![]() |
||
Citaat:
Volgens mijn pa was het niet mijn schuld en had het ook zomaar kunnen gebeuren en lag het niet aan mijn geschakel. Het was alleen het laatste duwtje. 325,50 euro voor een nieuwe katalysator ![]() Niet zo best ![]() ![]()
|
![]() |
|
ik was gisteren naar een feestje en ik was echt te dronken voor woorden, toch probeerde ik nog wat woorden en heb ik mensen gelukkige kerst gesmst en dat ging niet zo goed zag ik bij mijn verzonden items.
verder heb ik vandaag dancer in the dark en eternal sunshine of the spotless mind beide voor de 3 de keer gekeken, want ja het is toch kerst. straks ga ik langs antigone, en de dagen na kerst ga ik met de band een paar nummers opnemen. ohja, en de site is vernieuwd zag ik net, www.missingcoins.com Fijne kerst ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
SHIT IK MOET LSDJ VOOR DEN GAMEBOY HABEN
heb mn gameboy color al opgevist http://stuff.headphones.ru/lives_and...t%20redclub%20(30.09.2005).mp3 en dit is fucking disco |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 25-12-2005 om 23:44. |
![]() |
||
Citaat:
![]() goed zaterdag heb ik thuis teveel gegeten en gedronken en dat was te verwachten en zondag ging ik naar mijn lover en KK NS moet zelfs met KERST mij BOOS krijgen met hun KK vertragingen maar goed hij is een week alleen thuis dus het is hier erg gezellig ![]() met hash, bonbons, wijn en films oh maar nu verveel ik me wel eventjes de komende 4 uurwant hij moet werken zzzz en vanavond naar een electro feest ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 26-12-2005 om 16:18. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
chocolade en wijn voor haar.<3
||
Citaat:
word je kk geil van en dan kun je kk lang door ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Code:
http://stuff.headphones.ru/lives_and_mixes/dimitry%20ghost%20-%20dj%20set%20at%20redclub%20(30.09.2005).mp3 |
![]() |
||
Citaat:
verder luister ik nu zielige liedjes ![]()
|
|