Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-06-2002, 09:37
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Ik vind dat het niet van veel respect getuigt om een stoffelijk overschot van een mens daarvoor te misbruiken, een mens is een mens, dood of niet.
En diegene kan niet meer weigeren, dus het gebeurt waarschijnlijk tegen de wil van diegene in...
Dan is het toch verkrachting?
Met citaat reageren
Oud 29-06-2002, 09:57
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
wallflower schreef:
Ik vind dat het niet van veel respect getuigt om een stoffelijk overschot van een mens daarvoor te misbruiken, een mens is een mens, dood of niet.
En diegene kan niet meer weigeren, dus het gebeurt waarschijnlijk tegen de wil van diegene in...
Dan is het toch verkrachting?
Iemand die dood is heeft geen wil meer, en aangezien een verkrachting altijd betrekking heeft op het hebben van sexueel contact met iemand, terwijl dat tegen de wil van diegene ingaat, kun je necrofilie naar mijn mening niet als een verkrachting beschouwen. Als necrofilie zich uitsluitend beperkt tot het fantaseren over sex met een lijk ben ik bereid om begrip voor dergelijke gevoelens te tonen, maar zodra deze fantasie in werkelijkheid zou worden omgezet zie ik me genoodzaakt om het af te keuren omdat het in dat geval in mijn ogen neerkomt op lijkschennis, wat dus volstrekt onacceptabel is.
Oud 03-07-2002, 01:22
Violence Fetishist
Violence Fetishist is offline
Citaat:
nare man schreef:

Doden hebben geen bewustzijn en geen wil. Je gebruikt het woord 'mensonterend' voor een dode, dat vind ik eigenlijk best grappig
yo kneus, dode mensen zijn ook mensen :/
denk es na ofzo, zucht

<edit: hoop bijdehandte wankers op dit forum btw >

Laatst gewijzigd op 03-07-2002 om 01:25.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 12:18
Verwijderd
Citaat:
rysdigital schreef:

Als je daar intelligent mee bedoeld, dan ja

Jammer genoeg kunnen we dat niet van iedereen zeggen....
Met citaat reageren
Oud 07-07-2002, 17:47
Somebody Special
Somebody Special is offline
Citaat:
Tampert schreef:
Wat is er mis met Necrofylie?
Nix, doe het elke dag met mn dode buurman

Oud 07-07-2002, 18:48
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
rysdigital schreef:

yo kneus, dode mensen zijn ook mensen :/
denk es na ofzo, zucht

Ten eerste: Ik wank maar met 1 hand, niet beide

Ten tweede: Dode 'mensen', ofwel stoffelijk overschot, zijn wat er overblijft als een mens ophoudt te zijn.

Ten derde: Een dode koe is ook geen dode koe, maar biefstuk. Als we een lichaam van een dood dier mogen gebruiken om ons te voeden, waarom dan niet het lichaam van een dood mens om ons te bevredigen?

En nog iets: er zijn zeker ook vrouwen die necrofiel zijn. Die maken gebruik van het feit dat lichaamsdelen een paar dagen opzwellen nadat iemand een tijdje dood is....
Oud 07-07-2002, 22:18
hieperdepiep
hieperdepiep is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef:

En nog iets: er zijn zeker ook vrouwen die necrofiel zijn. Die maken gebruik van het feit dat lichaamsdelen een paar dagen opzwellen nadat iemand een tijdje dood is....
Gedsie
Oud 08-07-2002, 17:07
Nookie
Nookie is offline
Zo koud ook lijkt me....
Met citaat reageren
Oud 08-07-2002, 18:35
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Nookie schreef:
Zo koud ook lijkt me....
Dat niet alleen. Het is ook zo'n dooie bedoening...
Oud 08-07-2002, 21:13
Winner
Winner is offline
Bij necrofilie denk je al snel aan 'o, ik ga een lijk opgraven op kerkhof' maar als de situatie zou zijn bijvoorbeeld dat je op een feest bent en dan ligt daar iemand opgebaard, heel mooi meisje en die is dood en je gaat allemaal rituelen doen (beetje a la Eyes wide Shut met maskers en exclusief gezelschap en zo) en dan dat ze wordt genomen op het eind (door jou!!), dan is dat toch niet vies of raar lijkt me. Weet niet of jullie je iets kunnen voorstellen bij wat ik in mijn hoofd heb...?
Oud 08-07-2002, 21:25
Squall
Squall is offline
Citaat:
mathfreak schreef:

Iemand die dood is heeft geen wil meer, en aangezien een verkrachting altijd betrekking heeft op het hebben van sexueel contact met iemand, terwijl dat tegen de wil van diegene ingaat, kun je necrofilie naar mijn mening niet als een verkrachting beschouwen. Als necrofilie zich uitsluitend beperkt tot het fantaseren over sex met een lijk ben ik bereid om begrip voor dergelijke gevoelens te tonen, maar zodra deze fantasie in werkelijkheid zou worden omgezet zie ik me genoodzaakt om het af te keuren omdat het in dat geval in mijn ogen neerkomt op lijkschennis, wat dus volstrekt onacceptabel is.
Weet je wat jij moet doen? De politiek in gaan wat een geouwehoer en wat een taal!
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 18:06
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Squall schreef:

Weet je wat jij moet doen? De politiek in gaan wat een geouwehoer en wat een taal!
Om te beginnen heb ik totaal geen ambitie om in de politiek te gaan. Verder is het zo dat wat ik schreef geen geouwehoer is, maar een normaal geformuleerd standpunt, ook al ben jij dat soort formuleringen zelf misschien niet gewend.
Oud 09-07-2002, 20:11
-Enid-
-Enid- is offline
Citaat:
Lindansje schreef:

dan zal ik misschien ooit smerig en respectloos zijn, want ik kan me heel goed voorstellen dat ik dat bij mijn overleden geliefde zou doen, puur uit wanhoop om hem terug te krijgen...
kan ik me ook voorstellen.
Oud 30-07-2002, 12:16
Verwijderd
Je krijgt er wratten van op je lul

Het is walgelijk
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten