![]() |
||
Citaat:
denk es na ofzo, zucht ![]() <edit: hoop bijdehandte wankers op dit forum btw ![]()
Laatst gewijzigd op 03-07-2002 om 01:25. |
![]() |
||
Citaat:
Ten tweede: Dode 'mensen', ofwel stoffelijk overschot, zijn wat er overblijft als een mens ophoudt te zijn. Ten derde: Een dode koe is ook geen dode koe, maar biefstuk. Als we een lichaam van een dood dier mogen gebruiken om ons te voeden, waarom dan niet het lichaam van een dood mens om ons te bevredigen? En nog iets: er zijn zeker ook vrouwen die necrofiel zijn. Die maken gebruik van het feit dat lichaamsdelen een paar dagen opzwellen nadat iemand een tijdje dood is.... ![]() ![]()
|
Bij necrofilie denk je al snel aan 'o, ik ga een lijk opgraven op kerkhof' maar als de situatie zou zijn bijvoorbeeld dat je op een feest bent en dan ligt daar iemand opgebaard, heel mooi meisje en die is dood en je gaat allemaal rituelen doen (beetje a la Eyes wide Shut met maskers en exclusief gezelschap en zo) en dan dat ze wordt genomen op het eind (door jou!!), dan is dat toch niet vies of raar lijkt me. Weet niet of jullie je iets kunnen voorstellen bij wat ik in mijn hoofd heb...?
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |