Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-12-2005, 08:03
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
nps schreef op 24-12-2005 @ 19:42 :
hoe?
Moest snel om een auto heen, maar ik dacht dat ik 30 reed. Dus ik van z'n vier naar z'n twee omdat die auto anders niet zo best optrekt. Toen bleek ik toch 45 te rijden, dus die auto knalt hoog in z'n toeren. Daarmee heb ik dus de uitlaat van de katalysator geblazen..... *kuch*

Volgens mijn pa was het niet mijn schuld en had het ook zomaar kunnen gebeuren en lag het niet aan mijn geschakel. Het was alleen het laatste duwtje.

325,50 euro voor een nieuwe katalysator

Niet zo best
Oud 25-12-2005, 09:41
Verwijderd
Ik heb nog niet veel gedaan, maar ik ga straks douchen en nog een beetje studeren.

Schokkend: mijn ouders zeiden tegen me dat ik minder moest studeren, en ook nog leuke dingen doen enzo deze vakantie Ze snappen precies niet zo veel van het concept 'blok' ofzo En tis niet dat ik echt heel de dag leer zonder pauzes ofzo, verre van..

Laatst gewijzigd op 25-12-2005 om 09:45.
Oud 25-12-2005, 09:45
Verwijderd
Gisteren hebben we thuis kerstavond gevierd btw en vandaag nog eens, maar dan met grootouders. Ze vonden mijn cadeautjes allemaal leuk, en ik die ik gekregen heb ook
Oud 25-12-2005, 10:57
woezel
woezel is offline
eten met het gezinnetje (moeder was wel neit thuis) daarna duf tv kijken en daarna naar een reggae/ska iets geweest. was cool en nu gaar. vandaag naar de oma's.
Oud 25-12-2005, 11:20
suikerprinses
suikerprinses is offline
Gisteren jaarlijkse superschoonmaak op mn werk. Helaas had ik een kater, dus het eerste uur was zwaaar. Met vriendinnetje op cadeau-jacht geweest voor de big boss want die is jarig vandaag en we hadden van iedereen geld afgetroggeld. Daarna geborreld, naar huis gegaan en heel veel geslapen. Zou eigenlijk naar de kroeg, wat ik raar vind op kerstavond maar ik ging toch niet. Vandaag 2789234hapjes maken en eten want dat moet met kerst.
Oud 25-12-2005, 14:34
Verwijderd
Vandaag wat opgeruimd en straks komt mijn oma voor kerst, jippie.
Oud 25-12-2005, 15:05
vixen
vixen is offline
Lekker uitgeslapen en kerstontbijt gegeten. Nu mtv kijken en straks verder alle kerstfilms.
Oud 25-12-2005, 15:45
Verwijderd
gisteren de hele dag gekookt, gegeten en cadeautjes gekregen en gegeven, vandaag weer de hele dag eten en matt trakkers verjaardag vieren, morgen weer eten zz
Oud 25-12-2005, 16:19
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik heb een bosvruchten bavarois gemaakt ofzo voor het kerstdiner vanavond.
het klinkt zo chick, bavarois, dus ik ben echt trots dat ik het gemaakt heb
ondertussen gedanst op abba
was leuk
Oud 25-12-2005, 16:22
cha0s
cha0s is offline
kerstontbijt gegeten en zometeen kantonees eten @ restaurant. yarr.

Laatst gewijzigd op 25-12-2005 om 16:24.
Oud 25-12-2005, 16:48
Back Door Man
Back Door Man is offline
ik was gisteren naar een feestje en ik was echt te dronken voor woorden, toch probeerde ik nog wat woorden en heb ik mensen gelukkige kerst gesmst en dat ging niet zo goed zag ik bij mijn verzonden items.

verder heb ik vandaag dancer in the dark en eternal sunshine of the spotless mind beide voor de 3 de keer gekeken, want ja het is toch kerst.

straks ga ik langs antigone, en de dagen na kerst ga ik met de band een paar nummers opnemen. ohja, en de site is vernieuwd zag ik net, www.missingcoins.com

Fijne kerst
Oud 25-12-2005, 16:51
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
TE vroeg opgestaan, naar de kerk geweest met oma, op de bank gehangen, weer naar de kerk geweest want er was een koor \m/ en zometeen gaan we eten.
Oud 25-12-2005, 20:36
Verwijderd
Citaat:
muziekvlinder schreef op 25-12-2005 @ 17:19 :
ik heb een bosvruchten bavarois gemaakt ofzo voor het kerstdiner vanavond.
het klinkt zo chick, bavarois, dus ik ben echt trots dat ik het gemaakt heb
ondertussen gedanst op abba
was leuk
'chick' wtf
Oud 25-12-2005, 21:23
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
chique
Oud 25-12-2005, 21:44
qghp
qghp is offline
Ik heb een kater gehad, ontbeten met mn ouders en zus.
Smiddags kwamen mn pake en beppe op visite en ze bleven eten, gezellig .

TOen gingen we kadootjes uitpakken en ik kreeg een houten bedha yeah

En ondertussen heb ik ongeveer de hele muziekverzameling van muziekvlinder overgenomen
Oud 25-12-2005, 21:51
Glory
Glory is offline
kerst gevierd bij ouders en nu ga ik met bf return of the jedi kijken, may the force be with you doeiiiiiiii
Oud 25-12-2005, 22:46
Verwijderd
Paranoide - ["In your head there is a special bone. Inside it lives your brain."] says:
haha ik heb net een heel stuk van m'n haar verbrand
Paranoide - ["In your head there is a special bone. Inside it lives your brain."] says:
per ongeluk
ik had niet door dat het in de fik stond omg

..alcohol ik ga evben in de spiegel kijken hoe groot de schade is
Oud 25-12-2005, 23:11
Verwijderd
SHIT IK MOET LSDJ VOOR DEN GAMEBOY HABEN
heb mn gameboy color al opgevist

http://stuff.headphones.ru/lives_and...t%20redclub%20(30.09.2005).mp3 en dit is fucking disco
Oud 25-12-2005, 23:16
Verwijderd
ik heb vandaag uitgebreid gegeten en wijn gedronken en nu neem ik een tijdelijke computerbreak (eigenlijk is het not-done om op deze dag te forummen )

dadelijk meer wijn, i guess.
Oud 25-12-2005, 23:40
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Back Door Man schreef op 25-12-2005 @ 17:48 :
ik was gisteren naar een feestje en ik was echt te dronken voor woorden, toch probeerde ik nog wat woorden en heb ik mensen gelukkige kerst gesmst en dat ging niet zo goed zag ik bij mijn verzonden items.
plus het plassen tegen schrikdraad was niet al te fijn. en het op laten drogen van mijn sigaretten voor een elektrische kachel was ook niet je van het hm.

vanaaf kerstdiner gehad met familie en teveel geld gehad.
en de dagen na kerst ga ik met de band een paar nummers opnemen. ohja, en de site is vernieuwd zag ik net, www.missingcoins.com

Fijne kerst

Laatst gewijzigd op 25-12-2005 om 23:44.
Oud 26-12-2005, 00:57
Scatterbrain
Scatterbrain is offline
ik heb net kerstdiner gehad en nu is mn moeder zat. of ik altijd zo weinig dronk, ja mam, ik drink altijd zo weinig. HAHA. en mn schoonzusje is echt het liefste <3 en nu luister ik de top 1000, maar nadat ik hoorde dat racoon boven the beatles, eric clapton, the kinks, enz stond, heb ik besloten de top 1000 te boycotten. zo dan.
Oud 26-12-2005, 11:23
idontcare
idontcare is offline
gister was echt een kutdag ik was ontzettend brak van de dag er voor en had dan ook niet erg veel energie om gezellig gaan zitten doen. nu was het dan ook niet erg gezellig, want m'n oma en oom waren bij ons thuis. m'n oma die is zo doof als ik weet niet wat, en ze proeft ook niks. dus je kunt nooit een goed gesprek ofzo met d'r hebben. en m'n oom komt soms wel met muziek die ik echt moet horen (soms wel vette bands , dat wel) . verder bestond de dag uit mn constant roepende moeder: "KOM NOU EENS BENEDEN ZITTEN, GEZELLIG!" hoi hoi, wat gezellig. 's avonds uiteraard gegourmet en gezellig dat het was!!! ik wilde om 23u al slapen maar dat kon niet omdat de buren blijkbaar een feestje hadden en asociale kut buren dat het zijn draaiden ze natuurlijk kk hard APRESKI MUZIEK!! ik dacth dat ik dood ging. wonder boven wonder toch in slaap gevallen

gelukkig ben ik vandaag niet brak en gaan we naar de andere familie. daar is het op zich wel gezellig. er is nergens 'ruzie' ofzo, iedereen gaat goed met elkaar om. maar goed, dat moet ik nog maar zien geloof ik. daarna beetje op tijd naar huis want ik sta nog bar vanavond, en ik heb met m'n mede barman afgesproken dat we in gala gaan. ik in een jurk, dat wordt nog wat.
Oud 26-12-2005, 12:19
655321
655321 is offline
Vandaag stond ik op en at ik een broodje. Straks stappen we met het hele gezin in onze kekke bus en rijdt mn pa ons naar Den Bosch om aldaar een kerststal te bezoeken.
Dat jullie het even weten.
Oud 26-12-2005, 12:35
grandmommy
grandmommy is offline
ik ben vanochtend naar een ruitershop geweest voor kekke leren rijlaarzen
Oud 26-12-2005, 12:36
kuik
kuik is offline
gister kerst in een boshut op de veluwe en het was op zich wel gezellig, maar ook wel saai. ik hou niet van familie-feesten. vannacht had ik 2 dromen over mijn nieuwe werk, beide positief nu ga ik economie leren, want het eerste tentamen had ik niet gemaakt, wat een kkvak is dat. en vanaf morgen moet ik heeeeel veel werken en ik verheug me op donderdag want dan ga ik eindelijk uit.
Oud 26-12-2005, 12:59
Verwijderd
m'n opa is er, en die gaat nu slapen. om 5 uur komt m'n chick, maar eigenlijk wil ik niet dat m'n opa hem ziet, want dan gaat hij vast zeuren over z'n lange haar en z'n baard huhhuh. ne vis gegeten, en dat was lekker, en nu zit ik vol, en vanavond moet ik dus ook nog een 4 gangen diner opeten met m'n chick. oops.
Oud 26-12-2005, 13:09
vixen
vixen is offline
We gaan niet meer naar de kerststal in Den Bosch, we blijven lekker thuis om spelletjes te spelen en warme chocolademelk te drinken. Mamma is zo blij met haar dochters, ohoh.
Oud 26-12-2005, 13:31
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
mn fancy nagerecht was mislukt.
ik moest huilen.

net ging ik naar de videotheek en kwam ik erachter dat ik bekend sta als het meisje die altijd 24 huurt
dat beschouwde ik maar als een compliment

misschien ga ik vanavond uit naar een d&b feestje maar dat is afhankelijk van een vriendin en of ze veel moet studeren voor haar theorie of niet, en anders ga ik kerst vieren met de familie (nog een keerrr) en the oc kijken omdat ik dat heb gehuurd dit keer.
Oud 26-12-2005, 13:48
Verwijderd
Gisteren weer gezellig met oma gekletst over GOD en VIEZE MANNEN en dat mijn piercing eruit moet en wat ik allemaal toch doe op internet *insert priemende blik*
En Home Alone deel twee gekeken hiiii.

Vandaag GOURMETTEN <3 met het gezin en LOTR kijken oid.

Kerst. <3
Oud 26-12-2005, 14:40
woezel
woezel is offline
vanochtend vroeg op, rijexamen, rijbewijs gehaald! mn oudjes brachten me daarna naar antwerpen en nu zit ik hier en strax studeren.
Oud 26-12-2005, 14:45
morango
morango is offline
vanmorgen was ik flink brak, dus heb ik niks uitgevoerd.
net kerst-geluncht met een hele groep vrienden wat meer op zuipen uitliep dan eten
straks kersten bij mijn schoonfamillie, en dat is bepaald geen PRETJE.
en daarna naar de kroeg
Oud 26-12-2005, 15:00
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Haligh schreef op 26-12-2005 @ 00:40 :
ja hoerrrr ik heb niks geen smsje gehad

goed zaterdag heb ik thuis teveel gegeten en gedronken en dat was te verwachten en zondag ging ik naar mijn lover en KK NS moet zelfs met KERST mij BOOS krijgen met hun KK vertragingen
maar goed hij is een week alleen thuis dus het is hier erg gezellig
met hash, bonbons, wijn en films

oh maar nu verveel ik me wel eventjes de komende 4 uurwant hij moet werken zzzz
en vanavond naar een electro feest
Oud 26-12-2005, 15:46
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
ZerO schreef op 26-12-2005 @ 16:00 :
ja hoerrrr ik heb niks geen smsje gehad
ja hey hallo. ik kan niet overal aan denken !
Oud 26-12-2005, 15:57
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Haligh schreef op 26-12-2005 @ 16:46 :
ja hey hallo. ik kan niet overal aan denken !
hey hallo ik prik zo in je tieten
Oud 26-12-2005, 16:04
Metal
Metal is offline
Citaat:
ZerO schreef op 26-12-2005 @ 16:00 :
maar goed hij is een week alleen thuis dus het is hier erg gezellig.
chill, dat wil ik ook!

Laatst gewijzigd op 26-12-2005 om 16:18.
Oud 26-12-2005, 16:11
ZerO
ZerO is offline
stuur je ouders op vakantie
Oud 26-12-2005, 16:11
Verwijderd
ik heb vandaag veel koffie gedronken bij familie, dadelijk gaan we chique dineren en daarna naar een verjaardag.
Oud 26-12-2005, 16:19
Metal
Metal is offline
Citaat:
ZerO schreef op 26-12-2005 @ 17:11 :
stuur je ouders op vakantie
over anderhalve week als het goed is.\m/
Oud 26-12-2005, 16:22
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Metal schreef op 26-12-2005 @ 17:19 :
over anderhalve week als het goed is.\m/
ik zou dan hash, bonbons en wijn kopen voor de gezelligheid
Oud 26-12-2005, 16:40
Verwijderd
Met kerstavond was ik depressed and drunk
En nu weer
Oud 26-12-2005, 16:42
Metal
Metal is offline
Citaat:
ZerO schreef op 26-12-2005 @ 17:22 :
ik zou dan hash, bonbons en wijn kopen voor de gezelligheid
ik blow niet meer ioaaaaaaaaaanaaaaaaaaa.
chocolade en wijn voor haar.<3
Oud 26-12-2005, 16:45
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Metal schreef op 26-12-2005 @ 17:42 :
ik blow niet meer ioaaaaaaaaaanaaaaaaaaa.
chocolade en wijn voor haar.<3
1 keer kan geen kwaad marrrrrrrrrrrrrrtijn
word je kk geil van en dan kun je kk lang door
Oud 26-12-2005, 16:54
Metal
Metal is offline
Miranda // Holding on to something that never was [let's flush you too] zegt:
zeg maar dat wij sowieso kkgeil zijn omdat we elkaar maar eens in de zoveel tijd zien
en dat we energie hebben voor tien en dus ook kklang door kunnen

DUIDELIJK!
Oud 26-12-2005, 16:58
ZerO
ZerO is offline
OK ja dan is het iig goedkoper
Oud 26-12-2005, 18:37
Verwijderd
Citaat:
cut_off schreef op 26-12-2005 @ 00:11 :
SHIT IK MOET LSDJ VOOR DEN GAMEBOY HABEN
heb mn gameboy color al opgevist

http://stuff.headphones.ru/lives_and...t%20redclub%20(30.09.2005).mp3 en dit is fucking disco
goede url :
Code:
http://stuff.headphones.ru/lives_and_mixes/dimitry%20ghost%20-%20dj%20set%20at%20redclub%20(30.09.2005).mp3
Oud 26-12-2005, 22:39
Ryan.
Ryan. is offline
Citaat:
LeBitch schreef op 26-12-2005 @ 17:40 :
Eerste kerstdag was ik depressed and drunk
En nu weer
maar niet drunk nu
verder luister ik nu zielige liedjes
Oud 26-12-2005, 23:50
Scatterbrain
Scatterbrain is offline
ik heb bij vrienden gegeten en we gingen gevulde pompoen eten, maar dat moest zo lang in de oven dus toen gingen we ons in de tussentijd vermaken met een of ander cheap ass erotisch blad en dat was grappig, want er stonden hele lelluke mensen in met hele dikke neptieten en mannen in latexbroekjes. en toen ik op de bus aan het wachten was, ging het sneeuwen <3 en ik was ernstig gefascineerd naar de lucht aan het kijken toen een fietser me bijna aanreed. en toen kwam ik thuis en zag ik dat de flat getrasht was en dat er iemand in de lift had gepist
Oud 27-12-2005, 08:01
Verwijderd
ik ben al van 7 uur wakker om te studeren. ah.

vanavond feestje ik heb het nodig..
Oud 27-12-2005, 08:33
woezel
woezel is offline
ej ik ook
cool!
alleen vlott et nie zo goe
Oud 27-12-2005, 12:36
Verwijderd
ik sliep uit tot kwart over elf, daarna dronk ik koffie en at ik spekkoek als ontbijt, straks ga ik beneden aan mn portfolio werken want dat vind mn moeder gezellig , maar nu eerst douchen en holyfuck ik zie nu dat t al tien over half twee is, wat laat
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten