26
Dott
Dott is offline
Citaat:
Smokin' schreef op 14-01-2006 @ 22:48 :
Oke. Hij liegt glashard tegen jou om dat hij denkt zo jou gevoelens te sparen. Maar diep van binnen wist je al dat dit de reden was waarom hij dat zei, het is alleen lastig om te accepteren.

ik weet t niet.. ik kan wel geloven dat ie ng van me houd, maar denk niet dat ie nog verliefd is.. of hij heeft wel ene reden om t uit te maken maar wil t neit zeggen.. ach hoe dan ook.. t is uit en dat is t.. einde verhaal... laten we t bij
Oud 15-01-2006, 13:38
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Smokin' schreef op 14-01-2006 @ 22:46 :
De les die je kan trekken is dat je een vrouw in zo'n situatie nooit op haar woorden moet geloven + dat je idd, zoals je aangaf, nooit achter een meisje met een vriend aan moet gaan.
Haha, dat laatste zal ik inderdaad niet meer doen. En dat eerste zal ik goed in mijn achterhoofd houden.
Oud 15-01-2006, 13:51
Verwijderd
Het hoogtepunt is vanaf eind augustus, want vanaf toen had ik een vriendin. Nog steeds trouwens, en het is nog steeds geweldig
Met citaat reageren
Oud 15-01-2006, 15:54
Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Hoogtepunt:
Eindelijk verkering met het meisje waar ik al anderhalf jaar lang helemaal gek op was, zij ook op mij, maar het kwam er maar niet van.

Dieptepunt:
Dat ze het een week later uitmaakte HAHaha.
Oud 15-01-2006, 17:02
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Kid Morbid schreef op 15-01-2006 @ 16:54 :
Hoogtepunt:
Eindelijk verkering met het meisje waar ik al anderhalf jaar lang helemaal gek op was, zij ook op mij, maar het kwam er maar niet van.

Dieptepunt:
Dat ze het een week later uitmaakte HAHaha.
Conclusie: Ze was niet gek op je alleen jij gelooft haar op haar woord. bad mistake.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2006, 10:50
Silvie
Silvie is offline
Hoogtepunt:
Weer eens een keer de echte verliefdheidkriebels gevoeld te hebben.

Dieptepunt:
Erachter komen dat een jongen die je wel leuk vond al een vriendin heeft.

Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten