Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik wilde niet het risico lopen dat ik die polo van jou kocht, en dat hij dan niet zou passen. Maar als je er echt vanaf wilt wil ik 'm alsnog wel overnemen (ja ik betaal er wel wat voor hoor)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() *wacht op foto's (en op zakgeld)* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Trouwens.../me was z'n kast aan het uitmesten en vond nog een spencer...ik vind 'm zelf nog heel mooi maar ik draag eigenlijk geen spencers meer, daarom... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() *nu moet ik toch echt mijn luie aarsch achter de computer wegtrekken om te gaan douchen en daarna te gaan leren, want ik stond al om 8 uur op met dat plan en nu is het alweer kwart voor 11 - schaamt zich diep ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Even kijken wat ik in de aanbieding heb: Ik heb nog wel een lichtblauwe RL-blouse, (Polosport, dus niet Jeans) Ik draag hem niet meer, iemand interesse? ![]() Anders geef ik hem aan mijn nichtje.. ![]()
||
Citaat:
ik = namelijk zeer benieuwd naar jouw kleertjes ![]() |
![]() |
||
Citaat:
en hoeveel vraag je dr voor...? *heeft wel beetje interesse* (en als ik m nie zou passen dan mn broertje maybe wel..)
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() ik zou GRAAG met je willen ruilen ![]() en ik heb ook een jynx broek maatje 36 erg GROOT, maar zit wel lekker ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
jammer, want voor 5 euro had ik hem genomen ![]() nou ja, volgende keer beter
|
ik zoek eigelijk iets(of meer). oude t-shirtjes die je mamse vast nog wel bewaard heeft, mag met opdruk maar hoeft niet. hier ben ik echt al heel lang naar opzoek. o ja kantjes zoek ik ook, en stof met stippeltjes!!!!!!!!!!
ik heb geen geld, dus als je het voor free zou willen weggeven, vet cool! ![]()
|
Ik hoop heel erg dat ze het doen...
Zijn niet zo'n duidelijk foto's ![]() Zwart truitje met ronde hals en wijduitlopende mouwtjes (maat S): Zwart nettruitje (maat S): Zwart truitje met pofmouwtjes en elastiek bij de taille (maat S): Schots geruit rokje (Maat M): Paars truitje zonder mouwen met fantasierand op borsthoogte ( maat M): Zwart/paars truitje met aan de rechteronderkant een bloempje en spiegeltje (maat L): Spagetti truitje met Anime opdruk (Maat S): - Alles is 8 euro excl. verzendkosten. - (Ik heb hier nog veel meer kleding liggen die weg kan.Heb alleen geen foto's. ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|