![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En ik hoop voor je dat het allemaal goed gaat, wat allemaal dan ook moge zijn. Ontopic: Over, eh, zeven minuten ga ik weg. Wat ben ik zalig uithuizig de laatste tijd en weet je? Ik vind het niet eens erg. Maar misschien is het niet het allerslimste wat ik doen kan. Ik zoek immers afleiding, zoveel als maar kan, en dat werkt niet. Het lijkt te werken, maar ik weet best dat het dat niet doet. Het doet alleen maar alsof. Kom op, doe normaal?
||
Citaat:
![]() ![]() Ik voel me wat warrig. Alles gaat goed, maar ook weer niet. Beetje dubbel.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Vannacht trouwden Hermelien en Ron, dat was nog wel leuk ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wat is er dan? Ik weet niet of je dat wilt zeggen, of dat je dat al eens gezegd hebt. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
dat rot gevecht is zo zwaar en t ondanks het harde vechten wordt het maar niet lichter.. en ik wil niet opgeven en ik doe t ook niet maar ik kan gewoon ff niet meer.. wil gewoon even bij iemand liggen die me troost ![]() ![]() Open mijn ogen naar een wereld die me niets meer biedt Probeer het elke morgen weer maar het verandert niet Laat mij maar dromen Laat me dromen
Laatst gewijzigd op 05-01-2006 om 20:12. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Vandaag was de begrafenis van mijn oma.
En het leven gaat gewoon verder... Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
hoop dat het wel een mooie begrafenis was en alles een beetje oke is daar.. *knuffel iig* en bedankt voor t lichtje ![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 | |
Liefde & Relatie |
Niet leuk:( Mono-racer | 19 | 04-01-2006 08:52 |