Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-12-2005, 00:11
WolterB
WolterB is offline
Treinen zijn stom, vooral als de laatste vertraging heeft en je moet overstappen, waardoor je moet rennen om hem te halen. Zit je doodmoe in de trein en moet je nog een uur reizen.
Gelukkig heb ik het gered, een leuke dag gehad, veel bijgepraat. T was ouderwets gezellig

en ik begin echt een achterlijke hekel te krijgen aan de tpg
Oud 24-12-2005, 01:25
Redhair
Redhair is offline
Sinds lang weer contact met E.. Eindelijk laat hij weer wat van zich horen. Het voelt raar met hem te praten. Het vertrouwen wat ik in hem had afgelopen zomer is helemaal weg.

Toenstraks even uit geweest, T. wilde mij zien. Mijn ex was er ook, uiteindelijk zaten we alledrie op de bank, ik tussen hun twee in. Mijn ex weet wel dat T. mijn vriendje is, alleen T. weet volgens mij niet dat hij mijn ex is. Het voelde raar.

Ik voel me raar. Ik wil schreeuwen, keihard, de longen uit mijn lijf.
Oud 24-12-2005, 10:35
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik ben zo blij als vandaag over is... En ik ben moe, snap niet hoe dat kan. Ik werd gewoon pas om negen uur wakker, echt heel maf (en heel laat voor mijn doen).

Hmpf.
Oud 24-12-2005, 11:21
Anno2007
Anno2007 is offline
ben niet vrolijk vdaag
Oud 24-12-2005, 11:44
Uncertain
Uncertain is offline
Ik heb het idee dat dit wel eens mijn laatste dagen zijn.
Oud 24-12-2005, 12:10
Lilium
Lilium is offline
Zo. Ik ben er uit. Ik verwar vriendschap met verliefdheid en omgekeerd.

Dan is het nu tijd om eens te bedenken wat ik met mijn toekomst ga doen.

Oud 24-12-2005, 12:55
ilse
ilse is offline
ik ben zo trots... hij vertelt nooit en nu het hele verhaal.. omg

eindelijk na 7 maanden leer ik dan toen meer van em kennen..
Oud 24-12-2005, 13:01
Verwijderd
Voelde me goed, nu weer ''gaat wel''... k moet eerder opstaan, grrrr
Oud 24-12-2005, 13:12
duivelaartje
duivelaartje is offline
Mijn livejournal is geboren en dat voelt - hoe gek het ook mag klinken - best goed. Eindelijk een plekje waar ik dingen van me af kan schrijven, of iemand het nou leest of niet. Net alsof ik noud discipline krijg bij het schrijven, want ik móet van mezelf daar af en toe schrijven. Misschien groeien er op die manier wel nieuwe verhalen, wie weet.
Oud 24-12-2005, 13:32
rare kwast
rare kwast is offline
ik kan niet meer...
ben moe, (bijna) te moe om nog door te zetten..
Oud 24-12-2005, 14:12
Stefanie
Stefanie is offline
I'm learning to live without you now but I miss you sometimes.
The more I know, the less I understand.
All the things I thought I knew, I'm learning again.
I've been trying to get down to the heart of the matter
but my will gets weak and my thoughts seem to scatter
but I think it's about forgiveness, even if you don't love me anymore...
Oud 24-12-2005, 14:18
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb echt nergens zin in, alleen maar in slapen en bij mijn vriend zijn. Zelfs niet in kerst, niet in de kadootjes, niet in lekker eten, nergens in
Oud 24-12-2005, 14:24
Nyawa
Voel me goed . De mensen van de oliebollenkraam zijn echt geweldig. Morgen komt m'n nichtje, overmorgen iets leuks met m'n vriend doen en volgende week lekker vijf dagen skieën.

Het enige wat er nog is zijn mijn twijfels over onze relatie, maar ach, we zien wel hoe het loopt. Misschien vlieg ik dan wel niet zo hoog, maar het zal niet zoveel pijn meer doen als ik val. Emotie maakt niet alles mooier.

You'll be fine, yes I know, but sometimes I just let go. All the things that you say, slowly fade away... (The Girls - August Afternoon)
Oud 24-12-2005, 15:33
Roosje
Roosje is offline
Het is vakantie, ja.

Ik weet niet wat ik heb. Waarom kan het niet gewoon goed met me gaan?
Oud 24-12-2005, 16:22
Verwijderd
Dit zijn echt rare dagen. Het slaat allemaal nergens meer op. Ik lach er best hard om.
Komende week gaat gaaf worden!
Koekjes!
Oud 24-12-2005, 17:14
Verwijderd
Ik vind het echt zó fijn om bij hem te zijn...
Wat mij betreft mag dit echt nog lang duren.
Oud 24-12-2005, 17:35
Hawahaai
Hawahaai is offline
Fijn. Geweldige dag. Vanochtend vroeg was oke, daarna was het k*t. Op het zwembad was het weer oke, wel leuk. Ik heb echt leuke kids in mijn groepje. Kom ik thuis en zeg ik iets tegen mijn moeder, snapt zij het niet doordat ze vanmiddag zomaar 'ja' heeft gezegd op iets wat ze niet gehoord heeft. Dus ik herhaal het nog een keer, iets sneller, wordt ze boos. Vanaf nu zeg ik dus alleen nog iets als het dringend is, verder hou ik m'n kwek dicht. Bah. Leuk begin van de kerst.

Ik wil het huis uit.
Oud 24-12-2005, 19:00
Verwijderd
Ik kom er maar niet aan toe om met m'n moeder te praten over wat ik besproken heb met m'n psych. Het lijkt wel of er steeds iemand in haar buurt is
Oud 24-12-2005, 19:13
x_knorretje_x
x_knorretje_x is offline
Kzou zo graag eens willen dat mensen me begrijpen...niet gewoon zeggen of doen alsof ze mn buien en mn gedachtes begrijpen, maar echt begrijpen. En ik snap wel dat dat niet mogelijk is, en ik mag dat ook niet verwachten...
Maar op deze manier reageren mensen verkeerd, niet op de manier hoe ik het graag zou willen (weet ik eigenlijk zelf wel hoe ik zou willen dat ze reageren?)...
Het werkt niet te zeggen dat ik dingen anders moet denken, het helpt al helemaal niet wanneer ik weer eens een opmerking als 'kop op' te horen krijg...
Als mensen willen dat ik meer open ga doen over mn gevoelens en gedachtes, kom dan niet met een opmerking die tegen mijn denkbeeld ingaat...En als ik daar dan een opmerking over maak, word dan al helemaal niet boos op hoe ik reageer...Kword er zo onzeker van...zo word ik nog stiller dan ik nu al ben, zo durf ik al helemaal niets meer te zeggen, bang dat er tegenin gegaan wordt...Het is zo moeilijk te begrijpen...wou dat het anders was...
Oud 24-12-2005, 21:21
create
create is offline
ik mis jejullie zo, wat een rotweekend. was het maar snel weer maandag.
Oud 24-12-2005, 22:02
Gothic
Gothic is offline
Ik ben zo moe en voel zo ontzettend veel. Ik heb verdriet, heel veel. Ik mis de liefde, de genegenheid en het weten dat er iemand is...
Zit All you need is love te kijken. Ik zou zo graag iemand hebben waar je zo gek op bent, gewoon samen zijn, leuke dingen doen, naar New York, naar Londen, Parijs of gewoon lekker thuis op de bank...
Ik ga veel leuke dingen doen. Gister bij een vriendin gelogeerd, was fijn, ben zo blij dat ik weer contact met haar heb, dat wil ik vasthouden. Maar ja... Terwijl ik alleen naar huis moet, gaat zij naar haar vriend...
Veel afleiding, maar waar je ook bent, alles blijft er, ik blijf het voelen en weten...
Vanavond maar goed slapen. Veel slapen, heel veel. Ik ben kapot. Ik heb m'n verdriet opzij moeten zetten om m'n tentamen te halen en wat onmogelijk leek, is hopelijk gelukt. Als het een beetje meezit heb ik het gewoon gehaald... maar nu de tijd om te rouwen, verdriet te hebben en te huilen.
Oud 24-12-2005, 22:08
Roosje
Roosje is offline
Ja, geniaal, en nu ga ik ziek worden.
Oud 24-12-2005, 22:23
ilse
ilse is offline
ik voel zoveel spanning, dit kan nooit erg lang goed gaan . ik weet niet, denk dat ik wel weer zal gaan flippen dit weekend. net een heel klein dingetje, en ik ga al weer zitten shaken en kan me nog net inhouden niet te gaan zitten gillen. nou, leuk... ik ga zo proberen me inte houden tot dinsdag, want dan ga ik weer terug.. pff..
Oud 24-12-2005, 23:06
Ruby
Ruby is offline
Eventjes moeilijk en ik heb veel twijfels over de toekomst, ik ga een paar lege kerstdagen tegemoet.. Maar dinsdag komt wel goed..

(Hoop ik dan)
Oud 24-12-2005, 23:23
niña
niña is offline
Ik voel me lekker. Zin in de kerstvakantie.
Oud 24-12-2005, 23:30
Dolores
Dolores is offline
Mooie avond gehad
Oud 24-12-2005, 23:49
Heikneuter
Heikneuter is offline
Zelfmoord zou me sieren
Oud 25-12-2005, 10:08
Verwijderd
Haha, ik zou een eenzame kerst tegemoet gaan, belt mijn tante me vanmorgen op of ik bij hen wil komen eten. Best leuk. Mijn eigen kerstdiner bewaar ik dus ook nog maar even. Hoef ik niet meer zo veel eten te kopen voor de rest van de week.
Oud 25-12-2005, 10:29
wup
wup is offline
Mijn oma ligt op sterven... wat een kutkerst.

Ik probeer het een beetje van me af te zetten.. maar dat gaat gewoon niet.
Oud 25-12-2005, 13:43
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Gisteren viel nog best mee, afgezien van die huilbui die ik van te voren had, maar dat was mijn eigen schuld. Eigenlijk was het best gezellig
Oud 25-12-2005, 13:46
Anno2007
Anno2007 is offline
Citaat:
wup schreef op 25-12-2005 @ 11:29 :
Mijn oma ligt op sterven... wat een kutkerst.

Ik probeer het een beetje van me af te zetten.. maar dat gaat gewoon niet.
heel veel sterkte meisj! (f)
Oud 25-12-2005, 14:32
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Tis eigenlijk nog best gezellig. Zolang ik bezig ben komt het wel goed.

Gisteren naar de kerk geweest, samen met mijn vriend die voor mij mee ging en zelf eigenlijk niet gelovig is. Hij deed eigenlijk mee met alles, zingen en bidden enzo en dat vond ik heel erg mooi om mee te maken, zeker omdat er heel veel mensen waren die niet mee deden. We vonden het allemaal een hele mooie dienst en nu is het kerstgevoel compleet

Straks naar mijn opa, zijn eerste kerst zonder mijn oma. We gaan maar vragen of hij hier wil komen eten, eten zat tenslotte. We gaan vanavond gourmetten. Ik zou het leuk vinden als ie meekomt maar hij moet het zelf maar weten, hij is welkom
Oud 25-12-2005, 15:28
dwight88
dwight88 is offline
ik had geen echt kerstgevoel. Totdat het "dankjewel voor alles" gezegd werd tegen me... voelt goed
Oud 25-12-2005, 16:14
Verwijderd
Bah, voel je je goed werkt je lichaam niet mee. Niks en niemand werkt eens mee. Nu voel ik me dus weer totaal verschrikkelijk. Het is vakantie en ik doe nog niks. Ben zo gvd uitgeput en hangerig en jankerig en stressig en alleen en eeuwig uit mn hum en er gebeurd niet eens iets waardoor dat allemaal omslaat. En kerst is dom, ik zit me maar te vervelen.
Oud 25-12-2005, 16:24
Verwijderd
De weg kwijt.
Oud 25-12-2005, 16:34
duivelaartje
duivelaartje is offline
Kerst. Alleen zo jammer dat m'n ouders allebei nog een beetje ziek zijn, want we zouden vanavond heel chique uit eten... Maar we hebben gebeld en we kunnen verschoven worden naar morgen!! Gelukkig maar, want ik verheugd me er best op. In m'n mooie jurk een lekker 8-gangen-diner eten. (Alleen konden we gisteravond dus ook niet naar de kerstnachtdienst, maar goed..)

We hebben wel twee uur lang monopoly gespeeld vandaag. Kerstkransjes gegeten en meegezongen met de kerstkoren op televisie. Ook hebben m'n moeder en ik kerstliedjes gespeeld voor m'n vader, mams zingend en ik achter de piano. Mwah, het ging redelijk.

Whoej, kerst.
Oud 25-12-2005, 16:58
Storm
Storm is offline
Citaat:
wup schreef op 25-12-2005 @ 11:29 :
Mijn oma ligt op sterven...
Ik zit in dezelfde situatie.

Sterkte.
Oud 25-12-2005, 17:05
Verwijderd
Zo gaat het nou altijd, elke vakantie weer. Ze wil gewoon haar innerlijke 'zie je wel' bevredigen.
Zie je wel, Mirre doet altijd vervelend.
Zie je wil, Mirre heeft het altijd op mij gemunt.
Zie je wel, Mirre wil de vakantie altijd verpesten.

Puh.
Oud 25-12-2005, 17:36
Heikneuter
Heikneuter is offline
Score van 3 ruzies,een hele zooi mensen die kortaf en kloterig tegen me doen, een waarschuwing op M&M, en een op het fotoboek, Alleen kerst vieren, geen eten in huis, en niemand die dat ook maar ene hol interreseert, zelfs mn beste vrienden niet.Ja, kerst, "de dagen van vreugde en gezelligheid voor iedereen" behalve mij hoor. Heb me zelden zo kut gevoelt.
Oud 25-12-2005, 17:41
Verwijderd
Ik wil hier niet zijn. Er spoken duizend dingen door mijn hoofd, ze laten me niet los en ik snap er niks meer van, het maakt me gek. Ik hoop zo dat ik deze vakantie door kan komen, dat ik het vanavond niet alsnog verpest. Moet ik nou eerlijk zijn of niet? Als ik het vertel kan ik het wel vergeten maar ik vertrouw hem, ik wil hem geen pijn doen. Ik heb geen idee waar hij mee bezig is maar op de een of andere manier voel ik me veilig bij hem. Heel veilig. Maar hij is te bezorgd en ik wil mijn vrijheid terug. Ik wil weten wat hij meegemaakt heeft, hoe hij er zo zeker van kan zijn. Ik doe het niet, ik vertik het. Ik ga mezelf niets aandoen en die zelfmoordgedachtes druk ik wel weg. Laat ik er ook maar over ophouden. Morgen een nieuwe dag, laat ik me dan maar opnieuw m'n hoofd erover breken. Misschien is het toch een optie..
Oud 25-12-2005, 19:09
Redhair
Redhair is offline
Vannacht om kwart voor vier is hier in de stad een jongen van 20 doodgeslagen. Om vier uur stond ik nog buiten. Jezus. Ik ken veel jongens van 20, ben stiekem best bang dat ik hem toevallig ken. Het was op mijn normale route naar huis gebeurd. Ik had de ambulance en politie kunnen zien als ik naar huis was gefietst zoals ik normaal zou fietsen.
Dit keer nam ik een kortere weg, omdat ik al een half uur telaat was. Die weg was korter, maar dan moet je door een steegje langs een discostheek, waar altijd mensen buiten staan. Dus 'gevaarlijker'. Niet dus, want nu is op 'de veilige route' iemand doodgeslagen. Godverdomme.
Oud 25-12-2005, 19:47
Louel
Louel is offline
Nu heb ik net wéér gekotst.

Misschien dan door de melk, maar dat lijkt me sterk. Toch maar de komende tijd geen melk drinken. -_-
Oud 25-12-2005, 20:18
rare kwast
rare kwast is offline
een zoektocht in de duisternis tijdens het feest van t licht...

*iets is een beetje raar* tijdens de preek vanmorgen (en gister avond ook al een beetje) ging t om licht en geluk..
maar waar is dat!!?!
Oud 25-12-2005, 20:21
Verwijderd
Oeh, spanning, voor het eerst sinds hele hele hele lange tijd. Het is niet eens voor Kerstmis, hoewel het wel samenvalt.

Toch haat ik de wereld.
Oud 25-12-2005, 21:44
dwight88
dwight88 is offline
met kerst zou je blij moeten zijn. Ergens weet ik dat ik eigenlijk niets te klagen heb; toch voelt alles niet goed. Ik mis iets, maar wat? Een doel? Iemand die me nu wel de goede weg wijst?

Iets, maar wat?
Oud 25-12-2005, 22:30
Verwijderd
Verwarring, moe, dik, enzo.
Morgen mn kamer schilderen van ik-ben-14-en-schilder-mijn-kamer-BLAUW naar een wit tint. En ik heb er geen zin in. Dan zit ik morgenavond ook nog alleen met mjin ouders aan het/de zoveelste kerstdinee/lunch/brunch. Ben blij als het vreetfeest weer voorbij is.
Oud 25-12-2005, 23:01
ilse
ilse is offline
ik haat mensen als er geen normaal worod uit komt, ze me alleen maar bang maken omdat ik niet weet of het wel met ze gaat, en ze allemaal dingen lopen te bleren waar ik niets mee kan..
Oud 25-12-2005, 23:20
Verwijderd
Citaat:
MadameMinke schreef op 25-12-2005 @ 11:08 :
Haha, ik zou een eenzame kerst tegemoet gaan, belt mijn tante me vanmorgen op of ik bij hen wil komen eten. Best leuk. Mijn eigen kerstdiner bewaar ik dus ook nog maar even. Hoef ik niet meer zo veel eten te kopen voor de rest van de week.
En het was superleuk, zijn ook nog naar Narnia geweest.
Oud 25-12-2005, 23:34
Fainne
Fainne is offline
Misschien ben ik te direct geweest, misschien heb ik hem afgeschrikt,waaorm is alles zo onduideijk en verwarrend zijn? ben ik nog verliefd? waarom ben ik zo bang waarom ken ik mezelf niet wat is er mis met hem is hij nu verliefd of niet 'ik denk dat we het allebei wel weten' isdat nu positief of negatief waarom wijst hij me steeds af en waarom kan ik mezelf niet zijn, voel ik nu kriebeltjes of niet, heb ik gewoon affectie nodig of hou ik van hem, is hij wel echt eerlijk zoals hij zegt of doet hij zichzelf zo voor. ben ik hem wel waard, ben ik niet gewoon een vat vol miserie en angsten, wie is daar nu blij mee, wie heeft er daar nu geduld voor..
Oud 26-12-2005, 07:40
Storm
Storm is offline
Citaat:
Louel schreef op 25-12-2005 @ 20:47 :
Nu heb ik net wéér gekotst.

Misschien dan door de melk, maar dat lijkt me sterk. Toch maar de komende tijd geen melk drinken. -_-
Waarom lijkt je dat sterk? Volgens mij kan dat heel goed.

Regels voor berichten