![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
dat betekent dat ze niet eens 50% tevreden zijn over hun lichaam. wat heb je het dan over 100%. ik vind het belachelijk dat in de wereld tegenwoordig iedereen maar zeurt over hun uiterlijk, dat was tientallen jaren geleden echt niet zo erg als het nu is. ik vind dat gewoon vervelend. het waardeer jezelf topic is bullshit. noem het liever je waardeer jezelf juist niet topic ofzo.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Mensen maken zich tegenwoordig idd drukker om hun uiterlijk maar dat heeft te maken met de tv ![]()
||
Citaat:
![]() Mensen maken zich tegenwoordig idd drukker om hun uiterlijk maar dat heeft te maken met de tv ![]()
||
![]() |
Citaat:
Hm en mn haar mag bij het pluspunten lijstje. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dan ben je bij mij aan het juiste adres ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ik ben voor ruim 75% tevreden met mijn lichaam, de andere 25% is in de vorm van littekens en afgesneden vingertoppen. En wat mij betreft mag je daar best ontevreden over zijn want voor veel littekens kies je niet maar die komen je ongevraagd aanwaaien. Verder wil ik hier geen big issue van maken want dat is het niet waard, zeker niet op deze manier. Ik probeerde een normale discussie te starten met je want je hebt ergens wellicht gelijk, maar als je op zo'n manier tegen me praat heb ik daar geen zin in. En dat is jammer.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() oja ik heb trouwens nauwelijks complexen hoor, al heb ik eerder een gehele waslijst aan minpunten genoemd ![]() Laatst gewijzigd op 13-01-2006 om 00:41. |
![]() |
||
Citaat:
en grandmommy, het was helemaal niet persoonlijk bedoeld ofzo. ik had het over het onderwerp in het algemeen, niet over jou. dat jij de enige bent die met mij erover in discussie ging betekent dat jij degene bent op wie ik zo reageer...
Laatst gewijzigd op 13-01-2006 om 07:52. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ik dacht me te herinneren dat ik het topic geopend had en alle commentaar in de trant van 'flikker toch op met je waardeer jezelf-topic' en ' wat een bullshit' dus logischerwijs op mij gericht zouden moeten zijn. Maar verder kan het me niet meer schelen dus wat mij betreft kun je dit topic volkankeren wat je wilt.
||
Citaat:
![]() iedereen gaat tegenwoordig dood aan de kanker dus waarom zou je er nog een probleem/taboe van maken.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ot: ik zou ook wel iets minder volle wenkbrouwen willen en een aantal moedervlekken en littekens willen laten verwijderen.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zeg, stop die leestekens eens even fijn in je reet, a.u.b. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
1 keer dat ik me kan herinneren, meer dan 2 en een half jaar geleden op friso zn feest. verder heb ik je alleen maar zien rondlopen of op een stoel zien zitten. hoe weet jij dan in hemelsnaam of ik mezelf loop af te zeiken of niet? en zelfs als je me wel kende, ik kan me echt niet herinneren dat ik mezelf af liep te zeiken in hengelo ofzo. dus care to explain? want ik ben wel erg benieuwd nu
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
maar waar maak ik me druk om hé ![]()
Laatst gewijzigd op 16-01-2006 om 12:07. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
zwaffelen. Annet. | 6 | 31-03-2009 12:10 | |
Verhalen & Gedichten |
Het Grote Brieventopic Verwijderd | 57 | 03-03-2008 17:13 | |
ARTistiek |
[vanalles] Chagrijnige Pinguïn, de mascotte van Catena Rooster | 182 | 21-08-2007 19:28 | |
Lifestyle |
Het waardeer jezelf NIET topic Eresh'kigål | 108 | 16-01-2006 20:23 | |
Lifestyle |
Het waardeer jezelf WEL godverdomme topic!! Frostbite | 1 | 13-01-2006 16:19 | |
Psychologie |
onstabiel gothicje | 27 | 15-04-2003 20:48 |